Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
τσεκαρε αν ειναι στραβο το πλακακι. κανονικα αν ειναι ολοισιο θα πρεπει να στεγανοποιει τελεια ακομα και με την μαμα μεταλικη φλανζαη
 

Pa_Nos_1400cc

Pro Member
May 10, 2010
521
0
16
47
Αγρίνιο
turbomaniac said:
τσεκαρε αν ειναι στραβο το πλακακι. κανονικα αν ειναι ολοισιο θα πρεπει να στεγανοποιει τελεια ακομα και με την μαμα μεταλικη φλανζαη
Το πλακάκι στραβό δεν είναι, η φλάντζα αυτή η πορώδης, με τη χρήση μαλακώνει επίτηδες και θέλει να τη σφίξεις ξανά και ξανά μετά απο κάποια χιλιόμετρα αλλιώς μαλακώνει και εσύ δε καταλαβαίνεις τπτ με λίγα λόγια χαλαρώνουν τα μπουλόνια επειδή μαλακώνει. Και η μαμά μπορούσε να μπει αλλά είναι παλιά και εδώ που τα λέμε 12 ευρω δεν ειναι τπτ. Πάντως μια ρημάδα φλαντζα εχει διαφορά όταν έχει απόλυτη στεγανοποίηση και λογικό αφου γίνεται σωστή εκτόνωση των καυσαερίων.

scorpion said:
πως το διαπύστωσες αυτό?
τι παρούσιασε το αμάξι?

με ανοιχτό το καπό και μια προσεκτική παρακολούθηση έδειχνε κάποια μικρή διαρροή πολύ αμυδρή όμως, δεν φαίνονταν, και κατά δεύτερο έπιανε μόνο τα 160χαω το αμάξι στην ευθεία.
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
Pa_Nos_1400cc said:
Το πλακάκι στραβό δεν είναι, η φλάντζα αυτή η πορώδης, με τη χρήση μαλακώνει επίτηδες και θέλει να τη σφίξεις ξανά και ξανά μετά απο κάποια χιλιόμετρα αλλιώς μαλακώνει και εσύ δε καταλαβαίνεις τπτ με λίγα λόγια χαλαρώνουν τα μπουλόνια επειδή μαλακώνει. Και η μαμά μπορούσε να μπει αλλά είναι παλιά και εδώ που τα λέμε 12 ευρω δεν ειναι τπτ. Πάντως μια ρημάδα φλαντζα εχει διαφορά όταν έχει απόλυτη στεγανοποίηση και λογικό αφου γίνεται σωστή εκτόνωση των καυσαερίων.

με ανοιχτό το καπό και μια προσεκτική παρακολούθηση έδειχνε κάποια μικρή διαρροή πολύ αμυδρή όμως, δεν φαίνονταν, και κατά δεύτερο έπιανε μόνο τα 160χαω το αμάξι στην ευθεία.

για τα 160 αποκλειεται να φταιει η διαροη, καποιο άλλο είναι το πρόβλημα.
 

marios7kal

Pro Member
Jul 28, 2011
342
0
0
32
Αθήνα
Πανο απ οτι βλεπω χαμηλα κανει μια κουρμπα το χταποδι.. αυτο εμποδιζει την τοποθετηση ενος σπιραλ αρκετα κοντα του.. εσυ εχεις βαλει σπιραλ?? αμα μπει μετα το πλακακι πανω στη σωληνα θα ειναι το ιδιο λειτουργικο το σπιραλ?? Αλεξη δωσε και εσυ τα φωτα σου!!
 

Pa_Nos_1400cc

Pro Member
May 10, 2010
521
0
16
47
Αγρίνιο
marios7kal said:
Πανο απ οτι βλεπω χαμηλα κανει μια κουρμπα το χταποδι.. αυτο εμποδιζει την τοποθετηση ενος σπιραλ αρκετα κοντα του.. εσυ εχεις βαλει σπιραλ?? αμα μπει μετα το πλακακι πανω στη σωληνα θα ειναι το ιδιο λειτουργικο το σπιραλ?? Αλεξη δωσε και εσυ τα φωτα σου!!
Το μόνο που λέω πιο πάνω είναι ότι θέλει σφίξιμο και δεύτερη και τρίτη φορά το χταπόδι γιατί χαλαρώνει...
Η εγκατάσταση αφορά τον εργοστασιακό σωλήνα ως εχει, "λ" κλπ,  κάπου έχεις μπερδευτεί.
 

marios7kal

Pro Member
Jul 28, 2011
342
0
0
32
Αθήνα
δεν αναφερομαι σε αυτο που εγραψες για τη φλαντζα.. αλλο πραγμα ρωταω, για το σπιραλ!
επειδη το χταποδι δεν εχει σπιραλ πανω του, εχεις βαλει μετα το πλακακι??
 

kostg

Staff member
Elite Member
Vip Team
May 9, 2010
9,458
11
0
20
www.fiestamaniacs.gr
Νομίζω ότι το σπιράλ είναι πάνω στη σωλήνα της εξάτμισης και όχι στον χταποδοκαταλύτη...
 

Pa_Nos_1400cc

Pro Member
May 10, 2010
521
0
16
47
Αγρίνιο
Όχι δεν υπάρχει σπιράλ στο 1,4 Mk6 αλλά ούτε και εγώ έχω βάλει σπιράλ έπειτα. η εξαγωγή απο τη έξοδο του χταποδιού μέχρι και το τελικό καζανάκι είναι εργοστασιακή μαζί και το καζανάκι. νομίζω στο 1,6 mk6 υπάρχει σπιράλ δεν θυμάμαι τώρα αλλά δεν νομίζω να έχει κάποια σχέση ούτε απο θέμα απόσβεσης κραδασμών.

Πάντως  ένα mk7 1.6 με το ίδιο χταποδοκαταλύτη μου είπε ότι αντιμετώπισε το ίδιο πρόβλημα με αυτό που γράφω πιο πάνω και επειδή έγινε δεύτερη φορά το κακό σε εμένα είπα να το γράψω ώστε να μείνει η πληροφορία στο forum.
 

marios7kal

Pro Member
Jul 28, 2011
342
0
0
32
Αθήνα
Πανο τωρα με καλυψες :) .. δεν ηξερα οτι δεν ειχε σπιραλ το μκ6.. πολυ χρησιμη η πληροφορια για τη φλαντζα για αυτους που θα θελουν να το βαλουν στο μελλον!
 

moredread

New member
May 16, 2010
54
0
6
πιστεύετε η αλλαγή χταποδιού αξίζει? θα δώ +2-3 ίππους?
έχω μεσαίο τελικό (Παπαδόπουλος), Προγραμμα, Φιλτρο. μετρημένος στα 117
 

yannis_s

Hero Member
May 10, 2010
1,397
5
38
39
νεα αγχιαλος
μην το βλεπεις στους 2-3 ιππους μονο θα εχει διαφορα και στη ροπη απο χαμηλα αλλα και καλυτερο στροφαρισμα το μοτερ.
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
βαλε χταπόδι μεταχειρισμένο απο focus 1.

λιγη διαφορα στα άλογα μετα τις 5000 στροφές (λόγω του οτι κόβει πολύ η μαμα πολλαπλή και οι εκκεντροφόροι, αλλα τουλαχιστον 1-1.5 κιλό στην ροπή απο 3000 μέχρι 4500 στροφές.

για μενα το κοστος για militech ή custom χταπόδι απο εξατμισά, ΔΕΝ ΑΞΙΖΕΙ, πάνω΄κάτω ότι βλεπεις με το χταπόδι απο focus 1 το βλέπεις και με οποιοδήποτε χταπόδι που πουλανε ή φτιαχνουνε στην αγορά.
 

moredread

New member
May 16, 2010
54
0
6
το focus 1 χταπόδι είναι 4-2-1 ή 4-1 ? Με λ τα μήκη είναι ίδια?
έχεις κανα link για Miltech να δώ τιμές?
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
moredread said:
το focus 1 χταπόδι είναι 4-2-1 ή 4-1 ? Με λ τα μήκη είναι ίδια?
έχεις κανα link για Miltech να δώ τιμές?

4 -1 είναι και μπορεις να το βρεις μεταχειρισμενο με 50 έυρω, ή καινουργιο 70 απο αγγλια ebay
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread