Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

Sonic

Original poster
Pro Member
Nov 9, 2016
576
2
18
32
Αθήνα
www.facebook.com
Λοιπόν τον τελευταίο καιρό παιδιά έχω ένα θεματάκι με τις ταχύτητες στο σασμαν. Πιο συγκεκριμένα πρωτοεμφανίστηκε τύχαια όταν έβγαζα το αμάξι από το γκαράζ πριν κάνα 2μηνο 3μηνο και τώρα τελευταία το έπαθα άλλες 3 φορές σε διάστημα 5 ημερών.

Το πρόβλημα είναι το εξης, μπλοκάρει η 1η και η 2α ταχύτητα κατα την σύμπλεξη. Ενω έχω τερμα πατημένο τον συμπλέκτη η 1η και η 2α δεν πιανουν ενώ η 3η, 4η, 5η και η όπισθεν λειτουργουν κανονικά. Έσβησα το αμάξι και πάλι δεν έμπαιναν, μετά από λίγα δευτερολεπτα ξεκολλησε. αυτο συνέβει την πρώτη φορά και από τότε ουδεν πρόβλημα. τώρα που ξεκίνησε πάλι άργησε περισσότερο να ξεκολλήσει. ήμουν λίγο πριν το σύνταγμα σε μποτιλιάρισμα για 10-15 λεπτά, σε κάποια φάση είμαι στο φανάρι και πάω να βάλω 1η και τιποτα... πάω για 2α και τίποτα πάλι... οι άλλες ταχύτητες έμπαιναν κανονικα...

Τι να κάνω λοιπόν... ανάβω αλαρμ, αρχίζουν να κορναρουν όλοι από πίσω και λεω καλά κρασιά τώρα. εε μετά από 10 λεπτά σταματημένος που ήμουν ξεκόλλησε και ευτυχως δεν με άφησε πάλι μέχρι να πάω σπίτι. λίγο αργότερα που πήγα σε άλλη δουλεια ήμουν κομπλε.

Σήμερα που έκανα κάνα 40αρι χιλιόμετρα και έπεσα πάλι λίγο σεκίνηση, υποψιαζομενος μην τυχον ζεστενεται ο δισκος  και μου κολλήσει στον κιφισο όπου βρισκόμουν, είχα τραβήξει τον μοχλό του καπό ώστε να περνάει λίγος αερας. το έκανα αυτό σε φάση μηπως το βοηθάω έτσι μέχρι να το πάω συνεργείο. εν τελη δεν μου μπλοκαρε σήμερα ευτυχώς.

Το αμάξι μου ειναι το μκ7.5 1.0 ecbooost μοντέλο του 2013 με 27.500 χιλιόμετρα. φοράει προγραμμα στα 160 άλογα, ιντερκουλερ και φίλτρο.  έχω κλείσει ραντεβού για την δευτέρα να το πάω σε συνεργείο να το δούνε...

Θα ήθελα τις γνώμες σας στο τι θα μπορούσε να φταίει...
 

kostg

Staff member
Elite Member
Vip Team
May 9, 2010
9,458
11
0
20
www.fiestamaniacs.gr
Μήπως κάτι γίνεται με τις ντίζες και δεν παίρνει τις 1η & 2α; Μήπως το τρομπάκι του συμπλέκτη ζεστένεται και δεν κάνει σωστή αποσύμπλεξη; Θέλει σήκωμα σε δικόλωνο και έλεγχο δυστυχώς.
 

KARBY

Pro Member
Feb 12, 2015
318
3
18
εφ οσον ειναι και δυνατο,πιθανοτερο ειναι οτι τρωει το σκισιμο του.
Για συχρονιζε πρωτης-δευτερης σε βλεπω.
Ομως πριν μπεις σε περιπετειες ΑΛΛΑΞΕ ΒΑΛΒΟΛΙΝΕς.
Επειδη το αυτοκινητο ειναι δυνατο τις κανει νερακι του θεου,με αποτελεσμα να ζεστενονται
υπερβολικα,οποτε ολα διαστελλονται.
Βαλβολινες  επιγοντως και βλεπεις.
 

Sonic

Original poster
Pro Member
Nov 9, 2016
576
2
18
32
Αθήνα
www.facebook.com
ωραία παιδιά. ναι πρώτα θα κοιταχτουν τα πιο light ενδεχόμενα. γιατι το κατέβασμα σασμαν είναι ολόκληρη ιστορία. το συγχρονιζε χρειάζεται κατέβασμα σασμαν;
 

Aggelos Mpa

Member
May 10, 2010
182
2
0
40
Αν σβήσεις τον κινητήρα εκεινη την στιγμη που τρώει σκαλωμα, της πέρνει;το συχρονιζε γνωρίζω πως επιρεαζεται οταν εχει στροφές το σασμαν.κανε ελενχο στης ντιζες πρώτα μου εχει τύχει να εχει σπάσει ο πλαστικός οδηγός που εχει στο τελος  και μου μαγκώνει μερικές φορες την 4 δεν έμπαινε κε τιποτα.
 

Sonic

Original poster
Pro Member
Nov 9, 2016
576
2
18
32
Αθήνα
www.facebook.com
Όταν μπλοκάρει εκείνη την στιγμη και σβήσω το αμάξι και πάλι δε μπαίνει η 1η και η 2α ενώ οι άλλες κανονικά...
 

Aggelos Mpa

Member
May 10, 2010
182
2
0
40
Εχεις δει καποια διαφορα στον λεβιέ ; νομίζω παντως πως κατι απο ντιζα η επιλογέα.
 

fiesta77

Pro Member
May 9, 2014
331
9
18
Πειραιας
Εφόσον δεν μπαίνουν οι ταχύτητες με σβηστό κινητήρα σημαίνει ότι μάλλον αποκλείουμε τα συγχρονιζέ . Επομένως πρέπει να δεις τις βαλβολίνες, αν έχει, και τι ποσότητα. Το πιο πιθανό όμως είναι να φταίνε οι ντίζες .
Επίσης κοίταξε και τις βάσεις της μηχανής, μπορεί σε κάποια να έχει διαλυθεί το λάστιχο η να έχει σπάσει το μέταλλο και ο κινητήρας να έχει μετακινηθεί από την θέση του.
 

Sonic

Original poster
Pro Member
Nov 9, 2016
576
2
18
32
Αθήνα
www.facebook.com
Σε τι να δω διαφορά στο λεβιέ; Κανονικός μου φαίνεται, εαν εννοείς το αν μπαίνουν γενικά πιο εύκολα ή πιο δύσκολα οι ταχύτητες. μπαινουν όπως και πριν 6 μήνες μαλακά δηλαδή.

Αν και τώρα που το λες κάποια στιγμή πιο παλιά σαν να είχα παρατηρήσει να γρατζούναγε ενα τσακ όταν έβαζα πρώτη αλλά αυτό 1 ή 2 φορές. δεν έχει ξανα τύχει δηλαδή για να δώσω σημασία. Αλλα όσον αφορά το να μου μένει το αμάξι δε γίνεται να μένει έτσι.

Ένασ μηχανικός που του ανέφερα το πρόβλημα μου είπε πως αφού δε στο κάνει συχνά πρέπει να το αφήσεις να χειροτερέψει για να φάνει πιο εύκολα και λέω να μαμηθεί και άλλο το αμάξι για να φανεί το πρόβλημα;

Αύριο έχω ραντεβού στο συνεργείο του  Αγγελή να εξετάσουμε όλα τα ενδεχόμενα.
 

KARBY

Pro Member
Feb 12, 2015
318
3
18
Αλλαξε βαλβολινες στο ξαναλεω.
Πριν γινει μεγαλυτερο το κακο στα συχρονιζε.
Αν τωρα δεν πιστευεις τι να σου πω.
Οι βαλβολινες που εχεις δεν αντεχουν τις ροπες και την δυναμη του αυτοκινητου σου με αποτελεσμα να ζεστενονται.
Οταν ζεσταθουν αλλαζουν ιξωδες και δεν λυπαινουν.
Τοτε σφιγγουν τα συχρονιζε.
Αυτο φαινεται στο συχρονιζε της πρωτης με την δευτερη και ισως δευτερης με τριτης γιατι απλα
τα γραναζια τους γυριζουν γρηγοροτερα και ζεσταινουν τις βαλβολινες οποτε τα συχρονιζε
δεν λιπαινονται καλα και μαγκωνουν.
Πρεπει να ξερεις οτι τα κιβωτια τα πενταρια των φιεστα ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΠΑΛΙΑΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ
ΚΑΙ ΣΧΕΔΙΑΣΗς.
Γιαυτο επειδη εχουν 1 αξονα κεντρικο με ολες τις ταχυτητες επανω του παρουσιαζουν διαφορα
προβληματα που δεν εχουν τα εξαρια αλλων εταιρειων που εχουν δυο αξονες και γυρνουν με την μιση ταχυτητα περιστροφης.Ενα αξονα για τις μονες ταχυτητες και ενα για τις ζυγες.
Ισως χρειαστεις και αλλη μαρκα βαλβολινες οχι την εργοστασιακη ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ.
Η LIQUIT ENGINEERING ειναι απο τις ποιο καταλληλες για δυνατα μοτερ.
Ομως και ο mounttune ισως εχει οδηγια για αυτο.
 

Sonic

Original poster
Pro Member
Nov 9, 2016
576
2
18
32
Αθήνα
www.facebook.com
Δεν είπα ότι δε σε πιστεύω ρε karby. Αύριο που θα πάω στο συνεργείο θα εξεταστούν όλα αυτά τα ενδεχόμενα. εξαέρωση τρομπάκι, ντίζες, βαλβολίνες. Μακάρι να είναι μέχρι εκεί το πρόβλημα.
 

Aggelos Mpa

Member
May 10, 2010
182
2
0
40
Απο οτι ειδα φοράει το IB5 που εχει και το st 150 2000cc και δεν ειμαι ευχαριστημένος.
Γενικά η ford στους turbo κινητήρες της βάζει το mtx75 focus rs mk1 πχ. Αυτο ετοιμάζομαι να βάλω και εγω στην μετατροπή μου ;)
 

Sonic

Original poster
Pro Member
Nov 9, 2016
576
2
18
32
Αθήνα
www.facebook.com
πηγαίνοντας σε 2 μηχανικούς σήμερα μου είπαν ότι ούτε δισκός είναι ούτε ντίζες. και η ποσότητα της βαλβολίνης είναι μια χαρά. ωστόσο αύριο θα προχωρήσω σε καινούρια βαλβολίνη και εξαέρωση το ντροπάκι του συμπλέκτη και επι τι ευκαιρειας θα αλλάξω και λαδάκι, φίλτρο λαδιού και φίλτρο καμπίνας και είδωμεν.. :p
 

Sonic

Original poster
Pro Member
Nov 9, 2016
576
2
18
32
Αθήνα
www.facebook.com
Λοιπόν άλλαξα βαλβολίνες και έκανα και εξαέρωση το τρομπάκι του συμπλέκτη. Τώρα θα δείξει ο χρόνος αν θα ξαναπαρουσιαστεί...
 

Mitsos88

Rookie
Dec 31, 2014
23
0
1
Σε εμένα κάποιες φορές δεν κουμπώνει η όπισθεν και για να κουμπώσει αφήνω ελαφρά συμπλέκτη και δίνοντας λίγη ώθηση στο λεβιέ κουμπώνει. Γενικά τα 5τάχυτα δεν πρέπει να είναι και ότι καλύτερο υπάρχει σε σασμάν οπότε ας τα προσέχουμε δυό φορές παραπάνω στις αλλαγές. Στου αφεντικού μου στο παλιότερο μοντέλο  fiesta μου έβγαινε η ψυχή να κουμπώσω την 3η!
 

KARBY

Pro Member
Feb 12, 2015
318
3
18
Με την οπισθεν εχουν ολα προβλημα.
Θελει προσοχη και λιγο ζορι στην κινηση του λεβιε οταν την βαζουμε.
Αλλοιως την πεταει με ενα ασχημο ηχο -ανατριχιαστικο.
 

Mitsos88

Rookie
Dec 31, 2014
23
0
1
Το ξέρω αδερφέ, την πρώτη φορά που μου την πέταξε και άκουσα τα γρανάζια να στροβυλίζουν, ξεριζώθηκαν τα σωθικά μου! :D
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread