vagma said:[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=6EfuRJrseD4[/youtube]
δειτε το.....
Πώς το είδες αυτό?turbomaniac said:Απλα επειδή απ' οτι είδα το χρόνισμα στην τερμα "προπορεία" είναι αρκετά άγριο, το αμάξι θα θελει 12:1 συμπίεση το λιγότερο για να δουλεψει καλά.
5. Με ρεπροφιλ στην ΚΕΝΤ, 12:1 συμπίεση, χταπόδι και σωστό πρόγραμμα, μην εκπλαγείτε αμα δείτε ακόμα και 170 άλογα...Â
για να χρονιστούν αυτά τα μοτέρ χρειάζονται ειδικά εργαλεία...Αν το κάνεις σωστά και χρησιμοποιήσεις τα ειδικά εργαλεία δεν φεύγει τίποτα!!!Και μπορώ να σας πω οτι δεν είναι και τπτ πολύ δύσκολο...Υπάρχουν αυτοκίνητα πολύ πιο κουραστικά και δύσκολα στο χρονισμό...puma-r said:οσο αφορα το χρονισμο του vct θελει μεγαλη προσοχη και μαστορα που να ξερει το συγκεκριμενο μοτερ,ειμαι παθων με το παλαιοτερο 1.7vct απο puma και λιγοι ηξεραν να το χρονισουν σωστα,ολο και καποιο δοντι εφευγε!
χρειάζεσαι ένα εργαλείο να κλειδώσεις τους εκκεντροφόρους, ένα εργαλείο να κλειδώσεις τα γρανάζια του μεταβλητού, και ένα άλλο για να κλειδώσεις-τερματήσεις τον στρόφαλο.Αν δεν τα έχεις είναι πολύ δύσκολο να το χρονίσεις και έχεις πάρα πολλές πιθανότητες λάθους.Στην ουσία τα εργαλέια αυτά είναι που φέρνουν τα σωστά σημάδια.zetec_sigma said:τι ειδικά εργαλεία θέλει?
Σημάδια δεν έχει?
Όλα τα μοτέρ με τον ίδιο τρόπο χρονίζονται(είτε ιμάντας είτε καδένα) και τον λένε καθαρά στο service manual.
Δεν θέλεις τρελές γνώσεις, απλά να μην είσαι κατσαμπιάς.
panos.l said:χρειάζεσαι ένα εργαλείο να κλειδώσεις τους εκκεντροφόρους, ένα εργαλείο να κλειδώσεις τα γρανάζια του μεταβλητού, και ένα άλλο για να κλειδώσεις-τερματήσεις τον στρόφαλο.Αν δεν τα έχεις είναι πολύ δύσκολο να το χρονίσεις και έχεις πάρα πολλές πιθανότητες λάθους.Στην ουσία τα εργαλέια αυτά είναι που φέρνουν τα σωστά σημάδια.
Δεν είναι όλα τα μοτέρ ίδια...Η αρχή του χρονισμού είναι ίδια, ο τρόπος μπορεί να διαφέρει από μοτέρ σε μοτέρ λόγο της τεχνολογίας του!!Αλλο να χρονίσεις ένα CVH και άλλο τον ti-vct με τον μεταβλητό...
ok, αυτό είναι συγκεκριμένο θέμα για τους thp.king207 said:φυσικά και χρειάζεται το κιτακι για την επιδιορθωση εκτος κ αν είναι απο τους τύπου μαστρο Παναγής!Â
ενδεικτικά το κιτακι για thp κινητήραÂ
http://img269.imageshack.us/i/s73r2066.jpg/
Δηλαδή θες να μου πεις πως οι γερμανοι στα σεμηνάρια που μας λένε να τα χρονίζουμε με τέτοιο τρόπο κάνουν λάθος και ότι αμα χρησιμοποιώ το κιτάκι με τα ειδικά εργαλεία (τα οποία υπάρχουν σε ολα τα manuals της εταιρίας και τα manuals των τρίτων) είμαι κουλός...zetec_sigma said:Αυτά τα εργαλεία που λες, είναι εργαλεία ευκολίας, και όχι απαραίτητα.
Το να κλειδώσεις του εκκεντροφόρους, έχει μόνο το νόημα για να μην παιδεύεσαι με τις ώρες που θα παιδευόσουν σε ένα αμάξι με ιμάντα. Τίποτα παραπάνω, τίποτα λιγότερο δεν κάνει αφού και τα γρανάζια της καδένας έχουν σημάδια όπως και τα γρανάζια του ιμάντα.
Εργαλείο να κλειδώνει στρόφαλο πρώτη φορά ακούω... στο χωριό τους αυτοί δεν ήξεραν να χρησιμοποιούν τα σημάδια TDC,TBC κτλπ?
Αν έχεις δει εσύ γρανάζι μεταβλητού να πηγαίνει αριστερά δεξιά ελεύθερα, τότε να πας να το αλλάξεις γιατί έχει πρόβλημα. Τα μεταβλητά γρανάζια έχουν lock pin όπως τα ονομάζουν που κλειδώνουν στην -ουδέτερη- θέση και με τα σημάδια πάνω τα χρονίζεις κανονικότατα.
ο tivct είναι με ιμάντα και χρονίζεται -με τον ίδιο ακριβώς τρόπο που χρονίζεται ο απλός zetec-s 1.6-
Δεν υπάρχει θέμα παρεξήγησης!!!!zetec_sigma said:Πρώτα απ όλα δεν μίλησα προσωπικά σε εσένα με τους χαρακτηρισμούς για να αποφύγουμε περαιταίρω παρεξηγήσεις.
Δεν είπα ότι είναι κανένας κουλός στο να χρησιμοποιεί τα εργαλεία αυτά για να χρονίσει αλλά ότι στις περισσότερες περιπτώσεις είναι βοηθητκά και όχι απαραίτητα.
Επειδή απ ότι κατάλαβα, κάπου μέσα στην ford είσαι, ας βγάλουμε μια άκρη.
Απ όσο θυμάμαι, και είχα δει γρανάζια από ti-vct είχαν πάνω σημάδια χρονισμού όπως και στον zetec. Κάνω λάθος?
Επειδή τον στρόφαλο και την τροχαλία από ti-vct δεν έχω δει, τι εννοείς ότι γυρνάει ελεύθερα?
zetec_sigma said:Πώς το είδες αυτό?
Από ένα animated βίντεο?
5. Τα νούμερα που λες είναι πολλά.
οκ, τώρα κατάλαβα τι εννοείς, ότι η τροχαλία πάνω στον στρόφαλο δεν έχει μια fix θέση αλλά μπορείς να την βάλεις όπως θέλεις.panos.l said:Δεν υπάρχει θέμα παρεξήγησης!!!!
Τα γρανάζια του ti-vct έχουν σημάδια.Τα σημάδια αυτά σε βοηθάνε για να μπουν με ευκολία τα εργαλέια.Ενα εργαλείο είναι η λάμα που κλειδώνει τους εκκεντροφόρους και το άλλο τα γρανάζια διότι όταν βγει ο ιμάντας μπορεί να κουνηθούν και να βρεθούν σε λάθος θέση.
Ο στρόφαλος δεν έχει σφήνα.Οπότε η τροχαλία του στροφάλου και το γρανάζι του ιμάντα δεν έχουν σταθερή θέση και περιστρέφονται.Ασφαλίζουν μόνο όταν μπει η κεντρική βίδα της τροχαλίας του στροφάλου.
ναι ρε συ, αλλά 30 άλογα(αν πούμε ότι με πρόγραμμα πάνε 140) δεν παίρνεις από λίγη συμπίεση, μια ροϊκή και 2 έκκεντραturbomaniac said:ρε παιδια 127 άλογα είναι απο την μανα τους δεν είναι 80...
zetec_sigma said:οκ, τώρα κατάλαβα τι εννοείς, ότι η τροχαλία πάνω στον στρόφαλο δεν έχει μια fix θέση αλλά μπορείς να την βάλεις όπως θέλεις.
ναι ρε συ, αλλά 30 άλογα(αν πούμε ότι με πρόγραμμα πάνε 140) δεν παίρνεις από λίγη συμπίεση, μια ροϊκή και 2 έκκεντρα