-
- Thread starter
- #1
Με την ηλεκτροκοληση μου τα τρυπανια μου και τα εργαλεία μου. Βεβαια η εμπειρία μου είναι τόσο μεγάλη ωστε χρειάστηκα μόλις 3 μήνες ;D για να φτιάξω την εισαγωγή και εξαγωγή που φοράω στο αμάξι μου.
παω και κόβω τα πλακακια απο τις φλαντζες πρώτα σε ειδικό μηχανουργό και μετα αρχίζει το κοψε-κόλησε. Δεν χρειάζεται να κουρμπαρεις τίποτα πουλάνε έτοιμες γωνίες σε οτι μεταλλο θέλεις. Αν θελεις βεβαια να κουρμπαρεις κατι, παίρνεις την σωλήνα και πας σε εναν εξατμισά και την "γυρίζεις" σε δυο τρια σημεια όσα χρειάζεσαι. Δεν μπορεις να φανταστεις τι ποικιλια υπαρχει σε ποιοτητα μετάλλων, σχηματα, πάχος σωλήνα, είδος κλπ. Οτι χρειαστω ψωνιζω απο εκει που ψωνίζει και ο ποπαυ.Nitroking said:Την εξαγωγη με τι σωληνες την εφτιαξες? Τις κουρμπες πως τις κανεις? Και το πλακακι το κοβεις σε τορνο?
Την εισαγωγη τη σχεδιασες καπου πρωτα? Τη μελετησες καθολου? Αν ναι πως?
Thanks
yannis_s said:σωστος. αν και λιγο offtopic στα μερη μου υπαρχει μαστορας fordakias και εχει κανει αρκετες αξιολογες δουλειες οπως puma turbo 1.7 300 hp
Nitroking said:Η εισαγωγη γιατι βγαινει στραβη?
Επισης κατι αλλο, δε θα ηταν καλυτερα να κλεινει σιγα σιγα το πλενουμ οσο παμε προς τον 4ο κυλινδρο? Ειναι λογικο ο πρωτος ως πιο κοντα στην πεταλουδα να τραβαει πιο πολυ αερα απο τον 4ο.. Ενω ετσι οπως σου λεω λογω πιεσης τραβαει καλυτερα και ο 4ος..
Nitroking said:Nαι το ξεχασα οτι εισαι τουρμπο! οΟσο για το οτι δεν παιρνουν τον ιδιο χρονο το ξερω φυσικα αλλα στις 6500 καταλαβαινεις τι γινεται.. Οποτε μετραει αυτο που λεω, δεν το ειπα τυχαια, το εχω δει σε πολυ σοβαρες κατασκευες, γιαυτο πεταξα την ιδεα..
Οσο για το γιατι δεν ειναι παραλληλα ακομα δεν το καταλαβα.. Αμα ειναι παραλληλα με το μοτερ, τοτε ειναι ισου μηκους και οι αυλοι.. Εδω τι γινεται? Ειναι στραβα ως προς τη μετωπη?
yannis_s said:εχεις δοκιμασει να κολησεις αλουμινιο με οξυγονα και ραβδους αλουμινιου? τετοιες χρησημοποιουσα το εργοστασιο που δουλευα
turbomaniac said:ειναι στραβή για να βγαινει το πλένουμ παραλληλα με το μοτερ και γιατι αλλιως δεν θα ταν ισου μήκους οι αυλοί.