johnD said:
Τόσο η Titanium Diesel οσο η Titanium βενζίνη 125 δημοσιευθηκαν 17 Ιουλίου 2017. Άρα δοκιμάστηκαν και οι 2 σε όμοιες συνθήκες "Καύσωνα".
Δεν χρησιμοποιώ cruise control και τη βρίσκω με τις 4000+rpm ωφέλιμο στροφάρισμα.
Δεν με ενδιαφέρει καθόλου πόσο θα κάψω όταν θέλω να κινηθώ με ταχύτητες πάνω από τα όρια.
Άλλο δημοσιεύθηκαν την ίδια μέρα και άλλο μετρήθηκαν την ίδια μέρα. Στο 1000άρι κάνουν ακριβή αναφορά θερμοκρασίας (30 βαθμοί) και στο 15άρι λένε "συνθήκες καύσωνα". Καύσωνα 30 βαθμών κελσίου δε γνωρίζω... Τέσπα, πρακτικά είναι το ίδιο γρήγορα (ή αργά για κάποιον που έχει συνηθήσει αλλιώς
) αυτοκίνητα.
Για το εύρος. Και τα δύο αυτοκίνητα έχουν ωφέλιμη περιοχή γύρω στο 60-65 % της περιοχής από το ρελαντί μέχρι τον κόφτη. Εφόσον αυτό καλύπτεται από την κλιμάκωση του σασμάν, ποσώς με ενδιαφέρει αν τη στιγμή που αλλάζω σχέση , όταν θέλω να το χαρώ σε στροφιλίκι, το στροφόμετρο δείχνει 4000+ ή 6000+ . Οπότε ανταλλάζω οικονομία σε βάρος ενός πορωτικού ηχοχρώματος κι εσύ το ανάποδο. Όπως τη βρίσκει ο καθένας.
Το μεγαλύτερο μειονέκτημα που βρίσκω στη σύγκριση είναι τα 50 kg παραπάνω βάρος του diesel, τα οποία πέφτουν ολόκληρα στο μπροστινό άξονα. Οπότε θεωρώ πολύ μεγαλύτερο πλεονέκτημα του 1000αριού το πιο ανάλαφρο μπροστινό του, παρά τις αμφισβητούμενα καλύτερες επιδόσεις.
Τέλος για να πω τα σύκα-σύκα και τη σκάφη σκάφη, υπάρχει μεγαλύτερο tuning potential στον 1000άρι. Εκεί όντως οι διαφορές είναι σημαντικές και φαίνονται ξεκάθαρα, μιας και μιλάμε για δυνατότητα να βγάλουν καμιά 155αριά άλογα μόνο με ένα προγραμματάκι, ενώ diesel δεν παίζει πάνω από 145 με την καμία.