(Δεν ειμαι σιγουρος!-Δεν ειμαι μηχανικος αυτοκινητων!)
Μοιαζει με ενα σωληνακι που εχουν οι κινητηρες για να δραπετευει η πίεση από το καπακι του κινητηρα. Breather return hose που λενε και στο χωριο μου. Αυτο το σωληνακι πηγαινει σαν loop ξανα στην εισαγωγη αερα.
Επειδη ακριβως βγαζει στην ουσια αερα απο τον κινητηρα, περιεχει μικρη ποσοστητα λαδιου. Καποιοι βάζουν ενα φιλτρο σε αυτο το σωληνακι πριν γυρησει στην εισαγωγη του αερα (catch can) για να πιανει το λαδι πριν γυρισει στον κινητηρα, ωστε να μη βρωμιζουν οι βαλβιδες.
Δεν ξέρω αν ειναι φυσιολογική η εντονη παρουσια λαδιου. Δες αν παταει καλα το σωληνακι ή αν εχεις παραπάνω λαδι από οτι πρέπει. Καιει λάδι το αμαξι;