Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

alex.patra

Original poster
Rookie
Apr 18, 2013
43
0
0
πατρα
Σας παρουσιαζω λοιπον το δικο μου project υστερα απο καιρο.το 2011 αποφασισα να τουρμπισω το αμαξι μου ενα fiesta mk6 1.6 2005 και με 130.000 το μοτερ(το ειχα παρει καινουργιο).τουρμπινα garrett 2560,intercooler forge,παραλληλο split second,δυο εξτρα μπεκ,ολοσωμη εξατμιση με αγωνιστικο καταλυτη,χειροποιητη μεταχειρισμενη εισαγωγη(καθως η πουμα ειναι πολυ μακρια τα πλοκαμια της και στεγνωνει),φλαντζα συμπιεση 9.2.χωρις κανενα πειραγμα στο καπακι.το αμαξι δυναμομετρηθηκε φετος και ομως...στο 0.3 εβγαζε 150 αλογα,0.5 170,0.6 176 και λιγο παραπανω με παραπανω πιεση.θα δειξω και τις αντιστοιχες καμπυλες στο δυναμομετρο.ολα εχουνε φτιαχτει στην πατρα,απο τον γιαννη τσεκουρα μηχανικο,ο φωτης με την revlimit ρυθμισε και εβαλε το προγραμμα.πλεον το αμαξι και 240.000 χωρις θεμα,εχει φωτο και το αμαξι απτο p.m.s της πατρας.θα ανεβασω και εγω και αλλες καποια στιγμη.πλεον για καποιους λογους που δεν χρειαζεται να πω,το μοτερ εγινε σφυριλατο,μπηκε πανω μια Gtx2860 εφυγε και ο παραλληλος και μπηκε ενας ultratech με 4, 630cc μπεκ και αναμεται το ρυθμισμα.
 

alex.patra

Original poster
Rookie
Apr 18, 2013
43
0
0
πατρα


Συγχώνευση διπλών μηνυμάτων:[time]25, Ιουνίου, 2016, 17:51:53[/time]


Συγχώνευση διπλών μηνυμάτων:[time]25, Ιουνίου, 2016, 17:51:59[/time]


Συγχώνευση διπλών μηνυμάτων:[time]25, Ιουνίου, 2016, 17:52:04[/time]


Συγχώνευση διπλών μηνυμάτων:[time]25, Ιουνίου, 2016, 17:52:08[/time]



Συγχώνευση διπλών μηνυμάτων:[time]1466870644[/time]
 

manos.m

Administrator
Hero Member
Mar 22, 2015
1,281
47
48
33
Νέο Ηράκλειο
www.fiestamaniacs.gr
Μοντέλο
MK6.5
Με το συγκεκριμένο fiesta έχω πέσει και εγώ θύμα της εικόνας του. Η εικόνα του, ήρεμη και αθώα αλλά οι λεπτομέρειες προδίδουν τις αλλαγές την δύναμη και το μεράκι που έχει πάνω του. Φίλε να το χαίρεσαι και να το κάνεις πιο τέρας( μηχανικά.. έξω άστο όπως είναι..)
 

alex.patra

Original poster
Rookie
Apr 18, 2013
43
0
0
πατρα
Σε ευχαριστώ πολύ φίλε μου να χαίρεσαι και το δικό σου τερατάκι που ειναι πολυ προσεγμενο..
 

scorpion

Staff member
Elite Member
Vip Team
Ιδρυτής (θα σέβεστε :P)
May 9, 2010
13,982
8
23
38
Πειραιάς
www.fiestamaniacs.gr
Γεία σου ρε Αλέξη με το τερατάκι σου....
Καλές βελτιώσεις σου εύχομαι και ελπίζουμε να σε καμαρώσουμε και φέτος στο pms παρέα με τα άλλα κρυολογημένα fiesta που θα έχουμε..
 

billz

Member
Oct 13, 2010
226
0
0
PATRA
μια βόλτα με αυτό το φιέστα εγινε αφορμή να τουρμπισω και γω το δικο μου,με μικρότερη τουρμινα και σφυριλατο μοτερ έβγαλε 190 άλογα σε dyno  στην Αθήνα. ..άσχετα αν τώρα είναι στον παράδεισο τον ι.χ.
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
bilz, πάει το fiestaki?

alexpatra, καλη επιλογή η gtx. Αμα ρυθμισετε καλά τον άγραφο θα βγαλει 270-280 στο 1μπαρ (με μια καλύτερη πολλαπλή απο αυτη που έχετε).

Στην πρωτη μετατροπή δεν υηρχει λόγος για τα 2 μπεκ, καλύτερα ένα και μεγάλο, μικρότερες πιθανότητες για διαρροες.

μπορούσατε να κρατησετε και τον splitsecond με 4 μπεκ (και τα 4 της μανας του) και πατεντα στην πολλαπλή εισαγωγής σας, καθοτι ο split παίρνει και 4 μπεκ. Επίσης και με AEM μπορουσατε να το φτιαξετε  και μεγαλύτερα μπεκ,αντι για άγραφο. Όμως ο αγραφος είναι η πιο σωστη λύση για το setup σας. O AEM θελει πολλές γνωσεις και με 8 μπεκο θα ταν λιγο too much, αν και ουσιαστικά δεν θα χε διαφορά στην απόδοση.

στην GTX να βαλετε και νερα και καλο είναι να βαλετε ή ένα μεγαλύτερο ψυγειο νερού, ή ενα  ψυγειο λαδιού.

υποψιαζομαι οτι η πολλαπλή εισαγωγής σας έχει πολύ κοντούς αυλούς και θέλει πολλές στροφες και έκκεντρα για να πιασει τα άλογα που θέλετε, με την πουμα θα ήτανε πολύ καλύτερο, είδικά ψηλά. Το οτι σας στεγνωνε με την πουμα σημαίνει οτι πήγαινε και πολύ καλύτερα επίσης, μαλλον ήτανε μικρά τα μπεκ σας και τα "τελείωνε", ή δεν ήτανε καλά ρυθμισμένο. Με το νεο setup βαλτε απο την αρχή την πουμα. Η άλλη που έχετε είναι για 10.000 στροφές και κανίβαλους εκκεντροφόρους, δεν θα δουλεψει σωστα.

να φανταστεις εμένα με 0.6 χωρις έκκεντρα και 2560 (και την πουμα) έβγαλε 195 στρόφαλο, το 2004. 
 

alex.patra

Original poster
Rookie
Apr 18, 2013
43
0
0
πατρα
σε ευχαριστω για τις παρατηρησεις σου θα τα λαβω υποψη μου αυτα που εγραψες.για το προηγουμενο setup παντως δεν εκανε η πουμα.καθως δεν δουλευε καλα το δικο μου αμαξι και δεν ητανε επειδη τελειωνε απο καυσιμο αλλα αυτο που διεκριναμε ηταν οτι ισως λογω κατασκευης της πουμα και οτι ερχεται απο κατω και σε συνδιασμο με τα μακρια πλοκαμια ισως εμενε βενζινη μεσα(λογω των extra μπεκ) με αποτελεσμα την μη καλη λειτουργια του αυτοκινητου και πυροβολαγε και εσκαγε το αμαξι.τωρα που δεν θα εχει extra μπεκ ισως ειναι καλυτερα οπως λες δεν το χω δοκιμασει.δεν κοιταω να βγαλω και το παραμικρο αλογο αλλα την ασφαλη και καλη λειτουργια και αντοχη του στο χρονο.
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
με τα πλοκαμια αυτο δεν ισχύει, εφόσον το κάυσιμο ήταν οκ ίσως καποιο άλλο ήταν το πρόβλημα (καμια ρωγμούλα στην πολλαπλή? Η ρφγμή ελέγχεται εύκολα, αφου οταν βαζεις μπροστα ρελαντι δεν βλεπεις υποπίεση -0.6, αλλα πολύ λιγότερο).

όπως και να χει αυτα ανήκουν στο παρελθόν, το θέμα είναι τωρα που θα το δέσετε να βάλετε την πούμα και να πανε όλα καλά.

wideband αμα δεν έχεις ήδη, να βάλεις, για να τσεκαρεις τα μίγματα ανα πάσα στιγμή. περιπου 12:1 πρέπει να δουλευεις με τερμα γκάζι.

δεν είναι θέμα η απόδοσης μόνο, αλλα είναι κρίμα για την τουρμπινάρα που θα βάλετε να μην παρετε τη δύναμη που πρέπει. Με την πουμα και τη GTX, θα κάνει παπάδες, χώρια που με την πουμα θα σηκώνει ροπή και απο πιο χαμηλα.

Δεν είναι κακή η πολλαπλή που έχετε απλα για να δουλεψει στο ευρος στροφών που θελετε θέλει αυλούς με μήκος 30 πόντους τουλαχιστον.

καλή συνεχεια και περιμένουμε εντυπώσεις...
 

alex.patra

Original poster
Rookie
Apr 18, 2013
43
0
0
πατρα



Συγχώνευση διπλών μηνυμάτων:[time]1496070060[/time]
Αφού συνεχίσαμε τις μετατροπές,είχαμε αυτά τα αποτελέσματα στο 1,1-1,15 με 1,3 οβερ,το αυτοκίνητο εχει παρει πολύ τα πάνω του από το προηγούμενο set up.
 

alex.patra

Original poster
Rookie
Apr 18, 2013
43
0
0
πατρα
Δεν ξερω ακόμα Ιάκωβε..Ελπίζω..Πάντως φέρω δεν φέρω το αμάξι θα περάσω να δω την ομάδα σίγουρα!
 

Aggelos Mpa

Member
May 10, 2010
182
2
0
40
αχ αυτο το σαλιγκαρι τετοια βλεπω και ειναι σαν να με κινηγαει οσο προσπαθω να το αποφευγω μεχρι και διλιτρο μοτερ εβαλα για παρτι του αλλα ακομη με κινηγαει..
 

KARBY

Pro Member
Feb 12, 2015
318
3
18
Με την τεχνολογια που κουβαλαει ο παλιος 1,6 ειναι φυση αδυνατον να βγαλει το μοτερ
πανω απο 200 αλογα.
Οταν λοιπον το καννιβαλλισεις πανω απο 1,4 πιεση πρπει να δεχθεις και τις συνεπειες.
Εκτος απο σφυρηλατο πρεπει να δωσεις μασα στο μοτερ για να μην στεγνωνει.
Τοτε εκτος απο τα μπεκ ΘΕΛΕΙ ΕΚΚΕΝΤΡΟΦΟΡΟΥΣ για να χρησιμοποιησει το καυσιμο
αλλοιως ΔΕΝ.
Αμα ομως βαλεις ενα καννιβαλλο ΕΚΚΕΝΤΡΟ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ το αμαξι πλεον
ΔΕΝ ΘΑ ΟΔΗΓΕΙΤΑΙ γιατι αφ ενος θα δουλευει ριλαντι στις 1500 και θα ροπιαζει πανω απο τις
5000 στροφες .
Ειναι τεραστιο μπλεξιμο και μονο ταλαιπωρια και ζημιες μπορει να φερει.
Αραγε ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΠΑΙΡΝΕΙς ΕΝΑ ST 1,6 ΤΡΟΠΕΤΟ να το βαλεις επανω και να κανεις παιχνιδι
ανετα μεχρι τα 240 αλογα?

Συγχώνευση διπλών μηνυμάτων:[time]1496168232[/time]
Πολυ εντυπωσιακη αποδοση τα 258 αλογα ,πιθανοτατα στα 1,6  bar αλλωστε αυτο λεει και η θεωρια.!!!!!
Και αν βαλουμε οτι η εξωτερικη θερμοκρασια ηταν και πανω απο 40 βαθμους ,ετσι λεει το χαρτι,η
αποδοση ειναι πραγματι συλλεκτικη. AR15firing AR15firing
 

alex.patra

Original poster
Rookie
Apr 18, 2013
43
0
0
πατρα
H μέτρηση εγινε στην πίεση που είπα και πριν,πάντως το πιο δύσκολο θέμα σε αυτές τις μετατροπές είναι το πρόγραμμα και η σωστή ρύθμιση.
 

scorpion

Staff member
Elite Member
Vip Team
Ιδρυτής (θα σέβεστε :P)
May 9, 2010
13,982
8
23
38
Πειραιάς
www.fiestamaniacs.gr
KARBY said:
Με την τεχνολογια που κουβαλαει ο παλιος 1,6 ειναι φυση αδυνατον να βγαλει το μοτερ
πανω απο 200 αλογα.
Οταν λοιπον το καννιβαλλισεις πανω απο 1,4 πιεση πρπει να δεχθεις και τις συνεπειες.
Εκτος απο σφυρηλατο πρεπει να δωσεις μασα στο μοτερ για να μην στεγνωνει.
Τοτε εκτος απο τα μπεκ ΘΕΛΕΙ ΕΚΚΕΝΤΡΟΦΟΡΟΥΣ για να χρησιμοποιησει το καυσιμο
αλλοιως ΔΕΝ.
Αμα ομως βαλεις ενα καννιβαλλο ΕΚΚΕΝΤΡΟ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ το αμαξι πλεον
ΔΕΝ ΘΑ ΟΔΗΓΕΙΤΑΙ γιατι αφ ενος θα δουλευει ριλαντι στις 1500 και θα ροπιαζει πανω απο τις
5000 στροφες .
Ειναι τεραστιο μπλεξιμο και μονο ταλαιπωρια και ζημιες μπορει να φερει.
Αραγε ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΠΑΙΡΝΕΙς ΕΝΑ ST 1,6 ΤΡΟΠΕΤΟ να το βαλεις επανω και να κανεις παιχνιδι
ανετα μεχρι τα 240 αλογα?

Συγχώνευση διπλών μηνυμάτων:[time]30, Μαΐου, 2017, 21:17:12[/time]
Πολυ εντυπωσιακη αποδοση τα 258 αλογα ,πιθανοτατα στα 1,6  bar αλλωστε αυτο λεει και η θεωρια.!!!!!
Και αν βαλουμε οτι η εξωτερικη θερμοκρασια ηταν και πανω απο 40 βαθμους ,ετσι λεει το χαρτι,η
αποδοση ειναι πραγματι συλλεκτικη. AR15firing AR15firing
Δεν έχει πει ο Αλέξης ότι μέτρησε με 1.6 πίεση....
Η θεωρία με την πράξη είναι τελείως διαφορετικά πράγματα αλλά δεν λέτε να το αποδεχτείτε...
 

KARBY

Pro Member
Feb 12, 2015
318
3
18
Οχι αγαπητε ,κανεις τρομερο λαθος.
Η πραξη και η πραγματικοτητα εχουν αμμεση σχεση με την επιστημη και τις γνωσεις.
Το project αυτο ειναι προβληματικο απο τα γενοφασκια του.
Εναι ενα project εμπορικο ,σαν τα χιλιαδες εμπορικα που στηνουν τα διαφορα σπεσιαλ συνεργεια
για να οικονομανε.
Αν δεν μπορει να πει σωστα πραγματα ενας μηχανολογος για αυτο το project τοτε θα το αφησουμε να το εξελιξει ο σουβλατζης της γειτονιας.
Κανετε οικτρο λαθος αν νομιζετε οτι ενας κομπιουτερας με ενα σπαστηρι προγραμματος στηνει ενα καινουριο λογισμικο για ενα σκασμο παραμετρους που χρειαζεται να δουλεψει το οποιο ρημαδι βρεθει εμπρος του.
Οσο για τους αγραρφους εγκεφαλους ,εδω γελαμε .
Δεν υπαρχει αγαπητε κομπιουτερας που να ξερει γλωσσα μηχανης  και να στεινει προγραμμα διΑχειρησης ενος project εσωτερικης καυσης που δεν εχει παραμετροποιηθει απο μηχανολογο
πρωτα σε εργαστηριο.
Ναι ξερω πανω απο 20 κομπιουτεραδες που λενε οτι κανουν αυτο.
Ολοι copy -paste ειναι και απλα χρειαζονται τον αγραφο εγκεφαλο γιατι δεν μπορουν να σπασουν κωδικοποιημενα προγραμματα σε συγκεκριμενες παραμετρους.
Και εχουμε μετα τις μηχανικαρες που βγαζουν τα απειρα αλογα -οσα θελει ο πελατης-και μετα απο 10-20 αντε 50 ωρες λειτουργιας οταν σπασει το μοτερ ΤΟΤΕ ΦΤΑΙΕΙ Η ΒΕΝΖΙΝΗ.
Ναι ενταξει με εχουν πει εδω μεσα τρομολαγνο και να αφησω τα project na προχωρησουν.
Εχω μια απορια .
Γιατι οσοι φτιαχνουν τετοια αυτοκινητα μολις και καλα τα τελειωσουν ΤΑ ΠΟΥΛΑΝΕ?

Συγνωμη στη διαχειρηση για το υφος μου,αλλα δεν μπορω να δεχθω οτι μεσα σε ενα
γνησιο club μπορουν χωρις κανενα κοπο και κοστος να κυκλοφορουν επιβλαβης
γνωσεις για τους ανυποψιαστους υπολοιπους.
Αν τωρα εχω αρχισει να γινομαι ενοχλητικος  ΘΑ ΔΕΧΤΩ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩς ΤΟ BAN ΣΑς.
 

alex.patra

Original poster
Rookie
Apr 18, 2013
43
0
0
πατρα
Σεβαστή ή γνώμη σου,αλλα δεν είναι ωραίο να λες ότι πιθανότατα με 1,6 μετρησες,δεν με ξέρεις και δεν σε ξέρω,δεν έχω κανέναν λόγο ούτε να φανώ ούτε να την μπω σε καποιον.το project δεν είναι καθόλου εμπορικό δεν ξέρω και πολλά τουρμπατα φιέστα mk6.Το αν θα φτιάξει ο καθένας το αυτοκίνητο του και που είναι θέμα του καθενός,γιαυτο και το φόρουμ ώστε να πούμε τις γνώμες μας,τα προβλήματα μας.Δ εν νομίζω να κυκλοφορησα επιβλαβείς γνώσεις για κανέναν.
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread