το άζωτο δεν αυξάνει τον όγκο του όταν ζεσταθεί!
Το θέμα είναι πως αν συμπληρώσεις μια φορά με κανονικό αέρα θα πρεπει κάποια στιγμή να βγάλεις όλο τον αέρα και να γεμήσεις άζωτο πάλι! Σχεδόν το ίδιο βάρος έχουν..
τσάμπα λεφτά είναι αφού ο αέρας κατά 78% είναι άζωτο
κέρδος έχουν τα αυτοκίνητα αγώνων διοτι μειώνει τον κίνδυνο υπερθέρμανσης κ οξείδωσης του ελαστικού
Δεν εχω συγκεκριμενη αποψη για το θεμα μιας και δεν εχω χρησιμοποιησει ποτε λαστιχα αζωτου,ενας ξαδερφος μου που τα χρησιμοποιει λεει οτι ειναι καλυτερα απο του αερα(τι θα ελεγε οτι ειναι χειροτερα ).Παραθετω και ενα αρθρο του auto τρίτη του 2007.
http://www.autotriti.gr/data/magazine/viewthema/35477.asp
Παιδιά τα πράγματα είναι όπως λέει το άρθρο του pitbull.To χρησιμοποιώ εδώ και 4 χρόνια μιας και το έχω βρει δωρεάν.Θα προσέθετα ότι σίγουρα αυξάνει τα οδηγικά χλμ του ελαστικού κατά ένα σημαντικό ποσοστό
εγω εχω βαλει αζωτο στα λαστιχα μου λογω το οτι μου το δωσαν δωρεαν λογω αλλαγης ελαστικων...το μονο που χω καταλαβει ειναι οτι δεν αυξανεται η πιεση του ελαστικου οταν ζεσταινεται και το αμαξι χτυπαει λιγοτερο στις ανωμαλιες του δρομου giggle απο οτι με αν ειχε αερα μεσα το λαστιχο.....οσο για τα υπολοιπα που αναφερθηκαν απλα δεν γνωριζω ακομα.......
παιδια το αζωτο το χειμωνα ειναι καθαρος κινδυνος θανατος λογω οτι ποιο ψυχρο αεριο το λαστιχο αργει να ζεσταθει και δεν θα ξερετε απο που σας ηρθε 2 αρνιτικο λογω που ειναι ποιο συμπαγες τις λακουβες τις ακους ακομα ποιο πολυ ειδικα εμεισ που εχουμε σκληρη αναρτηση τα θετικα ειναι οτι σε ενα track day δεν θα χασεις τιν προσφυση λογω υψηλης θερμοκρασιας και ενα καλο ειναι οτι δεν χανεις τιν πιεση στο λαστιχο απλα κανεις ενα ελενχο καθε χρονο..συμπερασμα για μια συμβατικη χρηση ποιο πολυ κακο κανει το αζωτο απο οτι καλο.........
Όπως προαναφέρθηκε το άζωτο είναι για ειδικές και απαιτητικές οδηγηκές χρήσεις. Να συμπληρώσουμε μόνο ότι τα μόρια του αζώτου είναι μεγαλύτερα από αυτά του οξυγόνου και η ρυθμός απώλειας αέρα από το ελαστικό είναι μικρότερος. Χρησιμοποιείται επίσης εκτός από την F1 και στα ελαστικά των αεροσκαφών επειδή δεν ευνοεί τις αναφλέξεις σε περίπτωση πρόσκρουσης ή διαρροής εύλεκτων υλικών όπως τα καύσιμα κλπ.
εβαλα σημερα αζωτο να δω διαφορες μιας και εχω πετρα αναρτηση. μου εκανε εντυπωση η αλλαγη στο θορυβο των ελαστικον και ειδικα στις λακουβες. και μου φενεται λιγο ποιο μαλακο. θα το δοκιμασω στροφιλικη και θα πω εντυπωσεις