Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

evogreek93

Original poster
Rookie
Jul 30, 2011
19
0
0
Καλημερα παιδια!Ηθελα να ρωτησω αν αξιζει το ελαφρωμα στις τροχαλιες στο Fiesta..Θα υπαρχει διαφορα? Επισης καπου διαβασα πως για αισθητη διαφορα θα πρεπει να γινει και ενα μικρο ελαφρωμα στο βολαν... ;D
 

Nos7

Administrator
Moderator
Elite Member
MK7
May 9, 2010
8,942
27
48
40
ΠΕΙΡΑΙΑΣ CITY-ΓΑΛΑΤΣΙ
www.fiestamaniacs.gr
Μοντέλο
MK7
    • Administrator
    • Moderator
  • #2
Χαρη πολυ σωστα τα διαβασες....για να δεις αισθητη διαφορα πρεπει να ελαφροσεις λιγο το βολαν σου και εχει θα δεις τις στροφες σου να ανεβαινουν σαν τρελλες αλλα φυσικα και σε συνδιασμο με τις τροχαλιες θα εχεις καλυτερο αποτελεσμα ;-)
 

lefteris

Pro Member
Oct 15, 2011
406
0
0
41
Αθήνα
Για το βολάν δέν ξέρω κατα πόσο αξίζει.Εκεί αλλάζει τελείως η φιλοσοφία του αυτοκινήτου και κατα την γνώμη μου,κάνει εκνευριστική την οδήγηση σε πραγματικές συνθήκες (αν όχι αδύνατη).Οι στροφές μπορεί να ανεβαίνουν με καταιγιστικούς ρυθμούς,θα πέφτουν όμως και εξίσου γρήγορα.
Οι τροχαλίες πάλι είναι δίκοπο μαχαίρι.Ναί μέν με ένα πιο ελαφρύ σέτ θα έχεις λιγότερες απώλειες,γιατι με την απόλυτη έννοια δέν κερδίζεις κάτι,άλλα κάλλιστα θα μπορούσαν να σπάσουν και να προκαλέσουν ανεπανόρθωτη ζημιά.Θυμάμαι μια παρτίδα της NST που είχε αρκετά θέματα...
 

evogreek93

Original poster
Rookie
Jul 30, 2011
19
0
0
ναι οντως θα ειναι πολυ πιο αποτομο το αμαξι..Αλλα αν ειναι να στροφαρει πιο καλα αλλα οχι τοσο υπερβολικα πιστευω πως αξιζει..Στον hercules νομιζω ειναι 50-100 ευρω οι τροχαλιες και 300 ευρω το ελαφρωμα του βολαν..τι λετε?Αξιζει η μετατροπη?
 

vasilisfiesta

Hero Member
Nov 13, 2010
1,027
0
0
35
Ο Νικολας απο οσο ξερω εχει αλαξει τροχαλιες,καλυτερα να μας πει ο ιδιος τι ακριβως εχει κανει.
Για να δεις διαφορα απο τις τροχαλιες πρεπει να αλαχτουν ολες αν δεν κανω λαθος!
 

moican

Hero Member
Σεπτ. 13, 2010
2,642
2
0
37
απο τη στιγμη που μιλαμε για ενα καθημερινης χρησης αυτοκινητο,νομιζω πως δεν αξιζει η μοντα ουτε απο θεμα χρηματων ουτε απο θεμα ταλαιπωριας.Αν μιλαγαμε για κανα αυτοκινητο κοντραδικο κ τετοια θα συμφωνουσα!και μην ξεχναμε οτι και με ενα τετοιο μονταρισμα μειωνεται και η αντοχη του μοτερ!Ισως να ειναι προτιμοτερο να βαλει καποιος ενα σπριντ μπουστερ(που οπως λενε τα παιδια,γινεται αισθητη η διαφορα στο πατημα του γκαζιου!) ωστε να δωσει αλλη αισθηση στο αρπαγμα του αυτοκινητου!η διαφορα ειναι πως το ενα οντως θα δωσει σε αποδοση ενω στην αλλη περιπτωση θα νομιζεις οτι δινει!
 
evogreek93 said:
ναι οντως θα ειναι πολυ πιο αποτομο το αμαξι..Αλλα αν ειναι να στροφαρει πιο καλα αλλα οχι τοσο υπερβολικα πιστευω πως αξιζει..Στον hercules νομιζω ειναι 50-100 ευρω οι τροχαλιες και 300 ευρω το ελαφρωμα του βολαν..τι λετε?Αξιζει η μετατροπη?
Τιποτα απο αυτα δεν αξιζει. Δεν βλεπεις τραγικες διαφορες στο ελαφρωμα. Συνηθως αυτοι που κανουν ελάφρωμα βαζουν τριφτερους για αυτο  δεν ειναι ευκολα να τα οδηγησεις μετα.
Με κινδυνο να σπασει το βολαν και να μπει στην καμπίνα (!) ή να σπασει καμια τροχαλια ...όχι ευχαριστώ δεν θα πάρω!
 

giannis_suzuki

Pro Member
Oct 17, 2010
384
0
0
ολοι εσεις π λετε πως δεν οδηγειτε το αμαξι και πως θα σπασει κτλ εχετε βαλει ποτε τροχαλιες ελαφρρωμενες η βολαν???

η ημιμαθεια ειναι χειροτερη της αμαθειας......

φοραω τροχαλιες ελαφρωμενες οπως επισης και βολαν πανω απο 2μιση χρονια.....
το αμαξι δεν εχει κανει κιχ....
εχει τεραστια διαφορα ψηλα και οι στροφες δεν πεφτουν με τοσο τραγικο τροπο...επισης οι στροφες οταν λεμε πεφτουν δεν ειναι οταν αφηνουμε το γκαζι...αλλα οταν εχει μεσα νεκρα....η πατημενο συμπλεκτη...

τοτε πεφτουν...

οι τροχαλιες π φοραω ειναι κατα 50% ελαφρυτερες...και το βολαν απο 7μιση κιλα ειναι 4μιση...
επισης αναλογα με την τροχαλια εχεις και αλλα θετικα οπως να γυρναει η αντλια νερου πιο γρηγορα και να εχεις ακομα καλυτερη ψυξη.....

παντως καλυτερα να μην γραφετε αν δεν ξερετε ακριβως τι θελετε να πειτε......
 

yannis_s

Hero Member
May 10, 2010
1,397
5
38
39
νεα αγχιαλος
το προβλημα για να σπασει δεν ειναι απο το βαρος η απο την ευστροφια αλλα απο λαθος ζυγισμα μετα το ελαφρωμα.
 

moican

Hero Member
Σεπτ. 13, 2010
2,642
2
0
37
παντως,το ρισκο ειναι ρισκο!ως γνωστον,αλλος τον τρωει και ζοριζεται κ αλλος τον τρωει και δροσιζεται!οπερ μεθ ερμηνευομενον εστι, αλλος μπορει να το φτιαξει και να του αντεξει 100 χρονια και αλλος μπορει να κανει ιδια δουλεια και να σπασει σε 1βδομαδα!η αντοχη των υλικων ειναι περιεργο πραμα, ειδικα στην μαζικη παραγωγη!
Υ.Γ θεωρω πως απο το να χαλαει καποιος δεξια αριστερα χρηματα για βελτιωσεις που δεν θα δειξουν τρελες διαφορες(γιατι λογικα,καποιος που παει για ελαφρωμα,αν μη τι αλλο, ζηταει αποδοση),καλυτερα να τα μαζευει για τουρμπισμα ή για εκκεντροφορους!
 

evogreek93

Original poster
Rookie
Jul 30, 2011
19
0
0
Bottom line δηλαδη οτι μπορει να αξιζει αλλα ειναι αρκετα ριψοκινδυνο? :)
 

pitbull

Maniac Member
May 13, 2010
6,950
1
0
40
παντού και πουθενά
Αν αξιζει η οχι θα μας το πεις εσυ αν το κανεις η καποιος που το εχει ηδη κανει.Οσον αφορα αν ειναι τοσο ριψοκινδυνο,δεν το νομιζω.Ειναι οπως καθε μετατροπη η οποια φυσικα θα γινει σωστα.
 
giannis_suzuki said:
ολοι εσεις π λετε πως δεν οδηγειτε το αμαξι και πως θα σπασει κτλ εχετε βαλει ποτε τροχαλιες ελαφρρωμενες η βολαν???

η ημιμαθεια ειναι χειροτερη της αμαθειας......

Θα συμφωνήσω με τα όσα γράφεις αφού οι πιο πολλοί μιλάνε θεωρητικά για κάποια μετατροπή!

Το σωστό ελάφρωμα στο βολάν γίνεται με τον στρόφαλο κατεβασμένο ..και ζύγισμα παρέα πραγμα που δεν το κανει σχεδόν κανενας.

yannis_s said:
το προβλημα για να σπασει δεν ειναι απο το βαρος η απο την ευστροφια αλλα απο λαθος ζυγισμα μετα το ελαφρωμα.

Πολύ σωστή η παρατήρηση σου  ;)

Crazy said:
Aν είναι να σπάσει θα σπάσει... Εδώ εγώ έσπασα βολάν κ δεν ήταν ελαφρωμενο...

Όταν λες έσπασες βολάν? Βγήκε έξω από την χελώνα μετά το σπάσιμο? Στην καλή των περιπτώσεων σπάει κ πετάγεται μπροστά ή στην χειρότερη μπαίνει μέσα στην καμπίνα.
Είχε γίνει κάποια επισκευή στο μοτέρ?

Εγώ προσωπικά δεν έχω δει τραγική διαφορά (που να αξίζει) σε μοτέρ που έχουν ελαφρωθεί. Τα ελαφρώματα βοηθάνε τα πιστάδικα αυτοκίνητα ή τα κοντρίσια. Για χρήση δρόμου θα μειώσει την κατανάλωση αλλά θα δυσκολεύεται το μοτέρ σε ανηφορικά κομμάτια. 
Το έχω κάνει για χρήση πίστας παλιότερα και σίγουρα δεν το ξανακάνω αφού θέλω κεφάλι ήσυχο και αξιοπιστία!  ok234
 

Crazy

Hero Member
Vip Team
Jul 8, 2010
1,568
8
38
38
Οπου υπαρχει στροφη....
Ουτε στη καμπινα μπηκε ουτε η χελωνα εσπασε... απο τις αλλαγες που εκανα ολα αυτα τα χρονια απο τη ''καλοπεραση''... καμπινα που εννοεις Στελιο??
 
Crazy said:
Ουτε στη καμπινα μπηκε ουτε η χελωνα εσπασε... απο τις αλλαγες που εκανα ολα αυτα τα χρονια απο τη ''καλοπεραση''... καμπινα που εννοεις Στελιο??
Τα κομματια απο την περιστροφη μπορει να μπουν στην καμπινα των επιβατων. Μηπως σου εσπασε το πλατω?
Σε γνωστο  μου εσπασε κ βγηκε ευτυχως προς τα εξω κ τα κομματια τρυπησαν το ψυγειο κ εκαναν ζημια σε αλλο αυτοκινητο
 

Crazy

Hero Member
Vip Team
Jul 8, 2010
1,568
8
38
38
Οπου υπαρχει στροφη....
mk1 Stelios said:
Τα κομματια απο την περιστροφη μπορει να μπουν στην καμπινα των επιβατων. Μηπως σου εσπασε το πλατω?
Σε γνωστο  μου εσπασε κ βγηκε ευτυχως προς τα εξω κ τα κομματια τρυπησαν το ψυγειο κ εκαναν ζημια σε αλλο αυτοκινητο
πρωτη φορα το ακουω αυτο εδω ??? κ μπιελα εχει σπασει ποσες φορες κ τπτ.. οχι βολαν εσπασε...
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread