Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

kostg

Staff member
Elite Member
Vip Team
May 9, 2010
9,458
11
0
20
www.fiestamaniacs.gr
Δεν νομίζω ότι υπάρχει θέμα μεγαλύτερης κατανάλωσης στο 1.6 ti-vct λόγω μεταβλητού χρονισμού. Όταν πηγαίνεις χαλαρά (αλλαγές στις 3-3500 στροφές) το αυτοκίνητο καταναλώνει λιγότερο καύσιμο από όταν το σκίζεις με αλλαγές στις 6500-6800 στροφές (κόφτης). Το κλασικό δηλαδή που ισχύει για τα περισσότερα (αν όχι όλα) ατμοσφαιρικά αυτοκίνητα.
 

Vasilis_250r

Member
Jun 2, 2011
166
0
0
Νομιζα λογο μεταβλητου χρονισμου καιει ποιο λιγο στις χαμιλες στροφες..απο ενα αλλο που δεν εχει μεταβλητο χρονισμο..
 

moican

Hero Member
Σεπτ. 13, 2010
2,642
2
0
37
υπαρχουν διαφορετικα ειδη μεταβλητου χρονισμου.απλα στον μεταβλητο τυπου v-tech δεν ειναι οτι καιει λιγοτερο στα χαμηλα συγκριτικα με ενα αλλο ατμοσφαιρικο ιδιων κυβιικων.απλα καιει περισσοτερο στα ψηλα γιατι ανοιγουν καργα οι βαλβιδες! ο ti-vct δεν δουλευει με τον ιδιο τροπο οπως το v-tech. απλα μεταβαλλει συνεχεια τον χρονισμο ωστε να δουλευει αποδοτικα σε όλο το ευρος των στροφων.και μιας και μιλαμε για ατμοσφαιρα, φυσικα θα καιει λιγοτερο στα χαμηλά και περισσότερο στα ψηλά
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
zetec_sigma said:
Αυτά τα εργαλεία που λες, είναι εργαλεία ευκολίας, και όχι απαραίτητα.
Το να κλειδώσεις του εκκεντροφόρους, έχει μόνο το νόημα για να μην παιδεύεσαι με τις ώρες που θα παιδευόσουν σε ένα αμάξι με ιμάντα. Τίποτα παραπάνω, τίποτα λιγότερο δεν κάνει αφού και τα γρανάζια της καδένας έχουν σημάδια όπως και τα γρανάζια του ιμάντα.

Εργαλείο να κλειδώνει στρόφαλο πρώτη φορά ακούω... στο χωριό τους αυτοί δεν ήξεραν να χρησιμοποιούν τα σημάδια TDC,TBC κτλπ?

Αν έχεις δει εσύ γρανάζι μεταβλητού να πηγαίνει αριστερά δεξιά ελεύθερα, τότε να πας να το αλλάξεις γιατί έχει πρόβλημα. Τα μεταβλητά γρανάζια έχουν lock pin όπως τα ονομάζουν που κλειδώνουν στην -ουδέτερη- θέση και με τα σημάδια πάνω τα χρονίζεις κανονικότατα.

ο tivct είναι με ιμάντα και χρονίζεται -με τον ίδιο ακριβώς τρόπο που χρονίζεται ο απλός zetec-s 1.6-

το παν στο χρόνισμα είναι να είναι ο στροφαλος ακριβως στο ανω νεκρο. Και  ναι υπαρχει εργαλέιο για να κλειδώνει ο στροφαλος. Τα δικά μας έχουν χάλια σημαδια , χρονίζουν πολύ ευκολα με τα βοηθήμτα (κόντρα στροφάλου, κόντρα εκκεντροφόρου... χωρις βοηθηματα έχει κάποιο παίδεμα. το μόνο καλό είναι οτι τα γραναζια του εκκεντροφόρου μας ειναι ελευθερα και έτσι μπορεις να "παίξεις" λίγο με προπορεια στην εισαγωγη και αργοπορία στην εξαγωγή. Αν και εγω πρακτικά έχω δει καλή διαφορά μόνο με 3-4 μοίρες αργοπορεία στην εξαγωγή!!! Αλλα αυτα μην τα κανετε αμα δεν τα ξερετε γιατί θα καρφωσετε καμια βαλβίδα αν δεν προσεξετε.

Vasilis_250r said:
Νομιζα λογο μεταβλητου χρονισμου καιει ποιο λιγο στις χαμιλες στροφες..απο ενα αλλο που δεν εχει μεταβλητο χρονισμο..

ναι χαμηλα το tiVCT είναι πιθανον να καιει λιγοτερο
 

zisis

Hero Member
May 10, 2010
1,249
1
38
34
Ρε παιδια να ρωτησω κατι;;εμεις εχουμε καδενα ή ημαντα;;;
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread