- Thread starter
- #1
Παιδια SOS. Το πραγμα ειναι σοβαρο. Το αμαξι καθεται αρκετο καιρο και ειχε πεσει λιγο η μπαταρια του αλλα το εβαλα μπροστα με εκκινητη jump starter. Οπως ανεφερα και σε αλλο post αυτο το εργαλειο ειναι φοβερο για τα λεφτα του και θα μπω σε λεπτομερειες καποια στιγμη.
Πριν απο λιγες μερες εκανα ενα ταξιδι 150 χλμ περιπου (για δουλεια φυσικα) και 3 μερες αργοτερα που πηγα να ξαναβαλω μπρος επαθα σοκ.
Το κεντρικο κλειδωμα δε δουλευε και οι πορτες ανοιγαν ξεχωριστα. Καμια ενδειξη δεν αναβε στο καντραν και οταν μετρησα την μπαταρια εμεινα. 4.8 volt.
Πριν απο την καραντινα και την ακινησια ειχα ενα θεμα με την κλειδαρια του πορτ μπαγκαζ. Δεν εκανε επαναφορα τη γλωσσα ( ισως καποιο ελατηριο κολλησε εσωτερικα) και με προτροπη του μαστορα αποσυνδεσα τη φισα και την ντιζα οποτε η κλειδαρια ανοιγει μονο ριχνωντας το πισω καθισμα και τραβωντας την ντιζα.
Το θεμα ειναι ομως οτι επειδη εβγαλα τη φισα φαινεται σα να ειναι ανοιχτο το πορτ μπαγκαζ (αναβει και η αναλογη ενδειξη στο ταμπλο) και ετσι μενει ανοιχτη και η πλαφονιερα την οποια κλεινω απο το κουμπι.
Για να προλαβω το προφανες, δεν ειναι αυτη η διαρροη ρευματος. Το ειχα και πριν την καραντινα οπως ειπα και ποτε δεν επεσε τοσο η μπαταρια.
Και συν ολα αυτα, χθες αφου φορτισα το αμαξι και μετρησα τη φορτιση στα 14.3 volt, το εκανα μια μεγαλη βολτα στην πολη, πηγα σημερα να το ξαναβαλω μπροστα και ηταν σα να μην φορτισε ποτε.
Σε μια μονο μερα η μπαταρια επεσε απο 12 σε 4 volt ξανα.
Πως μπορει να γινει κατι τοσο αδιανοητο;
Σε μπαταρια μολις ενος ετους;
Χωρις καμια σοβαρη διαρροη ρευματος;
Ενω το δυναμο φορτιζει κανονικα;
Την επομενη ακριβως ημερα μετα απο φορτιση;
Τα συμπερασματα δικα σας.
Πριν απο λιγες μερες εκανα ενα ταξιδι 150 χλμ περιπου (για δουλεια φυσικα) και 3 μερες αργοτερα που πηγα να ξαναβαλω μπρος επαθα σοκ.
Το κεντρικο κλειδωμα δε δουλευε και οι πορτες ανοιγαν ξεχωριστα. Καμια ενδειξη δεν αναβε στο καντραν και οταν μετρησα την μπαταρια εμεινα. 4.8 volt.
Πριν απο την καραντινα και την ακινησια ειχα ενα θεμα με την κλειδαρια του πορτ μπαγκαζ. Δεν εκανε επαναφορα τη γλωσσα ( ισως καποιο ελατηριο κολλησε εσωτερικα) και με προτροπη του μαστορα αποσυνδεσα τη φισα και την ντιζα οποτε η κλειδαρια ανοιγει μονο ριχνωντας το πισω καθισμα και τραβωντας την ντιζα.
Το θεμα ειναι ομως οτι επειδη εβγαλα τη φισα φαινεται σα να ειναι ανοιχτο το πορτ μπαγκαζ (αναβει και η αναλογη ενδειξη στο ταμπλο) και ετσι μενει ανοιχτη και η πλαφονιερα την οποια κλεινω απο το κουμπι.
Για να προλαβω το προφανες, δεν ειναι αυτη η διαρροη ρευματος. Το ειχα και πριν την καραντινα οπως ειπα και ποτε δεν επεσε τοσο η μπαταρια.
Και συν ολα αυτα, χθες αφου φορτισα το αμαξι και μετρησα τη φορτιση στα 14.3 volt, το εκανα μια μεγαλη βολτα στην πολη, πηγα σημερα να το ξαναβαλω μπροστα και ηταν σα να μην φορτισε ποτε.
Σε μια μονο μερα η μπαταρια επεσε απο 12 σε 4 volt ξανα.
Πως μπορει να γινει κατι τοσο αδιανοητο;
Σε μπαταρια μολις ενος ετους;
Χωρις καμια σοβαρη διαρροη ρευματος;
Ενω το δυναμο φορτιζει κανονικα;
Την επομενη ακριβως ημερα μετα απο φορτιση;
Τα συμπερασματα δικα σας.
Για αυτό το θέμα έχει βρεθεί μια λύση ! Δες την λύση του θέματος!…