Σήμερα πήγα κι εγώ για συντήρηση του συστήματος κλιματισμού του αυτοκινήτου, πρώτη φορά μετά από τρία χρόνια (από τότε που το αγόρασα δηλαδή). Μπήκε πάνω σε ένα μηχάνημα με δύο σωλήνες, ο ένας συνδέθηκε σε μια υποδοχή κάτω από τη μάσκα και ο άλλος σε ένα δοχείο που βρίσκεται κάτω από το φανάρι του συνοδηγού (πρέπει να βγει το φανάρι). Η διαδικασία κράτησε περίπου 40-45 λεπτά και αλλάχθηκε το φρέον και τα λάδια του συμπιεστή.
Σημειωτέον ότι τα παλιά λάδια βγήκαν μαύρα και ότι το κύκλωμα είχε μέσα 290gr φρέον, ενώ ο κατασκευαστής προβλέπει να έχει 650gr. Είχε χάσει δηλαδή πάνω από το μισό. Επίσης αλλάχθηκε το φίλτρο καμπίνας με νέο ενεργού άνθρακα και καθαρίστηκαν με σπρέυ οι αεραγωγοί.
Στο τέλος μετρήθηκε η θερμοκρασία που μπορεί να φτάσει η απόδοση του Α/C και ήταν 5,6 βαθμοί κελσίου (μετά από 10 περίπου λεπτά λειτουργίας στο ρελαντί και υπό σκιά).
Με μια δοκιμή σε περίπου 15 χιλιόμετρα που έκανα, παρατήρησα ότι πλέον δε μου κάνει τόσο συχνά το "τσακ" "τσακ" που πολλοί θα έχετε παρατηρήσει κατά τη λειτουργία του A/C και το μοτέρ πάει καλύτερα, δηλαδή δεν ψοφάει τόσο, όσο στο παρελθόν...
Πιστεύω ότι όποιος δεν έχει κάνει συντήρηση του κλιματισμού για παραπάνω από 3 χρόνια, θα πρέπει να το τσεκάρει. Χρειάζεται.
Κόστος: 50 ευρώ εργασία, λάδια, φρέον +15 ευρώ το φίλτρο καμπίνας ενεργού άνθρακα.
pitbull said:
Εγω βρηκα εναν που βαζει φρεον+καθαρισμο εκτος απο φιλτρο καμπινας 45Ε και θα το παω εκει.
Πήγαινέ το