Ζεσταίνω το θέμα.
Μετά από 240.000 χιλιόμετρα σαυροσύνης, ψιλοποζεριάς ;D και άγχους στην παραμικρή πέτρα κροκάλα που ξεκολλάει από το βουνό και τη χτυπάω με την "κοιλιά" μου και αφορμής γενομένης από ένα θόρυβο που είχα σε κάθε πέρασμα ανωμαλίας με στριμμένο το τιμόνι, έκανα τα εξής:
Πήγα στο tuning center στη Σταυρούπολη (εξαιρετικός και γνώστης ο Κος. Διονύσης), το οδήγησε 500 μέτρα και άκουσε ότι είχαν θέμα τα ντιζάκια των τροχών.
Αλλάχτηκαν λοιπόν τα κατακόρυφα ντιζάκια (αυτά που είναι ας το πω παράλληλα με τα καλάμια των αναρτήσεων), αυτά που κάθονται κάθετα στα ψαλίδια και περάστηκαν νέα κοντύτερα. Με το χαμήλωμα, έβρισκαν πάνω στα ψαλίδια στο τέρμα στραμμένο αριστερά δεξιά (υπόψιν έχω κρεμαγιέρα που κόβει κάτι λίγο περισσότερο από τα μαμά st). Μέταλλο με μέταλλο μου είχαν τρελάνει τα αυτιά. Και είχαν ταλαιπωρηθεί από τα χιλιόμετρα.
Αλλάχτηκαν τα πλαστικά bump stops που είχανε μείνει τα μισά από το φάγωμα.
Πίσω μπήκε νέο σπείρωμα για το σήκωμα-χαμήλωμα των ελατηρίων. Τα μαμά σπειρώματα της kw επέτρεπαν χαμήλωμα από 3.5cm αναγκαστικά και κάτω. Δεδομένου ότι τα ελατήρια είναι προφορτισμένα σε χαμήλωμα> 3.5εκατοστά, μπήκε προσθήκη στο τέρμα τους και εκεί έδεσε το σύνολο στο νέο σπείρωμα. (Μπροστά δεν είχαμε θέμα αφού η ανάρτηση ειναι coilover με ρύθμιση που παίζει και δίνει το επιθυμητό ύψος χωρίς καμιά ανάγκη προσθήκης)
Ως αποτέλεσμα το αμάξι ανέβηκε 2 εκατοστά μπροστά, 2.5 με 3 πίσω. Πλέον στα ψαλίδια έχω το αστρονομικό ύψος των 15 εκατοστών κ πίσω 16.5 στο δοκάρι. Κάπου 1-1.5 εκατοστό κάτω από το μαμά σετάπ δηλαδή. Και δεδομένου ότι κάνω τέτοιες http://www.panoramio.com/photo/96544879 εξορμήσεις είναι κρίμα να ανεβαίνει η ψυχή μου στο ανάθεμα.
Αρχικά στα λίγα χλμ και ταχύτητες που οδήγησα νιώθω τα ξεροκοπανήματα να φύγανε, αυτό οφείλεται στα bump stops. Τα ψαλίδια ήρθαν επιτέλους στη σωστή "όρθια" θέση τους. Θα μεταφέρω κ εντυπώσεις πιο γρήγορων ρυθμών + φώτο.
Η εργασία έγινε σε μερικές ώρες και η τιμή ήταν ιδιαίτερα "λογική" για κάποιον που σκέφτεται κάτι παρόμοιο. Αν σκέφτεται...
Το νέο ύψος.
Πολύ πιο κεφάτο turn in, απίστευτα ποιοτικότερη απόσβεση, δυνατότερο rebound και καθόλου τερματισμός της διαδρομής στα bumps. Επίσης, στα "πρώτα" της στροφής ελάφρυνε το τιμόνι και το πλαίσιο είναι πολύ πιο συμμετοχικό στις αλλαγές κατεύθυνσης.
Αυτά !