Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

lefteriskri

Member
Jun 12, 2013
222
0
0
32
Αιγαλεω
Α ξεχασα να πω.Η  tuning on road μου το εφτιαξε το αμαξι στον αγιο Ελευθεριο.το προγραμμα που μου βαλανε ειναι της  top gear

Συγχώνευση διπλών μηνυμάτων:[time]1402728459[/time]
Δεν ξερω ρε Στεφανε.Δεν θελω να τσακοθω με τα παιδια.Μου εχουν φερθει ωραια.Ο ηχος αυτος μπορςι να ειναι κατι αλλο που δεν πιστευω και γω και οταν αυξανεις την πιεση παραπανω να ακουγεται αυτο.Δεν ξερω.Τι να πω?εγω θα δοκιμασω και 95αρα να δω
 

Riordian

Original poster
Hero Member
Dec 30, 2012
1,146
0
36
33
σε κανα αλλο μηχανικο εχεις παει να το δει; μην το αφηνεις στην κριση του προγραμματιστη σου μονο. γενικα μας εχεις πει διαφορα που λενε οι τυποι και ειναι παπατζες. για αυτο λεω να το δει και κανας αλλος
 

Dark knight

Hero Member
Σιγουρα ειναι το αβανς.Εφοσον εχεις προγραμμα,πυρακια θα ακους αλλα πολυ πιο λιγο και πιο σπανια.Πρεπει να σου χαμηλωσει το αβανς και να βαζεις απο βενζιναδικο που εχει καλη 100αρα.Αυτο πρεπει να το ψαξεις.Μην το αφησεις ετσι.Αυτο που λεει ο turbomaniac:(κατα την γνωμη μου πηγαινε στον προγραμματιστη σου και πες του να σου ξαναβαλει το προγραμμα mε πίεση1.6 όβερ και 1.1 κόφτη και να κατεβασει προπορεία αναφλεξης τόσο ώστε να μην βαραει πειρακια),αυτο πρεπει να γινει.

lefteriskri said:
Δεν ξερω ρε Στεφανε.Δεν θελω να τσακοθω με τα παιδια.Μου εχουν φερθει ωραια.Ο ηχος αυτος μπορςι να ειναι κατι αλλο που δεν πιστευω και γω και οταν αυξανεις την πιεση παραπανω να ακουγεται αυτο.Δεν ξερω.Τι να πω?εγω θα δοκιμασω και 95αρα να δω

Αυτος ο ηχος ειναι 1000% πυρακια.Θυμασε που σου το ειπα και εγω στο καφε?
 

lefteriskri

Member
Jun 12, 2013
222
0
0
32
Αιγαλεω
Το αβανς και η προπορεια αναφλεξης τι ειναι?μπορει καποιος να μου το εξηγησει?

Το μειγμα τελικα ποσο ειναι δεν καταλαβα.ποιος πινακας απο τους δυο που αναρτησε ο pitbull?
 

Dark knight

Hero Member
Είναι η γωνία που πρέπει να γυρίσει ο στροφαλοφόρος άξονας, από τη στιγμή που δίνει σπινθήρα το μπουζί έως ότου το έμβολο φτάσει στο Ανω Νεκρό Σημείο (ΑΝΣ). Ο λόγος που ο σπινθήρας της ανάφλεξης δίνεται πριν το ΑΝΣ (προπορεία), είναι γιατί η καύση απαιτεί έναν ορισμένο χρόνο για να ολοκληρωθεί, έτσι ώστε η μέγιστη πίεση στο θάλαμο καύσης ν 'αναπτυχθεί λίγο μετά το ΑΝΣ, οπότε έχουμε και τη μέγιστη απόδοση του κινητήρα. Μικρότερη γωνία προπορείας (αβάνς) από την ενδεδειγμένη έχει σαν αποτέλεσμα την καθυστερημένη ανάπτυξη της πίεσης μέσα στον θάλαμο καύσης, οπότε έχουμε μειωμένη απόδοση. Αντίθετα, η υπερβολική γωνία αβάνς οδηγεί σε φαινόμενα προανάφλεξης (πιράκια), που μπορούν ν' αποβούν καταστροφικά για τα μπουζί ή και τον ίδιο τον κινητήρα. Για τη βελτιστοποίηση της απόδοσης, η γωνία αβάνς μεταβάλλεται συνεχώς, ανάλογα με τις στροφές του κινητήρα, το φορτίο του (άνοιγμα γκαζιού) και άλλες παραμέτρους.
Το αβάνς στα αυτοκίνητα ρυθμίζεται/ελέγχεται με διάφορους τρόπους, που τελικά ανήκουν σε 3 χονδροειδείς κατηγορίες: Παλαιότερης τεχνολογίας που ρυθμίζουν την αβάνς απο τον ίδιο το διανομέα (ντιστριμπιτέρ, ignition distributor), ή απο τον εγκέφαλο, ή κάτι ενδιάμεσο.Το αβάνς πάντως προσπαθούμε σε κάθε αυτοκίνητο να είναι διαφορετική ανα φάσμα στροφών και εί δυνατόν ανάλογα με το φορτίο της μηχανής (μέσω φυγοκεντρικών συστημάτων και αισθητήρων υποπίεσης για παλαιότερα αυτοκίνητα).
 

lefteriskri

Member
Jun 12, 2013
222
0
0
32
Αιγαλεω
Δηλαδη εγω εχω υψηλο αβανς με αποτελεσμα να αναπτησεται η μεγοστη πιεση στο θαλαμο καυσης πριν φτασει το εμβολο στο ΑΝΣ?
 

Dark knight

Hero Member
Ειναι απλο Λευτερη.Πρεπει να σου ρυθμισουν σωστα το αβανς με αποτελεσμα να ακους πολυ πιο λιγο και πιο σπανια τα πυρακια σου.Εξαρταται παντα και τι βενζινη βαζεις!!Πρεπει να βαζεις παντα καλη 100αρα!!Κατα την γνωμη μου πρεπει να σου ριθμισουν σωστα το αβανς και να βαζεις παντα καλη βενζινα.Οταν θα γινει αυτος ο συνδιασμος,τα πυρακια σου θα ηρεμησουν.Μετα απο αυτο οταν τυχει και βαλεις μουφα βενζινη,θα τα ξανακουσεις.
 

lefteriskri

Member
Jun 12, 2013
222
0
0
32
Αιγαλεω
Ενταξει αυτο ειναι λπγικο που λες.Βαζω παντα καλη βενζινα και ειναι δοκιμασμενη γιατι πριν το φιλτρο που ημουν μονο προγραμμα ακουγα πυρακια με 97αρα ακομα και οταν εβαζα 100αρα απο το οδιο βενζιναδικο εξαφανιζονταν
 

giannis_suzuki

Pro Member
Oct 17, 2010
384
0
0
πυρακια ακουγοντε παντα...απλα οταν φτασουν να τα ακους με το αφτι χωρις ακουστικα εκει εχεις προβλημα...

αυτο που σε ειπε ο αλεξης πρεπει να κανετε...
να ξαναβαλει το προγραμμα απλα να κοψει ψηλα κανα 2 μοιρες...
ΕΚΤΟΣ και αν ειναι κονσερβα τελειως και αυτος δεν μπορει να βαλει χερι...οποτε και για αυτο σε ειπε για φιλτρο κτλ...
 

lefteriskri

Member
Jun 12, 2013
222
0
0
32
Αιγαλεω
Εγω πιστευω δεν ειναι κονσερβα απλα δεν μπορει ο ιδιος να το ρυθμισει.πρεπει να λογγαρει το αμαξι να το στειλει στον αγγλο και να του πει ρυθμισε το εκει και εκει.κατι τετοιο πρεπει να παιζει
 

kostg

Staff member
Elite Member
Vip Team
May 9, 2010
9,458
11
0
20
www.fiestamaniacs.gr
lefteriskri said:
Δεν ξερω ρε Στεφανε.Δεν θελω να τσακοθω με τα παιδια.Μου εχουν φερθει ωραια.Ο ηχος αυτος μπορςι να ειναι κατι αλλο που δεν πιστευω και γω και οταν αυξανεις την πιεση παραπανω να ακουγεται αυτο.Δεν ξερω.Τι να πω?εγω θα δοκιμασω και 95αρα να δω

Mη βάλεις 95αρα, απλά άλλαξε βενζινάδικο. Το έχω ξαναγράψει και αλλού εδώ στο forum, η shell στο δικό μου αυτοκίνητο ΔΕ δουλεύει, ακούω πυράκια σε κάθε πάτημα του γκαζιού. Κάνε ένα γέμισμα με BP 100 από καλό πρατήριο και παρακολούθησέ το.
 

lefteriskri

Member
Jun 12, 2013
222
0
0
32
Αιγαλεω
Καλως απλα τωρα φοραω το μαμα προγραμμα οποτε δεν εχει νοημα.Μολις βαλω παλι το προγραμμα βλεπουμε.δηλαδη εσεις λετε να του πω 1,6 οβερ και 1,1 κοφτη και να χαμηλωσει το αβανς?θα πεσει πολυ το αμαξι απο αποδοση?
 

Riordian

Original poster
Hero Member
Dec 30, 2012
1,146
0
36
33
Επίσης λες πως με το μαμά πρόγραμμα είναι κομπλέ από πυράκια... άρα δεν μπορεί να φταίει κάτι άλλο  :( . Μην βάλει μια δυο φορές  Shell. Δοκίμασε να βάλεις και ΕΚΟ ή BP, αλλά πάντα 100άσταρα.
 

DarthFiesta

Pro Member
Nov 29, 2010
723
0
0
41
Για μενα χαλαρωσε λιγο το αμαξι κ μην πειραματιζεσαι με τις βενζινες αν δεν ξερεις σιγουρα τι βαζεις...καντο πιο safe μην εχεις τπτ απροοπτο...αν εχει ρυθμιστει για 100ρα δεν θα χτυπαγε πυρακια..προφανως ειναι τερμα κ κακως το ταλαιπωρεις το αμαξι...χαλαρωσε το κ κουμπωσε μια εξατμιση για να δεις παραπανω κ να σαι πιο safe..
 

lefteriskri

Member
Jun 12, 2013
222
0
0
32
Αιγαλεω
Δικιο εχετε και σεις.απλα δεν μου ειπατε αν οι ενδειξεις που ανεφερα υππδηλωνουν τιποτα κακο.μου ειπατε καποια πραγματα αλλα οχι οτι αυτο το συγκεκριμενο οφειλεται σε αυτη την ταδε ενδειξη.Το μειγμα μου μπορειτε να μου πειτε ποσο ειναι γιατι δεν ξερω εγω απο αυτα.
 

AN7

Member
Oct 2, 2010
241
1
0
36
Βάρκιζα
turbomaniac said:
το S3 με τα 265 πάει 370 άλογα μόνο με πρόγραμμα.

εμπερικος κανόνας, εαν ενα μοτερ έχει 100 άλογα στις 5000 στροφές  με 0,8 μπαρ, με 1,2 μπαρ στις ιδιες στροφες δηλαδή  περιπου 50% περισσότερη πίεση, θα βγάζει χονδρικά περίπου 50% παραπάνω ιπποδύναμη, δηλαδή στην περιπτωση μας 150 άλογα.
Τίποτα απ αυτά δεν ισχύει.


scorpion said:
Όταν ένα αμάξι βαράει πειράκια είναι από το πρόγραμμα που είναι πιεσμένο
Σε άλλο θέμα ανάφερε ο turbomaniac ότι τα 0,8v αντιστοιχούν σε μείγμα 13-14
Από σο ξέρω αυτό το μείγμα δεν είναι σωστό για τα τουρμπο
Δεν νομίζω να κάθισαν να κοίταγαν volts, το λογικό είναι να κοίταγαν lamda ratio και σε καμιά περίπτωση το 0,8 δεν είναι 13-14

pitbull said:
ballparkforE85usingAFRreadings.jpg
Άλλο το lamda ratio (0.8 ~11.8 ) και άλλο τα volts. To table αυτό δείχνει μόνο volts.





Φίλε Λευτέρη, πυράκια ακούς στο τέρμα γκάζι ή στην χαλαρή πορεία?. Αν ακούς μόνο σε χαλαρή πορεία δεν χρειάζεται να σου πειράξει πίεση. Τσάμπα θα την πειράξετε και γενικώς τσάμπα θα πειράξετε χάρτη του τέρμα γκαζιού.
Η εισαγωγή που έβαλες παίρνει αέρα κατ-ευθείαν απ έξω ή παίρνει αέρα από το μηχανοστάσιο?
Λες ότι και με μαμά πρόγραμμα πάλι βαράει, δοκίμασε να βάλεις πάλι την μαμά εισαγωγή και δες αν βαράει.
Απ αυτά που είπες, πιο πολύ μου φαίνεται ότι φταίει η εισαγωγή παρά το πρόγραμμα. Εκτός αν εισαγωγή και καλοκαίρι συνέπεσαν.
 

pitbull

Maniac Member
May 13, 2010
6,950
1
0
40
παντού και πουθενά
Λευτερη μην περιμενεις απο κανεναν απο εμας να σου πει με σιγουρια οτι φταιει το ταδε.Μονο υποθεσεις μπορουμε να κανουμε και απο την στιγμη που βλεπω οτι και εσυ ακομα δεν εισαι σιγουρος οτι ειναι πυρακια τι να σου πουμε?Επρεπε πριν βγαλεις το προγραμμα να πας και σε καποιον αλλον να του ριξει μια ματια για να σου πει τι ειναι αυτο που ακους.
Το λογκαρισμα που λες για να βγαλεις καποιο συμπερασμα σωστο θα επρεπε να το συγκρινεις με καποιο απο το αμαξι πριν το πειραξεις.

pitbull said:
http://s128.photobucket.com/user/SupraGTE/media/ProsportEVOWidebandOutputData.jpg.html

Αυτος ειναι ο πινακας απο το wideband που εχω.
Στο πρωτο μηνυμα λες οτι σου εβαλαν το innovate και οτι ειδες στον υπολογιστη 0.8 volt.To innovate το ιδιο στην οθονη του αν εχει συνδεθει αισθητηρας λ δειχνει το μειγμα κανονικα και οχι ταση.Η ταση που ειδες αν ειναι ταση wideband λ τοτε αντιστοιχει σε 11.7 afr.
Εαν η ταση ειναι απο narrowband δεν εχω ιδεα που παιζεις κανονικα ουτε μπορει κανενας με ασφαλεια να σου πει ποσο εισαι.Το narrowband δειχνει στοιχειομετρικο μειγμα 14.7 και οτι ειναι πανω απο αυτο ειναι φτωχο και οτι πιο κατω πλουσιο.Για εμενα μια τετοια μετρηση δεν ειναι εγκυρη.

Ο AN7 τα λεει καλυτερα και δωσε βαση σε αυτα που σου εχει γραψει.
 

lefteriskri

Member
Jun 12, 2013
222
0
0
32
Αιγαλεω
AN7 said:
Τίποτα απ αυτά δεν ισχύει.


Δεν νομίζω να κάθισαν να κοίταγαν volts, το λογικό είναι να κοίταγαν lamda ratio και σε καμιά περίπτωση το 0,8 δεν είναι 13-14
Άλλο το lamda ratio (0.8 ~11.8 ) και άλλο τα volts. To table αυτό δείχνει μόνο volts.





Φίλε Λευτέρη, πυράκια ακούς στο τέρμα γκάζι ή στην χαλαρή πορεία?. Αν ακούς μόνο σε χαλαρή πορεία δεν χρειάζεται να σου πειράξει πίεση. Τσάμπα θα την πειράξετε και γενικώς τσάμπα θα πειράξετε χάρτη του τέρμα γκαζιού.
Η εισαγωγή που έβαλες παίρνει αέρα κατ-ευθείαν απ έξω ή παίρνει αέρα από το μηχανοστάσιο?
Λες ότι και με μαμά πρόγραμμα πάλι βαράει, δοκίμασε να βάλεις πάλι την μαμά εισαγωγή και δες αν βαράει.
Απ αυτά που είπες, πιο πολύ μου φαίνεται ότι φταίει η εισαγωγή παρά το πρόγραμμα. Εκτός αν εισαγωγή και καλοκαίρι συνέπεσαν.

Φιλε μου απο χαμηλα οταν παταω το ακουω αλλα πριν το προγραμμα δεν ακουγοταν τιποτα.μετα το προγραμμα ακουγοταν μονο με 95αρα 97αρα αλλα με 100αρα οχι.μετα το φιλτρο ακουγεται με ολεσ τις βενζινες και ειδικα οταν ζεσταθει το αμαξι.τι εννοεις οτι παιρνει απο το μηχανοστασιο?Εχω Νεβασει την τοππθετηση του φιλτεου στο θεμα φιλτρο ecoboost γοα δες το να μου πει.Η αναροφηση κοιταει τον δρομονκαι δεν εχει συνδεθει πουτηενα.απισης οταν βαλαμε το φιλτρο τους ειπα χρειαζεται επαναπρογραμματισμος?και μου ειπαν οχι γιατι του εχουμε δωσει λιγα περιθωρια για οταν εβαζες το φιλτεο.
 

AN7

Member
Oct 2, 2010
241
1
0
36
Βάρκιζα
τώρα που λες οτι ακους πυράκια με το μαμα προγραμμα που σου εβαλαν δοκιμασε και βάλε την μαμα εισαγωγή και δες αν θα συνεχίσει.

Δλδ τα ακους και στο τερμα γκάζι από χαμηλά?
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread