FoMoCo = Ford Motor Company δηλαδή είναι τα γνήσια ανταλλακτικά.Μην συγκρίνεις Νίκο το λάμδα που άλλαξες γιατί αυτός χαλάει και από την κακή ποιότητα της βενζίνης όχι από αστοχία υλικού
Nαι και όχι...
αν υπολογίσεις ότι τα μπουζι για το υγραέριο είναι ιριδίου μπορείς να βάλεις γνήσιο ford ιριδίου...Αλλά η ford δεν έχει βγάλει μπουζι καθαρά για υγραέριο
Με την αλλαγή των μπουζί μου δημιουργήθηκε μια απορία, βάζετε κάποια πάστα στο σπείρωμα ? π.χ. παστά χαλκού, μου έχουν πει πολλοί ότι βοηθάει. Εγώ πάντως δεν έχω χρησιμοποιήσει ποτέ.
Δεν βαζεις τιποτα.Αν εχεις ροποκλειδο σφιξε με την ροπη που προβλεπεται.
Αν εισαι ψειρας βαζεις διηλεκτρικο γρασσο στα καλωδια οπως δειχνει το παρακατω βιντεο.
Ροποκλειδό δεν έχω αλλά σκοπεύω να πάρω σύντομα, όσα μπουζί έχω αλλάξει στο παρελθόν τα έσφιγγα στο χέρι και δεν έβαζα κάτι απλά μου το είχαν πει και σκεφτικά να ρωτήσω. Το διηλεκτρικό γράσο πάντως καλό φαίνεται οπότε μπορεί να μπει. mka
Υ.Γ. Και μια συμβουλή, το φυλτροκούτι του μκ6 είναι ότι χειρότερό έχω δει. Την πρώτη φορά που το έβγαλα κατάφερα να σπάσω την μία βάσει του λαστιχένιου στο κάτω μέρος, για να βγαίνει αυτό εύκολα έβαλα πάστα χαλκού στο μεταλλικό μέρος για να γλιστράει. Σήμερα που άλλαξα τα μπουζί βγήκε χωρίς προσπάθεια.
μακρια απο μπουζι ιριδιου-πλατινας και ειδικα απο denso tt
τα απλα μπουζι ειναι τα καλυτερα για τα fiesta μας
ουτε σε υγραεριο ιριδιου. δεν δουλευουν σωστα και υπαρχει χασιμο δυναμης ειδικα στις χαμηλες στροφες.
ηταν μια αιτια τα πλατινας και τα denso tt να εχω συνεχως αρυθμιες διακοπες και κενο στη ροπη
μετα απο αλλαγη αντλιας βενζινης μπουζοκαλωδια και πολλαπλασιαστη(ευτυχως δεν αλλαξα δευτερο) με αλαγη μπουζι απλων bosch να λυσω ολα τα θεματα στο αυτοκινητακι μου
Παστα χαλκου χρειαζεται αν τα βγαζεις και τα βαζεις πολλες φορες για πειραματα.
Οταν τα βαλεις μια φορα εχουν αναλογη πουδρα απο τον κατασκευαστη η οποια φαινεται δυσκολα.
Αν βγουν ομως εστω και μια φορα την χανουν.
Οποτε το συγκεκριμενο γρασσο ειναι απαραιτητο για να αποφυγει καποιος ζημια στα σπυρωματα.
Προσοχη θελει να αλλαζονται ΜΕ ΚΡΥΟ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΕ ΖΕΣΤΟ.
Μεγαλο κινδινος να στραβοβιδωσουν η να κανουν ριγμα στο σπειρωμα και κατα συνεπεια
στο καπακι που ειναι αλουμινενιο.
ΚΡΥΟΣ ΛΟΙΠΟΝ ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΚΑΙ ΡΟΠΟΚΛΕΙΔΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΚΑΛΛΙΤΕΡΟ.
ΑΝ ΔΕΝ ΕΧΕΤΑΙ ΡΟΠΟΚΛΕΙΔΟ ΒΑΛΤΕ ΕΝΑ ΣΗΜΑΔΙ ΜΕ ΧΡΩΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΝΩ ΠΛΕΥΡΑ ΣΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΤΗς ΑΚΙΔΑς.
Οταν σφιξεται λοιπον τα σημαδια να κοιτουν ακριβως στο ιδιο σημειο κατευθυνσης.
Τοτε εχετε ιδιο σφιξιμο για ολα.
ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ.
προσφατα δοκιμασα τα μπουζι brisk. Μονο καλά λόγια έχω να πω. Καλύτερη κρύα εκκίνηση και πιο ζωηρή απόκριση στο γκαζι. Ακριβά βέβαια (30-60 ευρω η τετράδα).
Βγαίνουν σε διάφορους τύπους για το ίδιο αμάξι απο normal, πλατίνα, ιρίδιου και ασήμι, μονάκιδα ή και χωρις ακίδα, για διάφορες χρήσεις (stock, economy, racing, κλπ)