Παιδιά και εγώ με τη σειρά μου να επιβεβαιώσω τα λεγόμενα του φίλου fiesta77, όπου πήγαμε μαζί στον Παζαρόπουλο για το σέρβις μου και συναντήσαμε αυτά τα 2 μοτέρ όπου έγινε λόγος..
Καταστραφήκανε λόγω υψηλών θερμοκρασιών, εξαιτίας εκείνου του πλαστικού κολάρου, όπου και η Ford αντικατέστησε.
Ευτυχώς ο Γιάννης(fiesta77), και τον ευχαριστώ δημοσίως, με τις βαθύτερες μηχανολογικές γνώσεις του "στρίμωξε" τεχνικά τους υπευθύνους και απέσπασε αρκετές πληροφορίες, τις οποίες αργότερα και διασταύρωσε με άλλους τεχνικούς απο εξουσιοδοτημένα συνεργεία όπου και έπιασαν τον ecoboost στα χέρια τους.
Γενικότερα δεν τέθηκε επουδενί θέμα γενικότερης αξιοπιστίας του μοτερ, ούτε έχει παρουσιάσει άλλα θέματα μηχανολογικής φύσεως. Δεν ξέρω τι θα γίνει σε 5 χρόνια ή στα 150.000χλμ. Εύχομαι τίποτα.
Είναι ένα μοτερ πολύ καλά σχεδιασμένο, με πολλές καινοτομίες μαζεμένες, κυρίως ψύξης σε κάποια καίρια σημεία για οικονομικότερη και αποδοτικότερη καύση. Αρκετά συστήματα όπου δεν ξαναέχουμε δει σε αυτοκίνητα, συνεπώς και θέλει μια γενικότερη και περισσότερο μηχανολογική γνώση για την κατανόηση του, απο κάποιον που πραγματικά γνωρίζει κάποια πράγματα. Είδα πιο πάνω τον ΑΝ7 να λέει κάποια πράγματα που έχουν βάση, γιατί προφανώς το παιδί γνωρίζει.
Και αυτό το γράφω διότι μια αντιμετώπιση κάποιων ποστ που ορθώς σβήστηκαν, ήταν παντελώς λαθεμένη και θεωρώ πως απειλεί την νοημοσύνη των μελών του φόρουμ.
Το να διαβάζω πως ακόμα και το λουρί ήταν μες το λάδιμε απαξίωση.. Ενώ η ίδια η Ford, βυθίζει τον ιμάντα στο λάδι για λιγότερες φθορές κ αλλαγή στα 270.000χλμ σαν καινοτομία.. Απο κάποιον επαγγελματία μηχανικό/βελτιωτή.. Ε με στεναχώρησε ρε παιδιά. Πως να το κάνουμε..
Αυτά καμία σημασία δεν έχουν. Ας είμαστε εμείς καλά κ ας ασχολούμαστε
Σε λιγότερο απο μήνα θα κάνω κ εγώ κάποια λογγαρίσματα (παράγγειλα ELM) και θα σας παρουσιάσω κάποιες μαμά μετρήσεις για το 100αρι να τις συζητήσουμε και εδώ είμαστε!
