Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

antonisgiannena

Original poster
New member
Mar 19, 2015
67
0
0
32
Ιωαννινα
FiestaLpg said:
Νομίζω ότι είναι υψηλή η κατανάλωσή σου για επαρχιακό δίκτυο.. Το περίμενα πολύ οικονομικότερο. 
εμμμμμμμμ γι αυτό κ γω λέω ότι κάτι δεν πάει καλά...
 

Riordian

Hero Member
Dec 30, 2012
1,146
0
36
33
Καλά τα εργοστασιακά ποτέ δεν θα τα φτάσεις... και μένα για 4,5 υπόσχονται και 4,3 για τα 100/125 αλλά μάντεψε... 5,7 είναι το λιγότερο που έχω δει και όχι στην πόλη προφανως! Είναι λίγα τα άλογα που έχει το αμάξι σου οπότε θα ζορίζεται λίγο παραπάνω σε μερικές περιπτωσεις εξ' ου και το νούμερο που βλέπεις.
 

antonisgiannena

Original poster
New member
Mar 19, 2015
67
0
0
32
Ιωαννινα
ναι ρε γαμωτό κ αυτό με στεναχωρεί τέσπα...ας μην ξεφύγουμε απ το θέμα κ φωνάζουν οι admin χεχε
Η γνωμη σας,να βρω να τοποθετήσω κάποιο cooler ή όχι;!
Αν ναι τι προτείνεται;Χειροποίητο ή κάποιο εργοστασιακό που να ταιριάζει;
 

yannis_s

Hero Member
May 10, 2010
1,397
5
38
39
νεα αγχιαλος
βαλε ενα χειροποιητο μικρο σχετικα να μην αρχισει και λαγκαρει. ισως να χασεις και μια μικρη αποκριση στο γκαζι με το intercooler.
 

antonisgiannena

Original poster
New member
Mar 19, 2015
67
0
0
32
Ιωαννινα
Για κάτι τέτοιο σκεφτόμουν κ γω...πρέπει να βρώ το σωστό μέγεθος για να μην έχω τις άσχημες επιπτώσεις
 

Riordian

Hero Member
Dec 30, 2012
1,146
0
36
33
Αν το 1,6 έχει, βάλε το μέγεθος που έχει τοποθετηθει σε αυτό
 

Riordian

Hero Member
Dec 30, 2012
1,146
0
36
33
Ψάξτο αυτό αν και δεν σε νοιάζει... από την στιγμή που το σεταπ του αμαξιού είναι να δουλεύει χωρίς κούλερ, τότε ότι και να βάλεις θα εχει αντίχτυπο στην απόκριση και στα αλογα και στην κατανάλωση... ο εγκέφαλος στο δικό σου μοτέρ δεν έχει αισθητήρα να μετράει την θερμοκρασία αέρα εισαγωγής, οπότε όταν θα βάλεις εσύ κούλερ σε ένα αμάξι που ΔΕΝ έχει... δεν θα ξέρει πως να συσχετίσε τον παραπάνω αέρα με την βενζίνη που θα πρεπει να δώσει και για αυτό θα θες προγραμματιστή και πίστεψε με ΚΑΝΕΙΣ στην ελλάδα σίγουρα δεν έχει ασχοληθεί να κάνει κάτι τέτοιο. Εδώ βασανιζόμαστε να βρούμε κάποιον προγραμματιστή για τα ατμοσφαιρικά 16άρια και με το ζόρι υπάρχουν 1-2... και για να κάνουν κάτι απλό για αυτούς...

Αλλά όπως σου ξαναλέω... ΜΗΝ δωσεις λεφτά για βελτίωση στο μοτέρ σου γιατί δεν είναι κρίμα να σου φύγει πάνω από 1000άρικο για κάτι που η ford είδε ότι δεν χρειάζεται το αμάξι σου... άμα βλέπεις πως έκανες λάθος επιλογή και δεν θες να μπλέξεις σε αναζήτηση νέου αμαξιού, άλλαξε μοτέρ καλύτερα... ΠΟΛΥ πιο φθηνά θα σου έρθει.
 

antonisgiannena

Original poster
New member
Mar 19, 2015
67
0
0
32
Ιωαννινα
Το δικό μου έχω την εντύπωση ότι έχει στο κολάρο ακριβως μετά το φιλτροκουτι. Κοίταξε να δεις δεν έχω μετανιώσει απλώς ηθελα το κάτι πιο αξιοπρεπές να το πω έτσι... Ναι πέρασε κ αυτή η ιδέα απ' το μυαλό μου για κτ μεγαλυτερο πχ το 16αρι...πιστευω βρισκεις κατω απ' χιλιάρικο ή εκεί γυρω...
 

pinkfloyd

Member
May 13, 2010
270
1
0
το μοτερ είναι το ιδιο με τα PSI

Η καλυτερη λυση
Charge cooler
http://www.206info.co.uk/Forums/viewtopic//printertopic=1/t=57149/postdays=0/postorder=asc/start=0/finish_rel=-10000.html

πακετο
http://www.hdi-tuning.co.uk/ecu-remapping/custom-remaps/tuning-projects.html


http://bricos.clubc2.es/?page_id=154
 

antonisgiannena

Original poster
New member
Mar 19, 2015
67
0
0
32
Ιωαννινα
Ευχαριστώ πολυ παλικάρια θα το ψαξω λίγο ακομη κ θα σας ενημερώσω για τα περαιτέρω...αλλα απ' ότι το κοβω θα ψαχτω για χειροποίητο σε κάποιον ΜΑΣΤΟΡΑ.
 

pinkfloyd

Member
May 13, 2010
270
1
0
http://www.ebay.com/itm/CITROEN-C4-Berlingo-PEUGEOT-308-3008-5008-2004-Intercooler-VALEO-1-6-HDi/161154606994?_trksid=p2047675.c100005.m1851&_trkparms=aid%3D222007%26algo%3DSIC.MBE%26ao%3D1%26asc%3D20131003132420%26meid%3D185d3767aaad49119df4f165cc70cd66%26pid%3D100005%26rk%3D1%26rkt%3D6%26sd%3D171059991904&rt=nc
 

bmw5argolida

New member
Jan 6, 2011
78
0
6
39
ΝΑΥΠΛΙΟ
antonisgiannena said:
Έχω κάνει μια μέτρηση με φουλαρισμα κ μετά απ' 100χλμ πήγα το ξαναγεμισα σε βενζινάδικο εμπιστοσύνης κ μου 6,8 κ θα σου πω ακριβως. 6 χλμ ανέβασμα με 3η κ η κατανάλωση,η στιγμιαία να γραφει 13 κάτι, κ τα υπόλοιπα σε δρόμους αστικούς αλλα κ περιφερειακή που εκεί με σταθερό γκάζι κ χλμ/ω περιπου στα 120,εγραφε 5,8. Αλλά πραγματικα μου κάνει εμτυπωση κ με ξενίζει διότι το 4,1,που δίνει ο κατασκευαστής εντός πόλης δεν έχει κάποια σχέση με ότι έχω καταγράψει!απ' την άλλη σκέφτομαι μην χρειάζεται κάποιον καθαρισμό στα μπεκ κτλ...κ να σημειωθεί ότι έχουν γίνει τα απαραίτητα απ' σέρβις σε φίλτρα,λάδια κ τα παρελκόμενα τους εδω κ κοντά στα 2000χλμ. Δεν ξερω αν θα πραξω σωστά αλλα η ford κατ'εμε δεν είχε ποτε πιεσμενα μοτερ κ γι αυτο κ η αξιοπιστία της κ θεωρώ ας πούμε με έναν αναπρογραμματισμο τουλάχιστον δεν νομίζω να ζει θέμα γτ εκτός απ' αύξηση ιπποδύναμης κτλ έχει κ μειωση κατανάλωσης...
Αν και το δικο μου είναι mk6 και φορτηγακι-δεν έχει πίσω καθισματα-και ίσως έχω λιγοτερο αποβαρο απο το δικο σου,εντούτοις έχουμε το ίδιο ακριβως μοτεράκι. Θέμα με την κατανάλωση ποτε δεν είχα και με πάμπολλες μετρήσεις εδω και 120000 έχω μεταξύ 4,5-5,5 ανάλογα το ποσο πιεζω. Συνήθως αστικός κύκλος και ταχύτητες 60-120χλμ. και τα τελευταια 20000 χλμ με 15αρες ζαντες. Μάλλον το πιεζεις περισσότερο γι αυτό καιει παραπανω.
 

fiestalarissa

Member
Aug 27, 2014
117
0
0
33
λαρισα
Παιδιά προσέξτε λιγο τι λέτε σε κάποιον που ρωτάει για να μάθει. Αν δεν ξέρετε μην λέτε οτι θέλετε.και αισθητήρα θερμοκρασίας εισερχομένου αέρα έχει κ ολα... Το I/c ειναι τεράστιο λάθος που δεν υπάρχει σε αμάξι diesel turbo προορισμένο για χώρες σαν τις δικιά μας.... Με 40 βαθμούς το αμάξι ψοφήσει στην κυριολεξία!!! Φιλε μου εχω κανει την μετατροπή που ζητας στο mk7 1.4 μου. Ολα τα πραγματα μπήκαν απο fiesta 16αρι. Η μετατροπή ειναι αρκετά ακριβή η αρκετά χρονοβόρα αν εισαι του συναφιού μας. ( ηλεκτρομηχανικός κ ετσι)  AR15firing

Βέβαια το αποτέλεσμα αξίζει και με τι παραπάνω. Απ όλες τις απόψεις ! Το πιο σημαντικό πας πεμπτη με 80 πατάς γκάζι κ κανει προσπέραση :p κατι που τωρα δεν σ περνάει ούτε σαν ιδέα απ το μυαλό  giggle
Οσο για την κατανάλωση 45 ευρω shell v power 750 xlm :p κανό όλη οδήγηση και κατι λιγο παραπάνω ... tease
Θα χρειαστείς πολλά ρωτάμε για οτιδήποτε θες. Θα ανέβουν κ φωτογραφίες πιο πρόσφατες απο το θεματάκι π ειχα βάλει...

P.S Συγνώμη για την καθυστέρηση και την απουσία παιδια αλλα λόγω δουλειάς ούτε λεπτό χρόνου ....
 

FaBl3D

Newbie
Dec 12, 2015
2
0
0
Καλησπέρα!

Άρα τί κατανάλωση βλέπεις σε λίτρα στα 100?
Πόσο κόστισε η μετατροπή?

Έχω αντίστοιχα 1.4 Diesel euro5 και βλέπω γύρω στο 6.5

Ειδικά σε εθνική ταξίδι 130-140 φεύγει στο 7....
 

fiestalarissa

Member
Aug 27, 2014
117
0
0
33
λαρισα
Ξεφεύγεις αρκετά αλλα μην κοιτάς αυτο. Μονο στο πρατήριο μετράς ποσά χλμ έκανες μ ποσό πήρε να φουλάρει. Ετσι θα ξερεις το σ γινετε. Βέβαια οσο ανεβαίνεις σε χλμ τοςο μεγαλύτερη κατανάλωση θα εχεις ... Μου λείπει μια έκτη τωρα κ μετα η κατανάλωση μ θα πέσει κάτω και απο 4  λτ :p
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
βασικά, άμα βρεις τις σωληνωσεις, κλπ απο καποιο 16αρι, δεν είναι δύσκολο να τα περάσεις όλα μόνος σου...

εφόσον μπει και πρόγραμμα στο tdci 1.4, το ιντερκουλερ είναι επιβεβλημένο. Με προγραμμα και cooler τα 110+ άλογα είναι εύκολα για το 14αρι.

μπορει να μπει και οποιοδήποτε κινέζικο μικρό cooler (μακρύ και στενό), αλλα κάποιος πρέπει να φτιάξει τις σωληνώσεις (περίπου Φ45, θα ναι ok).

Εναλλακτικά παρτε μόνο το ιντερκουλερ και πηγαίντε στον ηρακλή να σας φτιάξει αλουμινένιες με κόστος καμια 200αρια ευρω μαζί με κολάρα.
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread