Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

westerlycarrot9

Original poster
Rookie
Nov 28, 2020
40
9
8
Καλησπέρα σε όλους,

Σήμερα που σήκωσα το καπό για τον καθιερωμένο έλεγχο λαδιού, ψυκτικού κλπ παρατήρησα την κηλίδα της φωτογραφίας. Απ' ότι είδα το συγκεκριμένο σωληνάκι έρχεται από τη θήκη που τοποθετείται το φίλτρο αέρα. Είναι κάτι ανησυχητικό;
174510237_832958390635621_7927114718860167628_n.jpg
 

Ilektrosocker

Rookie
Mar 1, 2017
12
3
3
(Δεν ειμαι σιγουρος!-Δεν ειμαι μηχανικος αυτοκινητων!)
Μοιαζει με ενα σωληνακι που εχουν οι κινητηρες για να δραπετευει η πίεση από το καπακι του κινητηρα. Breather return hose που λενε και στο χωριο μου. Αυτο το σωληνακι πηγαινει σαν loop ξανα στην εισαγωγη αερα.

Επειδη ακριβως βγαζει στην ουσια αερα απο τον κινητηρα, περιεχει μικρη ποσοστητα λαδιου. Καποιοι βάζουν ενα φιλτρο σε αυτο το σωληνακι πριν γυρησει στην εισαγωγη του αερα (catch can) για να πιανει το λαδι πριν γυρισει στον κινητηρα, ωστε να μη βρωμιζουν οι βαλβιδες.

Δεν ξέρω αν ειναι φυσιολογική η εντονη παρουσια λαδιου. Δες αν παταει καλα το σωληνακι ή αν εχεις παραπάνω λαδι από οτι πρέπει. Καιει λάδι το αμαξι;
 

westerlycarrot9

Original poster
Rookie
Nov 28, 2020
40
9
8
(Δεν ειμαι σιγουρος!-Δεν ειμαι μηχανικος αυτοκινητων!)
Μοιαζει με ενα σωληνακι που εχουν οι κινητηρες για να δραπετευει η πίεση από το καπακι του κινητηρα. Breather return hose που λενε και στο χωριο μου. Αυτο το σωληνακι πηγαινει σαν loop ξανα στην εισαγωγη αερα.

Επειδη ακριβως βγαζει στην ουσια αερα απο τον κινητηρα, περιεχει μικρη ποσοστητα λαδιου. Καποιοι βάζουν ενα φιλτρο σε αυτο το σωληνακι πριν γυρησει στην εισαγωγη του αερα (catch can) για να πιανει το λαδι πριν γυρισει στον κινητηρα, ωστε να μη βρωμιζουν οι βαλβιδες.

Δεν ξέρω αν ειναι φυσιολογική η εντονη παρουσια λαδιου. Δες αν παταει καλα το σωληνακι ή αν εχεις παραπάνω λαδι από οτι πρέπει. Καιει λάδι το αμαξι;
Καλησπέρα.

Όχι το αυτοκίνητο δεν καίει λάδι. Σκεφτόμουν μήπως φταίνει οι ξαφνικές αλλαγές στη θερμοκρασία...το πρωί έχει 8-10 ξερω γω και το μεσημερί φτάνει τους 20. Το σωληνάκι εκεί γύρω γύρω στο κούμπωμα του κινητήρα είναι ελάχιστα λαδωμένο πάντως.
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread