Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

mpoukou22

New member
May 12, 2010
94
0
0
εμενα αυτο που μου κανει περιεργεια δεν ειναι το ποσο αλογα ειναι,αλλα οτι με το προγραμμα απο φπε δουλευε το αμαξι μια χαρα.
οταν εγω στο δικο μου του εβαλα 264-10(αρκετα ηπια εκκεντρα)με το προγραμμα απο το φπε δεν δουλευε,στεγνωνε.
και τα 264-10 μιλανε για +8 αλογα.
τεσπα καθε αυτοκινητο ειναι διαφορετικο.
χαιρομαι οταν βλεπω ανθρωπους να ασχολουντε και να φτιαχνουν το αυτοκινητο τους ατμοσφαιρα.

ενα σετ εκκεντρων βγαζει η piper?βγαζει καποια αλλη εταιρεια?
 

ChrisFrou

Pro Member
May 10, 2010
674
1
0
14
Αγ.Δημητριος (Αθηνα)
Ε αφου ουσιαστικα ειναι η ιδια φιλοσοφια τοτε και στο φιεστα θα στεγνωνε ισως οχι σε επικυνδινα επιπεδα! Παντως η δικη μου γνωμη ειναι οτι αμα παει ο μπαμπης δυναμομετρο τα 155 που υποσχεται η mountune θα τα δει και μιλαω για ΤΑΤ δυναμομετρο ;)
 

pitbull

Original poster
Maniac Member
May 13, 2010
6,950
1
0
40
παντού και πουθενά
Φωτο απο το φλτροκουτι υπαρχουν και εδω οπως και στο πρωτο post που εκανα,μονο αυτη η εξτρα τρυπα που φαινεται εχει παραπανω.Το υπολοιπο ειναι ιδιο με το μαμα.

Ιακωβε μην συγκρινεις το st,εναν διλιτρο κινητηρα με το 1.6.Εξαλλου για αυτο δινει και αλλα ελατηρια.
Η piper δινει δυο σετ εκκεντρα για τον ti-vct

To αμαξι ναι μεν δουλευε με το προγραμμα του 140 αλλα οχι σωστα.Και μου ειπε ο Καρανικολας οτι ψηλα θα υπαρχει θεμα με τα μειγματα αλλα επειδη εχει maf θα τα διορθωνει και δεν θα ειναι επικινδυνο.Αν ειχε μου λεει map δεν θα σε αφηνα να το παρεις.

Χρηστο συντομα θα παμε ωστε να δουμε καμπυλες,μειγματα και νουμερα.
 

pitbull

Original poster
Maniac Member
May 13, 2010
6,950
1
0
40
παντού και πουθενά
Και ενα δοκιμαστικο βιντεακι


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=CCBu2FZoJJ0[/youtube]

Δικαβαλο,με 19 λιτρα βενζινη και φουλ πανσιον πορτ παγκαζ
 

SuperNova

Member
Dec 1, 2010
152
0
0
Το αμαξι εχει παρει τα πανω του πολυ και ανεβαζει πολυ γρηγορα! (νομιζω πιο γρηγορα απο 155 Αγγλιας που εχω δει ενα βιντεακι giggle)  Και ο ηχος ειναι φοβερος! Αυτα ειναι! Keep up the good work και απο οτι καταλαβαινω εχουμε να δουμε πολλα ακομα  ok234
 

zisis

Hero Member
May 10, 2010
1,249
1
38
34
παει πολυ καλα το αυτοκινητο!!!μπραβο
πιστευω πως θα παει και καλυτερα!!!
 

pitbull

Original poster
Maniac Member
May 13, 2010
6,950
1
0
40
παντού και πουθενά
Ευχαριστω παιδια.

Το αμαξι στροφαρει μεχρι τερμα και ο κοφτης μπαινει περιπου 6.950 μια και καλη(οπως το βλεπουμε τουλαχιστον στο κοντερ).Περισσοτερα θα μαθουμε τις επομενες ημερες.

Οπως εχω ξαναγραψει,το αμαξι δεν εχει οδηγηθει σε νορμαλ πλαισια για να πω ακριβως ποια θα ειναι η μεση καταναλωση.Καταναλωσεις που εχω δει ειναι απο 8,2-10,4 με χιλιομετρα εντος πολης και τα μισα(μην πω τα περισσοτερα) με σκισιμο.

2-3 φορες που εχω κοιταξει καταναλωση με το torque,σε μικρες διαδρομες και φυσιολογικη οδηγηση εχω δει απο 6,5-7,2.Οταν θα ηρεμισουμε και οι δυο μας θα δουμε πραγματικη μεση καταναλωση.Παντως μετα τις 4.000+ στροφες χρειαζεται φαι με τον κουβα.
 

pitbull

Original poster
Maniac Member
May 13, 2010
6,950
1
0
40
παντού και πουθενά
scorpion said:
θα δούμε κανένα χαρτάκι...... ::) ::) ::)

Aντε αφου θες να δεις δες τα.Δεν τα ειχα γραψει γιατι περιμενα ως τωρα να εχουμε βγαλει ενα συμπερασμα(μην πω να το εχουμε φτιαξει)ως προς τι δουλευει λαθος ωστε να μπορω να δωσω και καποιες λεπτομερειες.



Περασα πριν καμποσες μερες απο την Τατ οπου και μετρηθηκε το αμαξι και το αποτελεσμα ηταν το παραπανω.Επειδη τα νουμερα αλλα και οι καμπυλες ηταν απιστευτες,σε σχεση με το πως πηγαινει το αμαξι στο δρομο και τι φοραει αποφασισα να δοκιμασω την τυχη μου και σε αλλο δυναμομετρο.Αφου επικοινωνησα με ολα τα δυναμομετρα της Αττικης τελικα ο δρομος με εβγαλε στο maha.

Πρωτο πατημα


Και δευτερο πατημα με αυξημενα φορτια


Οσον αφορα για το που βγαζει το αμαξι μου την μεγιστη ιπποδυναμη και που εχει κοφτη τα αφηνω ασχολιαστα γιατι ειναι μπουρδες.Επισης βλεπετε και τι θερμοκρασια περιβαλλοντος εχει και τι θερμοκρασια εισαγωγης αερα γραφει.Οι Αγγλοι νομιζαν οτι το μετρησα το αμαξι στην Αφρικη....Μπορει σαν δυναμομετρο να ειναι καλο αλλα μαλλον οι χειριστες κανουν  την αρπα κολλα τους και για εμενα απλα δεν κανει το συγκεκριμενο,γιατι το μονο που παρεχει ειναι να μπερδευει τα πραγματα.

Απο τις δυναμομετρησεις και μετα εχει ξεκινησει ενας αγωνας για να βρουμε τι φταιει,το αμαξι μπαινοβγαινει στο συνεργειο χωρις καποιο αποτελεσμα και ο μονος που καιγεται και ασχολειται ως προς το να βρει μια ακρη ειμαι εγω.
Εκει που αποκλειουμαι καποια πραγματα μετα απο μερικες μερες ξαναπαιφτουν στο τραπεζι και ειμαστε παλι στην αρχη.
Δυστυχως για εμενα δεν βρισκομαι Αγγλια ωστε τωρα το αμαξι να ηταν οπως επρεπε να ειναι και να γαζωνει στην κυριολεξια.Και ειναι διπλη η δυστυχια μου γιατι ειναι το πρωτο(και οπως παει και το μοναδικο)που φτιαχνεται εκτος Αγγλιας.Ο προγραμματισμος του απ'οτι εχω καταλαβει ειναι πιο περιπλοκος σε σχεση με το πρωτο σταδιο και γι'αυτο τον λογο γινετε μονο στα κεντρικα η σε δυο εξουσιοδοτημενα συνεργεια στην Αγγλια.Ειπαμε εμεις σαν Ελληνες να παρουμε την πρωτια και να δοκιμασουμε  giggle

Ευελπιστω με τα τελευταια δεδομενα που εχουμε μαζεψει και τα "Ευαγγελια" μου να βρεθει συντομα το προβλημα.
Οπως μπορει να καταλαβει ο καθενας σιγουρες και εγγυημενες λυσεις δεν υπαρχουν,οποιος απλα αρκειται οτι ειναι μια σιγουρη λυση το μονο που καταφερνει ειναι να κοιμαται καλα το βραδυ.Οπως λενε η ελλειψη της γνωσης ειναι προτερημα.
Τα αλογα βγαινουν πολυ δυσκολα στην ατμοσφαιρα και δεν αρκει απλα να τα πεταξεις ολα μεσα και τελειωσες,αν κατι δεν δουλεψει σωστα εχει σαν αποτελεσμα να μην αποδιδει σχεδον τιποτα.Οποιος κολλαει μετα απο μια μετατροπη που θα κανει να πεταξει κανα δυο 40αρια ευρω να δει τι εκανε καλυτερα να μην μπει καθολου στην διαδικασια

Τωρα οσον αφορα τα μαγικα ματζουνια για να παρουμε αλογα,οταν δεν αποδιδουν τα δοκιμασμενα(τουλαχιστον απ'οσο λενε)μην περιμενουμε θαυματα με ημιμετρα.Τα νουμερα στο δυναμομετρο μπορει να ειναι σε καποιες περιπτωσεις ενθαρυντικα αλλα ο δρομος ειναι ενα αλλο κεφαλαιο,που εκει.....τα πραγματα ειναι αλλιως.
Με λιγα λογια μην πιστευετε τιποτα και μην εμπιστευεστε κανεναν για να ξερετε τι σας γινετε.Αλλιως στο τελος θα δοκιμαζουμε να δουμε πιο ειναι αυτο με την λιγοτερο χειροτερη μετατροπη.

Και μετα απο αυτο το παραληρημα μου εχω και μια bonus συγκριση το αμαξι μου με δυο φ.ε.Εγω ειμαι με την κοκκινη και την χειροτερη καμπυλη  :D

 

AN7

Member
Oct 2, 2010
241
1
0
36
Βάρκιζα
Τελικά έβγαλες τα ίδια άλογα σε ΤΑΤ και maha?(πρακιτκά στο maha έβγαλες λιγότερο).
Αυτό είναι περίεργο.

H τελευταία φωτο με μπέρδεψε λίγο.
Τα 2 Φ-Ε δεν θα έπρεπε να έχουν τον ίδιο κόφτη?


Για να καταλάβω, ψάχνετε να βρείτε τα 15 χαμένα άλογα?
Το ενδεχόμενο αυτοί στο δυναμόμετρο που τα μετράνε να βγάζουν 155 και δω σε μας 140 παίζει?
 

pinkfloyd

Member
May 13, 2010
270
1
0
με 44 βαθμους θερμοκρασια εισαγωγης δεν μπορεις να βγαλεις συμπερασμα...ο εγκεφαλος θα εχει κοψει πολυ αβανς
ολοι οι κινητηρες ανεξαρτητος εφαρμογης ειναι φτιαγμενοι απο τους κατασκευαστες με προδιαγραφες λειτουργιας εωσ 50 βαθμους θερμοκρασια.Οταν η θερμοκρασια περιβαλλοντος πεσει κατω απο 25 βαθμους ξαναμετρα ή βγες νωρις το πρωι μια βολτα και δες πως παει

Αναλογια αερα/καυσιμου μετρησες;
 

AN7

Member
Oct 2, 2010
241
1
0
36
Βάρκιζα
pinkfloyd said:
με 44 βαθμους θερμοκρασια εισαγωγης δεν μπορεις να βγαλεις συμπερασμα...ο εγκεφαλος θα εχει κοψει πολυ αβανς
ολοι οι κινητηρες ανεξαρτητος εφαρμογης ειναι φτιαγμενοι απο τους κατασκευαστες με προδιαγραφες λειτουργιας εωσ 50 βαθμους θερμοκρασια.Οταν η θερμοκρασια περιβαλλοντος πεσει κατω απο 25 βαθμους ξαναμετρα ή βγες νωρις το πρωι μια βολτα και δες πως παει

Αναλογια αερα/καυσιμου μετρησες;
Το ότι το χαρτί δείχνει αυτή τη θερμοκρασία μην την θεωρείς και δεδομένη, απ την στιγμή που δεν το σύνδεσε με obd.

Αυτό με τους 50 βαθμούς δεν είναι δεδομένο ότι έχει κόψει advance. Όσο ανεβαίνει η θερμοκρασία ο αέρας γίνεται πιο αραιός, με αποτέλεσμα να βαράει και πιο δύσκολα πυράκια αλλά να γίνεται και πιο αδύναμη καύση. Βέβαια στους 40+ δε ξέρω τι γίνεται αλλά όταν ήμουν ατμοσφαιρικός(και ακόμα το κάνει αυτό δλδ), ο εγκέφαλος μετά τους 35 βαθμούς εισαγωγής δούλευε 1 μοίρα παραπάνω απ ότι στους 20.
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread