Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

kostg

Staff member
Elite Member
Vip Team
May 9, 2010
9,458
11
0
20
www.fiestamaniacs.gr
Ενδιαφέρον... Άρα οι εκκεντροφόροι του ti-vct ρυθμίζονται ανάλογα με το φορτίο και τις στροφές του κινητήρα και αλλάζουν δυναμικά το πότε θα ανοίγουν και θα κλείνουν οι βαλβίδες.
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
vagma said:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=6EfuRJrseD4[/youtube]

δειτε το.....

Συμπερασματα απο το βίντεο:

1. Αν βγαλεις τις φίσες απο τις βαλβιδες που στελνουν λάδι και που είναι δίπλα στα γραναζια, το TiVCT δεν ενεργοποιείται και το χρόνισμα παραμενει όμοιο με του ρλαντι για όλο το εύρος των στροφών (θα χαθούν καμια 15αρια άλογα στις ψηλες στροφες).

2. Αν θελεις να βάλεις πολύ αγρια έκκεντρα, μάλλον ψωνίζεις απο αυτά που βγαίνουν για το Μκ6 και χρονίζεις το μοτερ στα μαμα σημαδια απο το ΜΚ7

3. Δεν νυπαρχει απολύτως κανένα προβλημα με reprofile του μαμα εκκεντροφόρου.

4. Σε λίγο θα βγούνε και άγριοι εκκεντροφόροι που θα μπαίνουν στην θεση των μαμα, χωρίς καμία παρενέργεια. Απλα επειδή απ' οτι είδα το χρόνισμα στην τερμα "προπορεία" είναι αρκετά άγριο, το αμάξι θα θελει 12:1 συμπίεση το λιγότερο για να δουλεψει καλά.

5. Με ρεπροφιλ στην ΚΕΝΤ, 12:1 συμπίεση, χταπόδι και σωστό πρόγραμμα, μην εκπλαγείτε αμα δείτε ακόμα και 170 άλογα...  
 

MozAk

New member
Jan 3, 2011
71
0
0
32
Επειδή είμαι άσχετος απο μηχανικά αυτοκινήτων όταν λες 170 άλογα εννοείς στον ατμοσφαιρικό κινητήρα η με τουρμπο?
 

zetec_sigma

New member
Aug 31, 2010
55
0
0
turbomaniac said:
Απλα επειδή απ' οτι είδα το χρόνισμα στην τερμα "προπορεία" είναι αρκετά άγριο, το αμάξι θα θελει 12:1 συμπίεση το λιγότερο για να δουλεψει καλά.

5. Με ρεπροφιλ στην ΚΕΝΤ, 12:1 συμπίεση, χταπόδι και σωστό πρόγραμμα, μην εκπλαγείτε αμα δείτε ακόμα και 170 άλογα... 
Πώς το είδες αυτό?
Από ένα animated βίντεο?

5. Τα νούμερα που λες είναι πολλά.
 

puma-r

Hero Member
May 9, 2010
1,004
0
0
για 170 αλογα πρεπει να παιξεις  με ροικες,καπακια,συμπιεσεις,πιστονια,μπιελες,καλη εξατμιση,καλο προγραμμα........αλλα θα εχεις δωσει ενα καρο χρηματα!οσο αφορα το χρονισμο του vct θελει μεγαλη προσοχη και μαστορα που να ξερει το συγκεκριμενο μοτερ,ειμαι παθων με το παλαιοτερο 1.7vct απο puma και λιγοι ηξεραν να το χρονισουν σωστα,ολο και καποιο δοντι εφευγε!στην ουσια το vct μεταβαλλει τη γωνια του εκκεντροφορου οπως σε ολα τα vv μοτερ.
 

panos.l

Pro Member
Aug 9, 2010
476
0
0
ΑΘΗΝΑ
www.fordliatiras.gr
puma-r said:
οσο αφορα το χρονισμο του vct θελει μεγαλη προσοχη και μαστορα που να ξερει το συγκεκριμενο μοτερ,ειμαι παθων με το παλαιοτερο 1.7vct απο puma και λιγοι ηξεραν να το χρονισουν σωστα,ολο και καποιο δοντι εφευγε!
για να χρονιστούν αυτά τα μοτέρ χρειάζονται ειδικά εργαλεία...Αν το κάνεις σωστά και χρησιμοποιήσεις τα ειδικά εργαλεία δεν φεύγει τίποτα!!!Και μπορώ να σας πω οτι δεν είναι και τπτ πολύ δύσκολο...Υπάρχουν αυτοκίνητα πολύ πιο κουραστικά και δύσκολα στο χρονισμό...
 

zetec_sigma

New member
Aug 31, 2010
55
0
0
τι ειδικά εργαλεία θέλει?

Σημάδια δεν έχει?

Όλα τα μοτέρ με τον ίδιο τρόπο χρονίζονται(είτε ιμάντας είτε καδένα) και τον λένε καθαρά στο service manual.

Δεν θέλεις τρελές γνώσεις, απλά να μην είσαι κατσαμπιάς.
 

panos.l

Pro Member
Aug 9, 2010
476
0
0
ΑΘΗΝΑ
www.fordliatiras.gr
zetec_sigma said:
τι ειδικά εργαλεία θέλει?

Σημάδια δεν έχει?

Όλα τα μοτέρ με τον ίδιο τρόπο χρονίζονται(είτε ιμάντας είτε καδένα) και τον λένε καθαρά στο service manual.

Δεν θέλεις τρελές γνώσεις, απλά να μην είσαι κατσαμπιάς.
χρειάζεσαι ένα εργαλείο να κλειδώσεις τους εκκεντροφόρους, ένα εργαλείο να κλειδώσεις τα γρανάζια του μεταβλητού, και ένα άλλο για να κλειδώσεις-τερματήσεις τον στρόφαλο.Αν δεν τα έχεις είναι πολύ δύσκολο να το χρονίσεις και έχεις πάρα πολλές πιθανότητες λάθους.Στην ουσία τα εργαλέια αυτά είναι που φέρνουν τα σωστά σημάδια.
Δεν είναι όλα τα μοτέρ ίδια...Η αρχή του χρονισμού είναι ίδια, ο τρόπος μπορεί να διαφέρει από μοτέρ σε μοτέρ λόγο της τεχνολογίας του!!Αλλο να χρονίσεις ένα CVH και άλλο τον ti-vct με τον μεταβλητό...
 

zetec_sigma

New member
Aug 31, 2010
55
0
0
panos.l said:
χρειάζεσαι ένα εργαλείο να κλειδώσεις τους εκκεντροφόρους, ένα εργαλείο να κλειδώσεις τα γρανάζια του μεταβλητού, και ένα άλλο για να κλειδώσεις-τερματήσεις τον στρόφαλο.Αν δεν τα έχεις είναι πολύ δύσκολο να το χρονίσεις και έχεις πάρα πολλές πιθανότητες λάθους.Στην ουσία τα εργαλέια αυτά είναι που φέρνουν τα σωστά σημάδια.
Δεν είναι όλα τα μοτέρ ίδια...Η αρχή του χρονισμού είναι ίδια, ο τρόπος μπορεί να διαφέρει από μοτέρ σε μοτέρ λόγο της τεχνολογίας του!!Αλλο να χρονίσεις ένα CVH και άλλο τον ti-vct με τον μεταβλητό...

Αυτά τα εργαλεία που λες, είναι εργαλεία ευκολίας, και όχι απαραίτητα.
Το να κλειδώσεις του εκκεντροφόρους, έχει μόνο το νόημα για να μην παιδεύεσαι με τις ώρες που θα παιδευόσουν σε ένα αμάξι με ιμάντα. Τίποτα παραπάνω, τίποτα λιγότερο δεν κάνει αφού και τα γρανάζια της καδένας έχουν σημάδια όπως και τα γρανάζια του ιμάντα.

Εργαλείο να κλειδώνει στρόφαλο πρώτη φορά ακούω... στο χωριό τους αυτοί δεν ήξεραν να χρησιμοποιούν τα σημάδια TDC,TBC κτλπ?

Αν έχεις δει εσύ γρανάζι μεταβλητού να πηγαίνει αριστερά δεξιά ελεύθερα, τότε να πας να το αλλάξεις γιατί έχει πρόβλημα. Τα μεταβλητά γρανάζια έχουν lock pin όπως τα ονομάζουν που κλειδώνουν στην -ουδέτερη- θέση και με τα σημάδια πάνω τα χρονίζεις κανονικότατα.

ο tivct είναι με ιμάντα και χρονίζεται -με τον ίδιο ακριβώς τρόπο που χρονίζεται ο απλός zetec-s 1.6-
 

king207

Member
Nov 29, 2010
101
0
16
38
φυσικά και χρειάζεται το κιτακι για την επιδιορθωση εκτος κ αν είναι απο τους τύπου μαστρο Παναγής!  :D

ενδεικτικά το κιτακι για thp κινητήρα  ;)
http://img269.imageshack.us/i/s73r2066.jpg/
 

zetec_sigma

New member
Aug 31, 2010
55
0
0
king207 said:
φυσικά και χρειάζεται το κιτακι για την επιδιορθωση εκτος κ αν είναι απο τους τύπου μαστρο Παναγής!  :D

ενδεικτικά το κιτακι για thp κινητήρα  ;)
http://img269.imageshack.us/i/s73r2066.jpg/
ok, αυτό είναι συγκεκριμένο θέμα για τους thp.

http://etuners.gr/index.php?s=12&t=167

To πρόβλημα όμως είναι για να καταλάβεις αν έχει ολισθήσει το μουγιέ της καδένας απ τον στρόφαλο που αν δεν μου διαφεύγει κάτι είναι η μόνη εταιρία που το παίζει έτσι και έχει αυτό το πρόβλημα.
 

panos.l

Pro Member
Aug 9, 2010
476
0
0
ΑΘΗΝΑ
www.fordliatiras.gr
zetec_sigma said:
Αυτά τα εργαλεία που λες, είναι εργαλεία ευκολίας, και όχι απαραίτητα.
Το να κλειδώσεις του εκκεντροφόρους, έχει μόνο το νόημα για να μην παιδεύεσαι με τις ώρες που θα παιδευόσουν σε ένα αμάξι με ιμάντα. Τίποτα παραπάνω, τίποτα λιγότερο δεν κάνει αφού και τα γρανάζια της καδένας έχουν σημάδια όπως και τα γρανάζια του ιμάντα.

Εργαλείο να κλειδώνει στρόφαλο πρώτη φορά ακούω... στο χωριό τους αυτοί δεν ήξεραν να χρησιμοποιούν τα σημάδια TDC,TBC κτλπ?

Αν έχεις δει εσύ γρανάζι μεταβλητού να πηγαίνει αριστερά δεξιά ελεύθερα, τότε να πας να το αλλάξεις γιατί έχει πρόβλημα. Τα μεταβλητά γρανάζια έχουν lock pin όπως τα ονομάζουν που κλειδώνουν στην -ουδέτερη- θέση και με τα σημάδια πάνω τα χρονίζεις κανονικότατα.

ο tivct είναι με ιμάντα και χρονίζεται -με τον ίδιο ακριβώς τρόπο που χρονίζεται ο απλός zetec-s 1.6-
Δηλαδή θες να μου πεις πως οι γερμανοι στα σεμηνάρια που μας λένε να τα χρονίζουμε με τέτοιο τρόπο κάνουν λάθος και ότι αμα χρησιμοποιώ το κιτάκι με τα ειδικά εργαλεία (τα οποία υπάρχουν σε ολα τα manuals της εταιρίας και τα manuals των τρίτων) είμαι κουλός...
Προφανώς δεν έχεις δει ότι στον ti-vct η τροχαλία του στροφάλου και το γρανάζι του ιμάντα δεν έχουν σημάδια διότι δεν είναι σταθερά πάνω στον στρόφαλο αλλά περιστρέφονται γύρο απ τον άξονά τους ελεύθερα και ασφαλίζουν με την κεντρική 18άρα βίδα και όχι με την κλασική σφήνα στον στροφαλο!!!Γι αυτόν τον λόγο υπάρχει εργαλείο το οποίο μπάινει στο μπλόκ στη θέση μιας 10ρούλας βίδας (που υπάρχει γι αυτόν ακριβώς τον λόγο) και τερματίζει-κλειδώνει τον στρόφαλο στο ΑΝΣ.Επίσης δεν βρίσκω τον λόγο, που με κάνει κουλό, το να χρησιμοποιήσω το εργαλέιο που η FORD ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΧΡΟΝΙΣΜΟ στα σεμηνάριά της και κλειδώνει τους εκκεντροφόρους μόνο στη σωστή θέση!!Το ίδιο ισχύει και για το εργαλέιο που σταθεροποιεί και τα μεταβλητά γρανάζια των εκκεντροφόρων ΠΟΥ ΚΑΙ ΑΥΤΟ Η FORD ΤΟ ΘΕΩΡΕΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΧΡΟΝΙΣΜΟ!!!
Ξέρω πολύ καλά οτι ο ti-vct είναι με ιμάντα και ξέρω πολύ καλά να τον χρονίζω...Το ίδιο ισχύει και για τα zetec τα οποία είναι παρόμοια στον χρονισμό!!Επίσης ξέρω πολύ καλά τι μπορεί να πάθει κάποιος που προσπαθεί να το χρονίσει χωρίς τα εργαλεία, γιατί μου έχουν φέρει αρκετές φορές με σακούλα  να χρονίσω τέτοιο μοτέρ διότι δεν μπόρεσαν χωρίς τα εργαλέια...Οπως επίσης μου έχουν φέρει μοτέρ με στραβωμένες βαλβίδες από λάθος χρονισμό διότι δεν χρησημοποιήθηκαν τα εργαλεία που ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ Η FORD ΓΙΑ ΤΟΝ ΧΡΟΝΙΣΜΟ!!!

Κατσαμπιας είσαι όταν πας να κάνεις μια δουλειά βιαστικά, ακολουθώντας δικιά σου μεθοδολογία, διότι θεωρείς τον εαυτό σου πιο έξυπνο απ τον κατασκευαστή.Επειδη αυτός έχει φτιάξει τον κινητήρα είσαι υποχρεωμένος να ακολουθείς τις οδηγίες του κατα γράμμα και να χρησιμοποιείς τα μέσα που σου λέει διότι σε διαφορετική περίπτωση είσαι υπέυθνος για ότι στραβή συμβεί στην περιουσία σου η του κάθε πελάτη!!
 

zetec_sigma

New member
Aug 31, 2010
55
0
0
Πρώτα απ όλα δεν μίλησα προσωπικά σε εσένα με τους χαρακτηρισμούς για να αποφύγουμε περαιταίρω παρεξηγήσεις.

Δεν είπα ότι είναι κανένας κουλός στο να χρησιμοποιεί τα εργαλεία αυτά για να χρονίσει αλλά ότι στις περισσότερες περιπτώσεις είναι βοηθητκά και όχι απαραίτητα.

Επειδή απ ότι κατάλαβα, κάπου μέσα στην ford είσαι, ας βγάλουμε μια άκρη.

Απ όσο θυμάμαι, και είχα δει γρανάζια από ti-vct είχαν πάνω σημάδια χρονισμού όπως και στον zetec. Κάνω λάθος?

Επειδή τον στρόφαλο και την τροχαλία από ti-vct δεν έχω δει, τι εννοείς ότι γυρνάει ελεύθερα?
 

panos.l

Pro Member
Aug 9, 2010
476
0
0
ΑΘΗΝΑ
www.fordliatiras.gr
zetec_sigma said:
Πρώτα απ όλα δεν μίλησα προσωπικά σε εσένα με τους χαρακτηρισμούς για να αποφύγουμε περαιταίρω παρεξηγήσεις.

Δεν είπα ότι είναι κανένας κουλός στο να χρησιμοποιεί τα εργαλεία αυτά για να χρονίσει αλλά ότι στις περισσότερες περιπτώσεις είναι βοηθητκά και όχι απαραίτητα.

Επειδή απ ότι κατάλαβα, κάπου μέσα στην ford είσαι, ας βγάλουμε μια άκρη.

Απ όσο θυμάμαι, και είχα δει γρανάζια από ti-vct είχαν πάνω σημάδια χρονισμού όπως και στον zetec. Κάνω λάθος?

Επειδή τον στρόφαλο και την τροχαλία από ti-vct δεν έχω δει, τι εννοείς ότι γυρνάει ελεύθερα?
Δεν υπάρχει θέμα παρεξήγησης!!!!
Τα γρανάζια του ti-vct έχουν σημάδια.Τα σημάδια αυτά σε βοηθάνε για να μπουν με ευκολία τα εργαλέια.Ενα εργαλείο είναι η λάμα που κλειδώνει τους εκκεντροφόρους και το άλλο τα γρανάζια διότι όταν βγει ο ιμάντας μπορεί να κουνηθούν και να βρεθούν σε λάθος θέση.
Ο στρόφαλος δεν έχει σφήνα.Οπότε η τροχαλία του στροφάλου και το γρανάζι του ιμάντα δεν έχουν σταθερή θέση και περιστρέφονται.Ασφαλίζουν μόνο όταν μπει η κεντρική βίδα της τροχαλίας του στροφάλου.
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
zetec_sigma said:
Πώς το είδες αυτό?
Από ένα animated βίντεο?

5. Τα νούμερα που λες είναι πολλά.

ρε παιδια 127 άλογα είναι απο την μανα τους δεν είναι 80...


Α και χωρίς όργανα χρονίζεται αλλα πρεπει να ναι πολύ γατος αυτος που το χρονίζει και φυσικά να γνωρίζει όλα τα μαμα σημάδια
 

zetec_sigma

New member
Aug 31, 2010
55
0
0
panos.l said:
Δεν υπάρχει θέμα παρεξήγησης!!!!
Τα γρανάζια του ti-vct έχουν σημάδια.Τα σημάδια αυτά σε βοηθάνε για να μπουν με ευκολία τα εργαλέια.Ενα εργαλείο είναι η λάμα που κλειδώνει τους εκκεντροφόρους και το άλλο τα γρανάζια διότι όταν βγει ο ιμάντας μπορεί να κουνηθούν και να βρεθούν σε λάθος θέση.
Ο στρόφαλος δεν έχει σφήνα.Οπότε η τροχαλία του στροφάλου και το γρανάζι του ιμάντα δεν έχουν σταθερή θέση και περιστρέφονται.Ασφαλίζουν μόνο όταν μπει η κεντρική βίδα της τροχαλίας του στροφάλου.
οκ, τώρα κατάλαβα τι εννοείς, ότι η τροχαλία πάνω στον στρόφαλο δεν έχει μια fix θέση αλλά μπορείς να την βάλεις όπως θέλεις.


turbomaniac said:
ρε παιδια 127 άλογα είναι απο την μανα τους δεν είναι 80...
ναι ρε συ, αλλά 30 άλογα(αν πούμε ότι με πρόγραμμα πάνε 140) δεν παίρνεις από λίγη συμπίεση, μια ροϊκή και 2 έκκεντρα
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
zetec_sigma said:
οκ, τώρα κατάλαβα τι εννοείς, ότι η τροχαλία πάνω στον στρόφαλο δεν έχει μια fix θέση αλλά μπορείς να την βάλεις όπως θέλεις.

ναι ρε συ, αλλά 30 άλογα(αν πούμε ότι με πρόγραμμα πάνε 140) δεν παίρνεις από λίγη συμπίεση, μια ροϊκή και 2 έκκεντρα



και ποιος το λεει αυτό?
 

Vasilis_250r

Member
Jun 2, 2011
166
0
0
Στις ποσες στροφες αλλαζει ο χρονισμος στο ti-vct?Δηλαδη μεχρι ποσες στροφες παμε  ποιο οικονομικα?
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread