Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

Riordian

Original poster
Hero Member
Dec 30, 2012
1,146
0
36
33
Αμα κανεις με τον ιδιο ανθρωπο, ενα πατημα πριν και ενα πατημα μετα, θα καταλαβεις οτι πρεπει να καταλαβεις... αυτα που ανεφερες ειναι λεπτομερειες.
 

nospa

New member
May 1, 2015
69
0
0
31
το θεμα μου εμενα ειναι ποια απο τις 2 ειναι πιο αξιοπιστες απο την εμπειρια που εχετε, γιατι εμενα θα ειναι η πρωτη μου φορα που θα βαλω προγραμματακι και δεν θελω να εχω κανενα απροοπτο σε καινουριο αμαξι... δωστε τα φωτα σας συνφιεστιτες :p
 

cRis

Member
Jun 16, 2013
260
0
16
Riordian said:
Και ξαναλεω, αφηστε τα νουμερα στην ακρη, μην προσπαθειτε να βγαλετε ακρη μονο απο τα νουμερα. Το δικο μου απο 143, 148,9 πηγε. Αλλά στο δρομο δεν φαινεται οτι πηρα 5 αλογα! Πιο πολυ παρτε σαν γνωμονα ποια εταιρια εχει ψαξει πιο πολυ το αμαξι, μετα τα λεφτά που διατιθεστε να δωσετε και ΜΕΤΑ τα νουμερα.

Έτσι είναι τα πράγματα, μόνο κ μόνο οι περιορισμοί που υπάρχουν ως προς τον ρυθμό που ανοίγει η πεταλούδα, οι ηλεκτρονικές αμεσότητες του γκαζιού, περιοριστές ροπής κ πολλά ακόμη σε κανουν να βλέπεις άλλο αυτοκίνητο.. Πέρα απο την ισχύ που αποδίδει. Τωρα πηρα 5, 6 ή 15 άλογα.. Μόνο στον δρόμο θα φανεί.

Κ εδώ να πω για ενα ακόμα θέμα που είναι κ κατα ποσο το προγραμμα της εκαστοτε εταιριας προστατευει το μοτερ...  Το οποιο ειναι κατι σπουδαιο, που δεν φαινεται... Μονο ο χρονος θα το δειξει.

Θετικό πολύ αυτό που εγραψες πιο πισω Στεφ, που λες οτι μετα το ιντερκουλερ ανεβασε πιεση ο εκομπουστ κ ρικα σε πεταξε σε safe mode. Αυτο δειχνει πως οι σουηδοι και εχουν βαλει ασφαλιστικες δικλειδες, αλλά κ τις εχουν βάλει σε σωστά οριακά σημεία προστασίας του μοτέρ..!
 

Riordian

Original poster
Hero Member
Dec 30, 2012
1,146
0
36
33
cRis said:
Θετικό πολύ αυτό που εγραψες πιο πισω Στεφ, που λες οτι μετα το ιντερκουλερ ανεβασε πιεση ο εκομπουστ κ ρικα σε πεταξε σε safe mode. Αυτο δειχνει πως οι σουηδοι και εχουν βαλει ασφαλιστικες δικλειδες, αλλά κ τις εχουν βάλει σε σωστά οριακά σημεία προστασίας του μοτέρ..!

Λαθος κανεις, δεν εθεσε η ρικα τον κοφτη πιεσης στο 1,55, ξερω γω. H ford το ειχε εκει, οποτε οταν μπηκα σε safe mode η ρικα τον ανεβασε λιγο για να μην το ξαναπαθω.
 

cRis

Member
Jun 16, 2013
260
0
16
Riordian said:
Λαθος κανεις, δεν εθεσε η ρικα τον κοφτη πιεσης στο 1,55, ξερω γω. H ford το ειχε εκει, οποτε οταν μπηκα σε safe mode η ρικα τον ανεβασε λιγο για να μην το ξαναπαθω.

Ω γράψε λάθος, δεν το κατάλαβα σωστά τότε..

Ερώτημα: Εσυ φορουσες ρικα, εβαλες i/c, μπηκες σε safe mode και μετά πως επενέβησαν κ πάλι στο μοτέρ για να  το διαγνώσουν, να το παραμετροποιήσουν κ να σου στείλουν τη λύση;
 

AN7

Member
Oct 2, 2010
241
1
0
36
Βάρκιζα
yannis_s said:
revo το βαζεις το μετρας στον αντιπροσωπο βγαζεις 150. το βαζεις διπλα σε ενα αλλο ιδιο 150αρι εισαι μια κολωνα πισω. το μετρας αλλου βγαζεις 135 τελικα και οταν μιλας με τον αντιπροσωπο σου λεει εκει που το φτιαχνουν το προγραμα βγαζει 150. ετσι γινοταν πριν καποια χρονια στα group vag απο την revo και το λεω απο προσωπικη εμπειρεια. ισως πλεον να εχουν αλλαξει τα πραγματα και μακαρι να κανω λαθος.
Σε τουρμπο vag τα τελευταια 10+ χρονια οτι δηλωνουν τοσα βγαζουν και ισως παραπανω.
 

Riordian

Original poster
Hero Member
Dec 30, 2012
1,146
0
36
33
cRis said:
Ω γράψε λάθος, δεν το κατάλαβα σωστά τότε..

Ερώτημα: Εσυ φορουσες ρικα, εβαλες i/c, μπηκες σε safe mode και μετά πως επενέβησαν κ πάλι στο μοτέρ για να  το διαγνώσουν, να το παραμετροποιήσουν κ να σου στείλουν τη λύση;

Στειλανε ενα αρχειο που να ανεβαζει τον κοφτη και το περασαμε... δεν ηταν κατι δυσκολο
 

cRis

Member
Jun 16, 2013
260
0
16
Riordian said:
Στειλανε ενα αρχειο που να ανεβαζει τον κοφτη και το περασαμε... δεν ηταν κατι δυσκολο

Τους ειχες στειλει πρωτιστως εσυ το σφαλμα σαν κωδικο; Ή κ μετρήσεις;
Και για όλα αυτα ξηγήθηκε ο Καρανικόλας ως ενδιάμεσος η το ελυσες απευθείας με  rica ;
 

Riordian

Original poster
Hero Member
Dec 30, 2012
1,146
0
36
33
Ολα τα κανε ο καρανικολας, εγω απλως επικοινωνησα και τους ειπα τι συμβαινει, δεν εχω καποιο τροπο να τα περασω τα αρχεια...
 

cRis

Member
Jun 16, 2013
260
0
16
Riordian said:
Ολα τα κανε ο καρανικολας, εγω απλως επικοινωνησα και τους ειπα τι συμβαινει, δεν εχω καποιο τροπο να τα περασω τα αρχεια...
Αρα γενικότερα να εχουμε όλοι όσοι ψαχνόμαστε με προγράμματα και το τι γίνεται με το after sales.. Και το κατα ποσο ο βελτιωτής θα μας υποστηρίξει σε καποιο πρόβλημα ή update σε επικοινωνία με τη μαμα εταιρία..  Σωστά;
 

Riordian

Original poster
Hero Member
Dec 30, 2012
1,146
0
36
33
Πες ναι... το σημαντικοτερο ειναι να μην χρειαζεται να επικοινωνησεις και να ειναι ολα κομπλε, αλλα τελος παντων
 

cRis

Member
Jun 16, 2013
260
0
16
Riordian said:
Πες ναι... το σημαντικοτερο ειναι να μην χρειαζεται να επικοινωνησεις και να ειναι ολα κομπλε, αλλα τελος παντων

Το ευτυχέστερο είναι αυτό.

Το σημαντικότερο είναι όταν και εαν έρθει η στραβή, να έχεις κάποιον εκεί με διάθεση να βοηθήσει και αναλάβει ευθύνες και όχι το αμάξι στο συνεργείο με safe mode και εσύ με mail και τηλέφωνα στην Αγγλία να προσπαθείς να συννενοηθείς και να βγάλεις άκρη..

Όσο για τον Πάνο.. Φίλε Πάνο, εγώ εάν ανέβαινα πάνω θα πήγαινα στην pumaspeed να μου περάσουν το πρόγραμμα πάνω στο δυναμόμετρο (για καλύτερα) και ίσως έβαζα και κανα δύο περιφερειακά.. Έτσι για το καλό! Για την εμπειρία της Αγγλικής βελτίωσης...!
 

Riordian

Original poster
Hero Member
Dec 30, 2012
1,146
0
36
33
Κι αλλο ενα που θελω να πω ειναι οτι το παραψαχνετε το θεμα με το προγραμμα... να σου σπασει το αμαξι απο ενα προγραμμα δεν προκειται! δυστυχως το tuning ειναι ακριβο χομπυ και ακομα χειροτερα εχει και ΡΙΣΚΟ... αμα δεν δοκιμασεις ΔΕΝ θα μαθεις.

Στο θεμα αυτο αποψεις εχουν ακουστει, εχουν απαντηθει δεκαδες ερωτησεις, υπαρχουν (μαζι κι εγω) ατομα που ρισκαραν και εφτιαξαν το αμαξι, κανεις ομως δεν εχει κανει κατι. Πιστευω πως αν υπηρχε θεμα με το οικονομικο δεν θα ρωτουσατε καν οποτε δεν μπαινω καν σε αυτην την διαδικασια. Μην περιμενετε απο τον καθενα τι θα παθει απο το προγραμμα η τι θα παθει απο το ενα και τ'αλλο για να δοκιμασετε κι εσεις, γιατι ετσι φαινομαστε και μεις οι 5-6 που τα φτιαχνουμε, λαλακες που χαλαμε τα λεφτα μας για να μην την παθουν οι υπολοιποι.

Χαρειτε το αμαξι σας και φτιαξτε το οπως νομιζετε.
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
Riordian said:
Κι αλλο ενα που θελω να πω ειναι οτι το παραψαχνετε το θεμα με το προγραμμα... να σου σπασει το αμαξι απο ενα προγραμμα δεν προκειται! δυστυχως το tuning ειναι ακριβο χομπυ και ακομα χειροτερα εχει και ΡΙΣΚΟ... αμα δεν δοκιμασεις ΔΕΝ θα μαθεις.

Στο θεμα αυτο αποψεις εχουν ακουστει, εχουν απαντηθει δεκαδες ερωτησεις, υπαρχουν (μαζι κι εγω) ατομα που ρισκαραν και εφτιαξαν το αμαξι, κανεις ομως δεν εχει κανει κατι. Πιστευω πως αν υπηρχε θεμα με το οικονομικο δεν θα ρωτουσατε καν οποτε δεν μπαινω καν σε αυτην την διαδικασια. Μην περιμενετε απο τον καθενα τι θα παθει απο το προγραμμα η τι θα παθει απο το ενα και τ'αλλο για να δοκιμασετε κι εσεις, γιατι ετσι φαινομαστε και μεις οι 5-6 που τα φτιαχνουμε, λαλακες που χαλαμε τα λεφτα μας για να μην την παθουν οι υπολοιποι.

Χαρειτε το αμαξι σας και φτιαξτε το οπως νομιζετε.

πολυ καλα τα λες. Η μόνη ένσταση για το σπάσιμο. Ναι να κόψει μπιέλα δεν γίνεται, αλλα πιστονι λιώνει άνετα αν ο προγραμματιστής αφησει το AFR (αναλογια αερα-βενζινη) στο θεό
 

Riordian

Original poster
Hero Member
Dec 30, 2012
1,146
0
36
33
Ναι δεκτο, αν το πας σε πουθενατζη που δεν ξερει τι χρωμα ειναι το σημα της ford λογικο μου ακουγεται, αλλα εδω μιλαμε για κονσερβα προγραμμα για ενα τυπικο φιλτρο - προγραμμα οχι για προγραμματισμο με υβριδιο  giggle
 

Panic 26

Pro Member
Feb 2, 2014
412
0
0
32
Riordian said:
αν το πας σε πουθενατζη που δεν ξερει τι χρωμα ειναι το σημα της ford λογικο μου ακουγεται,
Ξανθό με μωβ ανταύγειες
 

cRis

Member
Jun 16, 2013
260
0
16
Riordian said:
Ναι δεκτο, αν το πας σε πουθενατζη που δεν ξερει τι χρωμα ειναι το σημα της ford λογικο μου ακουγεται, αλλα εδω μιλαμε για κονσερβα προγραμμα για ενα τυπικο φιλτρο - προγραμμα οχι για προγραμματισμο με υβριδιο  giggle

Χαχα πουθεναντζή λέει! Έχεις κατα νου θαρρώ κάποιον κόσμο ε;;; :p :p :p

Ε ναι όσο να ναι, αυτό θέλω να πιστεύω πως σε όλα τα κονσερβοποιημένα προγράμματα είναι απο τα πρώτα που ελέγχουν..

Και γενικότερα το πρώτο στάδιο φιξντ πρόγραμμα με μια πάνελ εισαγωγή.. Θεωρώ πως είναι εύκολη και ασφαλής λύση βελτίωσης. Απλώς σημαντικό είναι δε, πως επειδή που αναιρεί πολλούς ηλεκτρονικούς περιοριστές για να γίνονται όλα πιο άμεσα.. Καλό είναι να σέβεσαι και λίγο το αυτοκίνητο. Να μην το ξεσκίζεις κρύο και συνεχώς.. Να είσαι σχετικα.. Τυπικότατος στα σέρβις σου.. Και γενικά να μην είσαι στον κόσμο σου.

Ξάνθό με μωβ ανταύγειες είναι το σηματάκι της Ευρωζώνης, μην μπερδεύεσαι Πάνο. ;)
 

ikskarda

New member
Oct 17, 2013
51
0
0
Χθες περασμα απο Car Center για το 2ο ετησιο σερβις του 125αρη μαζι με αναβαθμιση εγκεφαλου μεσω Rica ...

Το σερβις εγινε κομπλε , ζητησα να μου βαλουν φιλτρο της K&N αλλα δεν ειχαν και ο κ. Γιωργος μου λεει καλυτερα να φορας το μαμισιο ( το οποιο μπαινει και στο ST ) και καθε χρονο να αλλαζεις. Επιπλεον εγινε μια τρυπα στο φιλτροκουτι για περισσοτερη εισαγωγη και λιγο μπασακι (η διαφορα ομως ειναι σχετικα μικρη, αν οχι μηδαμινη)

Δυστυχως ενω το παλικαρι συνεδεσε το λαπτοπ με το αμαξι μου και μεσα σε 2 λεπτακια τελειωσε κατι ελεγχους που ειχε να κανει, περιμεναμε ως τις 6 το απογευμα να μας στειλουν οι Ολλανδοι το προγραμμα και το αφησαμε για σημερα. Τελικα ειδοποιηθηκα απο τα παιδια να περασω για το ECU REMAP το μεσημερακι , οποτε το απογευμα θα γραψω τις εντυπωσεις μου.

Ρωτησα αν χρειαζονται αλλαγες στα κολαρα της μηχανης μου ειπαν οτι ακομα ειναι καινουργια και δεν κερδιζω κατι ουσιαστικα, καθως το προγραμμα απευθυνεται σε default ρυθμισεις (πχ φιλτρο, εξατμιση)
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread