scorpion said:
θα δούμε κανένα χαρτάκι...... :
:
:
Aντε αφου θες να δεις δες τα.Δεν τα ειχα γραψει γιατι περιμενα ως τωρα να εχουμε βγαλει ενα συμπερασμα(μην πω να το εχουμε φτιαξει)ως προς τι δουλευει λαθος ωστε να μπορω να δωσω και καποιες λεπτομερειες.
Περασα πριν καμποσες μερες απο την Τατ οπου και μετρηθηκε το αμαξι και το αποτελεσμα ηταν το παραπανω.Επειδη τα νουμερα αλλα και οι καμπυλες ηταν απιστευτες,σε σχεση με το πως πηγαινει το αμαξι στο δρομο και τι φοραει αποφασισα να δοκιμασω την τυχη μου και σε αλλο δυναμομετρο.Αφου επικοινωνησα με ολα τα δυναμομετρα της Αττικης τελικα ο δρομος με εβγαλε στο maha.
Πρωτο πατημα
Και δευτερο πατημα με αυξημενα φορτια
Οσον αφορα για το που βγαζει το αμαξι μου την μεγιστη ιπποδυναμη και που εχει κοφτη τα αφηνω ασχολιαστα γιατι ειναι μπουρδες.Επισης βλεπετε και τι θερμοκρασια περιβαλλοντος εχει και τι θερμοκρασια εισαγωγης αερα γραφει.Οι Αγγλοι νομιζαν οτι το μετρησα το αμαξι στην Αφρικη....Μπορει σαν δυναμομετρο να ειναι καλο αλλα μαλλον οι χειριστες κανουν την αρπα κολλα τους και για εμενα απλα δεν κανει το συγκεκριμενο,γιατι το μονο που παρεχει ειναι να μπερδευει τα πραγματα.
Απο τις δυναμομετρησεις και μετα εχει ξεκινησει ενας αγωνας για να βρουμε τι φταιει,το αμαξι μπαινοβγαινει στο συνεργειο χωρις καποιο αποτελεσμα και ο μονος που καιγεται και ασχολειται ως προς το να βρει μια ακρη ειμαι εγω.
Εκει που αποκλειουμαι καποια πραγματα μετα απο μερικες μερες ξαναπαιφτουν στο τραπεζι και ειμαστε παλι στην αρχη.
Δυστυχως για εμενα δεν βρισκομαι Αγγλια ωστε τωρα το αμαξι να ηταν οπως επρεπε να ειναι και να γαζωνει στην κυριολεξια.Και ειναι διπλη η δυστυχια μου γιατι ειναι το πρωτο(και οπως παει και το μοναδικο)που φτιαχνεται εκτος Αγγλιας.Ο προγραμματισμος του απ'οτι εχω καταλαβει ειναι πιο περιπλοκος σε σχεση με το πρωτο σταδιο και γι'αυτο τον λογο γινετε μονο στα κεντρικα η σε δυο εξουσιοδοτημενα συνεργεια στην Αγγλια.Ειπαμε εμεις σαν Ελληνες να παρουμε την πρωτια και να δοκιμασουμε giggle
Ευελπιστω με τα τελευταια δεδομενα που εχουμε μαζεψει και τα "Ευαγγελια" μου να βρεθει συντομα το προβλημα.
Οπως μπορει να καταλαβει ο καθενας σιγουρες και εγγυημενες λυσεις δεν υπαρχουν,οποιος απλα αρκειται οτι ειναι μια σιγουρη λυση το μονο που καταφερνει ειναι να κοιμαται καλα το βραδυ.Οπως λενε η ελλειψη της γνωσης ειναι προτερημα.
Τα αλογα βγαινουν πολυ δυσκολα στην ατμοσφαιρα και δεν αρκει απλα να τα πεταξεις ολα μεσα και τελειωσες,αν κατι δεν δουλεψει σωστα εχει σαν αποτελεσμα να μην αποδιδει σχεδον τιποτα.Οποιος κολλαει μετα απο μια μετατροπη που θα κανει να πεταξει κανα δυο 40αρια ευρω να δει τι εκανε καλυτερα να μην μπει καθολου στην διαδικασια
Τωρα οσον αφορα τα μαγικα ματζουνια για να παρουμε αλογα,οταν δεν αποδιδουν τα δοκιμασμενα(τουλαχιστον απ'οσο λενε)μην περιμενουμε θαυματα με ημιμετρα.Τα νουμερα στο δυναμομετρο μπορει να ειναι σε καποιες περιπτωσεις ενθαρυντικα αλλα ο δρομος ειναι ενα αλλο κεφαλαιο,που εκει.....τα πραγματα ειναι αλλιως.
Με λιγα λογια μην πιστευετε τιποτα και μην εμπιστευεστε κανεναν για να ξερετε τι σας γινετε.Αλλιως στο τελος θα δοκιμαζουμε να δουμε πιο ειναι αυτο με την λιγοτερο χειροτερη μετατροπη.
Και μετα απο αυτο το παραληρημα μου εχω και μια bonus συγκριση το αμαξι μου με δυο φ.ε.Εγω ειμαι με την κοκκινη και την χειροτερη καμπυλη