Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

southern

Original poster
Maniac Member
May 9, 2010
4,897
3
0
Ποια η γνωμη σας για την επιλογη αζωτου στα ελαστικα μας αντι οξυγονου?

Ποια ειναι υπερ και κατα? (δεν εχω ιδεα)
 

m@kro

Maniac Member
May 11, 2010
4,440
56
48
43
Βόλος
λενε οτι στα λαστιχα με χαμηλο προφιλ κοβουνε την φασαρια με το αζωτο.
 
το άζωτο δεν αυξάνει τον όγκο του όταν ζεσταθεί!
Το θέμα είναι πως αν συμπληρώσεις μια φορά με κανονικό αέρα θα πρεπει κάποια στιγμή να βγάλεις όλο τον αέρα και να γεμήσεις άζωτο πάλι! Σχεδόν το ίδιο βάρος έχουν..
 

Lucifer

Hero Member
May 14, 2010
3,282
1
0
θα δείξει...
τσάμπα λεφτά είναι αφού ο αέρας κατά 78% είναι άζωτο
κέρδος έχουν τα αυτοκίνητα αγώνων διοτι μειώνει τον κίνδυνο υπερθέρμανσης κ οξείδωσης του ελαστικού
 

pitbull

Maniac Member
May 13, 2010
6,950
1
0
40
παντού και πουθενά
Δεν εχω συγκεκριμενη αποψη για το θεμα μιας και δεν εχω χρησιμοποιησει ποτε λαστιχα αζωτου,ενας ξαδερφος μου που τα χρησιμοποιει λεει οτι ειναι καλυτερα απο του αερα(τι θα ελεγε οτι ειναι χειροτερα :)).Παραθετω και ενα αρθρο του  auto τρίτη του 2007.
http://www.autotriti.gr/data/magazine/viewthema/35477.asp
 

dimos

New member
Oct 29, 2010
58
1
8
Παιδιά τα πράγματα είναι όπως λέει το άρθρο του pitbull.To χρησιμοποιώ εδώ και 4 χρόνια μιας και το έχω βρει δωρεάν.Θα προσέθετα ότι σίγουρα αυξάνει τα οδηγικά χλμ του ελαστικού κατά ένα σημαντικό ποσοστό
 

vagma

Hero Member
εγω εχω βαλει αζωτο στα λαστιχα μου λογω το οτι μου το δωσαν δωρεαν λογω αλλαγης ελαστικων...το μονο που χω καταλαβει ειναι οτι δεν αυξανεται η πιεση του ελαστικου οταν ζεσταινεται και το αμαξι χτυπαει λιγοτερο στις ανωμαλιες του δρομου giggle απο οτι με αν ειχε αερα μεσα το λαστιχο.....οσο για τα υπολοιπα που αναφερθηκαν απλα δεν γνωριζω ακομα.......
 

doctorys

New member
May 27, 2010
63
0
0
37
παιδια το αζωτο το χειμωνα ειναι καθαρος κινδυνος θανατος λογω οτι ποιο ψυχρο αεριο το λαστιχο αργει να ζεσταθει και δεν θα ξερετε απο που σας ηρθε 2 αρνιτικο λογω που ειναι ποιο συμπαγες τις λακουβες τις ακους ακομα ποιο πολυ ειδικα εμεισ που εχουμε σκληρη αναρτηση τα θετικα ειναι οτι σε ενα track day δεν θα χασεις τιν προσφυση λογω υψηλης θερμοκρασιας και ενα καλο ειναι οτι δεν χανεις τιν πιεση στο λαστιχο απλα κανεις ενα ελενχο καθε χρονο..συμπερασμα για μια συμβατικη χρηση ποιο πολυ κακο κανει το αζωτο απο οτι καλο.........
 

dionpapad

Pro Member
Oct 1, 2010
373
0
0
ΠΑΤΡΑ
Όπως προαναφέρθηκε το άζωτο είναι για ειδικές και απαιτητικές οδηγηκές χρήσεις. Να συμπληρώσουμε μόνο ότι τα  μόρια του αζώτου είναι μεγαλύτερα από αυτά του οξυγόνου και η ρυθμός απώλειας αέρα από το ελαστικό είναι μικρότερος. Χρησιμοποιείται επίσης εκτός από την F1 και στα ελαστικά των αεροσκαφών επειδή δεν ευνοεί τις αναφλέξεις σε περίπτωση πρόσκρουσης ή διαρροής εύλεκτων υλικών όπως τα καύσιμα κλπ.
 

vonz

Rookie
Mar 10, 2012
18
0
0
συμφωνω απολυτα με τον dionpapad..  για καθημερινη χρηση μια χαρα ειναι ο απλος αερας..
 

marvin

Pro Member
Feb 7, 2011
461
0
0
Αθήνα
arkas said:
απλος αερας που ειναι και τσαμπα
Ξερω οτι ειναι off topic αλλα Arka μην λες τη λεξη τσαμπα! θα το παρουν ειδηση και θα φορολογησουν και αυτον!
 

yannis_s

Hero Member
May 10, 2010
1,397
5
38
39
νεα αγχιαλος
εβαλα σημερα αζωτο να δω διαφορες μιας και εχω πετρα αναρτηση. μου εκανε εντυπωση η αλλαγη στο θορυβο των ελαστικον και ειδικα στις λακουβες. και μου φενεται λιγο ποιο μαλακο. θα το δοκιμασω στροφιλικη και θα πω εντυπωσεις
 

aggsta

Newbie
Jun 9, 2013
9
0
0
46
Στα προηφουμενα ελλαστικα μου χανε βαλει αζωτο. η πιεση δεν μεταβληθηκε σχεδον ποτε! ουτε χειμωνα ουτε καλοκαιρι! 3μισι χρονακια ειχα ξενοιασει.
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread