Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

mk1 Stelios said:
θα κουνάει για πολύ ακόμα....

Έχει ξυπνήσει το ρίγμα της Ανατολίας που έχει δώσει μέχρι στιγμής 6 μετασεισμούς πάνω από 4 ρίχτερ (60 μικρότερους) και σε απόσταση των μετασεισμών πάνω από 220 χιλιόμετρα. Ξεκινάν από το μεσαίο πόδι της Χαλκιδικής και φτάνουν μέχρι την Τουρκία !

Όσοι είστε βόρεια καλού κακού διαβάστε τις συμβουλές!

ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΤΕΙΤΕ

Μέσα στο σπίτι

•Â    Στερεώστε γερά στους τοίχους τα ράφια και τις βιβλιοθήκες. Απομακρύνετε από τις πόρτες τα ψηλά έπιπλα που μπορούν να ανατραπούν και να εμποδίσουν την έξοδο.
•Â    Βιδώστε καλά στους τοίχους το θερμοσίφωνα και τις δεξαμενές καυσίμων και νερού.
•Â    Τοποθετείστε τα βαριά αντικείμενα στα χαμηλότερα ράφια.
•Â    Απομακρύνετε τα βαριά αντικείμενα πάνω από κρεβάτια και καναπέδες.
•Â    Στερεώστε καλά τα φωτιστικά σώματα και τους ανεμιστήρες οροφής.
•Â    Προσδιορίστε καλά προφυλαγμένους χώρους σε κάθε δωμάτιο του σπιτού:
-    κάτω από ανθεκτικά γραφεία ή τραπέζια.
-    μακριά από γυάλινες επιφάνειες και βιβλιοθήκες.
-    μακριά από εξωτερικούς τοίχους.
•Â    Ελέγξτε τη σωστή λειτουργία του δικτύου παροχής ηλεκτρικού ρεύματος και φυσικού αερίου.
•Â    Ενημερώστε τα μέλη της οικογένειας για το πώς κλείνουν οι γενικοί διακόπτες ηλεκτρικού, νερού και φυσικού αερίου και για τα τηλέφωνα έκτακτης ανάγκης (112, 199, 166, 100 κ.λπ.)
•Â    Προμηθευτείτε φορητό ραδιόφωνο με μπαταρίες, φακό και βαλιτσάκι πρώτων βοηθειών.


Έξω από το σπίτι:

•Â    Επιλέξτε ένα ασφαλή χώρο συνάντησης μετά το σεισμό ο οποίος να βρίσκεται:
- μακριά από κτίρια και δέντρα
- μακριά από τηλεφωνικά και ηλεκτρικά καλώδια.

ΟΤΑΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΕΙΣΜΟΣ

Αν είστε μέσα στο σπίτι

•Â    Διατηρείστε την ψυχραιμία σας.
•Â    Καλυφθείτε κάτω από κάποιο ανθεκτικό έπιπλο (τραπέζι, γραφείο, θρανίο), γονατίστε και κρατήστε με τα χέρια σας το πόδι του.
•Â    Αν δεν υπάρχει ανθεκτικό έπιπλο, γονατίστε στο μέσον του δωματίου, μειώνοντας όσο γίνεται το ύψος σας και προστατέψτε με τα χέρια το κεφάλι και τον αυχένα σας. Απομακρυνθείτε από μεγάλες γυάλινες επιφάνειες (παράθυρα, γυάλινα χωρίσματα) ή έπιπλα και αντικείμενα που μπορεί να σας τραυματίσουν.
•Â    Μην προσπαθήσετε να απομακρυνθείτε από το σπίτι.
•Â    Μην βγείτε στο μπαλκόνι.


Αν είστε σε ψηλό κτίριο

•Â    Απομακρυνθείτε από τζάμια και εξωτερικούς τοίχους.

Αν είστε σε χώρο ψυχαγωγίας, εμπορικό κέντρο ή μεγάλο κατάστημα:

•Â    Διατηρείστε την ψυχραιμία σας.
•Â    Μείνετε στο χώρο μέχρι να τελειώσει η δόνηση.
•Â    Μην παρασυρθείτε από το πανικόβλητο πλήθος που κινείται άτακτα προς τις εξόδους γιατί κινδυνεύετε να ποδοπατηθείτε.

Αν βρίσκεστε σε ανοιχτό χώρο

•Â    Απομακρυνθείτε από χώρους που βρίσκονται κάτω από κτίρια, τηλεφωνικά ή ηλεκτρικά καλώδια.
•Â    Αν έχετε μαζί σας τσάντα ή χαρτοφύλακα, καλύψτε το κεφάλι σας με αυτά.

Αν βρίσκεστε μέσα στο αυτοκίνητο

•Â    Καταφύγετε σε ανοιχτό χώρο και σταματήστε με προσοχή το αυτοκίνητο ώστε να μην εμποδίζει την κυκλοφορία.
•Â  Αποφύγετε να περάσετε από σήραγγες, γέφυρες ή υπέργειες διαβάσεις.
 
ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΜΕΤΑ ΤΟ ΣΕΙΣΜΟ

Αν είστε μέσα στο σπίτι
•Â  Προετοιμαστείτε για τυχόν μετασεισμούς.
•Â  Ελέγξτε προσεκτικά τον εαυτό σας και τους γύρω σας για πιθανούς τραυματισμούς.
•Â  Αν υπάρχουν βαριά τραυματισμένοι μην τους μετακινείτε.
•Â  Εκκενώστε το κτίριο από το κλιμακοστάσιο (μην χρησιμοποιείτε τον ανελκυστήρα), αφού πρώτα κλείσετε τους διακόπτες του ηλεκτρικού ρεύματος, του φυσικού αερίου και του νερού.
•Â  Καταφύγετε σε ανοιχτό και ασφαλή χώρο.
•Â  Ακολουθείστε τις οδηγίες των αρχών και μην δίνετε σημασία σε φημολογίες.
•Â  Μην χρησιμοποιείτε άσκοπα το αυτοκίνητό σας ώστε να μην γίνετε εμπόδιο στο έργο των συνεργείων διάσωσης.
•Â  Xρησιμοποιείστε το σταθερό ή κινητό τηλέφωνό σας σε εξαιρετικές περιπτώσεις, γιατί προκαλείται υπερφόρτωση των τηλεφωνικών δικτύων.
•Â  Αποφύγετε να μπείτε στο σπίτι σας αν βλέπετε βλάβες, κομμένα καλώδια, διαρροή υγραερίου ή φυσικού αερίου.


ΠΩΣ ΝΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΤΕ ΣΕ ΕΠΕΡΧΟΜΕΝΟ ΚΥΜΑ ΒΑΡΥΤΗΤΑΣ (ΤΣΟΥΝΑΜΙ)

Αν βρίσκεστε σε περιοχή παραθαλάσσια με χαμηλό υψόμετρο

•Â    Παρότι δεν προκαλούν τσουνάμι όλοι οι σεισμοί μείνετε σε εγρήγορση.
•Â    Παρατηρείστε αν υπάρχει σημαντική αύξηση ή πτώση της στάθμης του ύδατος, γεγονός που αποτελεί φυσική προειδοποίηση.
•Â    Απομακρυνθείτε από τη θάλασσα και κατευθυνθείτε σε περιοχές της ενδοχώρας με μεγαλύτερο υψόμετρο. Ένα τσουνάμι μικρού μεγέθους σε ένα σημείο της ακτής μπορεί να μεταβληθεί σε μεγάλο τσουνάμι, σε απόσταση χιλιομέτρων.
•Â    Μείνετε μακριά από την ακτή. Το τσουνάμι δεν αποτελείται μόνο από ένα μόνο κύμα αλλά από μια σειρά από κύματα οπότε επιστρέψτε μόνο αφού ενημερωθείτε από τις αρμόδιες αρχές ότι δεν υπάρχει κίνδυνος.
•Â    Μην πλησιάζετε τις ακτές για να παρακολουθήσετε ένα επερχόμενο τσουνάμι. Όταν το δείτε ίσως είναι αργά για να το αποφύγετε.

