Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
Riordian said:
Το κούλερ δεν το βάζεις με κύριο γνώμονα να πάρεις κάτι, αλλά για να σώσεις αυτά που έχεις...  φυσικά με 1000άρικο ή και λιγότερα αναλόγως που θα πας βάζεις ολόσωμη στο αμάξι και βλέπεις αλόγατα ή ακόμα καλύτερα βάζεις πρόγραμμα με τα μισά από όσα ανέφερα και βλέπεις μια ουσιαστική βελτίωση στο αμάξι από άποψη δύναμης.

Nexus, άσχετο αλλά η mountune δεν δίνει ΚΝ πάνελ αλλά Green, όσο κουφό κι αν ακούγεται. Και μπορώ μετά από αυτό που είπες που πραγματικά δεν ξέρω πως μου ξέφυγε  wall δεν καλύπτει εγγύηση... οπότε ναι ας πούμε έχει μειονέκτημα αυτό. Τέλος πάντων... θα σου έλεγα να μην προβείς στο mp135... δεν θα δεις καμία διαφορά μεγάλη, γιατί είναι πονεμένη ιστορία το κιτ αυτό για την Mountune. Βγήκε όπως βγήκε λόγω πίεσης από ford , πάνω από 140 δεν τους άφηναν να φτιάξουν, γιατί θα τους έβγαζαν από εγγύηση, οπότε έχω ένα φόβο ότι θα είναι πολύ μικρή η απόδοση που θα παρεις.

ιντερκουλερ βαζεις άμα έχεις αρκετη παραπάνω πίεση (πρόγρραμμα) ή μεγαλύτερο τουρμπο, κλπ. σε μαμα αμαξι, εφοσον οι σωλήνες έχουν καλή σχεδίαση και το ιντερκουλερ είναι αρκετα μεγάλο, δεν χρειάζεται...

με μεγαλύτερο ιντερκουλερ  έχεις λίγο κερδος ακόμα και σε μαμα αμαξι (λογω καλύτερης ροής), αλλα δεν αξιζει το κόστος για το κέρδος αυτό.
 

KARBY

Pro Member
Feb 12, 2015
318
3
18
Παλλικαρια εχετε μπερδευτει.Το μεγαλυτερο κουλερ δεν προσφερει απολυτως τιποτα οταν μπει μονο του.Αντιθετως αυξανει το turbo lag και χανονται και ροπες χαμηλα.Οπως επισης αυξανεται και η καταναλωση.Ο ογκος του αερα οταν μεγαλωνει το κουλερ αργει να περασει απο αυτο με αποτελεσμα το lag  της τουρμπινας.Εαν λοιπον καποιος θελει να χαλασει τον αρμονικο σχεδιασμο του κινητηρα του αφου βαλει μεγαλυτερο κουλερ ,βαζει και ποιο ελευθερο φιλτρο το οποιο δεν εχει και plenum πσροχης ετοιμου αερα ,τοτε θα καταλαβει αν ξερει τι οδηγαει ,οτι η ιπποδυναμη πηγε περιπατο.Αν συνεχισει τη χαζομαρα ΜΕ  μεγαλυτερη εξατμιση ,τοτε χανει το παιχνιδι εντελως.Φιλοι μου ολα αυτα για να μπουν και να δουλεψουν στα αυτοκινητα μας θελουν ενα σκασμο αλλα πραγματα ,και επαναπρογραμματισμο πανω σε αυτα.
ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΕΝΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΟΝΣΕΡΒΑ ΓΝΩΣΤΩΝ ΟΙΚΩΝ.
Για αυτο λοιπον σαν μηχανολογος θα συμβουλευα για οσους δεν θελουν περιπετειες και λανθασμενες ενεργειες να αφησουν τα υπεροχα αυτοκινητα τους ΗΣΥΧΑ.
Αλλοιως να το πουλησουν και με 35000 ευρω να παραγγειλουν ενα ετοιμο φιεστακι
με 170 αλογακια γεματα υγεια και αξιοπιστια με τον κωδικο R2
Εκει ειναι τοσο πολυ ολα μελετημενα που μεχρι και πενταμπουλωνα εγιναν.

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΜΕ ΔΙΑΒΑΣΑΤΕ.
ΟΣΟ για τα ελευθερα φιλτρα και τα μανιταρια ας προσεξουν οσοι τα βαλουν να αποφυγουν τα
λαδερα γιατι εκτος απο θορυβο ΤΗΓΑΝΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΤΟΝ MAF.
 

Nitroking

Pro Member
May 9, 2010
384
0
0
Ενταξει, σιγουρα δεν ειναι ακριβως ετσι τα πραγματα...

Οντως οπως λεει ο turbomaniac ενα μαμα intercooler εφοσον δεν εχεις σηκωσει πιεση πρεπει να επαρκει.. Απο την αλλη βεβαια, εχθρος του καλου το καλυτερο αλλα τα intercoolers της Ford ειναι αρκετα καλα..

Τωρα οσον αφορα τη βελτιωση, σαφως και ενα μεγαλυτερο intercooler κανει δουλεια.. Ο λογος ειναι οτι ο πιο κρυος αερας εχει μεγαλυτερη περιεκτικοτητα σε οξυγονο αφενως αρα μπορει η καυση να γινει πιο δυνατη και αφεταιρου ο μαμα εγκεφαλος εχει 3 η ακομα και 5 χαρτες αβανς σε καποιες περιπτωσεις! Η διαφορα απο τον Low knock χαρτη στον high knock μπορει να ειναι μεχρι και 8 μοιρες αβανς το οποιο θα μεταφραζοταν σε τουλαχιστον 6-7 αλογα και 1kg ροπης στον ecoboost.

Οσο για το lag, βεβαια ενα μεγαλυτερο intercooler δυσκολευει περισσοτερο τον αερα αλλα η τουρμπινα του 1.0 ειναι σαν ροδα απο καροτσι σουπερμαρκετ, τι lag λεμε.. Ασε που το boost control του μαμα εγκεφαλου βοηθαει σε αυτην την κατασταση αφου κραταει κλειστο το solenoid για να πιασει την πιεση οσο νωριτερα γινεται..

Σχετικα με την εξατμιση, στα τουρμπο ισχυει οτι οσο μεγαλυτερο τοσο καλυτερο.. Αρκει να εχει σωστες κουρμπες.. Και ολα αυτα δεδομενου οτι πειραζεις και το προγραμμα γιατι αν δε σηκωσει πιεση το αμαξι δεν εχει νοημα.. Ομως μια μεγαλυτερη σε διαμετρο εξατμιση, ακομα και στην ιδια πιεση θα βοηθησει στις ψηλες στροφες αφου δε θα μπουκωνει και αρα δε θα φρεναρει το τουρμπο..

Ειναι καλη η μηχανολογια, ειναι η βαση ολων, αλλα πλεον εχουμε περασει στην ηλεκτρομηχανικη και οι οποιες βελτιωσεις μπορουν αυτοματα να γινουν πληρως εκμεταλευσιμες απο το μαμα εγκεφαλο..

Διαβαζοντας τα γραφομενα σου φιλε KARBY αισθανθηκα οτι καποτε ειχες punto GT.. Προς Θεου δεν το λεω ειρωνικα η με κακη προθεση αλλα ειναι καλο παραδειγμα old school μηχανικης.. Ειναι απολυτως σωστα αυτα που λες αλλα ειναι θεωρω μιας αλλης εποχης που ολα δουλευαν μηχανικα και οι εγκεφαλοι εκαναν απλα οτι ηξεραν απο το εργοστασιο χωρις να προσαρμοζονται..
 

KARBY

Pro Member
Feb 12, 2015
318
3
18
nitroking.
Ευγενεστατος και ενημερωμενος.
Οχι ποτε δεν ειχα αυτον τον Ιταλικο καρκινο.
Οπως σωστα παρατηρησες ολα ελενχονται πλεον απο ηλεκτρονικα συστηματα ΑΛΛΑ.
Ειναι καποια πραγματα που δεν τα κανεις με τιποτα κουμαντο με τα ηλεκτρονικα μαραφετια.
Παραδειγμα ,η μεγαλη διαμετρος στην σωληνα της εξατμισης μπορει να δεινει δυναμη στα ψηλα αλλα επι της ουσιας καταστρεφει την τουρμπινα πολυ ποιο γρηγορα γιατι την παρασυρει
να γυριζει πολυ ποιο αποτομα αλλα και ποιο γρηγορα σε πολυ υψηλοτερες στροφες.
Επισης η μαγαλη διαμετρος  αλλαζει το κυμα της αρμονικης ταλαντωσης του καυσαεριου,γιαυτο και αλλος θορυβος ,με αποτελεσμα να μειωνεται η ροπη στρεψης σε χαμηλο ευρος στροφων.
Ειναι αλλωστε πασιγνωστο οτι οποιος θελει να πηγαινει γρηγορα ,μειωνει την διαμετρο για να αυξηση τις ροπες χαμηλα και το αμαξι να ειναι ποιο γρηγορο στο ΠΑΤΑ ΑΣΕ.
Τωρα αν καποιος κανει κοντρες σε ευθειες τοτε ΙΣΩΣ ΝΑ ΜΗΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΕΞΑΤΜΗΣΗ  Ο ΤΡΟΠΟΣ ΤΟΥ ΛΕΓΕΙΝ.
Θελω λοιπον να πω οτι ολα δεν ελενχονται ηλεκτρονικα ,ειναι και μερικοι κανονες της φυσικης
που δεν πρεπει να αγνοουνται απο κανενα που εξελισει ενα κινητηρα.
Δυστυχως ομως οι περισσοτεροι Ελληνες βελτιωτες το πρωτο που κοιτανε ειναι πως
θα ανοιξουν περιπετειες σε καποιον που θελει κατι καλλιτερο.
Με αποτελεσμα αυτοι να οικονομουν και ο αλλος να καταστρεφει αυτο που εχει στα χερια του.
Λυπαμαι που το λεω ,αλλα το συνδρομο της οικονομας το εχουν ΣΧΕΔΟΝ ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ ΠΙΑΤΣΑ.
ΚΑΙ ΔΥΣΤΥΧΩς ΤΟΥΣ ΞΕΡΩ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ
Το καλο λοιπον που εχουν τα ετοιμα αυτοκινητα ειναι οτι σε ενα τεραστιο ποσοστο τους
ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΣΧΕΔΙΑΣΤΙΚΑ ΛΑΘΗ.
Γιατι ΣΧΕΔΙΑΣΤΗΚΑΝ απο εξειδικευμενους επιστημονες και με απειρες δοκιμες.
Τι να πει Ο ΤΑΔΕ ΕΞΑΤΜΙΣΑς  που επειδη δουλευει απο μικρο παιδι ,ξερει να κολλαει αριστα,αλλα δεν ξερει την τυφλα του ,απο ωστικο κυμα,απο ταλαντωση ροης ,απο plenum αποσυμπιεσης και ολα τα υπολοιπα,και εκτος των αλλων ,δεν εχει ουτε την υποδομη και την οργανωση ενος εργοστασιου.
Συνχωρεσε με για το απαξιωτικο υφος μου,αλλα για ενα επιστημονα που εχει εργαστει στο
εξωτερικο ,μπορει να εχει και δικιο.

ΠΑΝΤΑ ΦΙΛΙΚΑ.
 

Nitroking

Pro Member
May 9, 2010
384
0
0
KARBY said:
nitroking.
Ευγενεστατος και ενημερωμενος.
Οχι ποτε δεν ειχα αυτον τον Ιταλικο καρκινο.
Οπως σωστα παρατηρησες ολα ελενχονται πλεον απο ηλεκτρονικα συστηματα ΑΛΛΑ.
Ειναι καποια πραγματα που δεν τα κανεις με τιποτα κουμαντο με τα ηλεκτρονικα μαραφετια.
Παραδειγμα ,η μεγαλη διαμετρος στην σωληνα της εξατμισης μπορει να δεινει δυναμη στα ψηλα αλλα επι της ουσιας καταστρεφει την τουρμπινα πολυ ποιο γρηγορα γιατι την παρασυρει
να γυριζει πολυ ποιο αποτομα αλλα και ποιο γρηγορα σε πολυ υψηλοτερες στροφες.

Δυστυχως δεν ισχυει.. Με το boost control που εχουν οι νεοι εγκεφαλοι πχ του ecoboost για τον οποιο μιλαμε, ελεγχεται η ταχυτητα της τουρμπινας.. Πως? Το solenoid (ηλεκτροβαλβιδα) κανει ελεγχομενη διαρροη μεσω παλμου pwm που ελεγχεται απο τον εγκεφαλο τοσο οσο χρειαζεται για να επιτευχθει η επιθυμητη πιεση. Εφοσον λοιπον εχουμε την επιθυμητη πιεση, τοτε και η τουρμπινα γυριζει σε αναλογες στροφες! Αν γυριζε σε παραπανω στροφες οπως λες εσυ τοτε και η πιεση θα εφτανε στο Θεο, δε συμβαινει ομως γιατι το ρυθμιζει ο μαμα εγκεφαλος μεσω του boost solenoid. Αν θελεις να το δεις και σε γραφημα, ιδού:
gt2560r_comp_e.jpg

Παραθετω το γραφημα της τουρμπινας που φοραω στο αλλο αμαξι μου μιας και ειναι απο τις πιο διαδεδομενες και δεν εχω το γραφημα της τουρμπινας του 1.0 ecoboost..

Αριστερα θα διακρινεις το pressure ratio. Δε θα σε κουρασω με το τι ακριβως ειναι αυτο, πρακτικα και για χαριν ευκολιας ας πουμε οτι ειναι η πιεση στην εισαγωγη.. Αν θες να διαβασεις περισσοτερες λεπτομερειες εδω: Pressure Ratio linky. Xονδρικα αφαιρεις 1 bar (την ατμοσφαιρικη πιεση) για να βρεις την πιεση που βλεπεις στο μπαρομετρο.. Δηλαδη αν πουμε οτι σηκωνει 1 bar o ecoboost, τοτε κοιτας αριστερα στο νουμερο 2. Δεξια στο τελος των γραμμων βρισκεται η ταχυτητα της τουρμπινας σε στροφες ανα λεπτο, σαλ. Δηλαδη στα 2 bar ειναι 132625 σαλ. Οτι και να γινει δηλαδη, στα 2 bar η τουρμπινα θα γυριζει περιπου στις 132000 σαλ! Αρα αν το καυσαεριο οπως σωστα λες τρεχει πιο γρηγορα και παει να την υπερστροφαρει, ο εγκεφαλος χρησιμοποιωντας την πιεση ως δεδομενο και μεσω της ηλεκτροβαλβιδας θα κρατησει το τουρμπο εκει που θελει πχ στο 1 bar και αρα καπου 132000σαλ. Κανενα προβλημα υπερστροφιας λοιπον! ;) Επισης πολλα τουρμπο εχουν πανω και αισθητηρες ταχυτητας οι οποιοι καταγραφονται απο τον εγκεφαλο και μπορουν και μεσω αυτων να ρυθμισουν την κατασταση (πιεση και ταχυτητα, αναλογα μεγεθη ειναι εξαλλου)..

Παει αυτο..


KARBY said:
Επισης η μαγαλη διαμετρος  αλλαζει το κυμα της αρμονικης ταλαντωσης του καυσαεριου,γιαυτο και αλλος θορυβος ,με αποτελεσμα να μειωνεται η ροπη στρεψης σε χαμηλο ευρος στροφων.
Ειναι αλλωστε πασιγνωστο οτι οποιος θελει να πηγαινει γρηγορα ,μειωνει την διαμετρο για να αυξηση τις ροπες χαμηλα και το αμαξι να ειναι ποιο γρηγορο στο ΠΑΤΑ ΑΣΕ.
Τωρα αν καποιος κανει κοντρες σε ευθειες τοτε ΙΣΩΣ ΝΑ ΜΗΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΕΞΑΤΜΗΣΗ  Ο ΤΡΟΠΟΣ ΤΟΥ ΛΕΓΕΙΝ.

Αυτο ισως ισχυει στα ατμοσφαιρικα αλλα εδω μιλαμε για τουρμπο.. Καθε εμποδιο στην εξατμιση καθυστερει το τουρμπο να στροφαρει στην ταχυτητα που πρεπει (και αρα να φτιαξει την πιεση που στοχευουμε) και κατα συνεπεια ΜΕΙΩΝΕΙ τη ροπη! Πριν το τουρμπο να το καταλαβω να παιξουμε με διαστασεις διαμετρους κτλ, μετα δεν εχει ιδιαιτερο νοημα.. Επισης οπως ειπα και πριν μεσω του boost controller ο εγκεφαλος βοηθαει ιδιαιτερα στο πατα ασε να εχει καλη αποκριση το μοτερ.. Αυτο γινεται κρατωντας κλειστο το κλαπετο του τουρμπο (το bypass η ταληρο οπως το λετε οι μηχανικοι) και ετσι υπαρχει πολλη καλη αποκριση.. Και μεσω σωστα στοχευμενου αβανς στις αλλαγες μπορει να το κανει.. Εκτος αυτου μην ξεχναμε οτι τα καινουργια τουρμπο εχουν πολυ καλυτερα ρουλεμαν απο τα παλιοτερα και αρα αποκριση....


KARBY said:
Θελω λοιπον να πω οτι ολα δεν ελενχονται ηλεκτρονικα ,ειναι και μερικοι κανονες της φυσικης
που δεν πρεπει να αγνοουνται απο κανενα που εξελισει ενα κινητηρα.

Και η εξατμιση ελεγχεται (πχ βλεπε κλαπετα στις Ferrari) και η γεωμετρια του τουρμπο ελεγχεται (βλεπε μεταβλητα πτερυγια στις Porsche) και οι εκκεντροφοροι ελεγχονται (βλεπε vvti, βλεπε vtec, vanos και ποσα αλλα) και σε λιγα χρονια θα ελεγχεται και η σχεση συμπιεσης και θα δουμε θαυματα! Οποτε ας μην ειμαστε ισοπεδωτικοι..

KARBY said:
Δυστυχως ομως οι περισσοτεροι Ελληνες βελτιωτες το πρωτο που κοιτανε ειναι πως
θα ανοιξουν περιπετειες σε καποιον που θελει κατι καλλιτερο.
Με αποτελεσμα αυτοι να οικονομουν και ο αλλος να καταστρεφει αυτο που εχει στα χερια του.
Λυπαμαι που το λεω ,αλλα το συνδρομο της οικονομας το εχουν ΣΧΕΔΟΝ ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ ΠΙΑΤΣΑ.
ΚΑΙ ΔΥΣΤΥΧΩς ΤΟΥΣ ΞΕΡΩ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ
Το καλο λοιπον που εχουν τα ετοιμα αυτοκινητα ειναι οτι σε ενα τεραστιο ποσοστο τους
ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΣΧΕΔΙΑΣΤΙΚΑ ΛΑΘΗ.
Γιατι ΣΧΕΔΙΑΣΤΗΚΑΝ απο εξειδικευμενους επιστημονες και με απειρες δοκιμες.
Τι να πει Ο ΤΑΔΕ ΕΞΑΤΜΙΣΑς  που επειδη δουλευει απο μικρο παιδι ,ξερει να κολλαει αριστα,αλλα δεν ξερει την τυφλα του ,απο ωστικο κυμα,απο ταλαντωση ροης ,απο plenum αποσυμπιεσης και ολα τα υπολοιπα,και εκτος των αλλων ,δεν εχει ουτε την υποδομη και την οργανωση ενος εργοστασιου.


Συμφωνω για τους εξατμισαδες, συμφωνω και για αρκετους μηχανικους, παντα ομως υπαρχουν και λαμπρες εξαιρεσεις.. Και προσωπικα με το μηχανικο και πλεον και πολυ καλο φιλο μου εχουμε κατσει και συζητησει και διαφωνησει πολλες φορες αλλα εχουμε πετυχει πολυ καλα αποτελεσματα!

KARBY said:
Συνχωρεσε με για το απαξιωτικο υφος μου,αλλα για ενα επιστημονα που εχει εργαστει στο
εξωτερικο ,μπορει να εχει και δικιο.

ΠΑΝΤΑ ΦΙΛΙΚΑ.


Αυτο το πραγμα, το τι εισαι, τι εχεις σπουδασει, που εχεις δουλεψει, που εχεις ζησει βλεπω το γραφεις σε καθε ποστ σου.. Σεβαστο αλλα δε νομιζεις οτι ειναι λιγο κουραστικο? Δεν εχει και πολυ νοημα, δε σου δινει εξτρα κυρος.. Εμεις καθομαστε και γραφουμε τι σπουδες εχουμε και τι δεν εχουμε? Που εχουμε ζησει? Που ξερεις, μπορει να ειναι και πολυ καλυτερες απο αυτες που επιδεικνυεις και να γελαμε.. λεω τωρα.. Μπορει καποιοι απο εμας η απο οσους διαβαζουν να εχουν δουλεψει στο ΙΔΙΟ ΤΟ R&D της FORD στο ESSEX στην Αγγια! Και να εχουν δει το ST180 απο το 2010 στα ραουλα οταν κανανε δοκιμες.. Ξερεις? Οχι.. Αρα καλο ειναι να μην προσπαθουμε να λεμε στους αλλους το βιογραφικο μας αλλα να τους αφηνουμε να κρινουν απο τα γραφομενα μας εφοσον αυτα ειναι τεκμηριωμενα με στοιχεια..

Γνωμη μου και παντα φιλικα.. Και μαλλον σας κουρασα με το μεγαλο ποστ αλλα επρεπε να το γραψω.. ;)

Piece! frie
 

KARBY

Pro Member
Feb 12, 2015
318
3
18
Οκ . Παω πασσο.
Αν ενοχλουν τα διαπιστευτηρια μου ,ζητω συγνωμη.
Ειχα την εντυπωση οτι οι γνωστες  μεταξυ τους συζητουν με λιγοτερο εγωισμο για να βγαλουν
ακρη στο τι θελουν να πετυχουν.
Οσο για τον σπουδαγμενο φιλο σου καλα κανεις και τα φτιαχνεις ολα με τις γνωσεις του.
Αλλα πιστεψε με ,οτι ολοι δεν εχουν σπουδαγμενους φιλους μηχανικους και κατα συνεπεια
καλοφτιαγμενα αυτοκινητα.
Αλλωστε στην Ελλαδα ΣΠΑΝΙΑ ΒΛΕΠΕΙΣ ΚΑΛΟΦΤΙΑΓΜΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ .
Και αυτα συνηθως ειναι με λυσεις ΣΥΝΟΛΙΚΕς ΚΟΝΣΕΡΒΕς ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ.
ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΤΕΛΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΛΑ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΠΟΥ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ ΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΧΟΥΝ ΕΡΘΕΙ ΑΠΕΞΩ.
Τελος οσον αφορα την αναλυση σου ,καλη ειναι ΔΕΝ ΛΕΩ αλλα μεχρι σε ενα σημειο,γιατι οι ποιο τελευταιαες εξελιξεις ΤΙΣ ΕΧΟΥΝ ΑΠΟΡΡΙΨΕΙ.
ΔΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΣΚΑΝΔΑΛΟ ΤΗΣ VW ΚΑΙ ΑΝ ΞΕΡΕΙΣ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙς.

ΔΕΝ ΤΟ ΠΛΑΤΙΑΖΟΥΜΕ ΑΛΛΟ.
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
οι σχεδιαστές κινητηρα σχεδιαζουν έχοντας υπ 'οψη τους παραμέτρους που δεν απασχολούν το βελτιωτή όπως κατανάλωση, εμπορευσιμότητα, ρύπους, ευκολία χρήσης, κλπ.

Για παράδειγμα οι κατασκευαστές επιλέγουν τουρμπινινες-τουρμπινέτα για τους κινητήρες τους. Δεν είναι οτι κάνουν λάθος αλλα ξέρουν οτι τα αμάξια προορίζονται για το μέσο χρήστη που του αρέσει να έχει ροπή το αμάξι απο τις 2000 στροφές και να μην υπάρχει πολύ λαγκ


Όταν δεν επιλέξεις με αυτες τις παραμέτρους και ξερεις ορισμένα πραγματα μπορείς να κάνεις καλές επιλογες.

Στο παράδειγμα μας, εαν ο μηχανικός ξέρει λίγο να διαβάσει το compressor map μιας τουρπίνας, ξέρει να επιλέξει μια καλύτερη τουρμπίνα για τον πελάτη που χεστηκε για την κατανάλωση και για τη ροπή κάτω απο τις 2000 στροφές. Η δουλεια του βελτιωτή ειναι να βρει τι θέλει ο πελάτης και να μετατρέψει το αυτοκίνητο σύμφωνα με τις παραμέτρους του πελάτη.

Αυτο μπορεί να το κάνει είτε με άπειρες δοκιμές ή με γνώση (ή και τα δύο μαζί), άρα ένας βελτιωτής που έχει κάνει άπειρες δοκιμές μπορεί να έχει ένα αποτελεσματικό αποτέλεσμα και ας μην έχει τόσο καλό θεωρητικό υπόβαθρο. Απο την άλλη μεριά, θεωρητική επιστημονική γνώση που δεν έχει επαληθευθεί "πειραματικά", είναι επίσης ελλειπής και οδηγεί σε λάθη, γιατι η θεωρητική μόνο προσομείωση ενός μηχανικού συστήματος, δεν είναι πάντα επτυχημένη.

φυσικά ενας βελτιωτής που ούτε γνώση έχει, ουτε μαθαίνει απο τα λάθη του (όπως οι περισσότεροι στην Ελλάδα), είναι καταδικασμένος εξ' αρχής.
 

nospa

New member
May 1, 2015
69
0
0
31
Γεια σας παιδια, σκεφτομαι να βαλω τα παρακατω!! Αποψεις?

http://www.autospecialists.co.uk/10-Eco-Boost-Pro-Hose-silicon-Induction-hose-upgrade-Product-1238.html
http://www.autospecialists.co.uk/10L-Ecoboost-secondary-induction-hose-Product-1962.html
http://www.autospecialists.co.uk/Polished-Alloy-top-induction-pipe-for-all-10-Eco-Boost-Product-1274.html#
 

kostg

Staff member
Elite Member
Vip Team
May 9, 2010
9,458
11
0
20
www.fiestamaniacs.gr
Φαίνεται να έχουν ενδιαφέρον αυτά που επισυνάπτεις. Είναι ακριβούτσικα βέβαια..
 

The Ace

Hero Member
Vip Team
Nov 20, 2015
1,311
182
63
50
Αθήνα
Τα δύο σιλικονάτα είναι κλασσικές λύσεις αναβάθμισης των stock λαστιχένιων/πλαστικών, είτε αν έχουμε αυξήσει σημαντικά την απόδοση (υπερπίεση turbo) είτε αν τα μαμά έχουν παραδώσει πνεύμα και θέλουμε να πάμε σε κάτι πιο αποδοτικό/ωραίο/ανθεκτικό.

Το μεταλλικό είναι (α) πανάκριβο, (β) περιττό (αν μιλάμε για stock καταστάσεις, ή έστω Stage1) και (γ) σίγουρο το heat-soak. Για το (γ), υπολόγιζε άλλο ένα 30-40αρι για να το ντύσεις είτε με DEI είτε με thermowrap.

Κατά τη γνώμη μου, χωρίς φυσικά να έχω κάνει μετρήσεις ή πειράματα, το μοναδικό κομμάτι που όντως φαίνεται περιοριστικό, είναι η γωνία κάτω αριστερά (το TIP δηλαδή), και το οποίο όντως χρήζει κάποιας "βελτίωσης"....
 

nospa

New member
May 1, 2015
69
0
0
31
300 λιρες μου ειπανε τα παιδια!! Εχω βαλει το προγραμμα της Revo και λενε οτι εχει φτασει 163 αλογα!! Πιστευω πως αξιζει για να εχει μεγαλυτερη διαρκεια ζωης η φιεσταρα!! Μπορει να εχω και αδικο βεβαια γιατι ειμαι πρωταρης σε αυτα!! Ευχαριστω για τις απαντησεις σας!!!  :) :) :)
 

nospa

New member
May 1, 2015
69
0
0
31
Οριστε παιδια μια φωτο με τις καινουριες σωληνωσεις!!! https://www.facebook.com/JJBMotors/photos/pcb.1144485145575279/1144483348908792/?type=3&theater
 

kostg

Staff member
Elite Member
Vip Team
May 9, 2010
9,458
11
0
20
www.fiestamaniacs.gr
Πολύ όμορφο. Με γειες. Στην Αγγλία τις τοποθέτησες; Έχεις παρατηρήσει διαφορές;
 

nospa

New member
May 1, 2015
69
0
0
31
Γεια σας παιδια!! ευχαριστω για τα καλα σας λογια!! Ναι Αγγλια τα βαλα!! πολυ καλο το αποτελεσμα οντως!!! πρεπει να ακουσετε το τουρμπ (πσσσ) σε καθε αλλαγη ταχυτητας πωπωπωπω!!! Επομενο τωρα ειναι αυτο: http://www.autospecialists.co.uk/Fiesta-10-Ecoboost-Front-turbo-hard-pipe--Product-2316.html
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread