Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

Dark knight

Original poster
Hero Member



Το δοχείο αναθυμιάσεων μπαίνει σε όλα τα αυτοκίνητα.
Κανονικά στα μαμά υπάρχει ένα σημείο στο καπάκι τις κεφαλής,
όπου συνοδεύονται με ένα σωληνάκι στην εισαγωγή,
για να πάνε πάλι μέσα και να καούν μέσα στο μοτέρ.
Αυτό δημιουργεί απίστευτη μπίχλα στην εισαγωγή,
και βουλώνει και την φιλτροχοανη,
απ ‘τα λάδια που στάζουν πίσω.
Σε μερικές περιπτώσεις (ανάλογα το αμάξι),
τα στάζει πίσω στον παππά (σε οποιον έχει)
και παρότι περνάνε στην εισαγωγή και ανακατεύονται με βενζίνη,
το μοτέρ καίει και βενζίνη και μπίχλα.
Επίσης, έτσι μαζεύει περισσότερα κατάλοιπα
στα έδρανα των βαλβίδων και στα μπουζί .

Επειδή όμως στην ουσία είναι λάδι σε μορφή ατμού,
αυτό κάπου πρέπει να μαζεύεται για να μην στάζει
δηλαδή δεν είναι καλο που βάζουν πολλοί ένα φιλτρακι
κατευθείαν πάνω στην κεφάλι,
γιατί πάλι βγαίνει μπίχλα στο χώρο τις μηχανής.

το καλύτερο λοιπόν είναι :

1) Η ένα σωληνάκι από την κεφάλι να κατεβαίνει κάπου χαμηλά,
και εκεί να έχει ένα φιλτρακι, οποτε ότι λάδι ξερνάει να πέφτει στο δρόμο,
αλλα θα αφήνει στάμπες στο γκαράζ.

2) Η καλύτερα ένα δοχειακή αναθυμιάσεων,
όπου στην μια τρυπα του πάει το σωληνάκι απ ‘το μοτέρ,
και στην άλλη συνδεουμε το φιλτρακι.
οποτε και μαζεύουμε το υγρό λάδι,
και φιλτράρονται οι αναθυμιάσεις πριν βγούν στην ατμόσφαιρα
και δεν μυρίζουν τόσο.

1:
Όταν ξηλώνουμε τις αναθυμιάσεις,
κάποια σωληνάκια θέλουν τάπωμα μετά.
πχ. με μια βίδα για τάπα και ένα κολιέ.
Αν πηγαίνουν με σωληνάκι υποπίεσης που έχει διακλάδωση στην εισαγωγή,
τότε κοιτάμε να έχουμε ότι πήγαινε πριν στην εισαγωγή,
εκτος απ ‘τις αναθυμιάσεις συνδεμένο.
πχ. την υποπίεση για το φίλτρο άνθρακα.

2:
Όσοι δεν έχετε ξηλώσει τις αναθυμιάσεις,
πάρτε ένα spray καθαρισμού καρμπιρατέρ/injection
και κάθε τόσο να βγάζετε το κολάρο, να μαρσάρετε σταθερά
και να ψεκάζετε στην πεταλούδα να καθαρίζει.
Καθαρίζει και ο θάλαμος καύσης με αυτό το spray.
Γύρο στα 15 ευρώ κάνει (WURTH)
 

angel s

Pro Member
Apr 30, 2013
894
0
16
33
Athens
Συγχαρητήρια για την ενημέρωση Dark Knight...Με κάλυψες για μια απορία που ειχα γιατί στο θεμα της χοάνης την πεταξα την μαμακια μου...
 

StuparArt

Hero Member
May 9, 2010
3,325
0
0
43
www.youtube.com
Έχει διαφράγματα στο εσωτερικό του??
Έχω ακριβώς το ίδιο στο δικό μου και του έχω κάνει αρκετές μετατροπές. Άμα το δεις θα τρελαθείς. tease
 

Nos7

Administrator
Moderator
Elite Member
MK7
May 9, 2010
8,942
27
48
39
ΠΕΙΡΑΙΑΣ CITY-ΓΑΛΑΤΣΙ
www.fiestamaniacs.gr
Μοντέλο
MK7
    • Administrator
    • Moderator
  • #6
Dark knight πολυ ωραιο και κατατοπιστικο ok234 ok234

Απορια: εχω ακουσει απο 2-3 μηχανικους οτι δεν ειναι καλο να βγαζουμε το σωλινακι αναθυμιασεων απο την φιλτροχοανη γιατι οι αναθυμιασεις ξαναμπαινουν μεσα στο μοτερ και λυπαινουν τις βαλβιδες εαν το αφησουμε χυμα ή βαλουμε φιλτρακι δεν γυρνανε στο μοτερ και δεν λυπαινονται σωστα οι βαλβιδες!!!

σωστο ή λαθος αυτο?

με το Δοχείο αναθυμιάσεων λαδιού  επειδη μαζευονται εκει οι αναθυμιασεις και δεν γυρνανε στο μοτερ θα υπαρχει θεμα?
 

AN7

Member
Oct 2, 2010
241
1
0
36
Βάρκιζα
Οι αναθυμιάσεις δεν είναι καλό να είναι φρεε στον αέρα.
Μέσα στο μπλοκ θέλουμε πάντα να υπάρχει υποπίεση έτσι ώστε όταν δημιουργούνται αναθυμιάσεις μέσα στο μοτέρ να φεύγουν κατ ευθείαν για να μην δημιουργούν προβλήματα στο λάδι.
Όλα τα σύγχρονα μοτερ έχουν ένα σωληνάκι πριν την πεταλούδα που πάει στο ψευτοκάπακο και στην πολλαπλή όπου μέσω μιας βαλβίδας pcv που βρίσκεται είτε στο block είτε στο ψευτοκάπακο το οποίο ομως συνδέεται μέσω αγωγού με τον στροφαλοθάλαμο.

Σε κατάσταση cruising η πολλαπλή μέσω της pcv ρουφάει αέρα απ το σωληνάκι που έρχεται πριν την πεταλούδα δημιουργώντας ροή μέσα στο μπλοκ και μαζί τραβάει και τις αναθυμιάσεις που δημιουργούνται.
Σε κατάσταση όμως τέρμα γκαζιού η pcv κλείνει και ο μόνος τρόπος να τραβήξεις αναθυμιάσεις είναι μέσω της υποπίεσης-ροής που δημιουργείται πριν την πεταλούδα και έτσι ρουφάς απ τις αναθημιάσεις που έχουν δημιουργηθεί απ τον αγωγό στο ψευτοκάπακο, δλδ αντίστροφα περίπου απ ότι οταν πας χαλαρά.

Σε αυτοκίνητα δρόμου και καθημερινής οδήγησης το σωστό είναι το closed loop, δλδ το catch can να συνδέεται σε σειρά με την ροή και να μην καταργούμε κάτι.


nos7 said:
Dark knight πολυ ωραιο και κατατοπιστικο ok234 ok234

Απορια: εχω ακουσει απο 2-3 μηχανικους οτι δεν ειναι καλο να βγαζουμε το σωλινακι αναθυμιασεων απο την φιλτροχοανη γιατι οι αναθυμιασεις ξαναμπαινουν μεσα στο μοτερ και λυπαινουν τις βαλβιδες εαν το αφησουμε χυμα ή βαλουμε φιλτρακι δεν γυρνανε στο μοτερ και δεν λυπαινονται σωστα οι βαλβιδες!!!

σωστο ή λαθος αυτο?

με το Δοχείο αναθυμιάσεων λαδιού  επειδη μαζευονται εκει οι αναθυμιασεις και δεν γυρνανε στο μοτερ θα υπαρχει θεμα?
Το να ρίχνεις λάδι στις βαλβίδες δεν είναι καλό. Δημιουργείς κατάλοιπα τα οποία η βενζίνη που ψεκάζεται μπορεί να μην καταφέρει να τα διασπάσει.
Και εννοείται ότι οι βαλβίδες δεν περιμένουν το λάδι απ τις αναθυμιάσεις για να λιπανθούν.
 

Nos7

Administrator
Moderator
Elite Member
MK7
May 9, 2010
8,942
27
48
39
ΠΕΙΡΑΙΑΣ CITY-ΓΑΛΑΤΣΙ
www.fiestamaniacs.gr
Μοντέλο
MK7
    • Administrator
    • Moderator
  • #8
Εαν καταλαβα καλα τα λεγομενα σου (σορρυ αλλα μερικα μου φανηκαν κινεζικα επειδη δεν ειμαι τοσο πολυ γνωστης) καλο θα ηταν να μπει το δοχειο αναθυμιασεων λαδιου αλλα στην εξοδο του φιλτρου αντι να βαλουμε φιλτρακι,να τα ξαναγυρισου την φιλτροχοανη (που εχω εγω) !! Δεν καταργουμε κατι αφενος(π.χ την υποπιεση που ανεφερες),αλλα αφετερου φιλτραρουμε την μπιχλα που θα ξαναγυριζε στο μοτερ!!
 

Stelios....

Member
Feb 23, 2013
117
0
0
36
Παιανια
Για αυτο τα δοχεια ειναι διπλης ροης συνηθως....Απλως καποια εχουν και εισοδο για φιλτρακι(πιο hardcore καταστασεις)...
Καλο ειναι για νορμαλ αυτοκινητα  να κραταμε κλειστο το κυκλωμα,χωρις φιλτρακι...
 

Dark knight

Original poster
Hero Member
nos7 said:
Dark knight πολυ ωραιο και κατατοπιστικο ok234 ok234

Απορια: εχω ακουσει απο 2-3 μηχανικους οτι δεν ειναι καλο να βγαζουμε το σωλινακι αναθυμιασεων απο την φιλτροχοανη γιατι οι αναθυμιασεις ξαναμπαινουν μεσα στο μοτερ και λυπαινουν τις βαλβιδες εαν το αφησουμε χυμα ή βαλουμε φιλτρακι δεν γυρνανε στο μοτερ και δεν λυπαινονται σωστα οι βαλβιδες!!!

σωστο ή λαθος αυτο?

με το Δοχείο αναθυμιάσεων λαδιού  επειδη μαζευονται εκει οι αναθυμιασεις και δεν γυρνανε στο μοτερ θα υπαρχει θεμα?

Ακριβως ετσι θα σου απαντουσα και εγω Nos7.Τα λεει πολυ σωστα ο AN7!!

(Το να ρίχνεις λάδι στις βαλβίδες δεν είναι καλό. Δημιουργείς κατάλοιπα τα οποία η βενζίνη που ψεκάζεται μπορεί να μην καταφέρει να τα διασπάσει.
Και εννοείται ότι οι βαλβίδες δεν περιμένουν το λάδι απ τις αναθυμιάσεις για να λιπανθούν
.)
 

Nos7

Administrator
Moderator
Elite Member
MK7
May 9, 2010
8,942
27
48
39
ΠΕΙΡΑΙΑΣ CITY-ΓΑΛΑΤΣΙ
www.fiestamaniacs.gr
Μοντέλο
MK7
Νικολα επειδη δεν τα ξερω καλα,περα απο το λαδι στις βαλδιδες,απο οτι καταλαβα και απο τον ΑΝ7,ειχε δικιο που μου ειχε πει τοτε ο μηχανικος οτι δεν ειναι σωστο να βαζουμε ενα σκετο φιλτρακι αλλα πρεπει να επιστρεφει στην εισαγωγη,ασχετα με το λαδι!!
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread