StuparArt said:Αλέξη γιατί είσαι τόσο σίγουρος ότι δουλεύει σωστά του Ιάκωβου?? Ξέρεις κάτι που δεν το ξέρουμε εμείς?
Ο Ιάκωβος μπορεί πολύ εύκολα να βγάλει άκρη το τι και αν τελικά φταίει κάτι δοκιμάζοντας και με αλλά Μκ6 που έχει ξαναδοκιμάσει και στο παρελθών. Θα είναι το ποιο αντιπροσωπευτικό για αυτόν. Ούτε δυναμόμετρα ούτε άλλα αυτοκίνητα με τα οποία δεν έχει ξανακάνει δοκιμή.
ntontos said:Χθες παλι πετρου ραλλυ ασπρο suzuki baleno με τελικο μονο εμφανες και 3 ατομα μεσα πιτσιρικαδες ηπιανε τσαγακι απο τον φαφουτη μου και οπως ειπε και και ο stup ημουνα μπροστα απλα!
Κερναω τσαγακια ζεστα ζεσταααααα! tease tease tease
Λοιπον φιλε ακου να δεις σκηνικο 1η βδομαδα που εχω το αμαξι και ερχεται ενας γκαζοφωνιας με swift και βαραγε ξερογκαζα λεω τον καγκουρα κοιτα εδω...turbomaniac said:τρελιαρηδες με τα ΜΚ7!!! δεν το περιμενουνε το φιεστα να ανοιγει ετσι και τους κακοφαίνεται αυτων με τα swift.
turbomaniac said:Γιατι απλα αποκλειεται να μην δουλευει καλά.. Οτι φοραει ο ιακωβος τα χω δοκιμασει παλια. Εξατμιση απο εξατμιση δεν έχει σημαντικη διαφορα... Θα το δεις οτι είναι μπροστα 2-3 καροτσες απο μκ6 1.6 ΦΠΕ. Άλλωστε το είπε και μόνος του οτι παλια με ΦΠΕ κοβότανε και μετα με το ίδιο αμάξι που κοβότανε ήτανε δυο καρότσες μπροστα. Εκτος πια και αμα έχει τίποτα τελειωμενα μπουζι ή κατι κατι τετοιο. Αλλα με τα δεδομενα μετα τα 125 ΤΑΤ αυτο που έγινε με dipar δεν υπαρχει... Ο Dipar ή βενζίνες φοραγε ή εκκεντρα, ή κατι άλλο. Το χουμε ξαναδει το έργο.
Οχι το καινουργιο με το facelift ητανε φιλε μου εγω του τον εδωσα παντως μην τρελαινεσαι ετσι ειναι αυτα φιλε μουgiannis_suzuki said:τι swift???τ τελευταιο αν ηταν και αν εσυ εχεις οπως γραφεις το 1250 κυβικα χλωμο σε κοβω φιλε να μην σε εφτανε..να μην τον εφτανες εσυ πιο λογικο ακουγετε...αν ηταν κανενα παλιο 1000αρι ok τοτε....αν ηταν μαλιστα παλιο 13αρι ακομα θα μετραγες σιγουρα...
αλεξη μην εισαι σιγουρος οτι δουλευει φιλε μου,γιατι με αυτα που βλεπω τον τελευταιο καιρο,μαλλον δεν δουλευει με αυτα που φοραω.αμα βαλω εξατμιση μπορει να δουλευψει πιο σωστα μπορει και οχι.ο χρονος θα δειξει..turbomaniac said:Γιατι απλα αποκλειεται να μην δουλευει καλά.. Οτι φοραει ο ιακωβος τα χω δοκιμασει παλια. Εξατμιση απο εξατμιση δεν έχει σημαντικη διαφορα... Θα το δεις οτι είναι μπροστα 2-3 καροτσες απο μκ6 1.6 ΦΠΕ. Άλλωστε το είπε και μόνος του οτι παλια με ΦΠΕ κοβότανε και μετα με το ίδιο αμάξι που κοβότανε ήτανε δυο καρότσες μπροστα. Εκτος πια και αμα έχει τίποτα τελειωμενα μπουζι ή κατι κατι τετοιο. Αλλα με τα δεδομενα μετα τα 125 ΤΑΤ αυτο που έγινε με dipar δεν υπαρχει... Ο Dipar ή βενζίνες φοραγε ή εκκεντρα, ή κατι άλλο. Το χουμε ξαναδει το έργο.
οντως απο αεροδυναμικη,πασχει,ημουνα πισω και πηγαινε σαν βαρκα,αλλα 5ες δεν παιξαμε για να το δω αυτο που λεςturbomaniac said:to ignis μετα τα 140 έχει αεροδυναμική τρακτερ, γι΄αυτο σταθεροποίησες διαφορά. Με 5η θα τον μαζευες κι όλας.
ntontos said:Οχι το καινουργιο με το facelift ητανε φιλε μου εγω του τον εδωσα παντως μην τρελαινεσαι ετσι ειναι αυτα φιλε μου
turbomaniac said:To ignis είναι 950 κιλά. Με ΦΕ μάλλον θα πάιζει στα 120 άλογα. 3 αμαξια πίσω εσύ σημαινει οτι είσαι 0.6 κιλα στον ίππο περισσότερα. Άρα αν ο οδηγος του ignis είναι στα κιλά σου, to ignis βγαζει 950/120=7.91. Αρα εσύ είσαι 7.91+0.6= 8.51 κιλά στον ίππο. To μκ6 ζυγισμενο απο μενα σε πλαστιγγα ακριβείας είναι 1070 κιλά. Συνπεως στην κόντρα με το ignis ήσουνα 1070/8.51= 125,73 άλογα. Μια χαρα πηγαίνεις. to ignis μετα τα 140 έχει αεροδυναμική τρακτερ, γι΄αυτο σταθεροποίησες διαφορά. Με 5η θα τον μαζευες κι όλας.
σωστο αποτελεσμαvouts said:Εγω απο το swift πριν το facelift ειχα φαει 2,5 -3 αμαξια...Πως γινεται αυτο??
το ξερω οτι ανοιξες εσυ...το πρωτο το μηνυμα πηγαινε στο παιδι με το μκ7...scorpion said:χωρις να θελω να παρεξηγηθει κανεις,απλα το λεω ωστε το θεμα να μπορει να ειναι ευαναγνωστο σε ολους μας,οχι να γραφουμε τα ιδια και τα ιδια
προς giannis_suzuki : εγω ανοιξα με το Ignis,οχι το παιδι που εκανες παραθεση το μηνυμα και εχω γραψει πιο πανω τι φορανε και τα 2 αμαξια που εκανα δοκιμες
οσο για πως ειναι το αμαξι,αν θελει θα γραψει ο ιδιοκτητης και οχι εγω
και ξαναγραφω οτι δεν θελω να με παρεξηγησει καποιος,φιλικα παντα
turbomaniac said:To ignis είναι 950 κιλά. Με ΦΕ μάλλον θα πάιζει στα 120 άλογα. 3 αμαξια πίσω εσύ σημαινει οτι είσαι 0.6 κιλα στον ίππο περισσότερα. Άρα αν ο οδηγος του ignis είναι στα κιλά σου, to ignis βγαζει 950/120=7.91. Αρα εσύ είσαι 7.91+0.6= 8.51 κιλά στον ίππο. To μκ6 ζυγισμενο απο μενα σε πλαστιγγα ακριβείας είναι 1070 κιλά. Συνπεως στην κόντρα με το ignis ήσουνα 1070/8.51= 125,73 άλογα. Μια χαρα πηγαίνεις. to ignis μετα τα 140 έχει αεροδυναμική τρακτερ, γι΄αυτο σταθεροποίησες διαφορά. Με 5η θα τον μαζευες κι όλας.