Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

Nitroking

Pro Member
May 9, 2010
384
0
0
Αν εχει ρηγμα το καπακι συνηθως το πετας.. Οποτε πας για αλλο καπακι μτχ αμα βρεις κανα 400αρι συν φλατζες κτλ εργατικα παμε 600-700Ε.. Αν κολλησεις το ρηγμα δεν μπορει καποιος να σου εγγυηθει οτι δε θα κανει θεμα..

Σε μτχ αμαξι μετρας συμπιεση και καταλαβαινεις πολλα για την κατασταση του μοτερ.. Για το τουρμπο μπορεις να το ακουσεις οταν τουρμπιζει για κατι χοντρο, για λαδια στη μουρη της τουρμπινας η στις σωληνωσεις κι απο κει και επειτα πρεπει να βγει το τουρμπο να παει να μετρηθει (δυσκολο)..
 

fiestalarissa

Member
Aug 27, 2014
117
0
0
33
λαρισα
Συνήθως σπάει θερμοστάτη κ ανεβάζουν θερμοκρασία με αποτέλεσμα να ραγίζουν κεφαλή όπως στο φίλο μας. Ειναι μεγάλο λάθος π δεν υπάρχει όργανο θερμοκρασίας
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
adam said:
Καλησπερα σε ολους..δυστηχως η λυπητερη!!!!ραγισμενο κεφαλαρι...περνει αερα στο κυκλωμα του ψυγειου δεν προλαβαινει να κανει εξαερωση και πανω στο φορτιο ανεβαζει θερμοκρασια 115 και βαθμους με αποτελεσμα να μπανει σε safe mode...ευχαριστω ολους για το ενδιαφερων σας..δεν θα το επισκευασω αλλα θα το δωσω σε αυτον που μου το πουλησε...να ειστε ολοι καλα!!

αν δεν στο παρει και ισχυριστεί οτι εσυ το χάλασες μπορεις να δοκιμάσεις καποιο ακριβό προϊον χημικής στεγανοποίησης που μπαίνει στο παραφλού. Σε κάποια πολύ μικρά ρήγματα κάνει δουλεια.

http://www.kseal.com/engine-block-repair/

http://store.gobluedevil.com/head-gasket-sealer-38386/
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread