Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

kostis94

Newbie
Aug 31, 2014
2
0
0
30
καλησπερα παιδια με λενε κωστη και ειμαι καινουριος στο forum και χθες  αγορασα ενα ford fiesta του 2009 1.2 τελως παντων να μην βγαινω οφ ο τυπας που το ειχε εβαλε ενα πρασινο antifreeze και αποτι διαβασα δεν ειναι το δικο του για να μην εχω προβλημα τη δευτερα παω αντιπροσωπεια να αγορασω το μαμησιο και να κανω μονος μου τον καθαρισμο του κυκλωματος αλλα δεν ξερω πως γινετε αυτο σε αυτοκινητο καμια βοηθεια να μην τα κανω θαλλασα.
 

pt1986

Pro Member
Jul 5, 2013
446
3
18
37
kostis94 said:
καλησπερα παιδια με λενε κωστη και ειμαι καινουριος στο forum και χθες  αγορασα ενα ford fiesta του 2009 1.2 τελως παντων να μην βγαινω οφ ο τυπας που το ειχε εβαλε ενα πρασινο antifreeze και αποτι διαβασα δεν ειναι το δικο του για να μην εχω προβλημα τη δευτερα παω αντιπροσωπεια να αγορασω το μαμησιο και να κανω μονος μου τον καθαρισμο του κυκλωματος αλλα δεν ξερω πως γινετε αυτο σε αυτοκινητο καμια βοηθεια να μην τα κανω θαλλασα.
κωστη καλως ορισες στο forum λοιπον ακου τι θα κανεις
1 ξεβιδωσε το καπακι του δοχειου
2 κατω στο ψυγειο εχει λογικα μια βιδα και ενα κολλαρο βαλε τον γρυλο στην μπροστα ροδα απο την μερια του οδηγου ξεβιδωσε την βιδα η βγαλε το σφηκτηρα του κολλαρου και σιγα σιγα τραβα το να βγει βαλε ομως ενα κουβα γιατι αυτο ειναι δηλητηριο. μολις αδειασει το κυκλωμα βαλτα ολα στην θεση τους κολλαρο η βιδα οτι τελως παντων εβγαλες
3 γεμισε με απιονισμενο νερο μεχρι το max με ανοιχτο το δοχειο πριν βαλεις μπροστα βαλε το airconticion στο ζεστο τερμα χωρις να ειναι ενεργοποιημενο το κουμπι ac βαλε μπροστα και ασ'το κανα 5'-10' λεπτα στο ρελαντι
μεχρι η θερμοκρασια να φτασει στη μεση και να αναψει το βεντιλαντερ, μετα σβηστο και αφησε το να κρυωσει για 10 λεπτα.
4 Μεχρι να βγει το νερο καθαρο θα επαναλαβεις 2-3 φορες το παραπανω.
5 Αφου καθαρησει το κυκλωμα βαζεις 50% αντιψυκτικο και 50% νερο το κυκλωμα σου παιρνει 5,5 λιτρα  αφου τα συμπληρωσεις βαζεις μπροστα  για 5' με 10' στο ρελαντι μεχρι να αναψει το βεντιλαντερ αν αναψει κλεινεις το δοχειο  μετα κλεινεις κινητηρα περιμενεις να κρυσει 10' κοιτας τη σταθμη να ειναι στο max αν οχι συμπληρωνεις μεχρι το max και ξανα το ιδιο. και εισαι ετοιμος( μετα απο λιγες μερες μπορει η σταθμη να εχει πεσει στο min αν ναι συμληρωνεις με λιγο νερο μεχρι το max με κρυο κινητηρα ομως).
 

kostis94

Newbie
Aug 31, 2014
2
0
0
30
pt1986 said:
κωστη καλως ορισες στο forum λοιπον ακου τι θα κανεις
1 ξεβιδωσε το καπακι του δοχειου
2 κατω στο ψυγειο εχει λογικα μια βιδα και ενα κολλαρο βαλε τον γρυλο στην μπροστα ροδα απο την μερια του οδηγου ξεβιδωσε την βιδα η βγαλε το σφηκτηρα του κολλαρου και σιγα σιγα τραβα το να βγει βαλε ομως ενα κουβα γιατι αυτο ειναι δηλητηριο. μολις αδειασει το κυκλωμα βαλτα ολα στην θεση τους κολλαρο η βιδα οτι τελως παντων εβγαλες
3 γεμισε με απιονισμενο νερο μεχρι το max με ανοιχτο το δοχειο πριν βαλεις μπροστα βαλε το airconticion στο ζεστο τερμα χωρις να ειναι ενεργοποιημενο το κουμπι ac βαλε μπροστα και ασ'το κανα 5'-10' λεπτα στο ρελαντι
μεχρι η θερμοκρασια να φτασει στη μεση και να αναψει το βεντιλαντερ, μετα σβηστο και αφησε το να κρυωσει για 10 λεπτα.
4 Μεχρι να βγει το νερο καθαρο θα επαναλαβεις 2-3 φορες το παραπανω.
5 Αφου καθαρησει το κυκλωμα βαζεις 50% αντιψυκτικο και 50% νερο το κυκλωμα σου παιρνει 5,5 λιτρα  αφου τα συμπληρωσεις βαζεις μπροστα  για 5' με 10' στο ρελαντι μεχρι να αναψει το βεντιλαντερ αν αναψει κλεινεις το δοχειο  μετα κλεινεις κινητηρα περιμενεις να κρυσει 10' κοιτας τη σταθμη να ειναι στο max αν οχι συμπληρωνεις μεχρι το max και ξανα το ιδιο. και εισαι ετοιμος( μετα απο λιγες μερες μπορει η σταθμη να εχει πεσει στο min αν ναι συμληρωνεις με λιγο νερο μεχρι το max με κρυο κινητηρα ομως).
Σιγουρα ρε φιλε ειναι ασφαλης αυτο η θα κλαιω τα λεφτα μου για ψυγεια και φλαντζες  θελω και μια 2η γνωμη και απο τα αλλα μελη που το εχουν κανει αυτο σε ευχαριστω παντως που ασχοληθηκες και μου τα εγραψες αναλυτικα  ΦΙΛΙΚΑ ΚΩΣΤΗΣ
 

pt1986

Pro Member
Jul 5, 2013
446
3
18
37
kostis94 said:
Σιγουρα ρε φιλε ειναι ασφαλης αυτο η θα κλαιω τα λεφτα μου για ψυγεια και φλαντζες  θελω και μια 2η γνωμη και απο τα αλλα μελη που το εχουν κανει αυτο σε ευχαριστω παντως που ασχοληθηκες και μου τα εγραψες αναλυτικα  ΦΙΛΙΚΑ ΚΩΣΤΗΣ
φιλε επειδη το εχω πραξει  σε 2 αυτοκινητα mk6 η δουλεια ειναι παιχνιδακι μονο υπομονη χρειαζεται το δικο μου τοσους μηνες δεν εχει βγαλει βλαβη ουτε του φιλου μου. αλλιως δεν θα σου εγραφα πως γινεται δεν θα ηθελα να εχω ευθυνη για κατι που δεν εχω κανει ποτε. αν παιδευεσαι και δεν μπορεις να το κανεις το πας σε ενα συνεργειο να στο αλλαζουν για αυτους ειναι 5 λεπτα δουλεια φιλικα στο λεω.
 

fiestalarissa

Member
Aug 27, 2014
117
0
0
33
λαρισα
λιγο καιρο πριν αλλαζοντας ιμαντα χρονισμοθ κ τρομπα νερου γτ εχανε αλλαξα τα νερα με το παραφλου και εβαλα g12 αντιψυκτικο 100% χωρις αναμειξεις με νερο κ τετοια μιας και τα μαμα ηταν χαλια ( σαν σκουρια σαν μαυριλα κατι τετοιο) ο κορμος του κινητηρα ειναι αλουμινιου αρα το g12 ειναι οτι πρεπει. τωρα βεβαια εχω καποιες αμφιβολιες για την τρομπα μηπως χαλασει κανενα στεγανο. 20000 χλμ τωρα δεν εχει ΄΄φαει΄΄ καθολου υγρα οποτε μεχρι στιγμης καλα. και μεσα στο παγουρακι τα υγρα ειναι πεντακαθαρα!!!  ok234
 

dimwhoo

Member
Dec 7, 2013
234
0
16
Παιδια ξέρει κανένας αν γίνεται αυτόματα η εξαερωση στο κύκλωμα ή αν θα πρέπει να ανοίξω καποια ταπα;

Θέλω να τα αλλάξω μόνος τα νερα
 

scorpion

Staff member
Elite Member
Vip Team
Ιδρυτής (θα σέβεστε :P)
May 9, 2010
13,982
8
23
38
Πειραιάς
www.fiestamaniacs.gr
dimwhoo said:
Παιδια ξέρει κανένας αν γίνεται αυτόματα η εξαερωση στο κύκλωμα ή αν θα πρέπει να ανοίξω καποια ταπα;

Θέλω να τα αλλάξω μόνος τα νερα
Η απάντηση είναι λίγο πιο πίσω
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread