-
- Thread starter
- #1
Μ' αυτά και μ' αυτά 23/5/2011 αφου τα υπολόγισα και τα ξαναματαϋπολόγισα παράγγειλα το φιέστα μου!
1/7/2011 το αυτοκίνητο ήρθε στη Ζάκυνθο όπου μια σχέση πάθους, θα έλεγα, ξεκίνησε!
Το αυτοκίνητο όταν το παρέλαβα ήταν έτσι:
Πήραμε πινακίδες,βγάλαμε ασφάλεια, βγάλαμε και τις ζελατίνες απο τα καθίσματα...
Πρώτη μόντα ήταν να φορέσουμε "γυαλιά ηλίου", οπότε κάπως έτσι(μετα απο καμιά βδομάδα που το είχα στην κατοχή μου) βάλαμε φιμέ ζελατίνες της llumar(alu light)!
έτσι λοιπόν κάπως αγριέψαμε στο φαίνεσθαι, γιατι απο μηχανή... "κάτσε να το στρώσουμε πρώτα"...
Μετά ήταν η ώρα να βάλουμε λεντάκια(πινακίδα,ψειράκια,πλαφονιέρα,πόδια οδηγού-συνοδηγού), λευκές λάμπες(πορείας και προβολάκια), οι οποίες αντικαταστάθηκαν μετα απο λίγο καιρό με ξένον 6000Κ και μετά απο 1.5 χρόνο με ξένον 8000Κ!Να ναι καλά το ebay!
Κατόπιν, και έχοντας όλα μου τα προηγούμενα μηχανοκίνητα ολίγον τι φασαριόζικα(ένα απο αυτα http://i1230.photobucket.com/albums/ee499/moican87/LGIM0035.jpg), αποφασίσαμε να βάλουμε ενα τελικό καζανάκι με φ90 μπούκα και κάνα τρίμηνο αργότερα και ένα μεσαίο, για να μεγαλώσει η βαβούρα! Και τα δύο είναι κατασκευής "Δανελάτος"!
Στο τρίμηνο που παρεμβλήθηκε μεταξύ του μεσαίου και του τελικού, αλλάξαμε και την εισαγωγή για να αναπνέουμε καλύτερα!Βάλαμε ένα custom made κιτ Κ&Ν 57i, που τώρα το χαίρεται κάποιος άλλος ok234!
Τελειώσαμε με τις "φθηνές" και απλές μηχανικές μετατροπές και έτσι προχωρήσαμε στο θέμα "ήχος".
Παραγγείλαμε έναν τετρακάναλο magnat edition 4 και το subwoofer magnat bs30(250rms, 12") και μετά πο λίγο καιρό βάλαμε και ηχεία cadence xs690 τριων δρόμων.
Στη συνέχεια βάλαμε ανεμοθραύστες της heko
αλλάξαμε και λάστιχα,
βγάλαμε και την χοάνα(λόγω κατανάλωσης βασικά) και βάλαμε πανελάκι της Κ&Ν και επειδή ο ήχος δεν μας έφτανε τα αλλάξαμε τα προηγούμενα και βάλαμε δυνατότερα. Ενισχυτή βάλαμε τον magnat orange limited edition και για ηχεία εμπιστευτήκαμε 8" midranges(150rms) και κορνες(50rms) της digital designs! Έτσι λοιπόν δυναμώσαμε αρκετά:
Σειρά είχαν να μπούν οι μαρσπιεδες που απο την μέρα που αγόρασα το φιεστα μου, τους είχα άχτι!
Έτσι μπήκαν οι μαρσπίεδες της motordrome!
Παράλληλα βάφτηκαν και οι ζάντες σε ανθρακί γυαλιστερό στο stergios group, μιας και ζάντα δεν θέλαμε να αλλάξουμε!
Έτσι φτάσαμε στη σημερινή μορφή!! AR15firing AR15firing
Οι μόντες όμως ποτέ δεν τελειώνουν και έτσι έχω αρχίσει να δρομολογώ ήδη τις επόμενες!
coilover, μια ρίγα στο πλάι, ολόσωμη εξάτμιση... ένας θεός ξέρει!Το σίγουρο είναι πως μέχρι τώρα έχω ρίξει κανα 2000ρο!ποσο ακόμη δεν ξέρω
Επίσης κάτι ακόμη που θέλω να πω, είναι ένα μεγάλο ευχαριστώ στο fiestamaniacs.gr και στα παιδια που το απαρτίζουν, γιατί με τις γνώσεις τους και με τις δικές τους μόντες με ενέπνευσαν και με βοήθησαν στο να "φτιάξω" το δικό μου. Αναφέρω το "φτιάξω" γιατι με εξαίρεση κάποια λίγα πράγματα(ζάντες,μαρσπιε,φιμε), όλα τα υπόλοιπα τοποθετήθηκαν απο εμένα(DIY) οπότε η βοήθεια ήταν πολύτιμη!
1/7/2011 το αυτοκίνητο ήρθε στη Ζάκυνθο όπου μια σχέση πάθους, θα έλεγα, ξεκίνησε!
Το αυτοκίνητο όταν το παρέλαβα ήταν έτσι:
Πήραμε πινακίδες,βγάλαμε ασφάλεια, βγάλαμε και τις ζελατίνες απο τα καθίσματα...
Πρώτη μόντα ήταν να φορέσουμε "γυαλιά ηλίου", οπότε κάπως έτσι(μετα απο καμιά βδομάδα που το είχα στην κατοχή μου) βάλαμε φιμέ ζελατίνες της llumar(alu light)!
έτσι λοιπόν κάπως αγριέψαμε στο φαίνεσθαι, γιατι απο μηχανή... "κάτσε να το στρώσουμε πρώτα"...
Μετά ήταν η ώρα να βάλουμε λεντάκια(πινακίδα,ψειράκια,πλαφονιέρα,πόδια οδηγού-συνοδηγού), λευκές λάμπες(πορείας και προβολάκια), οι οποίες αντικαταστάθηκαν μετα απο λίγο καιρό με ξένον 6000Κ και μετά απο 1.5 χρόνο με ξένον 8000Κ!Να ναι καλά το ebay!
Κατόπιν, και έχοντας όλα μου τα προηγούμενα μηχανοκίνητα ολίγον τι φασαριόζικα(ένα απο αυτα http://i1230.photobucket.com/albums/ee499/moican87/LGIM0035.jpg), αποφασίσαμε να βάλουμε ενα τελικό καζανάκι με φ90 μπούκα και κάνα τρίμηνο αργότερα και ένα μεσαίο, για να μεγαλώσει η βαβούρα! Και τα δύο είναι κατασκευής "Δανελάτος"!
Στο τρίμηνο που παρεμβλήθηκε μεταξύ του μεσαίου και του τελικού, αλλάξαμε και την εισαγωγή για να αναπνέουμε καλύτερα!Βάλαμε ένα custom made κιτ Κ&Ν 57i, που τώρα το χαίρεται κάποιος άλλος ok234!
Τελειώσαμε με τις "φθηνές" και απλές μηχανικές μετατροπές και έτσι προχωρήσαμε στο θέμα "ήχος".
Παραγγείλαμε έναν τετρακάναλο magnat edition 4 και το subwoofer magnat bs30(250rms, 12") και μετά πο λίγο καιρό βάλαμε και ηχεία cadence xs690 τριων δρόμων.
Στη συνέχεια βάλαμε ανεμοθραύστες της heko
αλλάξαμε και λάστιχα,
βγάλαμε και την χοάνα(λόγω κατανάλωσης βασικά) και βάλαμε πανελάκι της Κ&Ν και επειδή ο ήχος δεν μας έφτανε τα αλλάξαμε τα προηγούμενα και βάλαμε δυνατότερα. Ενισχυτή βάλαμε τον magnat orange limited edition και για ηχεία εμπιστευτήκαμε 8" midranges(150rms) και κορνες(50rms) της digital designs! Έτσι λοιπόν δυναμώσαμε αρκετά:
Σειρά είχαν να μπούν οι μαρσπιεδες που απο την μέρα που αγόρασα το φιεστα μου, τους είχα άχτι!
Έτσι μπήκαν οι μαρσπίεδες της motordrome!
Παράλληλα βάφτηκαν και οι ζάντες σε ανθρακί γυαλιστερό στο stergios group, μιας και ζάντα δεν θέλαμε να αλλάξουμε!
Έτσι φτάσαμε στη σημερινή μορφή!! AR15firing AR15firing
Οι μόντες όμως ποτέ δεν τελειώνουν και έτσι έχω αρχίσει να δρομολογώ ήδη τις επόμενες!
coilover, μια ρίγα στο πλάι, ολόσωμη εξάτμιση... ένας θεός ξέρει!Το σίγουρο είναι πως μέχρι τώρα έχω ρίξει κανα 2000ρο!ποσο ακόμη δεν ξέρω
Επίσης κάτι ακόμη που θέλω να πω, είναι ένα μεγάλο ευχαριστώ στο fiestamaniacs.gr και στα παιδια που το απαρτίζουν, γιατί με τις γνώσεις τους και με τις δικές τους μόντες με ενέπνευσαν και με βοήθησαν στο να "φτιάξω" το δικό μου. Αναφέρω το "φτιάξω" γιατι με εξαίρεση κάποια λίγα πράγματα(ζάντες,μαρσπιε,φιμε), όλα τα υπόλοιπα τοποθετήθηκαν απο εμένα(DIY) οπότε η βοήθεια ήταν πολύτιμη!