Το 90, η Ford είχε ονομάσει Zetec τους νέας σχεδίασης 4 κυλίνδρους κινητήρες της. Τώρα πλέον δεν υπάρχει κινητήρας Ford με το όνομα Zetec. Επειδή όμως στην Αγγλία, σε επίπεδο μαρκετινγ, το όνομα zetec είχε δεθεί θετικά με την εικόνα της Ford, αποφάσισαν να το ξαναχρησιμοποιήσουν σαν ένα ξεχωριστό πακέτο εξοπλισμού, χωρίς να έχει σχέση με το τι κινητήρα φοράει το αμάξι.
Το απλό zetec είναι σε επίπεδο εξοπλισμού κάτι ενδιάμεσο από την έκδοση Trend και Titanium. Στην αρχή, υπήρχε και η έκδοση Zetec S, η οποία ήταν σαν την έκδοση Sport, η οποία στην συνέχεια αντικαταστάθηκε από την έκδοση ST-Line. Όλα αυτά ισχύουν μόνο στην Αγγλία. Στις άλλες χώρες δεν υπάρχει έκδοση εξοπλισμού Zetec/Zetec S.
Όσον αφορά για το tiny titan, είναι απλά ένα φτιαγμένο από την Pumaspeed Fiesta Ecoboost 125PS, με διαφορετικό Turbo + IC + Εξάτμιση + Προγραμμα http://www.pumaspeed.com/viewadvice.jsp?newsID=111
Δεν είναι επίσημο μοντέλο της Ford.
Συμπτωματικά, η επίσημη Ford έχει κυκλοφορήσει έκδοση του 1.0 Ecoboost στα 205PS:
https://www.autocar.co.uk/car-review/ford/formula-ford-ecoboost
οποία όμως δεν έχει καμία σχέση με το αντίστοιχο πακέτο της Pumaspeed.