Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

Ximiki Veltiosi

Original poster
Pro Member
May 30, 2014
483
1
0
44
Αθηνα
αν και κοιταξα ολα τα thread κ δεν βρηκα κατι παρομοιο επιτρεψτε μου να ανοιξω αυτο το θεμα γιατι μου φανηκε λιγο περιεργο πως ενα αμαξι του 07 δεν εχει ποδια απο το εργοστασιο. Καταλαβαινετε πως αναγκαστικα και μη, ολες οι συγκρισεις γινονται με γνωμονα το προηγουμενο αμαξι που ειχα( ολοι λιγο πολυ το ιδιο κανουν οταν αλλαζουν αμαξι..)

υπαρχει aftermarket ποδια για τα MK6 S συγκεκριμενα ? φανταζομαι αν υπαρχει, για ολα τα MK6 θα ειναι ιδια καθως ειναι ιδιο σασι. ή θα χρειαστει να παμε σε custom λυσεις με μακετες , cad, μητρες και carbon ή πολυεστερικη κατασκευη?

Το σκεπτικο μου ειναι πρωτιστος λιγο "αγωνιστικο" για τη χρηση της καθως θεωρω πως η ποδια ειναι μεγαλο πλεονεκτημα και μπορει να σε σωσει απο πολλα!πραγμα το οποιο εχω διαπιστωσει στο παρελθον.
 

scorpion

Staff member
Elite Member
Vip Team
Ιδρυτής (θα σέβεστε :P)
May 9, 2010
13,982
8
23
38
Πειραιάς
www.fiestamaniacs.gr
Δυστηχώς δεν δίνει η ford έστω σαν αξεσουαρ τέτοια ποδιά
Αν θέλεις όντως να βάλεις θα πας σε custom ή αν δίνει κάποιος όικος από το εξωτερικό
 

Ximiki Veltiosi

Original poster
Pro Member
May 30, 2014
483
1
0
44
Αθηνα
εχετε δοκιμασει μηπως μπαινουν απο αλλα μοντελα? ενδεχομενως με μικρη πατεντα?
 

Ximiki Veltiosi

Original poster
Pro Member
May 30, 2014
483
1
0
44
Αθηνα
οκ ευχαριστω!

με το καλο οταν παραλαβω το αμαξι την Πεμπτη θα επανελθω στο θεμα με προτασεις και λυσεις.
 

kostg

Staff member
Elite Member
Vip Team
May 9, 2010
9,458
11
0
20
www.fiestamaniacs.gr
Δεν είναι αναγκαία σιδεριά, μπορεί να είναι ένα απλό πλαστικό κάλυμμα που προστατεύει από λάσπες, σκόνες κλπ.
 

Spel

New member
Dec 25, 2013
68
0
0
35
Αθήνα
Καλησπερα σας, επειδη προσφατα ειχα μια συζητηση με φιλο μηχανικο κ ψαχνωντας το αμαξι υπαρχουν σημεια να στιριχτει κατι τετοιο κ να μπει, απλα καλο ειναι να το κανει καποιος με γνωσεις μιας κ θα ειναι κατι καθαρα custom! Πιστευω κ γω πως αλουμινιο ειναι το καλυτερο απο πολλες αποψεις!
 

Ximiki Veltiosi

Original poster
Pro Member
May 30, 2014
483
1
0
44
Αθηνα
το σιδερο δεν υπαρχει ως option για κανενα λογο πρωτιστος λογο βαρους αλλα και λογο επεξεργασιας! Το αλουμινιο που μπαινει στα αγωνιστικα δυστυχως ειναι κατι αντιστοιχο σε 7075(μαλακο με θερμικη επεξεργασια αντοχης και ελαφρυ) και αρκετα μεγαλου κοστους δεδομενου πως χρειαζεσαι 2 τμ για να καταληξεις στις διαστασεις του ζητουμενου. Φυσικα οποιος εχει τσεπη να διαθεσει κοντα στα 130 ευρω για 1η υλη και σιγουρος οτι θα του βγει με τη μια η ποδια το συστηνω, διαφορετικα υπαρχουν ποιοτητες αλουμινιου χαμηλοτερου κοστους τα οποια σιγουρα μπορουν να κανουν τη δουλεια. το καλυτερο ειναι πολυεστερας με μια στρωση carbon twill 20Χ20 πλεξη 200g/m2.ωστε να εχει και μια ιδεα "Αγωνιστικης" διαθεσης , χαμηλο κοστος κατασκευης αλλα και ιδιαιτερης αντοχης. μην ξεχναμε πως ειναι για πολιτικη χρηση επισης πρεπει να ανοιχτουν και vents ωστε να γινεται απαγωγη των θερμοκρασιων. Αν κλεισεις το μηχανοστασιο ερμητικα και ειδικα το καλοκαιρι-δεν συζηταω να το πας Μεγαρα για 10 γυρους- θα τα βρασει ολα . Θα κοιταξω με το καλο το επομενο Σαββατοκυριακο που ερχεται να σηκωσω το αμαξι και να παρω μια 1η εικονα για στηριξεις και σχεδιασμο.
 
Μια χαρά κάνεις δουλειά και με σωστά σχεδιασμένα σιδερένια. Πολύ πιο φθηνά και ανθεκτικά. Εδώ μάρκες ΟΜΡ κτλ δείνουν επιλογή για σιδερένιες ποδιές και σε ελαφρύτερα αυτοκίνητα που παίζει σημαντικό ρόλο το βάρος.
Στα Μέγαρα ούτε λόγος για θερμποκρασιές ακόμα και χωρις εξαερισμό αφού με το που πιάσεις 150+ έχουν φύγει όλες οι θερμοκρασίες. Στο καρτόδρομο ίσως να υπήρχε κάποιο θεμα..
Θα ασχοληθώ να κατασκευάσω για το μκ6 γιατί μου βρίσκει συνέχεια η γέφυρα από κάτω  whistling δεν ξέρω γιατι ( ;D) ..και τα σχέδια θα τα έχω εύκαιρα για όποιον θέλει να τα αντιγράψει (θα σωθεί σε υπολογιστη για να κοπεί ξανα)
 

Ximiki Veltiosi

Original poster
Pro Member
May 30, 2014
483
1
0
44
Αθηνα
ενταξει αν θες να φτιαξεις βαριδι για να πιασει πιο ευκολα πατο τοτε ναι καλος ο σιδηρος!Η ΟΜΡ που αναφερεις ολες τις ποδιες που κατασκευαζει ειναι απο σκληρο αλουμινιο(οπως εγραψα), ντουραλουμινιο, kevlar η carbon kevlar..κανενας μα κανενας κατασκευαστης προιοντων motorsport εν ετη αγωνιστικης χρονιας 2015 για Rally δεν φτιαχνει ποδιες σιδερενιες. Αλλα επειδη δεν θελω να το παιζω ξερολας και ισχυρογνωμων αν θελεις δειξε μου μια ποδια επωνυμου κατασκευαστη κατασκευασμενη σε pure σιδερο(FE) . Εγω απλα σου παραθετω αυτα:

http://www.demon-tweeks.co.uk/motorsport/sump-tank-guards/omp-duralumin-sump-guard
http://www.jjcraceandrally.com/race/sump-guards/omp-duralumin-sump-guard
http://www.rallyshop.it/index.php?main_page=index&products_id=3891&sort=4a&language=en

Στα μεγαρα πολυς λογος για τις θερμοκρασιες και ειδικα για αυτες τις εισαγωγης που κοστιζουν σε χρονους. Ας μην το αναλυσουμε γιατι προφανως εχεις διαφορετικη αποψη και τη σεβομαι και το νημα δεν εχει να κανει με πιστες κ motorsport γενικοτερα.
 
Χωρις να το παιξω ξερόλας ...και σε rallye & AX έχει μπει σιδερένια για χρήση σε χώμα (θα σου βγάλλω και φώτο όταν παω να τα μαστορέψω) .Ισως επειδή είναι αυτοκίνητα από άλλες δεκαετίες  giggle 

Εν έτη 2014 εννοείτε πως ψάχνουν κορόιδα για να τα πάρουν αφού με ουτε τα μισά έχεις σιδερένια που είναι ουτε 3 κιλά πιο βαριά (σιγά μην πουλάγαν σίδερο) ok234
Έχουν μπλέξει τον δρόμο με τους αγώνες,τα ράλλυ, τα ντράξτερ και ότι άλλο το έχουν ονομάσει για να μετατρέψεις τους πολιτικούς κουβάδες σε δήθεν αγωνιστικό ή ότι άλλο πουλώντας "νανοτεχνολογία" σε απαρχαιωμένα οχήματα που μόνο εμφάνιση αλλάζουν ανα ταχτά χρονικά διαστήματα για να πεις ότι έχει κάτι καινούργιο και "ασφαλέστερο" (!)
 

Ximiki Veltiosi

Original poster
Pro Member
May 30, 2014
483
1
0
44
Αθηνα
καλημερα!

αλλο τι εχει μπει σε custom και αλλο να μου περιγραφεις οτι η OMP, MOMO, SPARCO βγαζουν ποδιες σιδερενιες!Αυτο που λες μπορει να γινοταν πριν απο δεκαετιες , που δεν γινοταν απο επωνυμες εταιριες καθως κα τα Group Β μεχρι το '86 kevlar φοραγαν. ο σιδηρος vs αλουμινιο εχει τεραστιες διαφορες μαζας και βαρους και πολυ ευχαριστως να το αναλυσουμε με πυκνοτητες και παραδειγματα για να καταλαβεις πως δεν ειναι ορθη η σκεψη σου περι αμελητεων διαφορων στη τελικη κατασκευη!  Τα υπολοιπα δεν τα σχολιαζω περι κοροιδων και κουβαδων και τεχνολογιων...Εδω ειμαστε κανε τη κατασκευη σου παρουσιασε την θα κανω και εγω αντιστοιχα το κομματι μου στην σχεδιαση, κατασκευη και υλοποιηση και ας αφησουμε τους συνφουριμιτες να κρινουν εκ του αποτελεσματος και να ανταλλαξουμε αποψεις επι του πρακτεου.

Καλο μηνα σε ολους!
 
δεν ηταν καστομ. επωνυμη ηταν (αλλά μπορεί και να κάνω λάθος γιατί έχει περάσει καιρός)  ;)

Να και μια μεταλλικη αντιπροσωπειας...
511877e48afc46eaa3f9ae3.jpg


Συγχώνευση διπλών μηνυμάτων:[time]1401641678[/time]
Ximiki Veltiosi said:
.... καθως κα τα Group Β μεχρι το '86 kevlar φοραγαν.
.....

Αυτο που ξέρω εγώ (έτσι για την ιστορία) είναι πως στα group 2 εκείνης της δεκαετίας τα πιο πολλά αυτοκίνητα είχαν ομολογκαρισμένες μεταλλικές , γιατί τα group 2 ήταν αυτοκίνητα παραγωγής σε σγκρίση με τα Β που ήταν απλά τέρατα εποχής, πλαστικά και φουλ ελαφρωμένα.
Εδώ και στο δικό μου μέχρι το 89 είχε ομολογκαρισμένη μεταλλική με p.n.9054323 για χρήση στο χώμα  ;)
 

Ximiki Veltiosi

Original poster
Pro Member
May 30, 2014
483
1
0
44
Αθηνα
μου τα μπλεκεις λιγο παλι και με πας απο το αγωνιστικο στο πολιτικο κ απο το επωνυμο στο ανωνυμο!Το δεχομαι λοιπον οτι υπαρχουν και σιδερενιες και ειναι οπως τα λες! κοιταξε το μηπως εν τελη ειναι σιδηροκραματα και οχι pure FE.  Φτιαξε τη σιδερενια και εγω θα φτιαξω την kevlar με επιστρωση carbon. Ta group 2 που λες ηταν πριν το 1982(αν θυμαμαι καλα) αφου η συγκεκριμενη κατηγορια αντικατασταθηκε απο την Group A. Οσο αφορα τα group B Audi, MG και 205 Τ16 για την ιστορια εχουν kevlaρ τα εχω δει με τα ματια μου στο Rally Legend στο San Marino αλλα και στο τελευταιο γυρο του WRC στο San Remo το 2003  που ετρεχαν ιστορικα(θα κοιταξω να βρω τις φωτο σε hard copy και να σκαναρω κανα 2 να τις ανεβασω), Τα Renault 5 Maxi Group B ειχαν kevlar το ειδα κ αυτα με ματια μου μεσα στο εργοστασιο της Renault Sport ALpine στη Dieppie πριν 6 μηνες που μας πηγαν εκδρομη-δεν εχω φωτο διοτι μας απαγορευσαν το division της εξελιξης να εχουμε φωτογραφικες και κινητα!
 

Ximiki Veltiosi

Original poster
Pro Member
May 30, 2014
483
1
0
44
Αθηνα
Update: υπαρχει τελικα ετοιμη λυση για ολα τα MK6 κ προερχεται απο το diesel μοντελο(τι προτοτυπο...) σημερα τσεκαραμε τους κωδικους απο το σασι του diesel κ ειναι matchable.γνησιο εχει 48,90 κ υπαρχει ετοιμοπαραδοτη.το υλικο κατασκευης ειναι ABS. Δευτερα η τριτη θα τη παραγγειλω γιατι δεν εχει κανενα νοημα να Μπουμε σε διαδικασια να φτιαξουμε απο το μηδεν καθως μονο η 1η υλη θα κοστιζε κοντα στο 45ευρω.αν ενδιαφερεται καποιος αλλος επειδη μπορω να παρω καλυτερη τιμη για παραπανω απο μια στελνετε pm
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread