Καλώς ήλθατε στο ανανεωμένο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για λόγους ασφαλείας για να μπορέσετε να συνδεθείτε θα πρέπει να κάνετε επαναφορά κωδικού βάζοντας το e-mail που αντιστοιχεί στον λογαριασμό σας.
Επαναφορά κωδικού
  Guest viewing is limited
  • You have a limited number of page views remaining
  • 0 guest views remaining

Riordian

Hero Member
Dec 30, 2012
1,146
0
36
32
Γενικά το λέω ρε, για αυτό και επισήμανα στο τέλος να μην λήξει η κουβέντα! Γιατί έγινε ένας χαμούλης την περασμένη βδομάδα επί του θέματος και θεώρησα σκόπιμο από μερια μου να πω ότι είμαι σίγουρος πως το μοτέρ δεν έχει κάποιο σφάλμα από εργοστάσιο, ούτε θα σπάσει με την μία με βελτίωση.

Όταν πήγα να το μετρήσω στοκ, ο φωτεινέλης δεν μου μέτρησε μείγματα. Οπότε δεν ξέρω και αν μπορεί. Αν γίνεται, έχει καλώς, αν όχι, δεν θα πάω αλλού μιας και εκει έκανα την πρώτη δυναμομέτρηση και δεν θέλω να μπλέξω τα μπούτια μου με άλλα δυναμόμετρα.

Σε κάνα μήνα θα ξέρουμε σίγουρα όμως  ;)
 

cRis

Member
Jun 16, 2013
260
0
16
Παιδιά και εγώ με τη σειρά μου να επιβεβαιώσω τα λεγόμενα του φίλου fiesta77, όπου πήγαμε μαζί στον Παζαρόπουλο για το σέρβις μου και συναντήσαμε αυτά τα 2 μοτέρ όπου έγινε λόγος..

Καταστραφήκανε λόγω υψηλών θερμοκρασιών, εξαιτίας εκείνου του πλαστικού κολάρου, όπου και η Ford αντικατέστησε.

Ευτυχώς ο Γιάννης(fiesta77), και τον ευχαριστώ δημοσίως, με τις βαθύτερες μηχανολογικές γνώσεις του "στρίμωξε" τεχνικά τους υπευθύνους και απέσπασε αρκετές πληροφορίες, τις οποίες αργότερα και διασταύρωσε με άλλους τεχνικούς απο εξουσιοδοτημένα συνεργεία όπου και έπιασαν τον ecoboost στα χέρια τους.

Γενικότερα δεν τέθηκε επουδενί θέμα γενικότερης αξιοπιστίας του μοτερ, ούτε έχει παρουσιάσει άλλα θέματα μηχανολογικής φύσεως. Δεν ξέρω τι θα γίνει σε 5 χρόνια ή στα 150.000χλμ. Εύχομαι τίποτα.

Είναι ένα μοτερ πολύ καλά σχεδιασμένο, με πολλές καινοτομίες μαζεμένες, κυρίως ψύξης σε κάποια καίρια σημεία για οικονομικότερη και αποδοτικότερη καύση. Αρκετά συστήματα όπου δεν ξαναέχουμε δει σε αυτοκίνητα, συνεπώς και θέλει μια γενικότερη και περισσότερο μηχανολογική γνώση για την κατανόηση του, απο κάποιον που πραγματικά γνωρίζει κάποια πράγματα. Είδα πιο πάνω τον ΑΝ7 να λέει κάποια πράγματα που έχουν βάση, γιατί προφανώς το παιδί γνωρίζει.

Και αυτό το γράφω διότι μια αντιμετώπιση κάποιων ποστ που ορθώς σβήστηκαν, ήταν παντελώς λαθεμένη και θεωρώ πως απειλεί την νοημοσύνη των μελών του φόρουμ.
Το να διαβάζω πως ακόμα και το λουρί ήταν μες το λάδιμε απαξίωση.. Ενώ η ίδια η Ford, βυθίζει τον ιμάντα στο λάδι για λιγότερες φθορές κ αλλαγή στα 270.000χλμ σαν καινοτομία.. Απο κάποιον επαγγελματία μηχανικό/βελτιωτή.. Ε με στεναχώρησε ρε παιδιά. Πως να το κάνουμε..

Αυτά καμία σημασία δεν έχουν. Ας είμαστε εμείς καλά κ ας ασχολούμαστε

Σε λιγότερο απο μήνα θα κάνω κ εγώ κάποια λογγαρίσματα (παράγγειλα ELM) και θα σας παρουσιάσω κάποιες μαμά μετρήσεις για το 100αρι να τις συζητήσουμε και εδώ είμαστε!  :)
 

Georgia89

Member
Oct 25, 2015
230
3
18
ΧΑΝΙΑ
Καλησπέρα παιδια, δεν βρήκα κάποιο σχετικο αρθρο οπότε είπα να κάνω ποστ εδω

Εχει ακούσει κανένας σας για προβλήματα στην ντουρμπίνα των Fiesta?
και αν ναι,  μπορώ να το δω επιβεβαιώσω μέσω διαγνωστικού ελέγχου?
 

fiesta77

Original poster
Pro Member
May 9, 2014
326
6
18
Πειραιας
Δεν έχει ακουστεί κάτι μέχρι τώρα. Γιατί ρωτάς ; διαπίστωσες κάτι ; Σε διαγνωστικό έλεγχο φαντάζομαι μόνο την πίεση που σηκώνει μπορούν να ελέγξουν. Πέρα από την τουρμπίνα βέβαια υπάρχουν και κάποια περιφερειακά της που μπορεί να μην λειτουργούν σωστά, όπως σκάστρα, waste gate, βαλβίδα ρύθμισης υποπίεσης, αισθητήρας πίεσης .
 

Georgia89

Member
Oct 25, 2015
230
3
18
ΧΑΝΙΑ
Μου ανεφεραν ότι κροταλιζει η τουρμπίνα,
εντομεταξυ την Δευτερα έκανα το 4ο σερβις και δν μου ειπαν κάτι. Οταν πήγα στην αντιπροσωπεία σήμερα και τους το είπα μου ανέφεραν ότι αν είχε πρόβλημα η τουρμπίνα και δεν έβγαζε αρκετή πίεση θα εμφανιζόταν στο διαγνωστικό.
τους πρώτους τους εμπιστεύομαι, την αντιπροσωπεία από την άλλη δεν μπορώ να την πολυ εμπιστευτώ διότι σκέφτομαι ότι αν υπάρχει κάποιο πρόβλημα θα τους ήταν προτιμότερο να γίνει κάτι εκτός εγγύησης!
 

KARBY

Pro Member
Feb 12, 2015
318
2
0
Εγω παλι θα συμπληρωσω κατι σημαντικο.
Λαδια,δεν μπορει να καλυπτεται ενας πιεσμενος κινητηρας 1 λιτρου Που βγαζει 125-140 ιππους με λαδια που το ιξωδες ειναι 5-20 sae.
Απαραδεκτο.Αυτος ο κινητηρας με τις πρωτες ζεστες πανω απο 30 βαθμους δεν λυπαινεται.
Γιατι απλα το λαδι κουναει μαντηλι.
Σε πολλες οχλησεις μου στην ford για αυτο το θεμα ΚΑΜΜΙΑ ΠΕΙΣΤΙΚΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΔΕΝ ΕΛΑΒΑ.
Και επι πλεον ελαβα την διαβεβαιωση απο τον τεχνικο προισταμενο της castrol
οτι πραγματι εχω δικιο με την εννοια οτι το 20 αρη λαδι δεν υποστηριζει θερμοκρασιες
μεγαλυτερες των 30 βαθμων .
Εαν λοιπον εχουμε ενα κινητηρα που πιεζεται σε εξωτερικη θερμοκρασια καπου στους 40 δηλ.
το καλοκαιρι στην Ελλαδα  τοτε ειναι σαφες οτι μπορουν ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΔΙΑΦΟΡΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ
ΝΑ ΠΡΟΚΥΨΟΥΝ.
ΔΙΑΡΡΟΗ ΑΝΤΙΨΥΚΤΙΚΟΥ -ΤΟ ΓΝΩΣΤΟ ΠΡΟΛΗΜΑ αυτο γιατι το τσιμουχακι που αρχιζει και χανει ειναι μεσα στο καθρεφτη που ολος ο καθρεφτης λιπαινεται.
Διαρροη λαδιων περφεριακα του καθρεφτη απο τις μεγαλες πιεσεις λογω αυξημενων
ατμων ελαιου.
Διαρροη λαδιων απο το τσιμουχακι των αναθυμιασων στο ψευτοκαπακο απο πολλους ατμους.
Και τελος υπερβαλλουσα ποσοστητα λαδιου,πραγμα που συνιθιζεται σε ολα τα εξουσιαοδοτημενα
σερβις.
Οταν λοιπον καποιος συνδιασει ολα αυτα ,καταλαβαινει πως ειναι πιθανον να γινει ζημια
στους εν λογω κινητηρες.
ΟΜΩΣ Η FORD ΔΕΝ ΤΟ ΔΕΧΕΤΑΙ ΤΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΓΙΑΤΙ.
σΤΟ ΜΕΤΑΞΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΤΕΧΝΙΚΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑ ΝΑ ΑΝΤΙΚΡΟΥΣΗ ΤΙς ΛΑΘΟς
ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕς ΛΑΔΙΩΝ ΠΟΥ ΣΥΣΤΗΝΕΙ ΓΙΑ ΟΠΟΥΔΗΠΟΤΕ ΣΤΟ ΠΛΑΝΗΤΗ.
 

Georgia89

Member
Oct 25, 2015
230
3
18
ΧΑΝΙΑ
KARBY said:
Εγω παλι θα συμπληρωσω κατι σημαντικο.
Λαδια,δεν μπορει να καλυπτεται ενας πιεσμενος κινητηρας 1 λιτρου Που βγαζει 125-140 ιππους με λαδια που το ιξωδες ειναι 5-20 sae.
Απαραδεκτο.Αυτος ο κινητηρας με τις πρωτες ζεστες πανω απο 30 βαθμους δεν λυπαινεται.
Γιατι απλα το λαδι κουναει μαντηλι.
Σε πολλες οχλησεις μου στην ford για αυτο το θεμα ΚΑΜΜΙΑ ΠΕΙΣΤΙΚΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΔΕΝ ΕΛΑΒΑ.
Και επι πλεον ελαβα την διαβεβαιωση απο τον τεχνικο προισταμενο της castrol
οτι πραγματι εχω δικιο με την εννοια οτι το 20 αρη λαδι δεν υποστηριζει θερμοκρασιες
μεγαλυτερες των 30 βαθμων .
Εαν λοιπον εχουμε ενα κινητηρα που πιεζεται σε εξωτερικη θερμοκρασια καπου στους 40 δηλ.
το καλοκαιρι στην Ελλαδα  τοτε ειναι σαφες οτι μπορουν ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΔΙΑΦΟΡΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ
ΝΑ ΠΡΟΚΥΨΟΥΝ.
ΔΙΑΡΡΟΗ ΑΝΤΙΨΥΚΤΙΚΟΥ -ΤΟ ΓΝΩΣΤΟ ΠΡΟΛΗΜΑ αυτο γιατι το τσιμουχακι που αρχιζει και χανει ειναι μεσα στο καθρεφτη που ολος ο καθρεφτης λιπαινεται.
Διαρροη λαδιων περφεριακα του καθρεφτη απο τις μεγαλες πιεσεις λογω αυξημενων
ατμων ελαιου.
Διαρροη λαδιων απο το τσιμουχακι των αναθυμιασων στο ψευτοκαπακο απο πολλους ατμους.
Και τελος υπερβαλλουσα ποσοστητα λαδιου,πραγμα που συνιθιζεται σε ολα τα εξουσιαοδοτημενα
σερβις.
Οταν λοιπον καποιος συνδιασει ολα αυτα ,καταλαβαινει πως ειναι πιθανον να γινει ζημια
στους εν λογω κινητηρες.
ΟΜΩΣ Η FORD ΔΕΝ ΤΟ ΔΕΧΕΤΑΙ ΤΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΓΙΑΤΙ.
σΤΟ ΜΕΤΑΞΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΤΕΧΝΙΚΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑ ΝΑ ΑΝΤΙΚΡΟΥΣΗ ΤΙς ΛΑΘΟς
ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕς ΛΑΔΙΩΝ ΠΟΥ ΣΥΣΤΗΝΕΙ ΓΙΑ ΟΠΟΥΔΗΠΟΤΕ ΣΤΟ ΠΛΑΝΗΤΗ.

μηχανικος δεν ειμαι αλλα το θεμα με τα λαδια το εχω παρακολουθησει. για το γεγονος οτι απο τον 1ο χρονο προεκυψε το θεμα με το παραφλου,συνεπως παρακολουθω σα διαολος το αμαξι μ.
το αυτοκινητο μ ειναι 1000 eco turbo 100hp. και οχι 125-140.
εγω προσωπικα και οσο ειμαι μεσα στην εγγυηση ακομα ΔΕΝ θα αλλαξω λαδια απο τις προδιαγραφές του κατασκευαστη. λαδια στο αμαξι αλλαζονται 2 φορες τον χρονο και οχι λογω χλμ αλλα Γεναρη στο ετησιο σερβις και ιουλιο πριν κατεβω Κρητη οπου το αμαξι το γονατιζω. διαρροες -υπερβολικα λαδια- κακης ποιοτητας κλπ δεν εχω παρατηρησει. αν συμβει ομως κατι μετα εγγυησης και δν ειναι δικια μου ευθυνη αλλα λογω αμέλειας συνεργειου...θα τρεξω θα ταλαιπωρηθω αλλα να στε σιγουρος οτι αυτοι θα κουραστουν να με ακουν/να με βλεπουν/ να με σκεπτονται!
 

Manou

MK7
Newbie
Nov 2, 2022
7
1
3
Μοντέλο
MK7
Γεια χαρά σε όλους και όλες,

Θελω την βοήθειά σας σχετικά με το Fiesta 1.0 Ecoboost της αδερφής της γυναίκας μου.

Ο κινητήρας ράγισε πιθανόν από υψηλή θερμοκρασία. Το Fiesta είναι του 2013 (κυκλοφορία 2014) οπότε πολύ πιθανόν να έγινε λόγω του σωληνακιου που λέτε σε αυτό το ποστ.

Η Ford κατόπιν τηλεφωνικής επικοινωνίας της ζήτησε 7.000 ευρώ για αλλαγή κινητήρα και η κοπέλα τρελάθηκε. Δεν της είπαν για το γνωστό πρόβλημα βέβαια.

Το αρνητικό είναι ότι δεν έχει κάνει όλα τα σέρβις στην αντιπροσωπεία και επίσης βάζοντας τον αριθμό πλαισίου στο site με τα recalls https://www.etis.ford.com/vehicleRegSelector.do?backURL=/vehicleSelection.do δεν βγάζει κάτι.

Υπάρχει περίπτωση να γίνει κάτι για το θέμα λέτε;
Μπορείτε να με συμβουλέψετε πως μπορώ να το ψάξω περαιτέρω;

Ευχαριστώ πολύ
 

The Ace

Hero Member
Vip Team
Nov 20, 2015
1,254
135
63
49
Αθήνα
Όπως τα περιγράφεις, κατά 99% δεν μπορεί να γίνει κάτι. Σίγουρα όμως μπορεί να βρει καλύτερη τιμή από την αντιπροσωπεία, όχι με καινούριο μοτέρ φυσικά αλλά με καλομεταχειρισμένο.
 

Manou

MK7
Newbie
Nov 2, 2022
7
1
3
Μοντέλο
MK7
Σε ευχαριστώ πολύ για την απάντηση.

Δηλαδή για μεταχειρισμένο μοτέρ καλύτερα από αντιπροσωπεία; Υπάρχει μήπως κάποια άλλη επιλογή;
 

Κεραυνός

Pro Member
Top Poster του μήνα
Jan 8, 2016
725
96
28
Ας ερευνησει και καλεσει σε εισαγωγεις μεταχειρισμενων ανταλλακτικων και ας αναζητησει στο διαδικτυο αν θελει.
Post automatically merged:

 

The Ace

Hero Member
Vip Team
Nov 20, 2015
1,254
135
63
49
Αθήνα
Οι αντιπροσωπείες τυπικά δεν θα τοποθετήσουν μεταχειρισμένο μοτέρ, όπως δεν τοποθετούν μεταχειρισμένα ανταλλακτικά, body panels, aftermarket αξεσουάρ κλπ γιατί πρέπει να σου δώσουν εγγύηση. Μόνο με απευθείας συνεννόηση με συγκεκριμένη αντιπροσωπεία, ή με κάποιο από από τα αρκετά εξειδικευμένα Ford θα βρεις άκρη....
 
  • Like
Αντιδράσεις: Manou

Manou

MK7
Newbie
Nov 2, 2022
7
1
3
Μοντέλο
MK7
Παιδιά, ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες που μόνο από φόρουμ μπορεί να πάρει κάποιος.

Είχα μια ανάλογη περίπτωση με το Volvo της γυναίκας μου το οποίο είχε γνωστό/άγνωστο πρόβλημα με φλάντζα κεφαλής.

Το έμαθα από το αντίστοιχο ελληνικό φόρουμ και γλίτωσα πολλά χρήματα στην επισκευή (η αντιπροσωπεία δεν μου το είπε από την αρχή).

Αν έχετε να προτείνετε κάποιο έμπιστο εξειδικευμένο συνεργείο Ford παρακαλώ στείλτε μου.

Να είστε καλά.
 
  • Like
Αντιδράσεις: Κεραυνός

nexus

Vip Team
Pro Member
Jul 2, 2013
548
8
18
Αθήνα
Πόσα χλμ είχε το αμάξι όταν το έπαθε? Τα Fiesta με τον χιλιάρη δεν είχαν το πρόβλημα με το σωληνάκι που εμφανίστηκε στα πρώτα Focus με το αντίστοιχο μοτέρ, άρα δεν νομίζω να ήταν εκεί το πρόβλημα ώστε να πατήσεις σε εργοστασιακό αναγνωρισμένο ελάττωμα. Από εκεί και πέρα, από την στιγμή που δεν έχουν γίνει τα σερβις σε αντιπροσωπεία, δεν σε βοηθάει να διεκδικήσεις έστω μια έκπτωση στο νέο μοτέρ από την Ford, σαν ένδειξη καλής θέλησης. Μπορείς να προσπαθήσεις βέβαια, ίσως να παίζει και ανακατασκευασμένος κινητήρας από Φορντ με ανταλλαγή του δικού σου.
Μτχ 1.0 ecoboost έχει τα ρίσκα του γιατί είναι ιδιαίτερος κινητήρας και θέλει πολύ καλή συντήρηση/χρήση. Θα πρέπει να είσαι σίγουρος για το ιστορικό του μοτέρ πριν το πάρεις.
7,000 μου φαίνεται πολύ τσιμπημένη τιμή για νέο μοτέρ όμως. Ρώτα και σε άλλη αντιπροσωπεία.
 
  • Like
Αντιδράσεις: Κεραυνός and Manou

Manou

MK7
Newbie
Nov 2, 2022
7
1
3
Μοντέλο
MK7
Γεια σου nexus nexus και ευχαριστώ για τις συμβουλές καθώς και τα άλλα παιδιά παραπάνω.

Το αυτοκίνητο είναι σε ενα συνεργείο που του άλλαξε άλλα πράγματα, χρέωσε 800 ευρώ και τώρα δεν αναλαμβάνει την αγορά και την αντικατάσταση του μοτέρ γιατί "δεν είναι σίγουρος". Εν τω μεταξύ είναι το ίδιο συνεργείο που είχε αναλάβει το Volvo μου και μου έκανε ακριβώς το ίδιο πράγμα (άλλαξε δοχείο και τάπα ψυκτικού και ήταν φλάντζα κεφαλής). Τέλος πάντων.

Παρακαλώ πείτε μου εαν υπάρχει κάποιος σοβαρός και ειλικρινής επαγγελματίας εντός Αττικής (το αμάξι τώρα είναι Βάρη) να πάμε το αυτοκίνητο και να είμαστε, όσο το δυνατόν, πιο σίγουροι για το τι μπορεί να γίνει.

Πάντως, βάσει του μοντέλου κινητήρα (SFJB) στο internet δεν βρίσκω πολλά μοτέρ.
 

Κεραυνός

Pro Member
Top Poster του μήνα
Jan 8, 2016
725
96
28
Καλον ειναι σε καθε προβλημα να αναζητειται δευτερη και τριτη γνωμη.
Πιθανως να επισκευαζεται αυτη η βλαβη και να μην χρειασθει αλλαγη μηχανης.

Πολλοι τεχνικοι (γενικως σε ολα τα επαγγελματα) ειναι σαν αρπακτικα ή δεν γνωριζουν.
 
Last edited:
  • Like
Αντιδράσεις: Manou

Manou

MK7
Newbie
Nov 2, 2022
7
1
3
Μοντέλο
MK7
Παιδα ευχαριστώ πολύ για όλα.

Το πήραμε το αυτοκίνητο από το άλλο συνεργείο και λέμε να το πάμε στον Κοντογιάννη στην Αργυρούπολη ή στην Mazda-Ford στην Γλυφάδα ακολουθώντας τις συμβουλές σας να είναι εξειδικευμένο συνεργείο Ford.

Από το τηλέφωνο μου φάνηκαν και οι δύο αρκετά σωστοί. Αν κάποιος έχει άποψη για κάποιο από τα δυο αυτά συνεργεία παρακαλώ να μου στείλει μήνυμα.

Καλή συνέχεια!
 

BloodMage

Rookie
Jun 8, 2021
41
15
8
ΑΘΗΝΑ
Μοντέλο
MK8 ST
LOCATION
MK8.5 ST2 Frozen White
Εχε υποψην και τον Λιατηρα στον Πειραια! (ΑΦΟΙ ΛΙΑΤΗΡΑ ΟΕ FORD VOLVO MAZDA)
Προσωπικα δεν εχω καποια εμπειρια αλλα μονο καλα λογια εχω ακουσει/διαβασει
Φιλος με Fiesta st τον γνωριζει προσωπικα και λεει τα καλυτερα, ειναι χρονια πελατης του
 
  • Like
Αντιδράσεις: Manou

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread