-
- Thread starter
- #1
προτεινομενες μετατροπες για μκ7 1.4:
το 14αρι είναι καλό μοτερ και έιναι αρκετα σβέλτο απο την μανα του.
εξαρταται ποσα λεφτα διαθετετε.
η πολλαπλή εισαγωγής του είναι καλή, όπως και το χταπόδι.
με προγραμμα, δεν θα κανετε και πολλα πραγματα, για μενα δεν αξιζει αν δεν έχεις εκτεταμενες μετατροπες.
μπορω να σας πω τις επιλογες και τα λεφτα και να διαλέξετε:
1. καταργεις το μεσαιο και βαζεις ενα επωνυμο ελευθερο αλλα ησυχο τελικο και το κρατας όπως είναι στα 105 άλογα.
2. βρισκεις έναν μεταχειρισμένο μοτερ απο 1.6 και το βαζεις με την κεφαλή σου και όλα τα ηλεκτρικά, κλπ απο το 1.4. το μοτερ θα κανει 6-7 κατοσταρικα, κρατας την πολλαπλή εισαγωγής, εξαγωγής την μπεκιέρα και τον κορμο και πουλας την κεφαλή απο το 1.6. εργασια δεν μπορουν να σου παρουν πανω απο 3 κατοσταρικα.
Άρα με 1000 ευρω έχεις ενα αμαξι γύρω στα 125 άλογα, αλλα με πολύ καλύτερη ροπή.
δηλαδη βαζεις στον κορμο 1600, την κεφαλή απο το 1.4, όλα τα ηλεκτρικα και πεταλούδα απο το 1.4, πολλαπλή εισαγωγής, εξαγωγής και μπεκιέρα απο το 1600. Δεν θελει προγραμμα αυτη η μετατροπή
3. παιρνεις ρυθμιζόμενα γρανάζια με 100 ευρω και στελνεις τους εκκεντροφόρους σου στον μπουμπη για reprofile με 300 ευρω.
ρυθμιζεις τα γραναζια, 5 μοιρες προπορεία στον εκκεντροφόρο εισαγωγής και 6-7 μοιρες αργοπορεία στον εξαγωγής. βαζεις πρόγραμμα σε δυναμόμερο με 400 ευρω. (στο σταδιο αυτο εννοείται πως κανεις και το 1)
παλι με κόστος περιπου 1000 ευρω έχεις 125 περίπου άλογα αλλα με πολύ λιγότερη ροπή.
4. τουρμπίζεις με με κόστος περιπου 2.5 χιλιάρικα και έχεις 160-170 άλογα περίπου
5. κάνεις το (2) και τουρμπίζεις παλι με κοστος περιπου 2.5 χιλιάρικα και έχεις μέχρι 230 άλογα
6. κάνεις το (2) και (5) αλλα βαζεις και πιστονια μπιέλες και καλύτερη τουρμπίνα με άλλα 2 χιλιάρικα και βγάζεις περίπου 320 άλογα
το 14αρι είναι καλό μοτερ και έιναι αρκετα σβέλτο απο την μανα του.
εξαρταται ποσα λεφτα διαθετετε.
η πολλαπλή εισαγωγής του είναι καλή, όπως και το χταπόδι.
με προγραμμα, δεν θα κανετε και πολλα πραγματα, για μενα δεν αξιζει αν δεν έχεις εκτεταμενες μετατροπες.
μπορω να σας πω τις επιλογες και τα λεφτα και να διαλέξετε:
1. καταργεις το μεσαιο και βαζεις ενα επωνυμο ελευθερο αλλα ησυχο τελικο και το κρατας όπως είναι στα 105 άλογα.
2. βρισκεις έναν μεταχειρισμένο μοτερ απο 1.6 και το βαζεις με την κεφαλή σου και όλα τα ηλεκτρικά, κλπ απο το 1.4. το μοτερ θα κανει 6-7 κατοσταρικα, κρατας την πολλαπλή εισαγωγής, εξαγωγής την μπεκιέρα και τον κορμο και πουλας την κεφαλή απο το 1.6. εργασια δεν μπορουν να σου παρουν πανω απο 3 κατοσταρικα.
Άρα με 1000 ευρω έχεις ενα αμαξι γύρω στα 125 άλογα, αλλα με πολύ καλύτερη ροπή.
δηλαδη βαζεις στον κορμο 1600, την κεφαλή απο το 1.4, όλα τα ηλεκτρικα και πεταλούδα απο το 1.4, πολλαπλή εισαγωγής, εξαγωγής και μπεκιέρα απο το 1600. Δεν θελει προγραμμα αυτη η μετατροπή
3. παιρνεις ρυθμιζόμενα γρανάζια με 100 ευρω και στελνεις τους εκκεντροφόρους σου στον μπουμπη για reprofile με 300 ευρω.
ρυθμιζεις τα γραναζια, 5 μοιρες προπορεία στον εκκεντροφόρο εισαγωγής και 6-7 μοιρες αργοπορεία στον εξαγωγής. βαζεις πρόγραμμα σε δυναμόμερο με 400 ευρω. (στο σταδιο αυτο εννοείται πως κανεις και το 1)
παλι με κόστος περιπου 1000 ευρω έχεις 125 περίπου άλογα αλλα με πολύ λιγότερη ροπή.
4. τουρμπίζεις με με κόστος περιπου 2.5 χιλιάρικα και έχεις 160-170 άλογα περίπου
5. κάνεις το (2) και τουρμπίζεις παλι με κοστος περιπου 2.5 χιλιάρικα και έχεις μέχρι 230 άλογα
6. κάνεις το (2) και (5) αλλα βαζεις και πιστονια μπιέλες και καλύτερη τουρμπίνα με άλλα 2 χιλιάρικα και βγάζεις περίπου 320 άλογα