Να πω και εγω μια παρατηρηση.Η διαφορα των ιππων του μοτερ με αυτη του τροχου εδω ειναι χαοδης.Καποιο λαθος υπηρξε στο στησιμο του αυτοκινητου πανω στο δυναμομετρο ,το οποιο οι περισσοτεροι ΤΟ ΑΓΝΟΟΥΝ.
Οταν θελουμε πραγματικες ενδειξεις τροχου ,παμε σε δυναμομετρο με πλημες.
Ειναι τα δυναμομετρα ,οπου το αυτοκινητο σηκωνεται στον αερα και δενονται οι μετρητες ισχυος
επανω στις πλημες αφου φυσικα βγουν οι τροχοι.
Υπαρχει ενα τετοιο δυναμομετρο στην Ελλαδα και ειναι για τετρακινητα και δικινητα αυτοκινητα.
Εκει καποιος πραγματι μπορει να δει ,την πραγματικη δυναμη στους τροχους.
Ολα τα φιεστα χανουν πολυ δυναμη στον τροχο απο δυο σημαντικους λογους.
Ενας ειναι η μεσαια τριβη που βρισκεται στο δεξι ημιαξονιο για να εχουν και τα δυο το ιδιο
μηκος, για να αποφευγεται το torgue vectoring του τιμονιου.
Ο αλλος πονηρος λογος ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΒΑΛΒΟΛΙΝΕς.
Με ποιο καταληλες βαλβολινες μπορει καποιος να δει στον τροχο μεχρι και 4 αλογα παραπανω.
Και τελος ,με ελαφρυτερες ζαντες ,αυξανεται και η ροπη στρεψης στο τροχο εκτος απο την ιπποδυναμη.Μην ξεχναμε οτι ο μαθηματικος τυπος περιλαμβανει στην εξισωση ασκησης δυναμης
του τροχου στο δρομο και την μαζα, που εχει σχεση με το βαρος.
Αρα παιζουν πολλα ρολο για το απογοητευτικο νουμερο στους τροχους σε σχεση με το μοτερ.
Και το καλλιτερο απ ολα που κανουν οι Ιαπωνες ,ειναι να μετρανε τα μοτερ στον παγκο
σκετα ,αλλα εκει τα αλογα ειναι JIS και οχι DIN η PS.
Τελος τα περισσοτερα δυναμομετρα στην Ελλαδα εχουν χρονια να καλιμπραριστουν και δειχνουν
λαθος ενδειξεις ,οχι επι σκοπο ,αλλα απο αφραγκια που εχουν οι ιδιοκτητες τους.
Το δυναμομετρο που ανεφερα πριν ,με τις πλημες ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΠΟΥ ΕΥΡΙΣΚΕΤΑΙ
ΠΛΕΟΝ εχω χασει τα ιχνη του εδω και μερικα χρονια.
Οσο για τον φιλο που ΔΕΝ ΕΒΑΛΕ ΤΟ ΦΙΛΤΡΟ ΤΟΥ ΓΝΩΣΤΟΥ ΒΕΛΤΙΩΤΗ ΕΚΑΝΕ ΑΡΙΣΤΑ
ΓΙΑ ΛΟΓΟΥς ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΚΤΟΣ ΘΕΜΑΤΟΣ ΝΑ ΤΟΥΣ ΑΝΑΦΕΡΩ ΚΑΙ ΑΝΑΛΥΣΩ ΕΔΩ.