-
- Thread starter
- #1
Το δοχείο αναθυμιάσεων μπαίνει σε όλα τα αυτοκίνητα.
Κανονικά στα μαμά υπάρχει ένα σημείο στο καπάκι τις κεφαλής,
όπου συνοδεύονται με ένα σωληνάκι στην εισαγωγή,
για να πάνε πάλι μέσα και να καούν μέσα στο μοτέρ.
Αυτό δημιουργεί απίστευτη μπίχλα στην εισαγωγή,
και βουλώνει και την φιλτροχοανη,
απ ‘τα λάδια που στάζουν πίσω.
Σε μερικές περιπτώσεις (ανάλογα το αμάξι),
τα στάζει πίσω στον παππά (σε οποιον έχει)
και παρότι περνάνε στην εισαγωγή και ανακατεύονται με βενζίνη,
το μοτέρ καίει και βενζίνη και μπίχλα.
Επίσης, έτσι μαζεύει περισσότερα κατάλοιπα
στα έδρανα των βαλβίδων και στα μπουζί .
Επειδή όμως στην ουσία είναι λάδι σε μορφή ατμού,
αυτό κάπου πρέπει να μαζεύεται για να μην στάζει
δηλαδή δεν είναι καλο που βάζουν πολλοί ένα φιλτρακι
κατευθείαν πάνω στην κεφάλι,
γιατί πάλι βγαίνει μπίχλα στο χώρο τις μηχανής.
το καλύτερο λοιπόν είναι :
1) Η ένα σωληνάκι από την κεφάλι να κατεβαίνει κάπου χαμηλά,
και εκεί να έχει ένα φιλτρακι, οποτε ότι λάδι ξερνάει να πέφτει στο δρόμο,
αλλα θα αφήνει στάμπες στο γκαράζ.
2) Η καλύτερα ένα δοχειακή αναθυμιάσεων,
όπου στην μια τρυπα του πάει το σωληνάκι απ ‘το μοτέρ,
και στην άλλη συνδεουμε το φιλτρακι.
οποτε και μαζεύουμε το υγρό λάδι,
και φιλτράρονται οι αναθυμιάσεις πριν βγούν στην ατμόσφαιρα
και δεν μυρίζουν τόσο.
1:
Όταν ξηλώνουμε τις αναθυμιάσεις,
κάποια σωληνάκια θέλουν τάπωμα μετά.
πχ. με μια βίδα για τάπα και ένα κολιέ.
Αν πηγαίνουν με σωληνάκι υποπίεσης που έχει διακλάδωση στην εισαγωγή,
τότε κοιτάμε να έχουμε ότι πήγαινε πριν στην εισαγωγή,
εκτος απ ‘τις αναθυμιάσεις συνδεμένο.
πχ. την υποπίεση για το φίλτρο άνθρακα.
2:
Όσοι δεν έχετε ξηλώσει τις αναθυμιάσεις,
πάρτε ένα spray καθαρισμού καρμπιρατέρ/injection
και κάθε τόσο να βγάζετε το κολάρο, να μαρσάρετε σταθερά
και να ψεκάζετε στην πεταλούδα να καθαρίζει.
Καθαρίζει και ο θάλαμος καύσης με αυτό το spray.
Γύρο στα 15 ευρώ κάνει (WURTH)