- Mar 22, 2017
- 5
- 0
- 1
- 32
- Thread starter
- #1
Καλησπέρα παιδιά,
Έχω ένα Ford Fiesta 10΄TDCI DIESEL 1.4 (το αγόρασα από μάντρα πριν 7 μήνες ,εισαγωγή από Γερμανία) τον προηγούμενο μήνα πάω να βάλω μπροστά τον κινητήρα και έμεινε αναμμένη η λυχνία του υδραυλικού τιμονιού και δεν είχα υποβοήθηση. Το τιμόνι ήταν λες και οδηγείς νταλίκα εποχής 80'. Το πήγα σε συνεργείο και μου είπαν ότι βγάζει σφάλμα στην κολόνα τιμονιού και να το πάω σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο ford μπας και φταίει το update.Από το Σφακιανάκη μου είπαν ότι βγάζει σφάλμα στον εγκέφαλό τιμονιού και θέλει αλλαγή και η κολώνα και ο εγκέφλος ,αφού αυτά πάνε πακέτο (κόστος 1.200€).Φυσικά το πήρα από εκεί και το πήγα σε άλλους 2-3 συνοικιακούς ηλεκτρολόγους που μου είπαν τα ίδια με την διαφορά ότι θα μου έβαζαν μεταχειρισμένα ανταλλακτικά (κόστος 400-600€). Τελικά μου συστήσαν έναν ηλεκτρονικό αυτοκινήτων που θα μπορούσε να μου επιδιορθώσει την πλακέτα στον εγκέφαλο,όπως και έκανε (κόστος 200€).Αυτά που θέλω να ρωτήσω είναι:
1) Είναι καλύτερο που έκανα επισκευή πλακέτας αντί για αντικατάσταση μεταχειρισμένης κολώνας και εγκεφάλου; Πήρα μεγαλύτερο ρίσκο;
2) Πόσο πιθανό είναι να ξαναεμφανιστεί το πρόβλημα;;
3) Στα συνεργεία που τα πήγα μου είπαν ότι πρώτη φορά τους πήγαν fiesta με τέτοιο πρόβλημα. Γιατί μπορεί να παρουσίασε τέτοιο πρόβλημα;; Κακή χρήση, ελαττωματικό αυτοκίνητο ή τόσο γκαντεμιά;;
4) Το πρόβλημα θα μπορούσε να υπήρχε από πρίν ή ένα τέτοιο πρόβλημα δεν μπορεί να κουκουλωθεί;;
Έχω ένα Ford Fiesta 10΄TDCI DIESEL 1.4 (το αγόρασα από μάντρα πριν 7 μήνες ,εισαγωγή από Γερμανία) τον προηγούμενο μήνα πάω να βάλω μπροστά τον κινητήρα και έμεινε αναμμένη η λυχνία του υδραυλικού τιμονιού και δεν είχα υποβοήθηση. Το τιμόνι ήταν λες και οδηγείς νταλίκα εποχής 80'. Το πήγα σε συνεργείο και μου είπαν ότι βγάζει σφάλμα στην κολόνα τιμονιού και να το πάω σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο ford μπας και φταίει το update.Από το Σφακιανάκη μου είπαν ότι βγάζει σφάλμα στον εγκέφαλό τιμονιού και θέλει αλλαγή και η κολώνα και ο εγκέφλος ,αφού αυτά πάνε πακέτο (κόστος 1.200€).Φυσικά το πήρα από εκεί και το πήγα σε άλλους 2-3 συνοικιακούς ηλεκτρολόγους που μου είπαν τα ίδια με την διαφορά ότι θα μου έβαζαν μεταχειρισμένα ανταλλακτικά (κόστος 400-600€). Τελικά μου συστήσαν έναν ηλεκτρονικό αυτοκινήτων που θα μπορούσε να μου επιδιορθώσει την πλακέτα στον εγκέφαλο,όπως και έκανε (κόστος 200€).Αυτά που θέλω να ρωτήσω είναι:
1) Είναι καλύτερο που έκανα επισκευή πλακέτας αντί για αντικατάσταση μεταχειρισμένης κολώνας και εγκεφάλου; Πήρα μεγαλύτερο ρίσκο;
2) Πόσο πιθανό είναι να ξαναεμφανιστεί το πρόβλημα;;
3) Στα συνεργεία που τα πήγα μου είπαν ότι πρώτη φορά τους πήγαν fiesta με τέτοιο πρόβλημα. Γιατί μπορεί να παρουσίασε τέτοιο πρόβλημα;; Κακή χρήση, ελαττωματικό αυτοκίνητο ή τόσο γκαντεμιά;;
4) Το πρόβλημα θα μπορούσε να υπήρχε από πρίν ή ένα τέτοιο πρόβλημα δεν μπορεί να κουκουλωθεί;;