kostis94 said:
καλησπερα παιδια με λενε κωστη και ειμαι καινουριος στο forum και χθες αγορασα ενα ford fiesta του 2009 1.2 τελως παντων να μην βγαινω οφ ο τυπας που το ειχε εβαλε ενα πρασινο antifreeze και αποτι διαβασα δεν ειναι το δικο του για να μην εχω προβλημα τη δευτερα παω αντιπροσωπεια να αγορασω το μαμησιο και να κανω μονος μου τον καθαρισμο του κυκλωματος αλλα δεν ξερω πως γινετε αυτο σε αυτοκινητο καμια βοηθεια να μην τα κανω θαλλασα.
κωστη καλως ορισες στο forum λοιπον ακου τι θα κανεις
1 ξεβιδωσε το καπακι του δοχειου
2 κατω στο ψυγειο εχει λογικα μια βιδα και ενα κολλαρο βαλε τον γρυλο στην μπροστα ροδα απο την μερια του οδηγου ξεβιδωσε την βιδα η βγαλε το σφηκτηρα του κολλαρου και σιγα σιγα τραβα το να βγει βαλε ομως ενα κουβα γιατι αυτο ειναι δηλητηριο. μολις αδειασει το κυκλωμα βαλτα ολα στην θεση τους κολλαρο η βιδα οτι τελως παντων εβγαλες
3 γεμισε με απιονισμενο νερο μεχρι το max με ανοιχτο το δοχειο πριν βαλεις μπροστα βαλε το airconticion στο ζεστο τερμα χωρις να ειναι ενεργοποιημενο το κουμπι ac βαλε μπροστα και ασ'το κανα 5'-10' λεπτα στο ρελαντι
μεχρι η θερμοκρασια να φτασει στη μεση και να αναψει το βεντιλαντερ, μετα σβηστο και αφησε το να κρυωσει για 10 λεπτα.
4 Μεχρι να βγει το νερο καθαρο θα επαναλαβεις 2-3 φορες το παραπανω.
5 Αφου καθαρησει το κυκλωμα βαζεις 50% αντιψυκτικο και 50% νερο το κυκλωμα σου παιρνει 5,5 λιτρα αφου τα συμπληρωσεις βαζεις μπροστα για 5' με 10' στο ρελαντι μεχρι να αναψει το βεντιλαντερ αν αναψει κλεινεις το δοχειο μετα κλεινεις κινητηρα περιμενεις να κρυσει 10' κοιτας τη σταθμη να ειναι στο max αν οχι συμπληρωνεις μεχρι το max και ξανα το ιδιο. και εισαι ετοιμος( μετα απο λιγες μερες μπορει η σταθμη να εχει πεσει στο min αν ναι συμληρωνεις με λιγο νερο μεχρι το max με κρυο κινητηρα ομως).