Μόλις έκανα και εγώ το συγκεκριμένο σερβις στην αντιπροσωπεία του Σφακιανάκη. Ύστερα από δική μου απαίτηση, έγινε και αλλαγή της αντλίας λαδιού, κάτι που εκ των υστέρων φάνηκε ότι δεν χρειαζόταν. Το αμάξι έκλεισε τα 10 χρόνια τον Αύγουστο που μας πέρασε και έχει 120,000 χλμ. Τα σερβις πάντα στην ώρα τους με το σωστό λάδι και με μια μέση ετήσια χρήση τα 12,000 χλμ. Το αμάξι φοράει πρόγραμμα MR165 τα τελευταία 7 χρόνια και γενικά κινείται σχεδόν πάντα σβέλτα.
Το κόστος δυστυχώς μόνο αστρονομικό θα μπορούσα να το περιγράψω, καθώς χωρίς την αντλία λαδιού κόστισε 1666 eur, στην οποία τιμή συμπεριλαμβάνεται και το ετήσιο σέρβις. Η αντλία λαδιού κόστισε επιπρόσθετα 177 eur.
Το αμάξι χρειάστηκε να μείνει σχεδόν 2 μέρες μέσα, οπότε αν θέλει κάποιος να κάνει την αλλαγή σε αντιπροσωπεία θα πρέπει να φροντίσει να κλείσει ραντεβού αρκετά πιο νωρίς μιας και συνήθως τα συνεργεία θα πρέπει επίσης να προγραμματίσουν την εργασία.
Είμαι πολύ ευχαριστημένος από την εργασία προς το παρόν, όλα δουλεύουν μια χαρά. Το αμάξι πριν την αλλαγή του ιμάντα δεν είχε καμία δυσλειτουργία, η ένδειξη λαδιού πάντα έσβηνε στα 2-3 δευτερόλεπτα, και γενικά δεν υπήρχε κάποιο πρόβλημα με τον κινητήρα.
Τόσο ο ιμάντας όσο και η αντλία λαδιού ήταν σε πάρα πολύ κατάσταση, καμία σχέση με τις εικόνες που είχα δει σε ξένα site.
Εδώ είναι η αντλία λαδιού:
Καμία σχέση με κάτι εικόνες σαν αυτή που κυκλοφορούν στο διαδίκτυο:
Και ο ιμάντας δεν είχε σημαντικά σημάδια φθοράς, οπότε τα χλμ που δίνει η Ford για αλλαγή, ύστερα από την δική μου εμπειρία θα έλεγα ότι δεν είναι απαγορευτικά, με την προϋπόθεση βέβαια ότι τα σερβις θα γίνονται κανονικά και με το σωστό λάδι.
Ίσως τα προβλήματα με τους ιμάντες να αφορούν τα πρώτα μοντέλα ή κάποια συγκεκριμένη παρτίδα. Μπορεί βέβαια να είναι και αποτέλεσμα κακής συντήρησης.
Η μέχρι τώρα πάντως εμπειρία μου με τον ecoboost είναι πολύ θετική. Όλα μέχρι στιγμής δουλεύουν υποδειγματικά. Το μόνο πρόβλημα είναι το κόστος της συγκεκριμένης εργασίας. Προφανώς το συγκεκριμένο κόστος είναι στο ανώτατο όριο που μπορεί κάποιος να πληρώσει και σε άλλα συνεργεία σίγουρα θα είναι αρκετά χαμηλότερο, αλλά δεν ήθελα να μπω στην διαδικασία του ψαξίματος και ήθελα να έχω όσο δυνατόν περισσότερο την σιγουριά ότι τόσο τα ανταλλακτικά όσο και η εργασία ήταν by the book.
Το κόστος όσο και η εύρεση σωστού συνεργείου είναι και κάτι που θα πρέπει να έχουν υπόψιν τους όλοι όσοι σκέφτονται να πάρουν μτχ ecoboost που δεν έχει κάνει ακόμα το συγκεκριμένο σερβις.