Η χρήση ενός απλού elm327 για κάποιον που έχει εντελώς μαμά το αμάξι, νομίζω ότι περιορίζεται στα :
α) Ανάγνωση και σβήσιμο λαθών (αυτό εξαρτάται και από το πρόγραμμα που θα χρησιμοποιηθεί. Άλλη πληροφόρηση στα λάθη πχ παίρνεις από το torque, άλλη από το forscan, άλλη από το επίσημο πρόγραμμα της αντιπροσωπείας).
β) Παρακολούθηση real time, κάποιων παραμέτρων όπως πχ θερμοκρασία εισαγωγής, πίεση turbo, μέτρηση στιγμιαίας/μέσης κατανάλωσης (σε περίπτωση που το αμάξι δεν έχει trip computer, ταχύμετρο μέσω gps, μετρήσεις 0-100, 0-400 κλπ
Αν κάποιος έχει πειραγμένο το αμάξι, ή γενικά θέλει να παρακολουθήσει και άλλες παραμέτρους η να κάνει διάγνωση κάποιας δυσλειτουργίας, τότε πάλι σε συνεργασία με το κατάλληλο πρόγραμμα μπορεί να κάνει λογκαρίσματα για να δει πως αποδίδει το αμάξι σε όλο το φάσμα των στροφών, μπορεί να δει fuel trims, advance, fuel rail pressure, misfires και πολλά άλλα τα οποία για να τα ερμηνεύσει κάποιος θα πρέπει να έχει τεχνικές γνώσεις.
Αν πάλι κάποιος αγοράσει modified elm adaptor, τότε σε συνεργασία με ένα πρόγραμμα τύπου Forscan θα μπορεί να αλλάξει και κωδικοποιήσεις στο αμάξι, πχ ενεργοποίηση cruise control.