Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

prik0

Original poster
Newbie
Apr 23, 2019
5
1
0
Καλημέρα στην όμορφη παρέα σας,
εδώ και 1 περίπου μήνα είμαι κάτοχος Fiesta Ecoboost 100hp αυτόματο (διπλού συμπλέκτη). Πραγματικά εξαιρετικό αυτοκίνητο και μεγάλη διαφορά στην ποιότητα σε σχέση με το Fiesta του '11 που είχα.
Εκτός από την κατανάλωση. Η μέση κατανάλωση με βάσει τον υπολογιστή είναι γύρω στα 8.5 με 9 λίτρα/100 χλμ, ενώ όταν οδηγώ μόνο πόλη είναι μονίμως πάνω από τα 9, με συντηρητική οδήγηση. Με μικτή χρήση το λαμπάκι καυσίμου ανάβει στα 380 χλμ περίπου από το προηγούμενο γέμισμα.
Οι αντιπροσωπείες κλασικά μου λένε να αφήσω το μοτέρ να στρώσει (έχω περίπου 2000χλμ) αλλά δε βλέπω να αλλάζει κάτι.
Έχει κάποιος ανάλογη εμπειρία ή σκέψη;
Ευχαριστώ
 

The Ace

Hero Member
Vip Team
Nov 20, 2015
1,309
182
63
50
Αθήνα
Τόσο θα είναι μέσα στη πόλη, εγώ με ΜΚ7.5 manual (ίδιο μοτέρ) παίζω τριγύρω στο 10 (+/- μισό λίτρο) μέσα στην Αθήνα, ενώ όταν το βγάλω λίγο πιο έξω (ταξίδι έχει κάνει μόνο ένα) πέφτω άνετα στα 8.
 

prik0

Original poster
Newbie
Apr 23, 2019
5
1
0
Απαράδεκτη κατανάλωση για χιλιάρι τρικύλινδρο μοτέρ που βγήκε υποτίθεται για οικονομία. Πετρέλαιο και πάλι πετρέλαιο!
 
  • Like
Αντιδράσεις: aromeo

The Ace

Hero Member
Vip Team
Nov 20, 2015
1,309
182
63
50
Αθήνα
prik0 said:
Απαράδεκτη κατανάλωση για χιλιάρι τρικύλινδρο μοτέρ που βγήκε υποτίθεται για οικονομία. Πετρέλαιο και πάλι πετρέλαιο!

Μην τα μπλέκουμε, δεν βγήκε μόνο για οικονομία -αν και μπορεί να το πετύχει και αυτό- αλλά για να συνδυάσει και οικονομία και επιδόσεις με μικρά κόστη χρήσης. Το ίδιο ακριβώς συμβαίνει με όλα τα μικρά turbo, μπορεί να είναι από πολύ οικονομικά μέχρι και όχι-και-τόσο-οικονομικά :D

Μικρά diesel ? Αυτά είναι που θα ψοφήσουν σίγουρα -ήδη εξαφανίζονται- καθώς βγάζουν βλάβες, δεν περνάνε ρύπους, και έχουμε και τα γνωστά θέματα με τις απάτες σχεδόν όλων των κατασκευαστών.
 

Gmts

Rookie
Nov 23, 2018
21
0
1
Επειδή είχα και το 1.2 TSi(105) μέχρι το 2018 και τώρα έχω τον EcoBoost 125άρι(3.000km), αν εξαιρέσουμε ότι ο ecoboost έχει καλύτερες επιδόσεις(το TSi ξεφουσκώνει απότομα στις 4.000-4.200 στροφές) και πιό άγρια λειτουργία, έχει αυξημένη κατανάλωση στις ίδιες πάντα συνθήκες. 10 με 10μισο ο ecoboost και γύρω στο 8 ο 1.2TSi.
 

prik0

Original poster
Newbie
Apr 23, 2019
5
1
0
Από τα πρόσφατα αυτοκίνητά μου οι καταναλώσεις έχουν ως εξής (σε lt/100km):
- fiesta ecoboost 9
- kuga 2.0 diesel 180 manual 8
- fiesta '11 diesel 1.6 manual 6
- forester 2006 2.0 petrol 10

Οπότε τι νόημα έχει να βγάζεις ένα μικρό τρικύλινδρο 1000άρι, έστω turbo, με καλές επιδόσεις αλλά να καίει σχεδόν όσο ένα δίλιτρο τετρακίνητο με 3 διαφορικά;;;;;
Προσπαθώ να επικοινωνήσω με κεντρικά Ford αλλά δυστυχώς δεν απαντάει κανείς
 

plextis

Newbie
Jan 27, 2019
4
0
1
Καλημέρα και από μένα
Έχω εδώ και 20 μέρες το ίδιο αυτοκίνητο και αρκετά ικανοποιημένος για την ώρα. Μια διόρθωση δεν είναι με διπλό συμπλέκτη αλλά με μετατροπέα ροπής.
Για την κατανάλωση είμαι ακόμα στα πρώτα 400 χιλιόμετρα με μποτιλιάρισμα κάθε μέρα και διαδρομή από στενά και σε εμένα είναι στα 10 λ/100km. Το απόγευμα θα γεμίσω και θα επανέλθω με πιο αξιόπιστη μέτρηση.
Το λαμπάκι άναψε σε μένα στα 350χμ περίπου.

Μια ερώτηση: τσέκαρα σήμερα το ύψος της στάθμης λαδιού και είναι πάνω από το Μαξ. Στο manual λέει οτι δεν πρέπει να γίνεται αυτό. Υπάρχει περίπτωση να δημιουργήθηκε πρόβλημα;
 

The Ace

Hero Member
Vip Team
Nov 20, 2015
1,309
182
63
50
Αθήνα
Τα έχετε μπλέξει όλα μαζί, θα πρότεινα να διαβάσετε τα αντίστοιχα θέματα για τον 1.0ΕΒ στα προηγούμενα ΜΚ, ώστε να δείτε μέσες καταναλώσεις καθώς και τις εξηγήσεις που έχουν δοθεί δεκάδες φορές (για να μην τα ξαναγράφουμε και εδώ μέσα).
 

johnD

Member
Dec 15, 2017
150
4
18
Πάτρα-Θεσσαλονίκη-Αθήνα με 3 άτομα και γεμάτο με αποσκευές τον υπόλοιπο χώρο, σύνολο 1100 χιλιόμετρα έκαψα 7,1 λίτρα στα 100 μετρημένα στην αντλία (καλή 100άρα βενζίνη) με ταχύτητες 120-155 σταθερά.
Εγώ το βρίσκω παραπάνω από καλό. Ειδικά με τα ελαστικά του ST - Line που αποδεδειγμένα ανεβάζουν την κατανάλωση σε σχέση με άλλα.

Μέσα στην πόλη έχω 7,5- 7,7 λίτρα χωρίς ιδιαίτερα συντηρητική οδήγηση.

Εννοείται χωρίς να έχω πατημένο το ECO. Θεωρώ με το Eco μπορεί και ακόμα πιο χαμηλά νούμερα.

Στη σύγκριση με το πετρέλαιο, επειδή έχω, μόνο στην οικονομία κερδίζει . Σε όλα τα άλλα χάνει.

Ίσως παίζει ρόλο το αυτόματο κιβώτιο. Εγώ έχω Manual.
 

shumakos

New member
May 17, 2014
98
13
8
43
ΑΘΗΝΑ
Μοντέλο
MK8
johnD said:
.....
Στη σύγκριση με το πετρέλαιο, επειδή έχω, μόνο στην οικονομία κερδίζει . Σε όλα τα άλλα χάνει.

Ίσως παίζει ρόλο το αυτόματο κιβώτιο. Εγώ έχω Manual.

Τι αυτοκίνητο είναι το diesel;  Ρωτάω γιατί η πρώτη επαφή που είχα οδηγικά με diesel (Skoda Rapid 1,6 tdi του 2013) ήταν τραυματική. Είχα ορκιστεί ότι δεν θα ακουμπήσω ποτέ diesel. Είχε πολύ κροτάλισμα και απελπιστικό lag. Όταν πήρα το Fiesta tdci 120 για το πρώτο test drive, άλλαξα τόσο πολύ γνώμη που δεν μπορούσα να το φανταστώ με άλλο μοτέρ. Μου έκανε εντύπωση η έλλειψη κραδασμών, η απουσία κροταλίσματος, η απόκριση και η δύναμη. Εφόσον λοιπόν διαπιστωμένα το 3κύλινδρο 125αρι δεν είναι ταχύτερο, ποια είναι τα όλα στα οποία πλεονεκτεί;
 

scorpion

Staff member
Elite Member
Vip Team
Ιδρυτής (θα σέβεστε :P)
May 9, 2010
13,982
8
23
38
Πειραιάς
www.fiestamaniacs.gr
prik0 said:
Καλημέρα στην όμορφη παρέα σας,
εδώ και 1 περίπου μήνα είμαι κάτοχος Fiesta Ecoboost 100hp αυτόματο (διπλού συμπλέκτη). Πραγματικά εξαιρετικό αυτοκίνητο και μεγάλη διαφορά στην ποιότητα σε σχέση με το Fiesta του '11 που είχα.
Εκτός από την κατανάλωση. Η μέση κατανάλωση με βάσει τον υπολογιστή είναι γύρω στα 8.5 με 9 λίτρα/100 χλμ, ενώ όταν οδηγώ μόνο πόλη είναι μονίμως πάνω από τα 9, με συντηρητική οδήγηση. Με μικτή χρήση το λαμπάκι καυσίμου ανάβει στα 380 χλμ περίπου από το προηγούμενο γέμισμα.
Οι αντιπροσωπείες κλασικά μου λένε να αφήσω το μοτέρ να στρώσει (έχω περίπου 2000χλμ) αλλά δε βλέπω να αλλάζει κάτι.
Έχει κάποιος ανάλογη εμπειρία ή σκέψη;
Ευχαριστώ
Πόσα χιλιόμετρα έχει συνολικά το αμάξι?
 

johnD

Member
Dec 15, 2017
150
4
18
shumakos said:
Τι αυτοκίνητο είναι το diesel;  Ρωτάω γιατί η πρώτη επαφή που είχα οδηγικά με diesel (Skoda Rapid 1,6 tdi του 2013) ήταν τραυματική. Είχα ορκιστεί ότι δεν θα ακουμπήσω ποτέ diesel. Είχε πολύ κροτάλισμα και απελπιστικό lag. Όταν πήρα το Fiesta tdci 120 για το πρώτο test drive, άλλαξα τόσο πολύ γνώμη που δεν μπορούσα να το φανταστώ με άλλο μοτέρ. Μου έκανε εντύπωση η έλλειψη κραδασμών, η απουσία κροταλίσματος, η απόκριση και η δύναμη. Εφόσον λοιπόν διαπιστωμένα το 3κύλινδρο 125αρι δεν είναι ταχύτερο, ποια είναι τα όλα στα οποία πλεονεκτεί;

Citroen C4 1.6 του 2017 120 άλογα, 30,7 κιλά ροπής. Ο 1.5  της Ford είναι ο ίδιος κινητήρας υποκυβισμένος.
Το 125άρι ecoboost είναι πιο γρήγορο(από στάση) διαπιστωμένα από Fiesta tdci.
To έχω δοκιμάσει και προσωπικά αλλά το ίδιο δείχνουν και οι μετρήσεις των περιοδικών.
Μόνο μέχρι τα 100km/h περνάει μπροστά το diesel με διαφορά  λιγότερη από 0.5 δευτερόλεπτα.
(Πρακτικά αμελητέα) Μετά τα 100 φευγει μπροστά η βενζίνη.
Όσο αυξάνουν τα km/h τόσο κερδίζει η βενζίνη.
Σε ρεπρίζ επίσης κερδίζει το diesel αλλά η βενζίνη ακολουθεί με πολύ μικρή διαφορά.
Στις τελικές η βενζίνη παίζει μόνη της γιατί το diesel "κρεμάει" νωρίτερα.

Μπορεί να είναι πολύ καλά μονωμένο και ήσυχο αλλά σε σύγκριση με τη βενζίνη και θόρυβο έχει και κροτάλισμα και κραδασμούς παραπάνω. Σε σύγκριση με άλλα αντίστοιχα Diesel, φυσικά και είναι κορυφαίο απο άποψης κραδασμών/θορύβου.
Μπές σε ένα Fiesta ecoboost και θα διαπιστώσεις τη διαφορά.
 

shumakos

New member
May 17, 2014
98
13
8
43
ΑΘΗΝΑ
Μοντέλο
MK8
Το ότι είναι υποκυβισμένη version παίζει μεγάλη διαφορά στην ποιότητα λειτουργίας σε σχέση με τα προηγούμενα 1600αρια. Η διαφορά στον κυβισμό προέρχεται αποκλειστικά από έναν στρόφαλο με μικρότερη διαδρομή. Η διάμετρος του εμβόλου είναι η ίδια. Αυτό σημαίνει μικρότερη περιστρεφόμενη μάζα και μικρότερη γραμμική ταχύτητα πιστονιού, συνεπώς λιγότερο κραδασμό και καλύτερη ποιότητα λειτουργίας. Δεν είναι τυχαίο γεγονός.

Αυτές οι πολύ μικρές διαφορές σε επιδόσεις (αν υπάρχουν γιατί η δοκιμή του Active από το Drive με σωστό καιρό άλλα δείχνει...) ήταν πολύ λίγες για να αγνοήσω τη διαφορά στην τσέπη μου ακόμη και για τα μόλις 15.000 km που κάνω το χρόνο. Άλλωστε  ένα ευχάριστο αυτοκινητάκι για να κάνουμε τη δουλειά μας πηραμε και όχι sport αυτοκίνητο. Οι τελικές μου είναι αδιάφορες. Προτιμώ να ξέρω ότι μπορώ να ταξιδεύω με ταχύτητα κατά βούληση από 140-170 χωρίς να φοβάμαι οτι με περιμένει λυπητερή στο βενζινάδικο.
 

Θανος68

New member
Oct 3, 2018
97
1
8
εχω το Titanium με τα 100 αλογα
Καταναλωση εντος πολης απο 7,2 μεχρι και 8,5
Δοκιμασα μια μερα ν οδηγησω και ν αλλαζω ταχυτητες οπως ελεγε ο πινακας ελεγχου και ειδα καταναλωση απο 6,2 μεχρι 7
Βεβαια αυτο ειναι πολυ δυσκολο
 

johnD

Member
Dec 15, 2017
150
4
18
shumakos said:
Το ότι είναι υποκυβισμένη version παίζει μεγάλη διαφορά στην ποιότητα λειτουργίας σε σχέση με τα προηγούμενα 1600αρια. Η διαφορά στον κυβισμό προέρχεται αποκλειστικά από έναν στρόφαλο με μικρότερη διαδρομή. Η διάμετρος του εμβόλου είναι η ίδια. Αυτό σημαίνει μικρότερη περιστρεφόμενη μάζα και μικρότερη γραμμική ταχύτητα πιστονιού, συνεπώς λιγότερο κραδασμό και καλύτερη ποιότητα λειτουργίας. Δεν είναι τυχαίο γεγονός.

Αυτές οι πολύ μικρές διαφορές σε επιδόσεις (αν υπάρχουν γιατί η δοκιμή του Active από το Drive με σωστό καιρό άλλα δείχνει...) ήταν πολύ λίγες για να αγνοήσω τη διαφορά στην τσέπη μου ακόμη και για τα μόλις 15.000 km που κάνω το χρόνο. Άλλωστε  ένα ευχάριστο αυτοκινητάκι για να κάνουμε τη δουλειά μας πηραμε και όχι sport αυτοκίνητο. Οι τελικές μου είναι αδιάφορες. Προτιμώ να ξέρω ότι μπορώ να ταξιδεύω με ταχύτητα κατά βούληση από 140-170 χωρίς να φοβάμαι οτι με περιμένει λυπητερή στο βενζινάδικο.

Όχι δε κατάλαβες, Έχω οδηγήσει το 1500άρι. Δεν μιλάω για το 1.6 θεωρώντας οτι είναι ίδια.  Και σε Test Drive(Τitanium) και σε προσωπικό αυτοκίνητο φίλου(st-line).
Δεν έχει διαφορά από το 1600άρι από άποψη θορύβου/κραδασμου ποιότητας λειτουργίας. Μόνο λίγο λιγότερη ροπή έχει και καλύτερους ρύπους (Euro 6b αντί για Euro 6 του 1.6). Ή τουλάχιστον η διαφορά είναι τόσο αμελητέα ωστε ακόμη και ένας αρκετά εξοικειωμένος, να μη μπορεί να αντιληφθεί.  Για Diesel είναι εξίσου ήσυχοι.
Αλλά το smoothness-ησυχία στη συμπεριφορά και το ρελαντί του ecoboost δεν το πιάνουν.


Στο βενζινάδικο δεν περιμένει καμία λυπητερή γιατί στις ταχύτητες που αναφέρεις καίει κάτω από 8 λίτρα. Που θεωρώ απόλυτα αποδεκτό. (Mε το Diesel στις ίδιες ταχύτητες θα έκαιγα 6.5 - 7+ λίτρα) Αν μείνουμε κοντά στα 140 καίει γύρω στο 7. Και αν πέσουμε στα όρια πέφτει πιο κάτω.
Εμένα δεν με ενδιέφερε τόσο η οικονομία όσο η συνολική συμπεριφορά του κινητήρα, γι αυτό και επέλεξα βενζίνη.
Ο καθένας βάζει διαφορετικές προτεραιότητες.
 

Το Drive έχει δοκιμάσει και το Titanium σε Diesel και βενζίνη, ακριβώς στην ίδια έκδοση δηλαδή. Υπάρχουν όμως και πολλές άλλες μετρήσεις που επιβεβαιώνουν τα λεγόμενά μου. Όπως και δοκιμές μελών.
Μικρή διαφορά, αλλά υπαρκτή.
 

shumakos

New member
May 17, 2014
98
13
8
43
ΑΘΗΝΑ
Μοντέλο
MK8
Η Titanium diesel όμως μετρήθηκε σε καύσωνα ενώ η Αctive που αναφέρω ήταν σε συνθήκες όμοιες με το 125αρι EcoBoost...Όσο για την κατανάλωση οταν γράφω ταξίδι κατά βούληση με 140-170 εννοώ αυτό ακριβώς. Όχι 140 με cruise control σε ευνοϊκές συνθήκες. Τεσπά, όπως τη βρίσκει ο καθένας...
 

prik0

Original poster
Newbie
Apr 23, 2019
5
1
0
scorpion said:
Πόσα χιλιόμετρα έχει συνολικά το αμάξι?

Λίγα. Περίπου 2000. Στην αντιπροσωπεία μου είπαν να περιμένω να "στρώσει" το μοτέρ. Δε νομίζω πάντως ότι πλέον τα μοτέρ θέλουν στρώσιμο
 

kostg

Staff member
Elite Member
Vip Team
May 9, 2010
9,458
11
0
20
www.fiestamaniacs.gr
Μετά τις 25-30.000 θα καταλάβεις διαφορές. Θέλουν στρώσιμο και ας λένε ότι είναι στρωμένα. Επίσης θέλουν τα σωστά λαδάκια, στη σωστή ποσότητα (όχι παραπάνω).
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread