-
- Administrator
- Moderator
- #61
Όταν θα βγείτε με το αμάξι Εθνική για ταξίδι,θα τρίβετε τα μάτια σας με την κατανάλωση!Απλά δεν υπάρχει, καμία σχέση με το ΜΚ6 αλλά και με το OPC του γαμπρού μου. Έχουμε και λέμε:
TEST1
Πριν ένα μήνα έκανα ένα μεγάλο ταξίδι-μονοήμερη: ΑΘΗΝΑ-ΚΟΖΑΝΗ-ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ-ΑΘΗΝΑ
Αθήνα-Λάρισα Εθνική Οδός Σταθερά 130km/h με 6l/100
Λάρισα-Κοζάνη Στροφές,Επαρχιακός Δρόμος κατά Μ.Ο 80km/h 6.5l/100
Κοζάνη-Θεσσαλονίκη Εθνική Οδός 6l/100!
Έφτασα Θεσσαλονίκη έχοντας κάνει 640km και το trip έλεγε άλλα 120km.
Στην επιστροφή
Θεσσαλονίκη-Αθήνα με 130 σταθερά σε όλη την διαδρομή μέχρι την Χαλκίδα.
Από Χαλκίδα και μέχρι τέλος 150 σταθερά. Ανέβηκε η κατανάλωση στα 6.8,
το trip όταν έφτασα σπίτι έλεγε 251km, και είχα κάνει 504km.
TEST2
Εδώ είναι και το πιο ενδιαφέρον, ΑΘΗΝΑ-ΠΑΤΡΑ,ΠΑΤΡΑ-ΑΘΗΝΑ μαζί με τα γύρω γύρω 470χλμ πήγαινελα
Φουλαρισμένα και το MK6 και το ST
Το πρώτο έκαψε δύο παύλες από τον ηλεκτρονικό δείκτη, το St ίσα που ξεκόλλησε η βελόνα από το full. Σταθερή ταχύτητα 110-120 και τα δύο,χωρίς ανοίγματα ή παιχνίδια.
Στην επιστροφή δεν ήμασταν μόνοι μας καθώς γύριζαν και οι Maniacs μαζί μας,οπότε έγιναν διάφορα χαζοανοιγματάκια με αποτέλεσμα η κατανάλωση να ανέβει.
Όταν επιστρέψαμε Αθήνα το MK6 είχε κάψει 5 παύλες ακριβώς από τον ηλεκτρονικό δείκτη,ενώ το ST μισό ντεπόζιτο ακριβώς. Το TRIP έλεγε ότι μπορούσε να κάνει άλλα 324 και είχε διανύσει ήδη 470.
Συμπέρασμα ST>MK6 και στην κατανάλωση biggrin giggle
Υ.Γ:Το ST το είχα δώσει στον κολλητό μου,οπότε πιστεύω ότι μπορεί να πετύχαινα και ελαφρώς καλύτερη κατανάλωση
Υ.Γ2:Ο Δρόμος ΑΘΗΝΑ-ΠΑΤΡΑ έχει κατωφέρεια σχεδόν σε όλη την διαδρομή οπότε βοηθάει στην κατανάλωση ενώ αντίστοιχα στην επιστροφή την αυξάνει.
TEST1
Πριν ένα μήνα έκανα ένα μεγάλο ταξίδι-μονοήμερη: ΑΘΗΝΑ-ΚΟΖΑΝΗ-ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ-ΑΘΗΝΑ
Αθήνα-Λάρισα Εθνική Οδός Σταθερά 130km/h με 6l/100
Λάρισα-Κοζάνη Στροφές,Επαρχιακός Δρόμος κατά Μ.Ο 80km/h 6.5l/100
Κοζάνη-Θεσσαλονίκη Εθνική Οδός 6l/100!
Έφτασα Θεσσαλονίκη έχοντας κάνει 640km και το trip έλεγε άλλα 120km.
Στην επιστροφή
Θεσσαλονίκη-Αθήνα με 130 σταθερά σε όλη την διαδρομή μέχρι την Χαλκίδα.
Από Χαλκίδα και μέχρι τέλος 150 σταθερά. Ανέβηκε η κατανάλωση στα 6.8,
το trip όταν έφτασα σπίτι έλεγε 251km, και είχα κάνει 504km.
TEST2
Εδώ είναι και το πιο ενδιαφέρον, ΑΘΗΝΑ-ΠΑΤΡΑ,ΠΑΤΡΑ-ΑΘΗΝΑ μαζί με τα γύρω γύρω 470χλμ πήγαινελα
Φουλαρισμένα και το MK6 και το ST
Το πρώτο έκαψε δύο παύλες από τον ηλεκτρονικό δείκτη, το St ίσα που ξεκόλλησε η βελόνα από το full. Σταθερή ταχύτητα 110-120 και τα δύο,χωρίς ανοίγματα ή παιχνίδια.
Στην επιστροφή δεν ήμασταν μόνοι μας καθώς γύριζαν και οι Maniacs μαζί μας,οπότε έγιναν διάφορα χαζοανοιγματάκια με αποτέλεσμα η κατανάλωση να ανέβει.
Όταν επιστρέψαμε Αθήνα το MK6 είχε κάψει 5 παύλες ακριβώς από τον ηλεκτρονικό δείκτη,ενώ το ST μισό ντεπόζιτο ακριβώς. Το TRIP έλεγε ότι μπορούσε να κάνει άλλα 324 και είχε διανύσει ήδη 470.
Συμπέρασμα ST>MK6 και στην κατανάλωση biggrin giggle
Υ.Γ:Το ST το είχα δώσει στον κολλητό μου,οπότε πιστεύω ότι μπορεί να πετύχαινα και ελαφρώς καλύτερη κατανάλωση
Υ.Γ2:Ο Δρόμος ΑΘΗΝΑ-ΠΑΤΡΑ έχει κατωφέρεια σχεδόν σε όλη την διαδρομή οπότε βοηθάει στην κατανάλωση ενώ αντίστοιχα στην επιστροφή την αυξάνει.