Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

southern

Maniac Member
May 9, 2010
4,897
3
0
giannis_suzuki said:
παντως καλυτερα να μην γραφετε αν δεν ξερετε ακριβως τι θελετε να πειτε......

γιαννη σε παρακαλω να προσεχεις πως μιλας και τι λες. εδω ειμαστε για να ανταλλαζουμε γνωμες οχι να κραζει ο ενας τον αλλον
 

giannis_suzuki

Pro Member
Oct 17, 2010
384
0
0
μα δεν εχω γραψει κατι το περιεργο....ισα ισα το παιδι ρωτησε να μαθει και πεσαν να το φανε ατομα τα οποια πολυ πιθανον να μην ξερουν καν...και δεν μιλαω για το συγκεκριμενο θεμα...γενικα υπαρχει αυτο το πραγμα εδω μεσα....

για αυτο αν καποιος δεν ξερει κατι καλα πιστευω προτιμοτερο ειναι να μην πει κατι γιατι θα γινει παραπληροφορηση...
 

lefteris

Pro Member
Oct 15, 2011
406
0
0
41
Αθήνα
Ο τόπος (και ο τόνος) όμως με τον οποίο έθεσες τη γνώμη σου,ίσως και άθελά σου,βγάζει εμπάθεια.
Οπως είπες,το παιδί ρώτησε κάτι πολύ συγκεκριμένο και έλαβε κάποιες απόψεις.Κανένας δέν του υπαγόρευσε τι θα κάνει με τα χρήματά του,κανένας δέν του απαγόρευσε να προχωρήσει στην μόντα.Απο εκεί και πέρα,δέν καταλαβαίνω τον λόγο που πρέπει ντέ και καλά να "έχουμε" κάνει τις συγκεκριμένες μετατροπές για να "ξέρουμε".Ειδα απο κοντά σπασμένη τροχαλία και αντλία νερού off.Ουσιαστική ζημιά δέν υπήρχε,άλλα κάτι τόσο μικρό και ασήμαντο κάλλιστα θα σε άφηνε στην μέση του δρόμου Αυγουστιάτικα (παράδειγμα).Πρέπει να πάθω (ή να μήν πάθω) την νίλα για να έχω σαφή άποψη επι του θέματος;Δέν νομίζω.
Τέλος,επειδή και εσύ το ανέφερες,οι στροφές πέφτουν όταν πατάμε τον συμπλέκτη...σωστά;Μέσα στην πόλη λοιπόν,με την ανίερη κίνηση και τα φανάρια να βρίσκονται ανα στα 200-στην καλύτερη-μέτρα,πόσες φορές θα πατήσεις το ρημάδι το αμπραγιάζ;Αν έχεις shortshift ή σου αρέσει να είσαι στην τσίτα τελοσπάντων και κάνεις αλλαγές του 0,1 sec...κάτι πάει και έρχεται,εκεί δέν βλέπεις κάτι μεμπτό.Για εμάς τους υπόλοιπους όμως που θέλουμε να πάμε μια χαλαρή βόλτα χωρίς να έχουμε την έγνοια για το πότε και πώς θα αλλάξουμε σχέση,ναί,είναι πρόβλημα.

my 2 cents...
 

Sweet_Squeeze

Hero Member
May 26, 2010
3,017
0
0
38
Αθήνα
Σας παρακαλώ πολύ παιδιά να μείνουμε στο θέμα.
Εδώ είμαστε όλοι για να βοηθάμε κάποιον που μπορεί να μην ξέρει κάτι.
Ο καθένας μπορεί να λέει την γνώμη/άποψη του και είναι σεβαστή.
 
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=0NYZVLNOXvs&feature=related[/youtube]

Από τα εκατοντάδες βίντεο που υπάρχουν στο διαδίκτυο..κ πόσες χιλιάδες ακόμα έχουν γίνει κ δεν τα γνωρίζουμε... έβαλα ένα μικρό δείγμα το τι θα πει σπάσιμο βολάν. (τι θα γινόταν αν τα κομμάτια έμπαιναν στην καμπίνα? )
Τώρα όποιος πάει στον χασάπη κ του πει βγάλε 4 κιλά από το βολάν άλλα χ κιλά από την τροχαλία για να κόβω βόλτες στην Αθήνα..άντε κ μετά να το φορτώσω με 5 άτομα κ παγκάζια για να πάω κανένα ταξιδάκι  πρέπει να είναι έτοιμος ψυχολογικά για το ρίσκο αφού σωστό ζύγισμα στροφάλου μπαίνει επάνω βολάν και η τροχαλία(!)
 

Crazy

Hero Member
Vip Team
Jul 8, 2010
1,568
8
38
38
Οπου υπαρχει στροφη....
mk1 Stelios said:
Από τα εκατοντάδες βίντεο που υπάρχουν στο διαδίκτυο..κ πόσες χιλιάδες ακόμα έχουν γίνει κ δεν τα γνωρίζουμε... έβαλα ένα μικρό δείγμα το τι θα πει σπάσιμο βολάν. (τι θα γινόταν αν τα κομμάτια έμπαιναν στην καμπίνα? )
Τώρα όποιος πάει στον χασάπη κ του πει βγάλε 4 κιλά από το βολάν άλλα χ κιλά από την τροχαλία για να κόβω βόλτες στην Αθήνα..άντε κ μετά να το φορτώσω με 5 άτομα κ παγκάζια για να πάω κανένα ταξιδάκι  πρέπει να είναι έτοιμος ψυχολογικά για το ρίσκο αφού σωστό ζύγισμα στροφάλου μπαίνει επάνω βολάν και η τροχαλία(!)
ω ρε φιλε ειλιρκινα δν το ειχα δει... συνηθως στα ελαφρωμενα γινεται αυτο...
 

Sweet_Squeeze

Hero Member
May 26, 2010
3,017
0
0
38
Αθήνα
Όταν κάνουμε παράθεση ένα μήνυμα, δεν χρειάζεται να ανεβάζουμε μαζί και τις φωτογραφίες ή τα βιντεάκια.

Ευχαριστώ πολύ.
 

StuparArt

Hero Member
May 9, 2010
3,325
0
0
43
www.youtube.com
Παιδιά παίζει ρόλο και το στροφάρισμα του μοτέρ. Άλλο να στροφάρεις με μη ζυγισμένο βολάν στις 6500σαλ περίπου και άλλο να βαράς 8000 και 9000σαλ. Έχει μεγάλη διαφορά όπως επίσης παίζει ρόλο και η ισχύς που βγάζει το συγκεκριμένο μοτέρ. Άλλο να ελαφρώσεις σε ένα fiestaki με τα 100+ και άλλο σε 200+ με ένα κάρο καλούδια από μέσα και έξω που θα είναι στην τσίτα πάντα.

Ο Στέλιος ([tt]ο παλιόφιλος και κρυφοκάγκουρας[/tt])  έχει απόλυτο δίκιο για το ζύγισμα… αυτό είναι το σωστό! ok234

Από ελαφρωμένες τροχαλείς τουλάχιστον στα δικά μας αυτοκίνητα δεν παθαίνεις τίποτα (σωστά ελαφρωμένες βέβαια όχι να μείνει φλούδα αλουμινίου)
Όσο αφορά το ελάφρωμα του βολάν και εκεί φυσικά υπάρχουν όρια. Αν για παράδειγμα θέλουμε να ελαφρώσουμε το μαμά βολάν (που δεν είναι και ότι καλύτερο μιας και τέτοιου είδους βολάν έχει παρατηρηθεί ότι κόβονται εύκολα με τραγικές συνέπιες όπως γνωρίζετε οι περισσότεροι) ποτέ δεν πρέπει να ξεπερνάμε το 10% του ελαφρώματος μάξιμουμ 15% που και αυτό εξαρτάτε από το αυτοκίνητο και τις δυνατότητες του στο στροφάρισμα. Τραγικό λάθος γίνετε στο σφίξιμο του βολάν και εκεί υπάρχει ένα μεγάλο θέμα στο να κόψει πάλη.
Τα ελαφρωμένα βολάν κανονικά ζυγίζονται μόνα τους πρώτα όπου δυστυχώς οι περισσότερη σταματούν εκεί και δεν προχωρούν στο ολοκληρωμένο ζύγισμα.

Το καλύτερο είναι να μπει ένα αλουμινένιο βολάν ζυγισμένο στις 10.000σαλ με ενισχυμένες βίδες  που το συγκρατούν και (να συνδυαστεί με ένα ελαφρύτερο και πιο ενισχυμένο δισκοπλατό αλλά αυτό είναι άλλο θέμα και θα ξεφύγω). Επειδή είναι αρκετά ελαφρύτερο από το εργοστασιακό τα αποτελέσματα θα είναι πραγματικά εντυπωσιακά. Το στροφάρισμα του αυτοκινήτου θα είναι αρκετά ποιο έντονο όπου αυτό λείπει από τα fiesta. Εάν ελαφρώσουμε το εργοστασιακό οι διαφορές θα είναι μικρές και όχι τόσο αισθητές μιας και μιλάμε για ελάφρωμα περίπου 700g – με max 1kg. Εάν βάλουμε αλουμινένιο τότε μιλάμε για ελάφρωμα για 2kg και άνω. Υπάρχουν διάφορα στο εμπόριο!!!

Σαν απόδοση του κινητήρα θα έχουμε καλύτερο στροφάρισμα του κινητήρα με ελαφρός μικρότερη ροπή όπου και αυτή σε αρκετά αυτοκίνητα έχει παρατηρηθεί ότι μετατοπίζετε ελαφρός πιο ψηλά (σαν καμπύλη το αναφέρω).

Δυσκολίες στην καθημερινότητα δεν υπάρχουν ιδιαίτερες καθώς είναι θέμα συνήθειας όπου και αυτός που θα προχωρήσει σε μια τέτοια μετατροπή δεν νομίζω να τον ενοχλεί αυτό το πράγμα. Περισσότερο θα υπάρχει θέμα με το τετράφρερο  η εξάφτερο δίσκο  και το ενισχυμένο πλατό παρά με το βολάν.

Το ελαφρωμένο βολάν έχει και κάποια πλεονεκτήματα όπως μειωμένη κατανάλωση, καλύτερο στροφάρισμα, καλύτερο και πιο άμεσο μηχανικό φρενάρισμα, λιγότερες φθορές στον δίσκο.

Τα μειονεκτήματα είναι μηδαμινά μπροστά στον πόνο που θα μοιράζεις στους άλλους και στην ευχαριστήσει που θα νιώθεις την ώρα που θα πατάς για αυτό και δεν τα αναφέρω. giggle giggle



Υ.Γ Â μη μου μαλώνετε τον Suzuki το παλικάρι είναι αλλού και έχει και αρκετές γνώσεις. Φιλικά το λέω. ok234 ;D
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread