Έχω το 1,6 TDCI του 2014 με τα 95 άλογα το Euro 5. Τώρα για το καινούριο το Euro 6 δεν ξέρω.
Το δικό μου το έχω λατρέψει. Άψογο. Και τραβάει και δεν καίει. Είμαι πάντα στα 5,4 l/100klm και στην πόλη και στο ταξίδι, γιατί πηγαίνω σταθερά με 130-140 και aircondition! Μονό στα ταξίδια με επαρχιακό οδικό δίκτυο πέφτω στα 4,4l γιατί εκεί πηγαίνω με 60-80-110.
Το μοτέρ είναι από την Citroen-Peguot. Μια συνεργασία της ford το 1991. Και το φοράνε από τότε πολλά αμάξια με διαφορετικές κεφαλές και ρυθμίσεις. Αναλόγως την εποχή, δηλαδή το εκάστοτε Euro και τις επιδόσεις που θέλανε να πετύχουν. Γενικά πάντως θεωρούνται αξιόπιστα μοτέρ.
Απο προβλήματα, στις 90,000 μου αλλάξανε καβούκι του θερμοστάτη γιατί έχανε είπαν, αυτό μόνο. Τώρα όταν το δουλεύει πόλη μυρίζει σαν ταξί και χειρότερα (τα καυσαέρια). Και γενικά δεν παίρνεις πετρέλαιο αν θες να πηγαίνεις τα παιδιά στο σχολεία, να πηγαίνεις σούπερ μάρκετ κτλ. Βουλώνει dpf, δεν προλαβαίνει να ζεσταθεί σωστά κτλ... Όχι ότι με τους μικρούς τούρμπο βενζίνης αυτά δεν τα έχεις... Γενικά για μικρές αποστάσεις πόλης παίρνεις μικρά κυβικά ατμόσφαιρα. Honda Jazz ή Toyota Yaris που ακόμη και σήμερα τα βγάζουν ατμοσφαιρικά!
Κατά τα άλλα αξίζει αρκετά!