Πολιτική Προστασία

Μέχρι αυτή την στιγμή οι μετασεισμοί έχου φτάσει τους 100.
Σε ένα σπάνιο γεολογικό φαινόμενο ακτίνας 220+ χιλιομέτρων που επιρρέασε μέχρι και την συμπεριφορά των σκυλιών αφού 5 λεπτά πριν γίνει, γάβγιζαν με διαφορετικό τρόπο.....
Καλού κακου φακό,νερό, τα απαραίτητα πράγματα σε μια γωνιά έτοιμα και μακριά από μπαλκόνια  ;)

http://www.youtube.com/watch?v=pHnZZFKjIWo
Και το 81 στις Αλκυονίδες και το 99 στην Πάρνηθα υπήρχε παράξενη συμπεριφορά ζώων που σε μια απο αυτές τις περιπτώσεις το 99 το σκυλί "έσωσε" το κοριτσάκι αφού κυνηγούσε να το πιάσει από το σπίτι που το "έσκασε" για να γλυτώσει! Γλύτωσε και το σκυλί και το κοριτσάκι...άλλα δεν είχε την ίδια τύχη η πολυκατοικία που έμεναν...
 

marvin

Pro Member
Feb 7, 2011
461
0
0
Αθήνα
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΚΘΕΣΗ ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ

MADE ‘BY’ HELLAS



Με την ευκαιρία της προεδρίας της Ευρωπαϊκής Ένωσης από την Ελλάδα, το Ελληνικό Μουσείο Αυτοκινήτου διοργανώνει από τις 6 μέχρι το τέλος του προσεχούς Ιουνίου την έκθεση “Made By Hellas” με αντικείμενο αυτοκίνητα που σχεδιάσθηκαν, κατασκευάστηκαν ή συναρμολογήθηκαν στην Ελλάδα, αλλά και εκείνα του διεθνούς χώρου για τα οποία σημαντικοί Έλληνες συνετέλεσαν στη δημιουργία τους.

Αξίζει να σημειωθεί ότι μολονότι η ιδέα ανήκει στον ιδρυτή του Μουσείου, κύριο Θεόδωρο Ν. Χαραγκιώνη, μόνο 50% των εκθεμάτων της συγκεκριμένης έκθεσης είναι μέρος της συλλογής του, ενώ τα υπόλοιπα έχουν προσφερθεί για το σκοπό αυτό από άλλα Μουσεία, Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα με έμφαση στην καινοτομία αλλά και από ιδιώτες.

Η έκθεση γίνεται υπό την αιγίδα της ΕΛΠΑ (εκπροσώπου της F.I.A) και της ΦΙΛΠΑ (εκπροσώπου της F.I.V.A.) και χωρίς τη βοήθειά τους  δεν θα είχε την πληρότητα με την οποία θα εμφανιστεί στο κοινό.

Στην έκθεση επίσης συμμετέχουν Έλληνες σχεδιαστές αυτοκινήτων τόσο στον ελληνικό όσο και στο διεθνή χώρο, συγγραφείς βιβλίων για ελληνικά οχήματα, αλλά και ερευνητές της αρχαίας και της νεότερης κλασσικής τεχνολογίας, που έχουν μελετήσει αρχές σοφών, όπως ο Αρχιμήδης και ο ‘Ηρων ο Αλεξανδρεύς, που εφαρμόστηκαν διαχρονικά στην τεχνολογία της αυτοκίνησης.

Ο ενθουσιασμός των εμπλεκομένων ιδιωτών και φορέων στην προσπάθεια για μια όσο το δυνατόν πιο άρτια έκθεση, θύμισε στους συντελεστές της το κλίμα της προολυμπιακής περιόδου του 2004

Η έκθεση είναι ένας ύμνος στην ελληνική δημιουργικότητα αλλά και την καινοτομία μέσα από τα νεότερα εκθέματα και θα καλύπτει το 40% της επιφάνειας του Μουσείου, καταλαμβάνοντας ολόκληρο τον υψηλότερο και πιο σημαντικό όροφό του.
 

WOLF

Hero Member
May 10, 2010
1,561
0
0
49
Κορυδαλλος

«Έφυγε» από τη ζωή ο δημοσιογράφος Άρης Σταθάκης


Έφυγε το πρωί από την ζωή σε ηλικία 71 ετών ο δημοσιογράφος και πρώην βουλευτής,Αρης Σταθάκης.


Ο Άρης Σταθάκης έγινε γνωστός μέσα από τα θέματα του ειδικού Τύπου και κυρίως μέσα από θέματα αυτοκινήτου και την τηλεοπτική εκπομπή «Από τη θέση του οδηγού».

Επί χρόνια αντιμετώπιζε σοβαρό πρόβλημα υγείας. Ήταν ο άνθρωπος που έμαθε τους έλληνες να φορούν ζώνη ασφαλείας. Η επιμονή του σε αυτό το θέμα έσωσε πολλές ζωές, όπως και η ακούραστη επιμονή του στο να μάχεται για θέματα ασφάλειας.

Ο Αρης Σταθάκης γεννήθηκε στον Ασωπό Λακωνίας. Σπούδασε στην Ανωτάτη Βιομηχανική αλλά έγινε δημοσιογράφος.

Συνεργάστηκε με την εφημερίδα "Απογευματινή", τα περιοδικά "Πίστες και Δρόμοι", "Auto-Εξπρές", "4 Τροχοί", "Car & Driver" κ.ά.

Συνεργάστηκε επίσης σε τηλεοπτικές εκπομπές με την ΕΤ1 και τον ΑΝΤ1 και σε ραδιοφωνικές εκπομπές ως ανταποκριτής της ολλανδικής ραδιοφωνίας NOS, με την ΕΤ1 και τον ΑΝΤ1. Το 1992 πήρε το βραβείο Δημοσιογραφίας για την προσφορά του στην ελληνική κοινωνία, με το σκεπτικό ότι έμαθε τους Έλληνες να φορούν ζώνες ασφαλείας και κράνη.

Εξελέγη βουλευτής της Β' Αθηνών με τη Ν.Δ. στις εκλογές του 2004 και του 2007. Διετέλεσε αντιδήμαρχος Δήμου Αθηναίων 1999 & 2003, εκπρόσωπος Τύπου Δήμου Αθηναίων 2001-2003, πρόεδρος του Οργανισμού Οδικής Ασφάλειας του Δήμου Αθηναίων από το 2000, πρόεδρος της δημοτικής επιχείρησης ελέγχου στάθμευσης από το 2003, μέλος της Εθνικής Επιτροπής Οδικής Ασφάλειας από το 1996, πρόεδρος Ελληνικού Συνδέσμου Συντακτών Αυτοκινήτων, αντιπρόεδρος 1990-1992, γενικός Γραμματέας Συνδέσμου Οδηγών Αγώνων Αυτοκινήτων 1975-1977/1980-1984, οδηγός αγώνων αυτοκινήτων 1968-1984.

http://www.newsit.gr/default.php?pname=Article&art_id=302227&catid=1
 

JimClark

Pro Member
Jul 7, 2011
446
3
18
44
Πατρατσέλλα
cartalk.gr
Μοντέλο
MK6 ST
thodoris said:
http://triklopodia.gr/2014-06-15-120949/  Για ακόμα μια φορά τα  ελληνικά κανάλια ανύπαρκτα.... :mad: :mad: :mad: :mad: :mad:

Κάθε  καλοκαίρι πιάνεται η ψυχή μου γμτ. Ίσως από τους πιο ευλογημένους τόπους της Ελλάδας, έχω κ μισή καταγωγή από εκεί... Έχω μπει πολλές φορές πάνω στα δάση και όντως υπάρχουν σημεία που αν γίνει το κακό δεν έχει σωτηρία.

φτουφτουφτού. Αισίως πάει καλά η κατάσβεση.
 
Το θέμα με το πρόβλημα στις κλειδαριές της μίζας του τιμονιού των αυτοκινήτων και οι θάνατοι 13 τουλάχιστον ανθρώπων, είχε ως φυσική συνέπεια την απόλυση 15 υψηλόβαθμων στελεχών.

Η διευθύνουσα σύμβουλος της General Motors, Mary Barra, ανακοίνωσε ότι, η εταιρεία απέλυσε 15 υπαλλήλους, λόγω λανθασμένων αποφάσεων, καθώς αποδείχθηκε ότι γνώριζαν το πρόβλημα και δεν έκαναν τις απαραίτητες κινήσεις για να το αντιμετωπίσουν. Η ίδια απαλλάχθηκε προσωρινά, αλλά επειδή το σκάνδαλο παίρνει πολύ μεγάλες διαστάσεις, δεν είναι απίθανο να παραιτηθεί.

Η κυρία Barra, σε σχετική ομιλία της, στο κέντρο εξέλιξης της GM στο Ντιτρόιτ, ζήτησε συγνώμη από τα θύματα και τους συγγενείς. «Αυτό που συνέβη με συγκλόνισε. Δεν έπρεπε να συμβεί ποτέ κάτι τέτοιο. Ζητώ συγνώμη από όλους, τα θύματα και τους συγγενείς». Επίσης, ανακοίνωσε ότι έχει ήδη ξεκινήσει η διαδικασία των αποζημιώσεων.

Να θυμίσουμε ότι, τον περασμένο Φεβρουάριο ανακλήθηκαν σχεδόν 3 εκατομμύρια αυτοκίνητα, έπειτα από το πρόβλημα που εντοπίστηκε στην κλειδαριά της μίζας του τιμονιού. Σε αυτά, το κλειδί της μίζας γυρνά μόνο του πίσω ενώ το αυτοκίνητο είναι εν κινήσει, με αποτέλεσμα να απενεργοποιείται το τιμόνι, τα ηλεκτρικά συστήματα, ο κινητήρας και οι αερόσακοι.

Η πρώτη έκθεση κάνει λόγο για 13 νεκρούς εξαιτίας του συγκεκριμένου προβλήματος, με το πρακτορείο Reuters να υποστηρίζει ότι οι θάνατοι ξεπερνούν τους 74, ενώ ορισμένες οργανώσεις μιλούν για 300 θύματα.

Η GM βρίσκεται σε πολύ δύσκολη θέση, καθώς, δεν αντιμετωπίζει απλώς θέμα με την αξιοπιστία του ονόματός της, αλλά και αγωγές εκατοντάδων εκατομμυρίων δολαρίων από πελάτες.


http://www.zougla.gr/automoto/article/o-an8ropos-pou-ef8inete-gia-ti-megaliteri-anaklisi-stin-istoria-tis-gm

-----------------

...πόσα ακόμα "πειραματόζωα" λάτρεις των καινούργιων αυτοκινήτων έχουν χάσει την ζωή τους κάτω από ελλατωματικά εξαρτήματα...είναι κάτι που σίγουρα δεν θα μάθουμε ποτέ!

Τι ειρωνικό το συγγνώμη που σας σκοτώσαμε!!!
 
Ανάκληση εκατομμυρίων αυτοκινήτων από τη Honda

Μετά την Toyota, μια ακόμα ιαπωνική μάρκα, ανακοίνωσε ότι προχωρά στην ανάκληση εκατομμυρίων αυτοκίνητων, λόγω προβλήματος στους αερόσακους.

Πιο συγκεκριμένα, η Honda ανακαλεί 2.030.000 οχήματα παγκοσμίως, παραγωγής από τον Αύγουστο του 2000 έως τον Δεκέμβριο του 2005, προκειμένου να επιδιορθωθούν οι αερόσακοι της προμηθεύτριας εταιρείας Takata. Στα αυτοκίνητα, περιλαμβάνονται τα μοντέλα Civic, Stream, Jazz και CR-V.

Τα μισά από τα ανακληθέντα αυτοκίνητα της Honda έχουν διατεθεί στις ΗΠΑ, τα 668.582 οχήματα στην Ιαπωνία, τα 153.943 στην Ευρώπη και τα υπόλοιπα σε άλλες χώρες. Η διόγκωση του αερόσακου ενδέχεται να είναι ελαττωματική και, στη χειρότερη περίπτωση, να αναφλεγεί με κίνδυνο να προκαλέσει τραυματισμό, εξήγησε η αυτοκινητοβιομηχανία σε έγγραφό της που απέστειλε στο ιαπωνικό υπουργείο Μεταφορών.

Σημειώνουμε, ότι, στις αρχές Ιουνίου, η Toyota ανακάλεσε 2,27 εκατομμύρια αυτοκίνητα για τον ίδιο λόγο, ενώ ανάκληση για ελαττωματικό αερόσακο, ανακοίνωσαν οι εταιρείες Nissan και Mazda.

Άλλη μια εταιρεία που λεει "συγγνώμη που σας σκοτώσαμε"
...για άλλη μια φορά θύματα του καταναλωτισμού ,τα πειραματόζωα εμείς οι άνθρωποι!!
μαρκετιν και πάλι μάρκετιν για να πουλήθεί το καινούργιο και το ασφαλέστερο που μετά από 14 χρόνια μας λένε πως τελικά δεν λειτουργούσε σωστά!!
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
η πλακα ειναι οτι αν τον χτυπησει κανενας, το πιο πιθανο είναι να βριζει τους ασχετους οδηγους που τον χτυπησανε....

θα διηγείται στους φιλους του μετα, πόσο άσχετοι οδηγοι κυκλοφορούν....

αν και πρπει να τανε πολυ μεθυσμενος η μαστουρωμενος για να το άφησε έτσι χύμα....
 
Ο «ασθενής» ήταν στον γύψο, έβαλε νάρθηκα και τελικά έμεινε ανάπηρος!

Η Ελλάς, θα πρέπει να γίνεται σημείο αναφοράς στα σχολικά βιβλία του κόσμου. Για την ακρίβεια ο λαός της, που σαν άβουλος απλώς παρατηρεί, δέχεται, πειθαρχεί!
Βλέπεις την αδικία που πνίγει έναν λαό από το κράτος του και υπάρχει αντίδραση. Για παράδειγμα διαβάσαμε μια είδηση χθες για έναν Ισπανό πυροσβέστη που δεν δέχθηκε να ανοίξει το σπίτι μιας ηλικιωμένης που το κατάσχεσε η τράπεζα, επειδή όπως είπε: « είμαι εδώ για να σώζω ανθρώπους κι όχι τράπεζες».
Βλέπεις την γυναίκα πολιτικό της Αργεντινής, που έχει «κοχόνες» που λέγονται τα καρύδια στη γλώσσα της, πολύ μεγαλύτερα από άντρες συναδέλφους της, να τα βάζει με όλο τον κόσμο για την αξιοπρέπεια του λαού της.
Και πόσα άλλα παραδείγματα.
Και βλέπεις εμάς! Είμαστε στα 6 χρόνια της σφαλιάρας του μνημονίου. Οι πολιτικοί μας, αποδεδειγμένα πια δεν μπορούν να αλλάξουν την κατάσταση. Όταν πληρώνεις το σπίτι σου που μένεις στο κράτος, δεν χρειάζεται κάτι άλλο για να ξεσηκωθείς.
Πεθαίνει ο άνθρωπος στην ουρά της τράπεζας και δεν ενδιαφέρεται κανείς. Έρχεται η τρόικα και ζητάει επιπλέον μέτρα και οι δικοί μας μιλάνε για κόκκινες γραμμές και αηδίες.
Ως πότε δηλαδή ένας λαός θα ανέχεται άχρηστους ανθρώπους που έχουν υποθηκεύσει το μέλλον το δικό του και των παιδιών του; Ως πότε θα ανέχεται καρικατούρες που το μόνο τους άγχος είναι αν θα παραμείνουν στην καρέκλα που είναι γαντζωμένοι, αγνοώντας τα προβλήματα που έχουν δημιουργήσει;
Και αναρωτιέται εύλογα κανείς. Εκείνο τον γύψο που είχε η Ελλάδα όταν ανέλαβε ο Παπαδόπουλος, τον έβγαλε κανείς; ‘Η τελικά από την πολύ νοσηλεία, έχουμε μείνει ανάπηροι;

zougla.gr
 

lefteris

Pro Member
Oct 15, 2011
406
0
0
41
Αθήνα
Η διανοητική αναπηρία δέν χρήζει αντιμετώπισης.
Όσοι μπορούν να φύγουν,ας το πράξουν όσο μπορούν.Για τους υπόλοιπους..."περαστικά"
 

PanosWhite

Hero Member
May 11, 2011
2,373
0
36
Είδα πριν κάτι μέρες ένα κίτρινο ταξί στην γειτονιά μου και μου έκανε εντύπωση...μετά από μερικές μέρες είχε βάλει και μπλε γραμμές ktlp ..... έτσι εξηγείται λοιπόν :)
1.0 L ecoboost πετρελαιακι και άγιος ο θεός e? :)
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread