Riordian said:Και ξαναλεω, αφηστε τα νουμερα στην ακρη, μην προσπαθειτε να βγαλετε ακρη μονο απο τα νουμερα. Το δικο μου απο 143, 148,9 πηγε. Αλλά στο δρομο δεν φαινεται οτι πηρα 5 αλογα! Πιο πολυ παρτε σαν γνωμονα ποια εταιρια εχει ψαξει πιο πολυ το αμαξι, μετα τα λεφτά που διατιθεστε να δωσετε και ΜΕΤΑ τα νουμερα.
cRis said:Θετικό πολύ αυτό που εγραψες πιο πισω Στεφ, που λες οτι μετα το ιντερκουλερ ανεβασε πιεση ο εκομπουστ κ ρικα σε πεταξε σε safe mode. Αυτο δειχνει πως οι σουηδοι και εχουν βαλει ασφαλιστικες δικλειδες, αλλά κ τις εχουν βάλει σε σωστά οριακά σημεία προστασίας του μοτέρ..!
Riordian said:Λαθος κανεις, δεν εθεσε η ρικα τον κοφτη πιεσης στο 1,55, ξερω γω. H ford το ειχε εκει, οποτε οταν μπηκα σε safe mode η ρικα τον ανεβασε λιγο για να μην το ξαναπαθω.
Σε τουρμπο vag τα τελευταια 10+ χρονια οτι δηλωνουν τοσα βγαζουν και ισως παραπανω.yannis_s said:revo το βαζεις το μετρας στον αντιπροσωπο βγαζεις 150. το βαζεις διπλα σε ενα αλλο ιδιο 150αρι εισαι μια κολωνα πισω. το μετρας αλλου βγαζεις 135 τελικα και οταν μιλας με τον αντιπροσωπο σου λεει εκει που το φτιαχνουν το προγραμα βγαζει 150. ετσι γινοταν πριν καποια χρονια στα group vag απο την revo και το λεω απο προσωπικη εμπειρεια. ισως πλεον να εχουν αλλαξει τα πραγματα και μακαρι να κανω λαθος.
cRis said:Ω γράψε λάθος, δεν το κατάλαβα σωστά τότε..
Ερώτημα: Εσυ φορουσες ρικα, εβαλες i/c, μπηκες σε safe mode και μετά πως επενέβησαν κ πάλι στο μοτέρ για να το διαγνώσουν, να το παραμετροποιήσουν κ να σου στείλουν τη λύση;
Riordian said:Στειλανε ενα αρχειο που να ανεβαζει τον κοφτη και το περασαμε... δεν ηταν κατι δυσκολο
Αρα γενικότερα να εχουμε όλοι όσοι ψαχνόμαστε με προγράμματα και το τι γίνεται με το after sales.. Και το κατα ποσο ο βελτιωτής θα μας υποστηρίξει σε καποιο πρόβλημα ή update σε επικοινωνία με τη μαμα εταιρία.. Σωστά;Riordian said:Ολα τα κανε ο καρανικολας, εγω απλως επικοινωνησα και τους ειπα τι συμβαινει, δεν εχω καποιο τροπο να τα περασω τα αρχεια...
Riordian said:Πες ναι... το σημαντικοτερο ειναι να μην χρειαζεται να επικοινωνησεις και να ειναι ολα κομπλε, αλλα τελος παντων
Riordian said:Κι αλλο ενα που θελω να πω ειναι οτι το παραψαχνετε το θεμα με το προγραμμα... να σου σπασει το αμαξι απο ενα προγραμμα δεν προκειται! δυστυχως το tuning ειναι ακριβο χομπυ και ακομα χειροτερα εχει και ΡΙΣΚΟ... αμα δεν δοκιμασεις ΔΕΝ θα μαθεις.
Στο θεμα αυτο αποψεις εχουν ακουστει, εχουν απαντηθει δεκαδες ερωτησεις, υπαρχουν (μαζι κι εγω) ατομα που ρισκαραν και εφτιαξαν το αμαξι, κανεις ομως δεν εχει κανει κατι. Πιστευω πως αν υπηρχε θεμα με το οικονομικο δεν θα ρωτουσατε καν οποτε δεν μπαινω καν σε αυτην την διαδικασια. Μην περιμενετε απο τον καθενα τι θα παθει απο το προγραμμα η τι θα παθει απο το ενα και τ'αλλο για να δοκιμασετε κι εσεις, γιατι ετσι φαινομαστε και μεις οι 5-6 που τα φτιαχνουμε, λαλακες που χαλαμε τα λεφτα μας για να μην την παθουν οι υπολοιποι.
Χαρειτε το αμαξι σας και φτιαξτε το οπως νομιζετε.
Ξανθό με μωβ ανταύγειεςRiordian said:αν το πας σε πουθενατζη που δεν ξερει τι χρωμα ειναι το σημα της ford λογικο μου ακουγεται,
Riordian said:Ναι δεκτο, αν το πας σε πουθενατζη που δεν ξερει τι χρωμα ειναι το σημα της ford λογικο μου ακουγεται, αλλα εδω μιλαμε για κονσερβα προγραμμα για ενα τυπικο φιλτρο - προγραμμα οχι για προγραμματισμο με υβριδιο giggle
Panic 26 said:Ξανθό με μωβ ανταύγειες
Τι μάλλον; Σίγουρα! teaseturbomaniac said:εσύ μάλλον είσαι ο προγραμματιστής...