Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

grigoris mk7

Original poster
Hero Member
Oct 12, 2010
1,214
0
0
34
Λαμία
Δημιουργω αυτο το θεμα γιατι ως γνωστον το mk7 δεν εχει δεικτη θερμοκρασιας. Μερικοι εχουν βαλει aftermarket προιοντα, και προς τα εκει κινουμαι και εγω. Πιστευω οτι ο δεικτης λαδιου ειναι πολυ πιο χρησιμος απο τον αντιστοιχο του νερου. Εχει βαλει κανεις τετοιο οργανακι? Γνωριζει κανενας πως γινεται η τοποθετηση, εναι δηλαδη DIY, η χρειαζεται αναγκαστικα μαστορα? Λογικα καλωδια κλπ θα τα περιεχει το οργανακι μαζι με την αγορα..
 

StuparArt

Hero Member
May 9, 2010
3,325
0
0
43
www.youtube.com
Και εδω μιας και πρόσφατα συζητήθηκε το θέμα για τα οργανάκια μέτρησης θερμοκρασιών και όχι μόνο.
 

grigoris mk7

Original poster
Hero Member
Oct 12, 2010
1,214
0
0
34
Λαμία
Νικολα, καπως με καλυψε, αλλα εχω ακομη αναπαντητα ερωτηματα.. ;)
 

StuparArt

Hero Member
May 9, 2010
3,325
0
0
43
www.youtube.com
Ωραία, συνέχισε εδώ με τις απορίες σου μιας και είναι το σωστό θέμα για αυτό που ζητάς. ;D
 

fiestass7

MK7
Member
Jun 16, 2011
254
0
16
36
Πύργος
Μοντέλο
MK7
ξέρει κάνεις Να μου πει ποια ειναι η φυσιολογική θερμοκρασία λαδιού στα φιέστα μας? Και στους πόσους βαθμούς αρχίζει να δουλευει το βεντιλατερ?
 

giannis_suzuki

Pro Member
Oct 17, 2010
384
0
0
το βεντιλατερ τι δουλεια εχει με το λαδι??

με το νερο εχει να κανει...και αυτο ειναι θεμα φουσκας......
 

Nos7

Administrator
Moderator
Elite Member
MK7
May 9, 2010
8,942
27
48
40
ΠΕΙΡΑΙΑΣ CITY-ΓΑΛΑΤΣΙ
www.fiestamaniacs.gr
Μοντέλο
MK7
    • Administrator
    • Moderator
  • #8
εαν και ειμαστε offtopic το βεντιλατερ ξεκιναει να δουλευει στους 105 βαθμους και σβηνει στους 95 βαθμους!!!για θερμοκρασια λαδιου δεν ξερω!!!

γιαννη τι εννοεις ειναι θεμα φουσκας?
 
fiestass7 said:
ξέρει κάνεις Να μου πει ποια ειναι η φυσιολογική θερμοκρασία λαδιού στα φιέστα μας? Και στους πόσους βαθμούς αρχίζει να δουλευει το βεντιλατερ?
Να ξεκαθαρίσουμε πως δεν έχει σχέση η θερμοκρασία λαδιού με το βαντιλατέρ.
Δεν υπάρχει φυσιολογική θερμοκρασία λαδιού από την στιγμή που μεταβάλλεται η εξωτερική θερμοκρασία! Μετά από πολύ ζόρισμα όταν μπει το αυτοκίνητο σε κίνηση..τότε ανεβάζει πολλούς βαθμούς! 
Για να μετρηθεί η θερμοκρασία λαδιού πρέπει να μπει αισθητήρας  θερμοκρασίας μέσα στο κάρτερ.
...αν κ αργά Γρηγόρη χρειάζεται μαστοριά για να μπει κ να λειτουργήσει σωστά! 
 

Nos7

Administrator
Moderator
Elite Member
MK7
May 9, 2010
8,942
27
48
40
ΠΕΙΡΑΙΑΣ CITY-ΓΑΛΑΤΣΙ
www.fiestamaniacs.gr
Μοντέλο
MK7
ερωτηση 1) εκτος απο την μαστορια τις στεγανοποιησης που θα μπει ο αισθητηρας στο καρτερ,σε ποιο σημειο θα ηταν καλυτερα να μπει?ψηλα ή χαμηλα και γιατι??απο οσο ξερω απο την φυσικη που εκανα στο σχολειο τα θερμα(ειτε υγρα,ειτε αερα) ειναι πιο ελαφρια και καθονται επανω...αλλα εαν βαλεις το αισθητηρα ψηλα,θα εχεις λαθος ενδιξει γιατι θα σου δειχνει την μεγιστη θερμοκρασια,χαμηλα την χαμηλοτερη αρα η καταλληλοτερη ΠΡΕΠΕΙ ΛΟΓΙΚΑ να ειναι στην μεση του καρτερ για να περνεις τον μεσο ορο......
ξανα λεω για να μην παρεξηγηθω απλα παραθετω την γνωμη μ με βαση την λογικη και την φυσικη...θα ηθελα πολυ να ακουσω την σωστη και την τεκμιριομενη αποψη!!
2)ποιος ο λογος να παμε σε μια τετοια κινηση και να βαλουμε οργανο για την θερμοκρασια λαδιου?σε τι θα μας οφελησει?τι παραπανω μπορουμε να δουμε-προστετευθουμε για την λειτουργεια του κινητηρας μας?
δεν ειναι αρκετη σαν ενημερωση η θερμοκρασια του κινητηρα μας και οχι του λαδιου?(δεν τα μπλεκω....ξερω οτι ειναι αλλη η θερμοκρασια τις μηχανης και οτι ψυχεται απο τα νερα-παραφλου και αλλη του λαδιου!!!)
 
Χαμηλά Μιχάλη μπορεί να δείχνει λιγότερη θερμοκρασία αφού ψύχει το κάρτερ ο αέρας ή το νερό (αν βρέχει) εν κινήσει.
Όταν βάλεις όργανο θερμοκρασίας λαδιού τότε καταλαβαίνεις πόσο αργεί το λάδι να ζεσταθεί ένα λάδι που όταν βρίσκετε στην ιδανική θερμοκρασία μόνο τότε δουλεύει σωστά κ μόνο τότε ο κινητήρας έχει τις λιγότερες φθορές! Επίσης όταν υπερθερμανθεί το λάδι πάλι χάνει την ιδιότητα του!  Η θερμοκρασία του παραφλού είναι κάτι το εντελώς διαφορετικό που δεν μπορείς να προσδιορίσεις την θερμοκρασία λαδιού!
 

Nos7

Administrator
Moderator
Elite Member
MK7
May 9, 2010
8,942
27
48
40
ΠΕΙΡΑΙΑΣ CITY-ΓΑΛΑΤΣΙ
www.fiestamaniacs.gr
Μοντέλο
MK7
Τοτε Στελιο ποιο ειναι το σωστο μερος που θα πρεπει να τοποθετηθει ο αισθητηρας της θερμοκρασιας στο καρτερ ( και φυσικα γιατι; ....ειμαι και περιεργος βλεπεις :-Ρ )
 

giannis_suzuki

Pro Member
Oct 17, 2010
384
0
0
και τι θα κανει τρυπα για να βαλει τον αισθητηρα??

εχετε καταλαβει πως ειμαστε στο 2012??

υπαρχει ετοιμος ανταπτορας φιλε που μπαινει αναμεσα στο φιλτορ λαδιου και το μπλοκ και εχε υποδοχη και για αισθητηρα πιεσης και θερμοκρασιας...

κοστος ενα 25 περιπου απο μαγαζι στην ελλαδα...απο εξω ακομα πιο φτηνα...

μιλαω για αυτο:
http://www.ebay.com/itm/Oil-Filter-Sandwich-Plate-Universal-fit-Gauge-Sender-/220941888138?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item337129aa8a

απλα βγαζεις το φιλτρο λαδιου βιδωνεις την βιδα που σε δινουν πανω βαζεις αυτο και απο κατω του ξαναβαζεις το φιλτρο λαδιου......
 

giannis_suzuki

Pro Member
Oct 17, 2010
384
0
0
για πιο λογο να χασει...εγω προσωπικα φοραει τετοιο εδω και 3 χρονια...αν σου πω ποσους γνωστους εχω που εχουν και ακομα πιο πιεσμενα μοτερ και δεν εχει κανενας προβλημα??

δεν ειναι σκετο μεταλλο μεσα εχει λαστιχακι...

δηλαδη εσυ προτεινεις καποιος να παει να τρυπησει το καρτερ σε αμαξι του 2012....

οκ σεβαστη η γνωμη σου...ο καθενας απο εκει και περα κανει οτι κρινει σωστο....
 
Μπορεί να ανακάλυψες το 2009 ότι υπάρχει τέτοιος αντάπτορας αλλά..δεν έχει μόνο λαστιχάκι έχει κ μία είσοδο + μία έξοδο για πίεση λαδιού που εκεί οι πιο πολλές πατέντες σαν αυτή χάνουν μετά από λίγο καιρό κ έχουν δει αρκετές απώλειες λαδιού σε τέτοιες τοποθετήσεις! ..εδώ δεν στεγανοποιούν από μόνα τους τα φίλτρα...αν τους βάλεις κ αντάπτορα..καληνύχτα!
 

giannis_suzuki

Pro Member
Oct 17, 2010
384
0
0
δεν το ανακαλυψα το 2009 ....το ηξερα εδω και πολλα χρονια...το 2009 απλως το εβαλα....υπαρχει μια διαφορα...

αν ξες πως να βαλεις τους αισθητηρες και σε κοβει βαζεις λιγο τεφλον στο σπειρωμα και δεν προκειτε να χασει ποτε.....

επισης για να χασει το φιλτρο μαλλον θα φταιει το οτι παιρνεις μαπα φιλτρο λαδιου....

σε γνησιο ποτε εχει συμβει να χασει...(οσα εχω δει απο δικων μου φιλων-γνωστων αμαξια)
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread