Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

jkp

Rookie
Jun 1, 2011
44
0
0
zisis said:
Καλο ριζική και εγω αυτήν φοραω...ειναι πολυ καλη πιστεύω και εγω..πόσο σου πήγε ;;;

383,29 λίρες + 41 λίρες (μεταφορικά - η παραγγελία περιελάμβανε κ άλλα πραματάκια) + vat + 100 ευρώ περαστικά στον Καρανικόλα (άψογος)

Δεν θυμάμαι ισοτιμία.

Σκόρπιον αν αναφέρεσαι σε μένα -3cm μπροστά -2,5cm πίσω
 

scorpion

Staff member
Elite Member
Vip Team
Ιδρυτής (θα σέβεστε :P)
May 9, 2010
13,982
8
23
38
Πειραιάς
www.fiestamaniacs.gr
jkp said:
Σκόρπιον αν αναφέρεσαι σε μένα -3cm μπροστά -2,5cm πίσω
ναι σε εσένα αναφέρομαι,και χωρίς να θέλω να σε θίξω,όπως το είδα εντός της πίστας μου φάνηκε να μην είναι χαμηλωμένο και μου κακοφάνηκε μπορώ να πω
 

jkp

Rookie
Jun 1, 2011
44
0
0
Γιατί να θιχτώ;  :D

1etkyr.jpg


Το αυτοκίνητο δεν έχει καμία σχέση με το κατσίκι που ήταν πριν.
Αν εννοείς όμως ότι δεν είναι "σαύρα", τότε συμφωνούμε, δεν είναι. Κ δεν είναι γιατί:

1. Δεν μου αρέσουν οι σαύρες.
2. Κ να μου άρεσαν δεν γινόταν, επειδή πίσω έχω βάλει αποστάτες αν χαμήλωνε κι άλλο θα έβρισκε θόλο.
3. (το πιο σημαντικό) Με όσους μίλησα πριν τη βάλω κ με το παιδί που την τοποθέτησε, κατάλαβα ότι αν χαμήλωνε περισσότερο δεν θα λειτουργούσε η ανάρτηση όπως θα έπρεπε. Μεγάλη συζήτηση.
 

pumaspeed

Member
Σεπτ. 20, 2010
278
0
0
34
jkp said:
Γιατί να θιχτώ;  :D

1etkyr.jpg


Το αυτοκίνητο δεν έχει καμία σχέση με το κατσίκι που ήταν πριν.
Αν εννοείς όμως ότι δεν είναι "σαύρα", τότε συμφωνούμε, δεν είναι. Κ δεν είναι γιατί:

1. Δεν μου αρέσουν οι σαύρες.
2. Κ να μου άρεσαν δεν γινόταν, επειδή πίσω έχω βάλει αποστάτες αν χαμήλωνε κι άλλο θα έβρισκε θόλο.
3. (το πιο σημαντικό) Με όσους μίλησα πριν τη βάλω κ με το παιδί που την τοποθέτησε, κατάλαβα ότι αν χαμήλωνε περισσότερο δεν θα λειτουργούσε η ανάρτηση όπως θα έπρεπε. Μεγάλη συζήτηση.
συμφωνω ιδιαιτερα με το τριτο !!! ειναι και αποδεδειγμενο αλλωστε !
 

JimClark

Pro Member
Jul 7, 2011
446
3
18
44
Πατρατσέλλα
cartalk.gr
Μοντέλο
MK6 ST
Ζεσταίνω το θέμα.

Μετά από 240.000 χιλιόμετρα σαυροσύνης, ψιλοποζεριάς  ;D και άγχους στην παραμικρή πέτρα κροκάλα που ξεκολλάει από το βουνό και τη χτυπάω με την "κοιλιά" μου και αφορμής γενομένης από ένα θόρυβο που είχα σε κάθε πέρασμα ανωμαλίας με στριμμένο το τιμόνι, έκανα τα εξής:

Πήγα στο tuning center στη Σταυρούπολη (εξαιρετικός και γνώστης ο Κος. Διονύσης), το οδήγησε 500 μέτρα και άκουσε ότι είχαν θέμα τα ντιζάκια των τροχών.

Αλλάχτηκαν λοιπόν τα κατακόρυφα ντιζάκια (αυτά που είναι ας το πω παράλληλα με τα καλάμια των αναρτήσεων), αυτά που κάθονται κάθετα στα ψαλίδια και περάστηκαν νέα κοντύτερα. Με το χαμήλωμα, έβρισκαν πάνω στα ψαλίδια στο τέρμα στραμμένο αριστερά δεξιά (υπόψιν έχω κρεμαγιέρα που κόβει κάτι λίγο περισσότερο από τα μαμά st). Μέταλλο με μέταλλο μου είχαν τρελάνει τα αυτιά. Και είχαν ταλαιπωρηθεί από τα χιλιόμετρα.

Αλλάχτηκαν τα πλαστικά bump stops που είχανε μείνει τα μισά από το φάγωμα.

Πίσω μπήκε νέο σπείρωμα για το σήκωμα-χαμήλωμα των ελατηρίων. Τα μαμά σπειρώματα της kw επέτρεπαν χαμήλωμα από 3.5cm αναγκαστικά και κάτω. Δεδομένου ότι τα ελατήρια είναι προφορτισμένα σε χαμήλωμα> 3.5εκατοστά, μπήκε προσθήκη στο τέρμα τους και εκεί έδεσε το σύνολο στο νέο σπείρωμα. (Μπροστά δεν είχαμε θέμα αφού η ανάρτηση ειναι coilover με ρύθμιση που παίζει και δίνει το επιθυμητό ύψος χωρίς καμιά ανάγκη προσθήκης)

Ως αποτέλεσμα το αμάξι ανέβηκε 2 εκατοστά μπροστά, 2.5 με 3 πίσω. Πλέον στα ψαλίδια έχω το αστρονομικό ύψος των 15 εκατοστών κ πίσω 16.5 στο δοκάρι. Κάπου 1-1.5 εκατοστό κάτω από το μαμά σετάπ δηλαδή. Και δεδομένου ότι κάνω τέτοιες http://www.panoramio.com/photo/96544879 εξορμήσεις είναι κρίμα να ανεβαίνει η ψυχή μου στο ανάθεμα.

Αρχικά στα λίγα χλμ και ταχύτητες που οδήγησα νιώθω τα ξεροκοπανήματα να φύγανε, αυτό οφείλεται στα bump stops. Τα ψαλίδια ήρθαν επιτέλους στη σωστή "όρθια" θέση τους. Θα μεταφέρω κ εντυπώσεις πιο γρήγορων ρυθμών + φώτο.

Η εργασία έγινε σε μερικές ώρες και η τιμή ήταν ιδιαίτερα "λογική" για κάποιον που σκέφτεται κάτι παρόμοιο. Αν σκέφτεται...


Το νέο ύψος.
1_zpsf6300a7f.jpg


Πολύ πιο κεφάτο turn in, απίστευτα ποιοτικότερη απόσβεση, δυνατότερο rebound και καθόλου τερματισμός της διαδρομής στα bumps. Επίσης, στα "πρώτα" της στροφής ελάφρυνε το τιμόνι και το πλαίσιο είναι πολύ πιο συμμετοχικό στις αλλαγές κατεύθυνσης.

Αυτά !
 
Το ελάφρωμα στο τιμόνι έχει να κάνει με την toe που πιθανόν να άλλαξε. Όσο φτάνεις στο μαμά ύψος τόσο θα κρατάει καλύτερα. Το δυνατότερο rebound είναι η ιδανικότερη επιλογή για τα ελληνικά δεδομένα. Το χαμήλωμα ήταν και θα είναι μόνο για ομορφιά σε αυτά τα αυτοκίνητα αφού τα χαζά ξεκολλήματα σε στεγνό και τα απότομα σε βρεγμένο (που σε πιάνουν στον ύπνο) δίνουν και παίρνουν με χαμηλό σεταπ. 
Με τόσα χιλιόμετρα που έχεις κάνει Ξενοφώντα ίσως θα πρέπει να αντικαταστήσεις και τα ελατήρια που έχουν περίπου 100.000 χρόνο ζωής... και να δεις που θα κοπανάει λιγότερο ;)
 

JimClark

Pro Member
Jul 7, 2011
446
3
18
44
Πατρατσέλλα
cartalk.gr
Μοντέλο
MK6 ST
Κοίτα να δεις που το ρώτησα τον αναρτησά κ μου είπε δεν συντρέχει κάποιος ιδιαίτερος λόγος. Τα φυσίγγια πρόσφατα (στα 210.000) ανακατασκευάστηκαν. (μεταξύ μας έτσι κ αλλιώς το 2014 θα πέσει "γερός" ύπνος".  :) Απλά θεώρησα καλό να κάνω τις αλλαγές γιατί προκύπτουν μερικά μικρά off-ασφαλτο-road και για τη μεγαλύτερη συμβατότητα με τα ελληνικά δεδομένα.
 

Nordvinden

Pro Member
Dec 15, 2013
362
0
0
59
Αθήνα
Εάν μπορώ να πω μια γενική άποψη:

Το αυτοκίνητο πρέπει να "στήνεται" - όχι να "χαμηλώνει".
Εννοώ πως πρώτα κοιτάμε διαδρομές φυσιγγίων/ελατηρίων, σχετικές πιέσεις (καλό είναι βάσει ζυγολογίου αυτοκινήτου) και μετά ψάχνουμε να χαμηλώσουμε το κέντρο βάρους.

Που και αυτό είναι επικίνδυνο, επειδή  αυξάνεται το roll couple (τάση κλίσης) και χρειάζονται ψαλίδια άλλης έδρασης.

Ας μην τα συγχέουμε τα πράγματα με καταστάσεις wtcc, όπου τα φυσίγγια είναι θεόκοντα, πλην όμως, εξασφαλίζουν τις απαραίτητες διαδρομές, και τα roll & gravity centers  έχουν τη σωστή απόσταση ανάμεσά τους.
 

christina-st

New member
Jun 21, 2014
63
1
0
θεσσαλονικη
Καλημερα και απο εμας.λοιπον το fiesta μας φοραει της kw varriant 1. Στους δρομους που εχουμε το αμαξι χτυπαει παρα πολυ και σε οποιαδηποτε ανωμαλια του δρομου νιωθεις οτι κοπαναει στα ποδια σου.
Πηγαμε στο συνεργειο στη σταυρουπολη που εγραψε ο φιλος jimclark πιο πανω και για επισκευη της μπροστινης αναρτησης χρειαζονται περιπου 250-300 ευρω.
Αυτο που θελω να ρωτησω ειναι μηπως συμφερει να βαλουμε κατι πιο απλο και να ειναι και πιο ξεκουραστο;
 

Aggelos Mpa

Member
May 10, 2010
182
2
0
40
Εχω την ιδια ανάρτηση και δεν θα ελεγα οτι κοπανάει.
Ρωτησα πριν λίγες μερες  στον αντιπρόσωπο της kw στην Ελλάδα (τροχός)
Και μου ειπε 260 για νέα φυσίγγια εμπρός και 250 νέα αμορτισέρ πισω στην ουσία ξανα γίνονται ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ και πιστευω αξίζει η επισκευει αυτη αν υπολογηση καποιος πως εχει 1000+ ευρο ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ.
 

Crazy

Hero Member
Vip Team
Jul 8, 2010
1,568
8
38
38
Οπου υπαρχει στροφη....
Εγώ με 450€ πήγα στον Αμεντολα τις άνοιξε μπρος πίσω τις έκανε φύλλο κ φτερό κ μπορώ να πω είναι καλύτερες κ από καινούργιες...
 

Aggelos Mpa

Member
May 10, 2010
182
2
0
40
Του της πηγές της αναρτήσεις εκει η ειχε και το βάλε βγάλε στην τιμη αυτη;
 

JimClark

Pro Member
Jul 7, 2011
446
3
18
44
Πατρατσέλλα
cartalk.gr
Μοντέλο
MK6 ST
Χριστίνα_ST να τονίσω ότι το έχω ψηλώσει κιόλας και το αμάξι (όχι ότι μεταμορφώθηκε και έγινε citroen C5) αλλά έγινε πολύ πιο άνετο, ιδίως στον πίσω άξονα. 17άρες φοράτε στο αμάξι;
 

christina-st

New member
Jun 21, 2014
63
1
0
θεσσαλονικη
Εχουμε και 17 ιντσων και 15. Κατα βαση με τις 15 κινουμαστε γιατι το αμαξι δεν κοπαναει τοσο πολυ.
Άρα απο οτι καταλαβαινω μας προτεινετε την επισκευη αυτης που εχουμε ε;
 

JimClark

Pro Member
Jul 7, 2011
446
3
18
44
Πατρατσέλλα
cartalk.gr
Μοντέλο
MK6 ST
Θυμάμαι ότι και οι μανίσιες δεν ήταν ΤΟΣΟ πιο άνετες από τις kw. Κρίμα ειναι να ψάχνεις για μια ανάρτηση τη στιγμή που φοράς κάτι κορυφαίο που με λογικά χρήματα επισκευάζεται κ αν αποφασίσεις να ψηλώσεις το όχημα, γίνεται σεβαστά πιο άνετη.

Το σεβαστά πιο άνετη το είπε η γυναίκα όταν στον πρώτο χρόνο καθόταν πίσω με το μπεμπέ, και στην πρώτη κιολας βόλτα μετά το σήκωμα μου είπε "καμμία σχέση". Κάτι το οποίο εγώ σαν οδηγός δεν κατάλαβα εξ αρχής τόσο άμεσα
 

Aggelos Mpa

Member
May 10, 2010
182
2
0
40
εχει αλλαξει καποιος σε αναρτηση kw τα εμπρος ελατηρια?
Μου βουταει πολυ τα μουτρα πλεον το αμαξι και αυτο γιατι τα ελατηρια λογο οτι ειναι πολυ μαλακα παρεδωσαν.μιλησα λοιπον με τον τροχο που ειναι ο αντιπροσωπος στην ελλαδα και μου ειπε οτι ειναι καθαρα απο ελατηρια το θεμα μου και υπαρχει η εξης λυση απο golf 1.6 που ειναι 32 λιμπρες απο 27 που ειναι αυτα που φοραει τωρα η αμα το πιεζω πολυ μου ειπε παω σε golf 2.0 που ειναι 44. ακουω γνωμες δεν ξερω ποια να βαλω φοβαμαι μην ειναι πολυ σκληρο με τα 44 αλλα απο την αλλη σκεφτομαι οτι οι ποιο πολυ διλιτροι κινητηρες εχουν το ιδιο βαρος οποτε ισως τα 44 να κατσουν καλα.
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread