-
- Thread starter
- #1
Απο αρχες γεναρη ξεκινησα να δουλευω ενα προτζεκτ σχετικά δύσκολο, τούρμπισμα ενος 325 με 193 ατμοσφαιρικά άλογα.
Αυτα που επιλεχθησαν είναι σχετικα χαμηλού κόστους:
Πιστονια μπιελες wossner απο αμερική όλα περίπου 1000ευρώ, τουρμπίνα Τ3Τ4 με παροχή 600 άλογα.
Απο κει και υστερα έφτιαξα χταποδοειδες (δύσκολο το χταπόδι γιατι αυτό είναι 6κύλινδρο και έχει πρόβλημα χώρου) και επέλεξα να βγάλω την τουρμπίνα ακριβώς πίσω απο το φανάρι για χαμηλότερες θερμοκρασίες.
ολη η εξατμιση είναι 76 χιλιοστα και το τελικό θα το φτιαξει ο παπαδοπουλος.
Αυτη την στιγμή απομενει να δεθει ο κινητηρας (μόλις έρθουν τα πιστόνια και οι μπιέλες)
Για το καυσιμο θα βαλω μπεκ 600αρια και προγραμμα στον μαμα εγκέφαλο.
Για απόδοση δεν ξερω ακόμα, περιμενω καμια 300αρια στο 0.5 και το αμάξι θα μπορει να δουλευει συνεχώς 1 Μπαρ (αναμένω περίπου 400 σε αυτην την πίεση..)
Αυτα που επιλεχθησαν είναι σχετικα χαμηλού κόστους:
Πιστονια μπιελες wossner απο αμερική όλα περίπου 1000ευρώ, τουρμπίνα Τ3Τ4 με παροχή 600 άλογα.
Απο κει και υστερα έφτιαξα χταποδοειδες (δύσκολο το χταπόδι γιατι αυτό είναι 6κύλινδρο και έχει πρόβλημα χώρου) και επέλεξα να βγάλω την τουρμπίνα ακριβώς πίσω απο το φανάρι για χαμηλότερες θερμοκρασίες.
ολη η εξατμιση είναι 76 χιλιοστα και το τελικό θα το φτιαξει ο παπαδοπουλος.
Αυτη την στιγμή απομενει να δεθει ο κινητηρας (μόλις έρθουν τα πιστόνια και οι μπιέλες)
Για το καυσιμο θα βαλω μπεκ 600αρια και προγραμμα στον μαμα εγκέφαλο.
Για απόδοση δεν ξερω ακόμα, περιμενω καμια 300αρια στο 0.5 και το αμάξι θα μπορει να δουλευει συνεχώς 1 Μπαρ (αναμένω περίπου 400 σε αυτην την πίεση..)