Καλώς ήλθατε στο ανανεωμένο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για λόγους ασφαλείας για να μπορέσετε να συνδεθείτε θα πρέπει να κάνετε επαναφορά κωδικού βάζοντας το e-mail που αντιστοιχεί στον λογαριασμό σας.
Επαναφορά κωδικού
  Guest viewing is limited
  • You have a limited number of page views remaining
  • 0 guest views remaining

fiesta77

Original poster
Pro Member
May 9, 2014
326
6
18
Πειραιας
Ξεκινάω αυτό το θέμα στην κατηγορία Βλάβες γιά να σας παραθέσω τις απόψεις μου , μετά από έρευνα που έκανα και σε συνεργασία με τον CRIS.  Eίχε αναφερθεί σε κάποια post, σε άλλο θέμα βέβαια , ότι οι κινητήρες ecoboost σπάνε ο ένας μετά τον άλλο, ότι καίνε φλάτζες, ότι είναι πιεσμένει και έχουν κακή σχεδίαση κ.τ.λ.
Επειδή με προβλημάτισε αρκετά και δεν πήρα απαντήσεις από τους "ειδικούς" , έχω να σας πω τα εξής σχετικά με τους κινητήρες που επαθαν βλάβη λόγω υπερθέρμανσης και τα οποία διασταύρωσα από τις εξής πηγές : Γ. Καρανικόλας, Προιστάμενος Συνεργείου Παζαρόπουλος, σχετικά άρθρα στο Ιντερνετ, γνωστος μου έμπορος ανταλλακτικών FORD.
Στους πρώτους κινητήρες ecoboost που ΕΙΧΑΝ ΤΟΠΟΘΕΤΗΘΕΊ ΣΕ FOCUS είχε παρουσιαστεί αστοχία υλικού σε ένα κολάρο του κυκλώματος ψύξης που παίρνει το ψυκτικό από το τουρμπο και το πάει στο δοχείο διαστολής. Το κολάρο αυτό αρχικά ήταν από πλαστικό σκληρο και σε κραδασμούς και μεγάλες θερμοκρασίες εσπαγε. Λόγω της ιδιαιτερότητας που έχει ο κινητήρας (διπλό κύκλωμα ψύξης) δεν προλάβενε ο αισθητηρας θερμοκρασίας να ανάψει τα σχετικά λαμπάκια η όταν τα άναβε ήταν αργά και γινόταν το κακό .
Στα νεώτερα μοντέλα ο σωλήνας αυτός εχει αντικατασταθεί με ελαστικό  από υλικό EPDM και το πρόβλημα λένε ότι λύθηκε. Δεν είναι κακό βέβαια , επειδή είναι ο πλέον καταπονημένος από πλευρά θερμοκρασιών , να κάνουμε ένα έλεγχο που και που γιά ραγίσματα κ,τ.λ.
Δεν προσπαθώ να παινεψω την ford αλλα δεν δέχομαι να να ακούω ότι "ο κινητήρας δουλεύει με πολύ φτωχό μίγμα και γιαυτό ανεβαίνουν οι θερμοκρασίες και παθαίνει βλάβες άρα πρέπει να βάλουμε πρόγραμμα".
Τώρα γιά το θέμα του Λευτέρη πιστεύω ήταν άσχετο με το παραπάνω και σίγουρα δεν εφταιγε το πρόγραμμα.
 

OPTION-X

Member
Σεπτ. 26, 2014
115
0
0
Γιάννη και Χρήστο, μπράβο για την έρευνα και την πρώτη τεκμηριωμένη απάντηση σχετικά με το θέμα που ενδιαφέρει αρκετούς εδω μέσα!!!
 

Riordian

Hero Member
Dec 30, 2012
1,146
0
36
32
Αυτα που λες περί φόκους τα έχω ακούσει κι εγώ. Ειπώθηκαν και τις προηγούμενες μέρες αλλά διάγραφηκαν. Το θέμα είναι πως όπως λες κι εσυ μιλάμε για φόκους κι οχι για φιέστα. Οπότε δεν μας απασχολεί το μηχανοστάσιο του φοκους και τι βελτιώσεις του έχουν κάνει για την αντιμετώπιση προβλημάτων.

Για τα 1,0άρια φιέστα στον παζαρόπουλο έχεις μάθει κάτι; Αυτά τι πάθανε και τα έχουν εκεί;

Μπράβο που μπήκατε στον κόπο να μάθετε 5 πράγματα και να μας τα πειτε  :)
 

fiesta77

Original poster
Pro Member
May 9, 2014
326
6
18
Πειραιας
Τα περιφερειακά στους κινητήρες λίγο πολύ μοιάζουν και θα μπορούσε να συμβεί και στα fiesta. Φαίνεται εμείς όμως ήμασταν τυχεροί γιατί πρώτοι την πάτησαν οι κινητήρες που μπήκαν στα Focus. Οι κινητήρες στον Παζαρόπουλο μου διέφυγε να ρωτήσω από τι μοντέλο ήταν αλλά πιστεύω ότι έφόσον είχαν το ελαττωματικό σωληνάκι θα ήταν από focus. Να διευκρινίσω ότι οι 2 κινητήρες ήταν σε μία γωνία του συνεργείου σκέτοι , περιμένοντας να τοποθετηθούν , μετά την επισκευή, στα αυτοκίνητα.
 

panosd

Pro Member
Σεπτ. 4, 2011
657
0
16
34
Μπραβο και στους δυο για την ερευνα που κανατε για το καλο το δικο σας αλλα και για του συμφορουμιτες σας!!! ok234
Τελικα ειναι "κανονας" οι πρωτες παραγωγές να εχουν  καποιες αστοχιες.Τουλαχιστον ειναι κατι περιφεριακο το οποιο διορθωνεται(πριν γινει το κακο βεβαια!)

Άποψη μου ειναι αναγκαίο να τοποθετηθεί πρόγραμμα καθώς οπως εχω δει τουλάχιστον με wide band στο 100hp το μιγμα ειναι πολυ φτωχό!!!
Καλο θα ηταν να κανατε και μια ερευνα τι μίγμα δουλευουν εργοστασιακα τα 100hp και τα 125hp,με μετρηση δικη σας ομως!!!
 

Riordian

Hero Member
Dec 30, 2012
1,146
0
36
32
εμενα ξεκιναει απο το 12.5 και πεφτει στο 11.8. Τωρα ειναι 12 με 11.4

Για ανεπτυξε την σκεψη σου ακη. Τι εννοεις;
 

fiesta77

Original poster
Pro Member
May 9, 2014
326
6
18
Πειραιας
Ανέβασα μια φωτογραφία με την "ευαίσθητη " σωλήνα . Αυτή εννοείται ότι είναι η βελτιωμένη.
http://s1167.photobucket.com/user/spidi3/media/DSCN09_zpsi8umt0s7.jpg.html
 

AN7

Member
Oct 2, 2010
241
0
0
34
Βάρκιζα
Riordian said:
εμενα ξεκιναει απο το 12.5 και πεφτει στο 11.8. Τωρα ειναι 12 με 11.4

Για ανεπτυξε την σκεψη σου ακη. Τι εννοεις;
Ο λογος να το κανεις πιο πλουσιο ειναι για να κατεβασεις την θερμοκρασια μεσα στο θαλαμο καυσης, για να εχεις μια ιδεα τι γινεται εκει το κοιτας απ την θερμοκρασια καυσαεριων.
Αν το 100αρι δουλευει 14:1 και η θερμοκρασια καυσαεριων ειναι σε επιτρεπτα επιπεδα, γιατι να ΠΡΕΠΕΙ να το κανεις πιο πλουσιο? Δεν υπαρχει κανενας λογος.

Που θελω να καταληξω. Ωραια ειναι φτωχο, ειναι επικινδυνα φτωχο ομως για να τα κανει ολα μελι εκει μεσα? Για να δουλευει μαμα ετσι θελω να πιστευω πως οχι.




-------ασχετο με τον λογο αερα καυσιμου.------
Και η μαζντα εβγαλε μοτερ με 14:1 συμπιεση η τογιοτα 13:1 κτλπ. Θα πρεπει να βαλουμε πιο χοντρη φλατζα ντε και καλα δλδ επειδη εχει πολυ συμπιεση??
 

fiesta77

Original poster
Pro Member
May 9, 2014
326
6
18
Πειραιας
Νομίζω ότι ο ΑΝ7 έχει δίκιο σε σχέση με το φτωχό μίγμα. Εκεί με την συμπίεση στο τέλος λίγο με μπέρδεψες. Τι εννοείς;
 

AN7

Member
Oct 2, 2010
241
0
0
34
Βάρκιζα
Οπως τα παλια στερεοτυπα θελουν το 14:1 μιγμα απαγορευτικο αλλα οσο προχωρα η τεχνολογια τα αμαξια δουλευουν ολο και πιο φτωχα, ετσι και πριν λιγα χρονια τα αμαξια βενζινης ειχαν μαξ 11.5-11.8:1 και τα βελτιωμενα επαιζαν στον 12 αντε 12.5 και απο κει και πανω επαιζαν μονο με περιεργα καυσιμα. Ε πλεον βλεπεις εργοστασιακα αμαξια να εχουν 13 και 14 συμπιεση με χρηση απλης βενζινης.
Αναλογια ηταν ισως λιγο αστοχη απ οτι φανηκε.
 

Riordian

Hero Member
Dec 30, 2012
1,146
0
36
32
Kάπου σε έχασα γιατί πρέπει σε μια φάση να χρησιμοποιούσες αναλογια καυσίμου και μετά συμπίεσης...

Με λίγα λόγια, όσο πιο μεγάλη συμπιέση έχουμε τόσο πιο μεγαλή ανοχή έχουμε στο φτωχό μίγμα; Tα 1,0άρια 11:1 έχουν συμπίεση και το ατμοσφαιρικό 13:1 αν δεν απατώμαι.
 

AN7

Member
Oct 2, 2010
241
0
0
34
Βάρκιζα
Οχι, πουθενα δεν εμπλεξα μιγμα με συμπιεση.

Ξεχαστε οτι εγραψα για την συμπιεση και το επομενο ποστ



Edit:
Αυτο που λες στεφανε ειναι μια τελειως διαφορετικη κουβεντα ασχετη με το θεμα
 

yannis_s

Hero Member
May 10, 2010
1,397
5
38
37
νεα αγχιαλος
ουτε αυτο το σωληνακι κατ εμε ειναι σωστο. πρεπει να αντικατασταθει με ενα σωληνακι αεροπορικου τυπου. κατι αντιστοιχο εχει και το κοινο σε εμας μκ6 που εχω και εγω. το σωληνακι που παει απο το παγουρακι νερου στη κεφαλι του κινητηρα που ειναι σωληνακι αερος πλαστικο ξερενετε απο τις ψηλες θερμοκρασιες και γινετε ευαισθητο.
 

panosd

Pro Member
Σεπτ. 4, 2011
657
0
16
34
AN7 said:
Ο λογος να το κανεις πιο πλουσιο ειναι για να κατεβασεις την θερμοκρασια μεσα στο θαλαμο καυσης, για να εχεις μια ιδεα τι γινεται εκει το κοιτας απ την θερμοκρασια καυσαεριων.
Αν το 100αρι δουλευει 14:1 και η θερμοκρασια καυσαεριων ειναι σε επιτρεπτα επιπεδα, γιατι να ΠΡΕΠΕΙ να το κανεις πιο πλουσιο? Δεν υπαρχει κανενας λογος.

Που θελω να καταληξω. Ωραια ειναι φτωχο, ειναι επικινδυνα φτωχο ομως για να τα κανει ολα μελι εκει μεσα? Για να δουλευει μαμα ετσι θελω να πιστευω πως οχι.




-------ασχετο με τον λογο αερα καυσιμου.------
Και η μαζντα εβγαλε μοτερ με 14:1 συμπιεση η τογιοτα 13:1 κτλπ. Θα πρεπει να βαλουμε πιο χοντρη φλατζα ντε και καλα δλδ επειδη εχει πολυ συμπιεση??

Ακη, δηλαδή υπαρχει πιθανότητα να εχει ενα τουρμπο απο το εργοστασιο afr 14+ σε τερμα γκαζι 4της και να ειναι η θερμοκρασία καυσαερίων σε επιτρεπτα επίπεδα;;;και αν ναι τοτε να μην παίρνουμε υπόψιν μας μονο το afr αλλα σε συνδυασμό με την θερμοκρασία καυσαερίων;;;Και πως μπορούμε να την μετρησουμε;
Σε ρωταω γιατί δεν γνωρίζω και βασίζομαι παντα σε ενα wide band!!!

Στεφ εσυ με τι το μετρησες το afr;
 

AN7

Member
Oct 2, 2010
241
0
0
34
Βάρκιζα
panosd said:
Ακη, δηλαδή υπαρχει πιθανότητα να εχει ενα τουρμπο απο το εργοστασιο afr 14+ σε τερμα γκαζι 4της και να ειναι η θερμοκρασία καυσαερίων σε επιτρεπτα επίπεδα;;;και αν ναι τοτε να μην παίρνουμε υπόψιν μας μονο το afr αλλα σε συνδυασμό με την θερμοκρασία καυσαερίων;;;Και πως μπορούμε να την μετρησουμε;
Σε ρωταω γιατί δεν γνωρίζω και βασίζομαι παντα σε ενα wide band!!!

Στεφ εσυ με τι το μετρησες το afr;
Ο wideband από μόνος του δεν λέει όλη την αλήθεια. Ούτε και το πυρόμετρο μόνο.
Το ιδανικό όταν ρυθμίζεις ένα αμάξι είναι να έχεις δεδομένα από afr, θερμοκρασία καυσαερίων(egt)(ιδανικά να είναι και ανα κύλινδρο) και κατα πόσο δεν σε κόβει πολύ στο advance. Την θερμοκρασία καυσαερίων μπορείς να την βλέπεις με πυρόμετρο.
Το αν θα μπορούσε ένα αμάξι να δουλεύει 14+ afr και να είναι safe, ναι θα γινόταν. Το αν το ecoboost μπορεί, δεν το ξέρω. Πάντως απ ότι έχω δει, έχει "ενσωματωμένη πολλαπλή" πάνω στην κεφαλή με διόδους ψύξης που περιέχουν ψυκτικό υγρό. Αυτό βοηθάει στο να κατεβάζεις την θερμοκρασία καυσαερίων.
 

Riordian

Hero Member
Dec 30, 2012
1,146
0
36
32
με dashcommand. Από την obd δηλαδή... το αβανς εμένα ειναι +12 το τέρμα του, προγραμματισμένο.

Για να τελειώνει και σιγά σιγά αυτή η παραπληροφόρηση, μια χαρά μοτέρ είναι τα ecoboostια. Δεν έχουν βγάλει θέμα, αλλιώς , όπως και με τις φριτέζες tsi,  θα το είχαμε μάθει. Το να χαλάσει 1-2 μοτέρ από αστοχία στο εργοστάσιο, καλώς ή κακώς, στο πρόγραμμα είναι κι αυτό...

Με λίγα λόγια ούτε στοκ, ούτε πειραγμένα έχουν πρόβλημα.

-- Δεν θέλω να πω εμμέσως να λήξει η κουβέντα, έτσι; Απλά επειδή όπως και τα παιδιά που άνοιξαν το ποστ, έτσι κι εγώ, έκανα το ψάξιμο και τελικά εβγαλα συμπέρασμα, είπα να το πω. Οποιαδηποτε τεχνική πληροφορία περι του θέματος είναι καλοδεχούμενη--
 

panosd

Pro Member
Σεπτ. 4, 2011
657
0
16
34
Στεφ αν αναφερεσε για το δικο μου ποστ οι ερωτησεις που κανω ειναι πληροφοριακης φύσεως και οχι να Θιξω τα ecoboost!!!Δεν ειναι κακο πιστεύω να αναφέρονται καποια πράγματα!

Καλο θα ηταν οταν το πας για δυναμομέτρηση να του κάνεις μια σύγκρισή για να δεις αν αληθεύουν τα νούμερα! Θα ηταν καλός παράγοντας για να βαδίσεις από δω και πέρα βάσει του dashcommand και να γλιτώσεις την αγορά ενός wide band!
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread