Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

plextis

Newbie
Jan 27, 2019
4
0
1
Δεύτερο γέμισμα (500 χμ) στο αυτόματο: 10,6 λιτρά/100 χλμ. Λίγο πιο πάνω από του υπολογιστή (10,2)
Υψηλό αλλά ανεμενόμενο λόγω κίνησης και καινούργιου μοτέρ.
Όπως το βλέπω στις διαδρομές που κάνω άντε να πέσει στα 8-9 το πολύ.

Για το λάδι αφού προσπάθησαν να με πέισουν οτι μισο εκατοστό πάνω από το μαξ δεν είναι πρόβλημα τελικά επέμενα και μου βγάλανε λίγο.
 

johnD

Member
Dec 15, 2017
150
4
18
Τόσο η Titanium Diesel οσο η Titanium βενζίνη 125 δημοσιευθηκαν 17 Ιουλίου 2017.  Άρα δοκιμάστηκαν και οι 2 σε όμοιες συνθήκες "Καύσωνα".

Δεν χρησιμοποιώ cruise control και τη βρίσκω με τις 4000+rpm ωφέλιμο στροφάρισμα.
Δεν με ενδιαφέρει καθόλου πόσο θα κάψω όταν θέλω να κινηθώ με ταχύτητες πάνω από τα όρια.



Συγχώνευση διπλών μηνυμάτων:[time]1556228782[/time]
prik0 said:
Λίγα. Περίπου 2000. Στην αντιπροσωπεία μου είπαν να περιμένω να "στρώσει" το μοτέρ. Δε νομίζω πάντως ότι πλέον τα μοτέρ θέλουν στρώσιμο

Θέλει στρώσιμο. Μέχρι και το manual το γράφει.(1500 η βενζίνη και 3000 το diesel)
Στα πρώτα 500 χιλιόμετρα έκαιγα 9,5 λίτρα πηγαίνοντας σαν κότα. Σιγά σιγά έπεσε.

Στα 1700 άλλαξα τα πρώτα λάδια μετά το στρώσιμο. Κάπου εκεί ήρθαν οι πραγματικές καταναλώσεις. (ίσως και ελάχιστα πιο μετά)
 

shumakos

New member
May 17, 2014
98
13
8
42
ΑΘΗΝΑ
Μοντέλο
MK8
johnD said:
Τόσο η Titanium Diesel οσο η Titanium βενζίνη 125 δημοσιευθηκαν 17 Ιουλίου 2017.  Άρα δοκιμάστηκαν και οι 2 σε όμοιες συνθήκες "Καύσωνα".

Δεν χρησιμοποιώ cruise control και τη βρίσκω με τις 4000+rpm ωφέλιμο στροφάρισμα.
Δεν με ενδιαφέρει καθόλου πόσο θα κάψω όταν θέλω να κινηθώ με ταχύτητες πάνω από τα όρια.


Άλλο δημοσιεύθηκαν την ίδια μέρα και άλλο μετρήθηκαν την ίδια μέρα. Στο 1000άρι κάνουν ακριβή αναφορά θερμοκρασίας (30 βαθμοί) και στο 15άρι λένε "συνθήκες καύσωνα". Καύσωνα 30 βαθμών κελσίου δε γνωρίζω... Τέσπα, πρακτικά είναι το ίδιο γρήγορα (ή αργά για κάποιον που έχει συνηθήσει αλλιώς :D) αυτοκίνητα.

Για το εύρος. Και τα δύο αυτοκίνητα έχουν ωφέλιμη περιοχή γύρω στο 60-65 % της περιοχής από το ρελαντί μέχρι τον κόφτη. Εφόσον αυτό καλύπτεται από την κλιμάκωση του σασμάν, ποσώς με ενδιαφέρει αν τη στιγμή που αλλάζω σχέση , όταν θέλω να το χαρώ σε στροφιλίκι, το στροφόμετρο δείχνει 4000+ ή 6000+ . Οπότε ανταλλάζω οικονομία σε βάρος ενός πορωτικού ηχοχρώματος κι εσύ το ανάποδο. Όπως τη βρίσκει ο καθένας.

Το μεγαλύτερο μειονέκτημα που βρίσκω στη σύγκριση είναι τα 50 kg παραπάνω βάρος του diesel, τα οποία πέφτουν ολόκληρα στο μπροστινό άξονα. Οπότε θεωρώ πολύ μεγαλύτερο πλεονέκτημα του 1000αριού το πιο ανάλαφρο μπροστινό του, παρά τις αμφισβητούμενα καλύτερες επιδόσεις.

Τέλος για να πω τα σύκα-σύκα και τη σκάφη σκάφη, υπάρχει μεγαλύτερο tuning potential στον 1000άρι. Εκεί όντως οι διαφορές είναι σημαντικές και φαίνονται ξεκάθαρα, μιας και μιλάμε για δυνατότητα να βγάλουν καμιά 155αριά άλογα μόνο με ένα προγραμματάκι, ενώ diesel δεν παίζει πάνω από 145 με την καμία.
 
Oct 10, 2015
122
4
19
παιδια μην αγχωνεστε για τις καταναλωσεις, σε αυτο που λεει ο Kostg θα δειτε διαφορες μετα τα 25-30000 χλμ, ισχυει με το παραπανω, εχω το τιτανιουμ 100 hp με 42000 χλμ καταναλωσεις 5.6-5.9 και κανω σταθερα 600-700 χλμ το μηνα εντος πολεως
 

scorpion

Staff member
Elite Member
Vip Team
Ιδρυτής (θα σέβεστε :P)
May 9, 2010
13,982
8
23
38
Πειραιάς
www.fiestamaniacs.gr
prik0 said:
Λίγα. Περίπου 2000. Στην αντιπροσωπεία μου είπαν να περιμένω να "στρώσει" το μοτέρ. Δε νομίζω πάντως ότι πλέον τα μοτέρ θέλουν στρώσιμο
Μετά τις 10000χιλ θα δεις τις διαφορές ενός αμαξιού
 

thanosgvr

Newbie
Feb 14, 2019
2
0
1
Εγώ σε μικτές διαδρομές λίγο πόλη λίγο εκτός που πάω για δουλειά ειμαι σταθερά 7.3lt. ταξίδι που έκανα με 140 μέση ταχύτητα 6.8lt.
Αυτή την στιγμή με πολύ απαλό πόδι μικτές διαδρομές είμαι 6.5lt.
Fiesta mk8 125hp με 2000χλμ.
Μετρήσεις βάση φουλαρισματων.
 

kostg

Staff member
Elite Member
Vip Team
May 9, 2010
9,458
11
0
19
www.fiestamaniacs.gr
scorpion said:
Μετά τις 10000χιλ θα δεις τις διαφορές ενός αμαξιού

Εγώ θα έλεγα και μετά τις 30.000χλμ. Τουλάχιστον... Δεν έχω "χωνέψει" ακόμα αυτό που λένε οι περισσότεροι ότι τα μοτέρ έρχονται στρωμένα από το εργοστάσιο. Ίσως να τα δουλεύουν λίγο πριν τα εγκαταστήσουν στα αυτοκίνητα, αλλά στρωμένα δεν τα λες σε καμία περίπτωση. Τα αυτοκίνητα όταν είναι καινούρια δε θέλουν μόνο στο block του κινητήρα στρώσιμο, αλλά σε όλα τα περιφερειακά του κινητήρα κλπ. Σκεφτείτε το.
 

Angelos19

Rookie
Apr 24, 2019
27
0
1
κι εγω παιδια μετα τις 3000 χλμ ειδα την καταναλωση να πεφτει..απο 6,8 σε 6,5 σε μεικτο κυκλο..και πιστευω κατεβαινει σιγα σιγα.. εχει να κανει και το ποσο βαρυ ειναι το ποδιτου καθενος βεβαια..σε 1,0 125 βενζινη χειροκινητο
 

spoumi

Member
Σεπτ. 15, 2018
116
15
18
Μοντέλο
MK8 ST
Προσωπικά με το που πέρασα τα 10Κ χλμ έχω δει γύρω στο μισό λίτρο κάτω.
Βέβαια δεν μπορώ να πω με σιγουριά ακόμα ότι είναι κάτι μόνιμο γιατί μιλάω για 2 γεμίσματα από τότε όπου το παρατήρησα.

Επίσης τώρα που αρχίσει να ζεσταίνει ο καιρός θα παίξει και αυτό το ρόλο του.
 

aft3rgl0w

New member
Apr 22, 2018
82
4
8
42
Cholargos
Μοντέλο
MK8
εγω στα 1400km με ST-line 125hp παιζω πολύ. εντός πόλης μόνο εχω κινηθει και ειμαι απο 8.7 στη καλυτερη αλλα και 9.2
πανω απο 3000 στροφές αντε 4-5 φορές να εχω πάει γενικά.
στο στρώσιμο ειμαστε ακόμα. και οπως λεει και ο kostg το στρώσιμο γίνεται στα πάντα οχι μονο στο μοτερ. Δεν αρκεί που τα τρέχουν για κανα 1000αρικο km τα μοτερ πανω στο παγκο στα εργοστάσια...
 

fiesta77

Pro Member
May 9, 2014
331
9
18
Πειραιας
Εχω διαβάσει το θέμα αυτο εδώ όπως και το αντίστοιχο του ΜΚ 7.5.  Η άποψή μου είναι ότι σχετικά με το στρώσιμο μην περιμένετε σημαντική διαφορά στην κατανάλωση. Αυτά συνέβαιναν πριν από χρόνια που οι κινητήρες ήταν στην αρχή πολύ σφικτοί και το στρώσιμο διαρκούσε πολύ.
Νομίζω ότι η Ford έχει αλλάξει την χαρτογράφηση του εγκεφάλου στα ΜΚ 8 και έχει κάνει το μίγμα πιό πλούσιο γι αυτό και οι μεγαλύτερες καταναλώσεις. Εξ άλλου στα μοντέλα πριν το 2017 έδινε 99 gr/ km ενώ τώρα από ότι ξέρω ανακοινώνει 109 gr/km. Από δική μου εμπειρία να αναφέρω ότι πριν 1 χρόνο περίπου σε προγραμματισμένο service μου πρότειναν να κάνω και αναβάθμιση στην ECU (καλοπροαίρετα) και εγώ το δέχτηκα (κακώς). Εκτοτε το αυτοκίνητο καίει περίπου 0.5 λ/100 χλμ περισσότερο και η αναβάθμιση αυτή δεν είναι αναστρέψιμη. Αυτό επιβεβαιώνεται και από το χρώμα των μπουζί.
 

shumakos

New member
May 17, 2014
98
13
8
42
ΑΘΗΝΑ
Μοντέλο
MK8
Η αύξηση των εκπομπών CO2 σχετίζεται με την αλλαγή του τρόπου μέτρησης από το Σεπτέμβριο του 2018 και όχι με εμπλουτισμό του μείγματος.
 

johnD

Member
Dec 15, 2017
150
4
18
Οτι είπε ο shumakos. Άλλαξε ο τρόπος μέτρησης γιατί έκριναν οτι ο προηγούμενος δεν αποτύπωνε με τόση ακρίβεια τις πραγματικές εκπομπές ρύπων. Γι αυτό και το ίδιο μοτέρ αναλόγως την ημερομηνία αγοράς μπορεί να μη πληρώνει τέλη κυκλοφορίας ή και να πληρώνει. Αυτό συμβαίνει στο Diesel. Στη βενζίνη απλά αλλάζουν τα τέλη.

Βέβαια άλλαξε και το μοτέρ βενζίνης.
Μπήκε απενεργοποίηση κυλίνδρου και GPF ( Gasoline Particulate Filter). (Δε ξέρω αν έχει και κάποια άλλη βελτίωση...)
 

jpsih

Newbie
Mar 1, 2019
5
0
1
πως ειναι η καταναλωση σε εθνικη με 6η ταχυτητα και 130km/h? σε τι στροφες δουλευει περιπου το μοτερ?
 

johnD

Member
Dec 15, 2017
150
4
18
Με 6η στα 130Km/h οι στροφές είναι 2750.
Η κατανάλωση κατά μέσο όρο είναι κάτω από 7 λίτρα σε ταξίδι με αυτά τα χιλιόμετρα.
Αλλά το ακριβές νούμερο εξαρτάται από τη διαδρομή, την ποιότητα της βενζίνης και από το πόσο φορτωμένο είναι το αυτοκίνητο.
 

Θανος68

New member
Oct 3, 2018
97
1
8
johnD said:
Με 6η στα 130Km/h οι στροφές είναι 2750.
Η κατανάλωση κατά μέσο όρο είναι κάτω από 7 λίτρα σε ταξίδι με αυτά τα χιλιόμετρα.
Αλλά το ακριβές νούμερο εξαρτάται από τη διαδρομή, την ποιότητα της βενζίνης και από το πόσο φορτωμένο είναι το αυτοκίνητο.

Εγω σε εθνικη με 6η ,δυο ατομα στο αυτοκινητο και περιπου 130-140χλμ ειδα μεχρι και 5,5 με ανωτερη 6,3
Τα χλμ στο αυτοκινητο ειναι 2100
 

johnD

Member
Dec 15, 2017
150
4
18
Εγώ δεν λέω πολλά γιατί δεν ξέρω τι καίει ακριβώς στα 130km/h μιας και συνήθως ταξιδεύω με 140-150+ όπου η κατανάλωση σε τέτοιες ταχύτητες είναι 7.1-7.2 με αρκετά φορτωμένο αυτοκίνητο.
Οπότε λέω σίγουρα κάτω από 7 για να είμαι μέσα.
 
Oct 10, 2015
122
4
19
Δεν ξερω τι ακριβως παιζει με την καταναλωση μκ8, υποτιθεται εχει 6αρι κιβωτιο για περισσοτερη καταναλωση, ακριβως απεναντι μου γειτονας και φιλος μου εχει 100 μκ8 με 19000+ χλμ καταναλωση 6.4-6.8 και απο τι λεει το παει πολυ προσεκτικα, δεν γκαζωνει να κανει βλακειες. τσεκαρουμε το δικο μου μκ7.5 100hp 5.6-5.9, οπου 5.9 οδηγηση εντος πολης + αιρκοντισιον καλοκαιρι, μικροτερη καταναλωση εχω χειμωνα.
 

aft3rgl0w

New member
Apr 22, 2018
82
4
8
42
Cholargos
Μοντέλο
MK8
johnD said:
...
Βέβαια άλλαξε και το μοτέρ βενζίνης.
Μπήκε απενεργοποίηση κυλίνδρου και GPF ( Gasoline Particulate Filter). (Δε ξέρω αν έχει και κάποια άλλη βελτίωση...)

απενεργοποίηση κυλίνδρου κάνει μονο το Fiesta ST που ειναι τετρακύλινδρο 1500cc καθως και το δικο μας το μοτερ αλλα στο Focus μόνο, όχι τα Fiesta. Έτσι μου ειπανε απο την βελμαρ οταν τους ψίριζα πριν την αγορά :)
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread