Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

turbomaniac

Original poster
Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
Με την ηλεκτροκοληση μου τα τρυπανια μου και τα εργαλεία μου. Βεβαια η εμπειρία μου είναι τόσο μεγάλη ωστε χρειάστηκα μόλις 3 μήνες  ;D για να φτιάξω την εισαγωγή και εξαγωγή που φοράω στο αμάξι μου.
 

Nitroking

Pro Member
May 9, 2010
384
0
0
Την εξαγωγη με τι σωληνες την εφτιαξες? Τις κουρμπες πως τις κανεις? Και το πλακακι το κοβεις σε τορνο?

Την εισαγωγη τη σχεδιασες καπου πρωτα? Τη μελετησες καθολου? Αν ναι πως?

Thanks
 

turbomaniac

Original poster
Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
Nitroking said:
Την εξαγωγη με τι σωληνες την εφτιαξες? Τις κουρμπες πως τις κανεις? Και το πλακακι το κοβεις σε τορνο?

Την εισαγωγη τη σχεδιασες καπου πρωτα? Τη μελετησες καθολου? Αν ναι πως?

Thanks
παω και κόβω τα πλακακια απο τις φλαντζες πρώτα σε ειδικό μηχανουργό και μετα αρχίζει το κοψε-κόλησε. Δεν χρειάζεται να κουρμπαρεις τίποτα πουλάνε έτοιμες γωνίες σε οτι μεταλλο θέλεις. Αν θελεις βεβαια να κουρμπαρεις κατι, παίρνεις την σωλήνα και πας σε εναν εξατμισά και την "γυρίζεις" σε δυο τρια σημεια όσα χρειάζεσαι. Δεν μπορεις να φανταστεις τι ποικιλια υπαρχει σε ποιοτητα μετάλλων, σχηματα, πάχος σωλήνα, είδος κλπ. Οτι χρειαστω ψωνιζω απο εκει που ψωνίζει και ο ποπαυ.
 

Nitroking

Pro Member
May 9, 2010
384
0
0
Ωραια σε ευχαριστω πολυ για τις πολυτιμες πληροφοριες! Κολλας με tig?
 

yannis_s

Hero Member
May 10, 2010
1,397
5
38
39
νεα αγχιαλος
σωστος. αν και λιγο offtopic στα μερη μου υπαρχει μαστορας fordakias και εχει κανει αρκετες αξιολογες δουλειες οπως puma turbo 1.7 300 hp sierra 2wd με κινητηρα mondeo 2λιτρο. επισεις φτιαχνει μονος του πολλαπλες εξαγωγης για μετατροπες ατμοσφαιρα σε tourbo αν χρειαστειτε κατι στειλτε ενα π.μ. να σας δωσω τα στοιχεια του η τηλ. του
 

turbomaniac

Original poster
Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
ηλεκτοκοληση και αναλογα το μεταλο.

Υπαρχουν διάφορα είδη ηλεκτροδια για κάθε μέταλο (ηλεκτροδια ανοξειδωτα, αλουμινίου, κλπ)

Για ανοξειδωτες πολλαπλές εξαγωγής κολάς καλά με ανοξειδωτο ηλεκτρόδιο, αλλα δεν έχει οπτικα την ποιοτητα του tig.

Για να κολησω αλουμινενιες εισαγωγες τις "τσιμπάω" πρωτα με αλουμινενιο ηλεκτρόδιο και μετα με κανα κατοσταρικο τις τελειώνει ο Ηρακλής.

Καποια στιγμη θα παρω καμια καλή AC DC η οποία κολάει τα πάντα. Απο αλουμίνιο μέχρι τιτάνιο. Αλλα η κόληση αυτή κάνει τουλάχιστον 2000 ευρω

Για τις εισαγωγες εχω διαβασει καποιες αρχες ρευστομηχανικής των μηχανων εσωτερικής καυσεως (παλμός αυλών, συχνοτητα, κλπ) Ειναι αρκετά μπερδεμένο, εχουν πολλά πραγματα σημασία (μηκος αυλών, ογκος πλενουμ, διατομη αυλών, κλπ) Εχω βασίσει πολλές απ' αυτες τις αρχές σε αυτην που κατασκέυασα. Αν δουλεψει καλά και βγάλει την μεγιστη ροπη γύρω στις 5500 στροφές, όπως έχω σχεδιάσει, παει να πει πως είμαι σε καλό δρόμο.  
 

yannis_s

Hero Member
May 10, 2010
1,397
5
38
39
νεα αγχιαλος
εχεις δοκιμασει να κολησεις αλουμινιο με οξυγονα και ραβδους αλουμινιου? τετοιες χρησημοποιουσα το εργοστασιο που δουλευα
 

Nitroking

Pro Member
May 9, 2010
384
0
0
yannis_s said:
σωστος. αν και λιγο offtopic στα μερη μου υπαρχει μαστορας fordakias και εχει κανει αρκετες αξιολογες δουλειες οπως puma turbo 1.7 300 hp

Με πιστονια απο μηχανη! Ωραια μετατροπη, την ειχα δει πριν κατι χρονια (7-8 να πανε?)..

Turbomaniac εεχω διαβασει κι εγω βιβλια για τις πολλαπλες εισαγωγης και ειναι σωστα αυτα που λες αλλα αμα δεν κανεις flowbench δεν μπορεις να καταλαβεις και πολλα.. Πρεπει τουλαχιστον να μελετηθουν σε καποιο προγραμμα για να προσομειωσει το αποτελεσμα.. Δε μου ρχεται καποιο αυτη τη στιγμη.. Μακαρι να σου δουλεψει παντως!!
 

turbomaniac

Original poster
Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
Υπαρχουν τετοια προγράμματα ροής που χρησιμοποιούνται σε μοντέλα 3d design. Αλλα καλά καλά εγώ δεν ξέρω  να σχεδιάζω με το 3d autocad. Σιγά, σιγά... Οι περισσότερες εταιρίες που φτιάχνουν πολλαπλές φτιαχνουν ενα πλένουμ και τεσσερις κοντους αυλούς, το τεσταρουν ροικά και μετά απλώς ανάλογα το μοτερ προσαρμόζουν το ίδιο πλένουμ σε διαφορετικές σωληνώσεις και πλακάκια. Βεβαια όπως καταλαβαίνεις εδώ στην ελλάδα κανένας δεν κάθεται να ασχοληθεί με μήκος αυλών, διατομές και τέτοια πράγματα. Αλλα και οι πολλαπλές του ηρακλή που δεν είναι μελετημένες έχουν καλή αποδωση σχετικά.

Τι να πώ, το τελικό αποτέλεσμα θα δειξει.

Με την πολλπλή του πούμα στο 0.4 μπαρ είχα 164 άλογα και 194 στο 0.6. Τώρα που φοράω και εκκεντροφόρους αν δεν βγάλει τουλαχιστον 175 στο 0.4 και 210 στο 0.6 θα το θεωρήσω αποτυχία.  
 

Nitroking

Pro Member
May 9, 2010
384
0
0
Ε νταξει πρεπει να παιξεις και με το χρονισμο λιγο μεχρι να το βρεις.. Μην απογοητευτεις κατευθειαν αμα δεν κατσει.. :p

Και η TD04H ειναι σχετικα μικρουλα..
 

turbomaniac

Original poster
Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
οχι τόσο. έχει μεγιστη παροχή περιπου 34 λίβρες ανα λεπτό. Η GT2560R που φόραγα παλαιότερα έχει μέγιστη παροχή περίπου 36 λίβρες ανα λεπτό. Έχουν μικρή διαφορα. Βεβαια η αλήθεια είναι οτι μου φαίνεται οτι τουρμπιζει λίγο νωρίτερα. Αλλα απο την άλλη παλια φόραγα λουκάνικο, ενω τωρα μπόρεσα να χωρέσω κανόνικό χταπόδι.

Εδω έχω μια φωτογραφία τις πολλπλές οταν τις τελειωσα
med_gallery_2117_5_264691.jpg

med_gallery_2117_5_54393.jpg
 

turbomaniac

Original poster
Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
κριμα , επρεπε οταν την εφτιαχνα να χα κρατησει φωτογραφικό αρχείο βημα-βήμα. Αν κάποιος ενδιαφέρεται μπορώ να γράψω πιο αναλυτικά τα στάδια. Ίσως στην επομενη να με βοηθήσει κι΄ολας ;D
 

Nitroking

Pro Member
May 9, 2010
384
0
0
Η εισαγωγη γιατι βγαινει στραβη?

Επισης κατι αλλο, δε θα ηταν καλυτερα να κλεινει σιγα σιγα το πλενουμ οσο παμε προς τον 4ο κυλινδρο? Ειναι λογικο ο πρωτος ως πιο κοντα στην πεταλουδα να τραβαει πιο πολυ αερα απο τον 4ο.. Ενω ετσι οπως σου λεω λογω πιεσης τραβαει καλυτερα και ο 4ος..
 

turbomaniac

Original poster
Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
Nitroking said:
Η εισαγωγη γιατι βγαινει στραβη?

Επισης κατι αλλο, δε θα ηταν καλυτερα να κλεινει σιγα σιγα το πλενουμ οσο παμε προς τον 4ο κυλινδρο? Ειναι λογικο ο πρωτος ως πιο κοντα στην πεταλουδα να τραβαει πιο πολυ αερα απο τον 4ο.. Ενω ετσι οπως σου λεω λογω πιεσης τραβαει καλυτερα και ο 4ος..


ειναι στραβή για να βγαινει το πλένουμ παραλληλα με το μοτερ και γιατι αλλιως δεν θα ταν ισου μήκους οι αυλοί.

Ουτως η άλλως χαμένος κυλινδρος ειναι ο 1 που είναι πιο μακριά απο την πεταλόυδα.

δεν παιρνουν όμως ολοι οι κύλινδροι στον ίδιο χρόνο τον αερα απο το πλένουμ. Πχ όταν ο 1 είναι στην φάση της συμπίεσης ο 3 παίρνει μίγμα, ο 4 ειναι στην φάση της εξοδου των καυσεριων και ο 2 είναι στην εκτόνωση. Δεν μπορει στον ίδιο χρόνο να παίρνουν δυο κύλινδροι άερα (ευτυχως). Όταν υπάρχει και υπερπίεση στο πλένουμ (λόγω τουρμπίνας) είναι σχεδόν η ίδια σε όλο τον όγκο του πλένουμ.Γι αυτο τα τουρμπατα είναι πιο ευκολα για κατασκευη πολλπλής εισαγωγής 
 

Nitroking

Pro Member
May 9, 2010
384
0
0
Nαι το ξεχασα οτι εισαι τουρμπο! :p οΟσο για το οτι δεν παιρνουν τον ιδιο χρονο το ξερω φυσικα αλλα στις 6500 καταλαβαινεις τι γινεται.. Οποτε μετραει αυτο που λεω, δεν το ειπα τυχαια, το εχω δει σε πολυ σοβαρες κατασκευες, γιαυτο πεταξα την ιδεα..

Οσο για το γιατι δεν ειναι παραλληλα ακομα δεν το καταλαβα.. Αμα ειναι παραλληλα με το μοτερ, τοτε ειναι ισου μηκους και οι αυλοι.. Εδω τι γινεται? Ειναι στραβα ως προς τη μετωπη?
 

turbomaniac

Original poster
Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
Nitroking said:
Nαι το ξεχασα οτι εισαι τουρμπο! :p οΟσο για το οτι δεν παιρνουν τον ιδιο χρονο το ξερω φυσικα αλλα στις 6500 καταλαβαινεις τι γινεται.. Οποτε μετραει αυτο που λεω, δεν το ειπα τυχαια, το εχω δει σε πολυ σοβαρες κατασκευες, γιαυτο πεταξα την ιδεα..

Οσο για το γιατι δεν ειναι παραλληλα ακομα δεν το καταλαβα.. Αμα ειναι παραλληλα με το μοτερ, τοτε ειναι ισου μηκους και οι αυλοι.. Εδω τι γινεται? Ειναι στραβα ως προς τη μετωπη?


Το δεξί μέρος του πλένουμ όπως κοιτάμε το μοτέρ είναι πιό ψηλα και αυτό γιατι αλλιως είτε θα έπρεπε να είναι πιο κοντοι δύο αυλοι απο τους άλλους ή δεν θα χώραγε η πολλαπλή (θα βρισκε στην μετώπη απο την μία μερια. Βλεπεις έπρεπε οι αυλοι να έχουν μήκος 37 εκατοστά μέχρι την βαλβίδα. Αν ηταν πιο κοντοί θα βγαζε μεγιστη ροπή στις 6000 στροφες (χαιρετίσματα!)

Μαλλον έχεις δίκιο για το στενεμα αλλα μου ήταν κάπως δύσκολο να το υλοποιήσω...

Ατμοσφαιρικό πάντως που το δοκίμασα φάνηκε να ανοίγει γρηγορα, γραμμικά και χωρίς κομπιάσματα μέχρι τον κόφτη, ειδικά μετά τις 5000  
 

Nitroking

Pro Member
May 9, 2010
384
0
0
[Ναι δεν ειναι ευκολο, και μονο που το εφτιαξες μονος σου ειναι σπουδαιο πραγμα! Εγω απλα πεταω ιδεες για περεταιρω βελτιωση, μπορει πχ καποτε να βγαλεις version 2, γιατι να μην το χεις υποψην? ;)
 

turbomaniac

Original poster
Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
yannis_s said:
εχεις δοκιμασει να κολησεις αλουμινιο με οξυγονα και ραβδους αλουμινιου? τετοιες χρησημοποιουσα το εργοστασιο που δουλευα

Οχι, αν και αυτη η κοληση που λες σαν τεχνοτροπία μοιάζει με tig και ραβδο αλουμινίου. Οξυγόνο δεν ξερω την τύφλα μου πως κολάει. μόνο mig και ηλεκτροδιο.
 

kostg

Staff member
Elite Member
Vip Team
May 9, 2010
9,458
11
0
20
www.fiestamaniacs.gr
turbomaniac said:
ειναι στραβή για να βγαινει το πλένουμ παραλληλα με το μοτερ και γιατι αλλιως δεν θα ταν ισου μήκους οι αυλοί.

Τι είναι το πλένουμ; ???
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread