Γιατί άθλιο το μοτέρ?Λύθηκαν οι εκκεντροφόροι και καθαρίστηκε η κυλινδροκεφαλή οσο πιο καλά γινόταν.Το καθάρισμα όμως θα γίνει με τη χρήση καλού λιπαντικού και μετά από 2-3 αλλαγές μπορεί να είναι σαν καινούριο!!!
:-X
δεν το εννοούσα αυτό, εντάξει μου ξέφυγε, απλά παρατήρησα παλιότερα να καιει το φορντόλαδο και όταν έπειτα το άλλαξα με συνθετικό η στάθμη στη βελόνα μένει ακριβώς εκεί που ήταν στην αλλάγή λαδιού.
δεν παιζει απο φορντολαδο τετοιο πραμα. στο δικο μ ανοιχτηκε ψευτοκαπακο στις 165.000χμ για αλλαγη ιμαντες και ηταν πεντακαθαρο. για τα χιλιομετρα του. και βαζω μονο φορντολαδο και το εχω αφησει 3-4 φορες 20.000χμ
το να συμβαινει αυτο απο σκισιμο του αυτοκινητου μεσα στην κινηση τις αθηνας και γενικα απο την κυκλοφορια του αυτοκινητου μεσα στην αθηνα δεκτο αλλα θα περιμενα να το δω αυτο μεσα στο καρτερ.
Δεν ξέρω αν γράφω στο σωστό θέμα, (ας το διορθώσει ο υπεύθυνος) έχω την εξής απορία: "Πως μπορούμε να ξέρουμε ότι τα λαδια που αγόρασαμε, είτε από ιντερνετ είτε από κατάστημα λιπαντικών είναι γνήσια? Ρωτώ γιατί σήμερα πήγα σε ένα κατάστημα να πάρω μομπιλ και μου έλεγε ότι αυτός δεν τα φέρνει γιατί δεν είναι γνήσια, παλιότερα έφερνε γιατί εισάγονταν από γαλλία.. Ενώ τώρα τα εισάγουν από τουρκία, κτλ.. Πως μπορούμε να μάθουμε την αυθεντικότητα τους ή αν τελικά είναι μουφα?