Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

vlachos1990

Original poster
Newbie
Dec 22, 2020
4
0
0
Καλησπέρα σε όλους,

έχω ένα ST2 του 2015 και σκέφτομαι να τοποθετήσω LPG. Μετά από σύντομη έρευνα αγοράς ανακάλυψα ότι τοποθετεί ο Καλογρίτσας σύστημα της εταιρίας PRINS. Οι υπόλοιποι συνεργάζονται με εταιρίες που δεν έχουν σύστημα ακόμα για τον συγκεκριμένο κινητήρα (JTJA).

Θα ήθελα να μάθω αν κάποιος από το forum το έχει κάνει και γενικά γνώμες και απόψεις.

Ευχαριστώ
:) :)
 

Dimitris

Member
Oct 15, 2019
209
25
28
Δεν θέλω να γίνω κακός, αλλα οταν φτάνεις σε τέτοιες σκέψεις καλύτερα να ξανασκεφτείς τι αμάξι θέλεις να έχεις και για ποιον σκοπό να το έχεις.
Κακά τα ψέματα, δεν ειναι ενα αμάξι σχεδιασμένο για να πάρει αέριο πάνω του. Οτι και να κάνεις, και στον καλύτερο να πας, παίζεις με τις πιθανότητες. Φυσικά ο επαγγελματίας που βάζει το αέριο θα σου πει τα γνωστά, οτι το αέριο ισα ισα που θα σου καθαρίζει και τους θαλάμους καύσης και ο κινητήρας θα είναι σαν καινουριος κλπ.

Συμβουλή μου, πάρε ενα αμάξι 1.800 κυβικά που να ΜΗΝ είναι turbo, και βάλε του και ένα αέριο πάνω.
Είναι κρίμα για το ST να του κάνεις τέτοιο πράγμα.
Φυσικά η απόφαση δική σου..
 

vlachos1990

Original poster
Newbie
Dec 22, 2020
4
0
0
Δημήτρη για αρχή ευχαριστώ για την απάντηση. Η αλήθεια είναι ότι το αυτοκίνητο είναι ήδη οικονομικό για τις επιδόσεις του (MT215) με μικτό κύκλο 8,5 lt/100km και οδήγηση όχι επικεντρωμένη στην οικονομία από εμένα. Αλλά :
1. είναι το μοναδικό μου μεταφορικό μέσο
2. κάνω 20.000 km κατά 80% μέσα στην πόλη
3. από αυτά ένα μεγάλο ποσοστό είναι για διασκέδαση από τις επιδόσεις του αυτοκινήτου αλλά όχι το μεγαλύτερο
4. υπάρχουν πλέον αρκετά αυτοκίνητα άμεσου ψεκασμού και turbo με lpg που έχουν γράψει πολλά απροβλημάτιστα χλμ
5. οι εταιρίες που τοποθετουν lpg κάνουν διεξοδικούς ελέγχους με πάνω από 100.000 km πριν αναφέρουν ότι βγάζουν σύστημα για τον κάθε κινητήρα και δίνουν και 2 χρόνια εγγύηση συστήματος / 5 χρόνια εγκατάστασης.
6. υπάρχει πάντα η επιλογή με ένα κουμπί να χρησιμοποιώ βενζίνη.

Αυτές είναι οι σκέψεις μου και τείνω προς το lpg.

ΥΓ1: Δεν έχω ψάξει τα μειονεκτήματα συνύπαρξης turbo και lpg, πες μου γιατι το λες;
ΥΓ2: Γιατι δεν είναι αμάξι σχεδιασμένο για αέριο;
ΥΓ3: Άλλαξα 595 βελτιωμένο για χάρη του ST άρα κάτι ξέρω τι θέλω / τι κάνει / τι μπορεί....👌👍👌👍😉
 

Dimitris

Member
Oct 15, 2019
209
25
28
vlachos1990 said:
Δημήτρη για αρχή ευχαριστώ για την απάντηση. Η αλήθεια είναι ότι το αυτοκίνητο είναι ήδη οικονομικό για τις επιδόσεις του (MT215) με μικτό κύκλο 8,5 lt/100km και οδήγηση όχι επικεντρωμένη στην οικονομία από εμένα. Αλλά :
1. είναι το μοναδικό μου μεταφορικό μέσο
2. κάνω 20.000 km κατά 80% μέσα στην πόλη
3. από αυτά ένα μεγάλο ποσοστό είναι για διασκέδαση από τις επιδόσεις του αυτοκινήτου αλλά όχι το μεγαλύτερο
4. υπάρχουν πλέον αρκετά αυτοκίνητα άμεσου ψεκασμού και turbo με lpg που έχουν γράψει πολλά απροβλημάτιστα χλμ
5. οι εταιρίες που τοποθετουν lpg κάνουν διεξοδικούς ελέγχους με πάνω από 100.000 km πριν αναφέρουν ότι βγάζουν σύστημα για τον κάθε κινητήρα και δίνουν και 2 χρόνια εγγύηση συστήματος / 5 χρόνια εγκατάστασης.
6. υπάρχει πάντα η επιλογή με ένα κουμπί να χρησιμοποιώ βενζίνη.

Αυτές είναι οι σκέψεις μου και τείνω προς το lpg.

ΥΓ1: Δεν έχω ψάξει τα μειονεκτήματα συνύπαρξης turbo και lpg, πες μου γιατι το λες;
ΥΓ2: Γιατι δεν είναι αμάξι σχεδιασμένο για αέριο;
ΥΓ3: Άλλαξα 595 βελτιωμένο για χάρη του ST άρα κάτι ξέρω τι θέλω / τι κάνει / τι μπορεί....👌👍👌👍😉

Ξεκινάω απο το τέλος για να σου πω οτι και άλλα αμάξια μπορείς να άφηνες για χάρη του ST και μεγαλύτερης κατηγορίας, και να καταλάβαινες αμέσως οτι σωστά έπραξες.

Οι λόγοι που με βρίσκουν αρνητικό για το σύστημα lpg σε ένα τέτοιο αμάξι ειναι πολλοί. Προσωπικά ήδη την πάτησα με τους "μεγάλους" Καλογρίτσα και Tσοπελογιάννη.
Η ρύθμιση ενος fiesta ST με υγραέριο ειναι μια πολυ δυσκολη υποθεση. Δεν ξέρω τοσο για την εγκατάσταση όσο για τον προγραμματισμό του μετά.
Και πίστεψε με δυσκολα θα βρεις κάποιον στην ελλάδα να έχει εγκαταστήσει lpg σε st180.
Θέλει προγραμματισμό, πορεία για καμια βδομάδα, έλεγχο, ξανα προγραμματισμό και πάει λέγοντας.
Επίσης έχοντας οδηγήσει 3-4 αμάξια με lpg για αρκετο καιρό, το 1 απο αυτά turbo ιταλικό, θα σου πώ οτι συνολικά θα πετύχεις περίπου 1-1.5 max λίτρα/100χλμ κάτω απο εκει που εισαι τώρα σε μεση κατανάλωση. Τόσο βγαίνει εαν τα βάλεις κάτω τα λεφτά. Ειδικά σε turbo κινητήρα με τα χλμ που μου λες θα πρέπει να υπολογίζεις και περίπου 10 ευρώ βενζίνη+αέριο.
Γενικά τα οφέλη ειναι πολύ λίγα για ένα αμάξι επιδόσεων που καίει μο 8λτ/100 μέσα στην πόλη και το ρίσκο αρκετά μεγάλο να μην σου γίνει σωστά η δουλειά. Τώρα εαν αυτό θα φανεί μονο σε επιδόσεις η θα φανεί και σε κάποιο πιθανό μηχανολογικό πρόβλημα στο μέλλον δεν το γνωρίζω.
 

m@kro

Maniac Member
May 11, 2010
4,440
56
48
43
Βόλος
Εάν το αέριο δεν είναι από τό εργοστάσιο της κάθε κατασκευαστικής εταιρείας αυτοκινήτου κατά την προσωπική μου άποψη δεν είναι σωστό.
Χωρίς να θέλω να θίξω συνεργεία και μαστόρους έχουν υποστεί πολλές ζημιές κατά καιρούς.
Τα αυτοκίνητα τα οποία φέρουν σύστημα υγραερίου ή αερίου από το εργοστάσιο έχουν και άλλα μέταλλα οι κινητήρες για αυτό το λόγο.
Και όπως είπε και ο φίλος ποίο πάνω st2 πήρες.είναι κρίμα να βάλεις χέρι στο μοτέρ για τέτοιου είδους μοντες.
Πάρε ένα μεταχειρισμένο fiat Panda αέριο...
Ποίο φτηνό θα σου βγεί.
Γνώμη μου και φιλικά πάντα.
 
  • Like
Αντιδράσεις: geokats and mk6car

kerver0s

Rookie
Feb 16, 2014
25
2
3
Η prins πλεον παραγει για τη ford συστηματα υγραεριου, η prins εχει γενικα πολυ καλα συστηματα τα οποια εχουν και δυνατοτητες διωρθωσεις του μιγματος λειτουργουν με παραμετρους οπως ο εγκεφαλος της βενζινης ακομα το 2018 αν δεν θυμαμαι η prins σε εκθεση αυτοκινητου στη γερμανια ειχαν παρουσιασει st που του ειχαν τοποθετησει υγραεριο και ακουλουθουν και τις επιλογες eco sport race .......περα απο εκει ομως σημασια εχει ποσο εμπειρος ειναι και ο εγκαταστατης σου και εδω στη Ελλαδα απο κακους εγκαταστατες εχει φοβηθει το υγραεριο ο κοσμος ενω δεν φταιει το υγραεριο αλλα η κακη εγκατασταση ,προσωπικα ειχα το sport fiesta 1.6 μοντελο του 2008 με συστημα silver prins το αμαξι φορεσε αεριο στις 200000 χλμ
και το πουλησα στις 340000 χωρις προβληματα, αν κανεις πολλα χλμ οκ για να κανεις αποσβεση γιατι ειναι αρκετα ακριβο και στην πωλησει του αυτοκινητου δεν προκειτε να στο πληρωσει κανεις + οτι καποιες αντιπροσωπειες δεν το δεχονται να το παρουν με υγραεριο + οτι χανεις εγγυηση
 
  • Like
Αντιδράσεις: m@kro

fiestaf1

New member
Aug 29, 2018
85
1
8
το να βαλεις υγραεριο σε fiesta st ειναι σαν να παρεις το τελευταιο iphone και να κανεις αναπαντητες για να μην ξοδευεις μοναδες
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread