scorpion said:
δεν χαλάω ποτέ χατήρια σε μπαμπάδες :-*
tease tease ok234
scorpion said:
1 - για γίνε λίγο πιο σαφής,δεν σε πιάνω καθόλου
2 - πήγα και τον ρώτησα και μου είπε το εξής : ότι έχει δυνατά φρένα τα ράουλα και για αυτό δεν μέτρησε με 4τη,δηλαδή όσοι έχουν πάει στην ΤΑΤ ή στον Σωκράτη και έχουν βάλει το πόδι τους πάνω στα ράουλα,έχουν προσπαθήσει να του δώσουν ώθηση με επιτυχία κιόλας,στα ράουλα της dynojet δεν γίνεται αυτό σου βγαίνει η γλώσσα έξω
Επίσης τον ρώτησα γιατί δεν έδωσε κάτι παραπάνω από τα χαμηλά και μου είπε ότι 2 φορές έδωσες παραπάνω μοίρες (1 και 2 μοίρες αντίστοιχα)στο αβανς και τις 2 φορές δεν ικανοποιήθηκε (πάντα με τα δικά του κριτήρια) και το άφησε έτσι
1. Αυτό που λέω είναι ότι μέγιστη ιπποδύναμη είναι στις 6.100+ περίπου και όχι 6.429!!! Πως και σου πείρε σαν σημείο αναφοράς τις 6.429??
Και να σου το πω και πιο απλά… το αμάξι σου κανονικά είναι περισσότερα άλογα από αυτά τα 101,39 στον τροχό που σου έδωσε. Όλα τα dyno σου δείχνουν τα μέγιστα άλογα ανεξάρτητα στο τι στροφές τα βγάζεις και ανεξάρτητα από το που βαράς κόφτη. Άλλο το ένα άλλο το άλλο.
2. Και τα μπαούλα (αυτά που βγάζουν τις ρόδες πάνω από το αμάξι) φίλε έχουν πολύ δυνατά φρένα αλλά παρόλα αυτά τα μετράνε με 4η. Δεν θα ξεκινούσε το αμάξι με 4η ώστε να μη μπορεί να τα κουνήσει τα ράουλα! Δεν ξέρω τι να πω.,.. μου φαίνετε πολύ κουλό. Δεν το έχω ξανακούσει αυτό.
Υ.Γ 1 αν προσέξεις υπάρχει και μια μικρή διαφορά στην θερμοκρασία… επομένως η διαφορά στα άλογα που πήρες επηρεάζετε και αυτή. Αυτό που θέλω να πω είναι ότι τα νούμερα δεν είναι 100% δεσμευτικά. Έτσι και αλλιώς από πάτημα σε πάτημα διαφέρουν, πόσο μάλλον όταν αλλάζουν – μεσολαβούν και άλλοι παράγοντες.
Υ.Γ 2 δεν ξέρω εάν ο προγραμματιστής σου μπορούσε να κάνει κάτι καλύτερο μη παρεξηγηθώ! Μπορεί ο άνθρωπος να έκανε πραγματικά το καλύτερο δυνατό για το αμάξι σου όπως είναι τώρα.