Το μεγαλύτερο πρόβλημα της -ελεύθερης- χοάνης είναι το heat soak, να τραβάει δηλαδή ζεστό αέρα από το χώρο της μηχανής. Αν προσέξετε, τα stock φιλτροκούτια (και του Fiesta) έχουν εισαγωγή αέρα από την μετώπη, άρα τραβάνε κρύο αέρα. Από την άλλη έχει σίγουρα καλύτερη ροή και δυνατότερο ήχο, ενώ το πρόβλημα με το water ingress συναντάται μόνο σε περιπτώσεις που έχει κατέβει η χοάνη κάτω μπροστά ή στους θόλους (σύνηθες με ΑΕΜ στα Honda πριν μερικές δεκαετίες).
Αν θέλετε χοάνη, οπωσδήποτε με heat shield (συνήθως όμως είναι της πλάκας) ή το καλύτερο, με δικό της φιλτροκούτι (πανάκριβα αυτά τα kits). Αλλιώς ένα ελεύθερο φίλτρο στη θέση του stock (panel στα Fiesta, χοάνη στα Focus και Kuga)