-
- Thread starter
- #41
Nitroking said:Ναι με 2554 και 0.6, πριν ειδα 2560 που του πεφτει μεγαλη και 0.3 γιαυτο το ειπα..
νομιζα οτι λεγαμε για το 1.6... Υπερβολικά μεγάλη, θα τουρμπίζει 5 - 6.5Â ;D ;D
Nitroking said:Ναι με 2554 και 0.6, πριν ειδα 2560 που του πεφτει μεγαλη και 0.3 γιαυτο το ειπα..
vouts said:Οποτε ας πουμε αν εβρισκα τουρμινα απο κανενα TSI η κανα punto abarth θα ηταν καλα??Για να ξερω γιατι να κοιταω δηλαδη...
Επισης φανταζομαι οτι το νουμερο που διαφωνησατε ηταν για το μεγεθος της τουρμπινας απ οτι καταλαβα...??
Nitroking said:Κι εξαρταται τι θες.. Αν δε σε νοιαζει να εχει λιγακι lag βαζεις 2560..
Αν δε θες καθολου lag και σπουλαρισμα απο πολυ χαμηλα βαζεις 2554 και στο 0.4 εχεις 160-170..
Nitroking said:Κι εξαρταται τι θες.. Αν δε σε νοιαζει να εχει λιγακι lag βαζεις 2560..
Αν δε θες καθολου lag και σπουλαρισμα απο πολυ χαμηλα βαζεις 2554 και στο 0.4 εχεις 160-170..
ChrisFrou said:βεβαια με "μαμα" εισαγωγη που απ οτι μου ειπε δεν εχει κανενα προβλημα!
mikepc said:το μοτερ δεν θα ειναι ποτε σιγουρο
ChrisFrou said:λοιπον πηγα προχθες στον manouki - tuning στο κατω καλαμακι για να παρω μια προσφορα για το αμαξι μας !!αρα εχουμε και λεμε: Η τιμη λοιπον για ενα light turbo ειναι γυρω στα 6000 ευρω και περιλαμβανει : 28αρα τουρμπινα , σωληνωσεις , ιντερκουλερ, φλατζα κεφαλης , εξατμιση μαζι με χταποδι στον ποπαϊ , 5ο μπεκ μαζι με παραλληλο εγκεφαλακι (εκτος κι αν χρησιμοποιηθουν μεγαλυτερα μπεκ μαζι με ενα προγραμμα που προσφατα τοποθετηθηκε σε ενα swift sport ) και τετραφτερο δισκο !με ολα αυτα το αμαξι μπορει να δουλεψει γυρω στα 0,6 μπαρ και να αποδιδει περιπου 220 αλογατα ολα αυτα βεβαια με "μαμα" εισαγωγη που απ οτι μου ειπε δεν εχει κανενα προβλημα!