turbomaniac
Hero Member
τσεκαρε αν ειναι στραβο το πλακακι. κανονικα αν ειναι ολοισιο θα πρεπει να στεγανοποιει τελεια ακομα και με την μαμα μεταλικη φλανζαη
Το πλακάκι στραβό δεν είναι, η φλάντζα αυτή η πορώδης, με τη χρήση μαλακώνει επίτηδες και θέλει να τη σφίξεις ξανά και ξανά μετά απο κάποια χιλιόμετρα αλλιώς μαλακώνει και εσύ δε καταλαβαίνεις τπτ με λίγα λόγια χαλαρώνουν τα μπουλόνια επειδή μαλακώνει. Και η μαμά μπορούσε να μπει αλλά είναι παλιά και εδώ που τα λέμε 12 ευρω δεν ειναι τπτ. Πάντως μια ρημάδα φλαντζα εχει διαφορά όταν έχει απόλυτη στεγανοποίηση και λογικό αφου γίνεται σωστή εκτόνωση των καυσαερίων.turbomaniac said:τσεκαρε αν ειναι στραβο το πλακακι. κανονικα αν ειναι ολοισιο θα πρεπει να στεγανοποιει τελεια ακομα και με την μαμα μεταλικη φλανζαη
scorpion said:πως το διαπύστωσες αυτό?
τι παρούσιασε το αμάξι?
Pa_Nos_1400cc said:Το πλακάκι στραβό δεν είναι, η φλάντζα αυτή η πορώδης, με τη χρήση μαλακώνει επίτηδες και θέλει να τη σφίξεις ξανά και ξανά μετά απο κάποια χιλιόμετρα αλλιώς μαλακώνει και εσύ δε καταλαβαίνεις τπτ με λίγα λόγια χαλαρώνουν τα μπουλόνια επειδή μαλακώνει. Και η μαμά μπορούσε να μπει αλλά είναι παλιά και εδώ που τα λέμε 12 ευρω δεν ειναι τπτ. Πάντως μια ρημάδα φλαντζα εχει διαφορά όταν έχει απόλυτη στεγανοποίηση και λογικό αφου γίνεται σωστή εκτόνωση των καυσαερίων.
με ανοιχτό το καπό και μια προσεκτική παρακολούθηση έδειχνε κάποια μικρή διαρροή πολύ αμυδρή όμως, δεν φαίνονταν, και κατά δεύτερο έπιανε μόνο τα 160χαω το αμάξι στην ευθεία.
Το μόνο που λέω πιο πάνω είναι ότι θέλει σφίξιμο και δεύτερη και τρίτη φορά το χταπόδι γιατί χαλαρώνει...marios7kal said:Πανο απ οτι βλεπω χαμηλα κανει μια κουρμπα το χταποδι.. αυτο εμποδιζει την τοποθετηση ενος σπιραλ αρκετα κοντα του.. εσυ εχεις βαλει σπιραλ?? αμα μπει μετα το πλακακι πανω στη σωληνα θα ειναι το ιδιο λειτουργικο το σπιραλ?? Αλεξη δωσε και εσυ τα φωτα σου!!
moredread said:το focus 1 χταπόδι είναι 4-2-1 ή 4-1 ? Με λ τα μήκη είναι ίδια?
έχεις κανα link για Miltech να δώ τιμές?