Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

geo197dim

Original poster
Newbie
Jul 13, 2012
2
0
0
Καλημέρα σε όλους!
Με λένε Δήμο και είμαι κάτοχος ενός Φιέστα 1.4 2003 το οποίο αγοράστηκε μεταχειρισμένο με περίπου 70.000km ;D Με την αγορά του έκανα ενα αρκετά μεγάλο service (φρενα λαδια ιμαντες αμορτισερ κτλ) για να ειμαι σίγουρος και μπορω να πω πως εγινε σαν καινουριο.Εδω 6 μηνες ομως αντιμετωπιζω ενα προβλημα καπως ανεξηγητο.
Το αυτοκινητο ενω ταξιδευε στην εθνικη με 120-130km ξαφνικα παρουσιασε ενα πολυ εντονο τρεμουλο σε ολο το αμαξωμα (οπως αυτο της ζυγοσταθμισης) με την διαφορα ομως πως με το πατημα του συμπλεκτη σταματουσε εντελως.Απο εδω αρχιζει η περιπετεια.Επισκεφτηκα συνεργειο στο οποιο μου ειπαν πως εχω στραβο ημιαξονιο(δεξι) με συνεπεια την αλλαγη του.
Το προβλημα ομως παραμενει και πλεον εχει ως εξης:οταν το αυτοκινητο κινειται εντος πολεως δουλευει ρολόι.Οταν ομως βγει εθνικη οδο και κανει πανω απο 80-90km αποστασεως το τρεμουλο παρουσιαζεται κατα την διαρκεια της επιταχυνσης (ηπιας ή πιο εντονης μορφης) με 4η και 5η ταχυτητα στο φασμα των 2800 με 3200 στροφων.Σε ανηφορες το φαινομενο ειναι ακραιως πιο εντονο.Παντα ομως με το πατημα συμπλεκτη σταματαει.Το αυτοκινητο δεν πατιναρει και δεν εχω κανενα απολυτως προβλημα με τις ταχυτητες κτλ.Σκεφτηκα να του κανω εισαγωγη για διερευνιση αλλα δεν ειναι για πειραματα στις μερες μας χωρις να ξερω ποιο ειναι το προβλημα.Ηδη εσταξα μια 600αρα για το ημιξονιο και προκοπη δεν είδα.Αν καποιος φιλος ειχε ποτε αντιμετωπισει κατι παρομοιο ας ριξει καμια ιδεα.Ευχαριστω πολυ και καλο καλοκαιρι σε ολους!
 

zisis

Hero Member
May 10, 2010
1,249
1
38
34
Να πας εκεί που σου άλλαξαν το ημιαξονιο.να παραπονεθεις οτι συνεχίζει κ να στο φτιάξουν εκεί Χωρίς επιβάρυνση
 

Vrachos

New member
May 21, 2010
56
0
6
Λάρισα
Φαίνεται να είναι ένας από τους δύο εσωτερικούς μπιλιοφόρους.

Για να λες ότι σου κόστισε 600€ καταρχήν πήγες σε εξουσιοδοτημένο
και κατά δεύτερον σου άλλαξαν μόνο το ημιαξόνιο με τον εξωτερικό μπιλιοφόρο.
Κομπλέ δεξί ημιαξόνιο και με τους δύο μπιλιοφόρους η Ford το τιμά στα 700€ συν εργασία.
Με λίγο ψάξιμο σε ανταλλακτικάδικα θα έβρισκες καινούριο δεξί κομπλέ ημιαξόνιο με κάτω από 200€
(πχ της Cevam με κωδικό 5273).
Τώρα πολύ πιθανό είναι να ήταν στραβό το ημιαξόνιο και μαζί να έχει αρπάξει και ο εσωτερικός μπιλιοφόρος,
αλλά μόνο στο συνεργείο μπορούν να το δούνε αυτό.

Όπως είπε και ποιο πάνω ο zisis να ξαναπάς για να βρούνε τι ακριβώς φταίει.
Το κακό είναι ότι άμα φταίει ο εσωτερικός μπιλιοφόρος θα στον χρεώσουν κανα 300άρι.
 

Crazy

Hero Member
Vip Team
Jul 8, 2010
1,568
8
38
38
Οπου υπαρχει στροφη....
Εγω αντιμετωπησα το ιδιπ προβλημα αλλαξα ημιαξονιο μεταχειριμσενο μεν αλλα σε πολυ καλη κατασταση κ σταματησε... Μηπως προερχεται απο το σασμαν; Γτ εμενα ειτε νεκρα ειχα ειτε ταχυτητα το εκανε...
 

geo197dim

Original poster
Newbie
Jul 13, 2012
2
0
0
Και εγω καποιο προβλημα με το σαζμαν υποψιαζομαι γιατι οντως ειναι περιεργο να σταματα οταν πατω συμπλεκτη
 
Για αρχή δες την μεσαία τριβή που έχει το ημιαξόνιο. Μπιλιοφοροι δεν είναι σε καμία περίπτωση κ το ημιαξόνιο δεν στραβώνει αφού μόνο σπάει! Στην χειρότερη των περιπτώσεων να μην έχουν γράσο οι μπιλιοφόροι οι εξωτερικοί.
 

StuparArt

Hero Member
May 9, 2010
3,325
0
0
43
www.youtube.com
Στέλιο στραβώνουν τα ημιαξόνια φίλε! Τους αρκεί ένα μικρό στράβωμα ώστε να αρχίσει το τρέμουλο. Εάν είναι από το ημιαξόνιο τότε το τρέμουλο γίνετε με βάσει τον χιλιομέτρων ανεξάρτητα εάν πατάμε η όχι τον συμπλέκτη. Είναι σαν να τρέμει από ζυγοστάθμιση απλά συνήθως είναι πιο σύντομο το τρέμουλο αλλά ταυτόχρονα και πιο ενοχλητικό – δυνατό. Όταν είναι από ζαντολάστιχα επειδή οι κραδασμοί απορροφούνται δεν είναι τόσο έντονο το πρόβλημα όσο θα μπορούσε να είναι με ένα στραβό ημιαξόνιο.

Αυτό που αντιμετώπισε ο crazy ήταν από το ημιαξόνιο( με βάση την περιγραφή που δίνει)

Ο φίλος μάλλον αλλού έχει το πρόβλημα και εγώ θα κοίταζα τις βάσει στις μηχανής για αρχή τίποτα συνεμπλόκ στα ψαλίδια σκισμένα εσωτερικά λινά στα λάστιχα αν και πιο δύσκολο αυτό το τελευταίο λόγο το ότι αναφέρει ότι σταματάει με το πάτημα του συμπλέκτη.
 

dj-sofos

Member
Aug 30, 2010
126
0
0
31
χανιά
Καλησπερα φιλοι μου, εχω ενα θεματακι με το κουβαδακι μου. εδω και καμια 15αρια μερες καθε που στριβω αριστερα ή δεξια πολυ το τιμονι ακουω κρακ κρακ κρακ οταν κινειται. και ερχομαι σαν ασχετος να ρωτησω. ποσο κοστιζουν αλλαζουν σετ με την φουσκα ή τους περνω και ξεχωριστα? φοβαμαι μην κοψουν τελειως καμια ωρα.

Υ.Γ. Αν υπαρχει παρομοιο θεμα παρακαλω πολυ να μεταφερθει. ευχαριστω.
 

TEO-S

Member
Jun 3, 2010
128
0
16
Μοντέλο
MK6
Καλησπερα. γνωριζουμε τελικα τι ηταν το προβλημα γτ αντιμετωπιζω ακριβως το ιδιο.Αλλαξα ρουλεμαν και βαση μηχανης γτ ειχα προβλημα αλλα συνεχιζει και το κανει. οι ζαντες δεν ειναι το θεμα,δοκιμασα και αλλες. μου ειπαν και ημιαξονιο.αλλα μου το κανει μονο οταν παταω το γκαζι αποτομα και οταν παταω συμπλεκτη δεν το κανει. σασμαν υποψιαζομαι.
 

TEO-S

Member
Jun 3, 2010
128
0
16
Μοντέλο
MK6
Δεν βρίσκουμε ακρη στο συνεργειο. :( ημιαξονια οκ. Μπιλιοφοροι οκ. Ρουλεμαν οκ. Αλλαγη κατω βασης μηχανης οκ.
 
Πρεπει να ελεχθουν για τζογους ημιαξόνια, μεσαία τριβή ημιαξονίων και οι φωλιές των μπιλιοφόρων στο σασμάν. τα  ρουλεμαν στους τροχούς δεν έχουν σχέση με τρέμουλο...τσάμπα αλλάχτηκαν. Να γρασαριστουν εκ νέου οι μπιλιοφόροι.

Ξαφνικά ξεκίνησε να στο κάνει? Μήπως το έχεις ζορίσει σε κανένα ξεκίνημα με στριμμένους τους τροχούς?
 

TEO-S

Member
Jun 3, 2010
128
0
16
Μοντέλο
MK6
τα ρουλεμα τα αλλαξα γιατι απλα ηθελαν αλλαγη. ειναι οι κουπες (φωλιες) στα ημιαξονια. οχι το εχω αρκετο καιρο απλα τωρα ειχα χρονο να ασχοληθω.
 

kalgefteas

New member
May 31, 2013
86
0
0
Παιδια και το δικο μου τρεμει μολις το δινω 100-120 αρχιζει και τρεμει αλλα με μενα δν παιζει ρολο ο συμπλεκτης μηπς ξερετε τι ειναι
 
πριν κάνεις το οτιδήποτε πρέπει πρώτα να κάνεις ζυγοστάθμιση στους τροχούς (επάνω στο αμάξωμα είναι το καλύτερο )και να κάνεις έλεγχο στις δισκόπλακες με μικρόμετρο για να δεις αν έχουν πετσικάρει.
Τα ημιαξόνια θα τα κοιτάξεις τελευταία.
 

TEO-S

Member
Jun 3, 2010
128
0
16
Μοντέλο
MK6
Καλησπερα. Το προβλημα μ ειχε εμφανιστει νομιζω οταν ισιωσα τις ζαντες. Αλλα δεν ειχα αλλαξει λαστιχα. Οταν τα αλλαξα συνεχισε να το κανει σε πιο χαμηλο βαθμό.  Νομιζα πως ηταν η αιτια οι ροδες κ ετσι δοκιμασα αλλες, αλλα συνεχισε να το κανει. Ο μαστορας μ πε πως ειναι τα ημιαξονια. Συγκεκριμενα οι κουπες τους. Αλλα τελικά λεει οτι το προβλημα ειναι απο το σασμαν.
 

kostg

Staff member
Elite Member
Vip Team
May 9, 2010
9,458
11
0
20
www.fiestamaniacs.gr
Άρα έβγαλε άχρηστα και τα ημιαξόνια και το σασμάν. Δεν ξέρω, συμφωνώ με τον Στέλιο, λίγο περίεργο.
 

TEO-S

Member
Jun 3, 2010
128
0
16
Μοντέλο
MK6
Το προβλημα ηταν το διαφορικο τελικα. αγορασα μεταχειρισμενο. αφου πρωτα δοκιμαστηκαν:ροδες λαστιχα,ημιαξονια,μπουλωνια
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread